Mama's uir R'daal, breda, zundert omstreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lala87, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Bijoux, welkom hier, gezellig dat je mee komt kletsen.
    Ik woon ook in Etten-Leur.
    Wat leuk dat jullie een stacaravan hebben, ik ben ook echt wild van kamperen, maar mijn man helaas niet. Mijn dochter staat nu al weer te popelen om bij mijn ouders een paar dagen te gaan logeren van de zomer in de vouwwagen.
    Hopelijk wordt het mooi weer en een beetje droger dan dat het nu is.
    En alvast sterkte voor 3 mei.

Jacenhenk, knap hoor dat je zoveel kilo's kan kwijtraken en zo kan houden. Ik ben er echt heel slecht in.
    Ik kan het niet op zwangerschapskilo's steken.:D
    Ik ben 8 maanden hartstikke misselijk geweest en veel gespuugd, was ook niets aangekomen in de zwangerschap, na de bevalling woog ik 10 kg minder voordat ik zwanger werd.
    Maar ja, toen na de zwangerschap was de misselijkheid weg en alles smaakte dubbel zo lekker.:)

Jewe, wat goed dat het bed in de smaak valt, hopelijk slaapt hij er ook super in.

Daphne, wat heeft ie precies gedaan, klinkt in ieder geval niet fijn. Hopelijk heeft ie niet teveel pijn.

Ik ben vanmorgen met vriendinnen en hun kindjes naar Balleland (ballorig) in Roosendaal geweest, was echt super leuk. Nu heb ik nog meer zin in 10 mei gekregen.
    Bedankt voor de positieve reacties over de kamer van Britt, ik moet ook zeggen dat dit nu de grootste slaapkamer hier in huis is hoor. De kamer waar ze nu slaapt staat hartstikke vol en dan staat er alleen maar een bed, klerenkast en commode in. En straks kan ze lekker spelen op haar nieuwe kamer, heerlijk.

En de meiden waarbij zwanger worden niet zo vanzelfsprekend is wil ik even een hele dikke knuffel geven, weet helaas hoe frustrerend en pijnlijk het soms kan zijn.

2. Daphne1988

21 apr 2012
    61
    0
    0
    Verpleegkundige
    Noord Brabant
    @Jufaman; Het was gister natuurlijk donderdag en geen dinsdag. Moet zeggen dat ik de dagen soms nogal door elkaar haal... zeker met al dat onregelmatige werken. Aangezien je onderzoek nog moet komen hoop ik echt van harte dat het gaat meevallen.

@Taby; Hij heeft een stop (geen idee of je het zo schrijft, maar het is zo'n 1000kg) hout tegen zijn hand gehad en voor wat ik begreep kwam hij daartussen en kon hij net op tijd zijn hand wegtrekken. Doet vooral zeer als je eraan komt, verder zegt hij dat het geen pijn doet. Is alleen balen want hij kan dus niks doen met die hand (en maandag moet hij voor T.ess zorgen).
    Is nu volop gezeur op zijn werk vanwege dat ongeval, ze moeten zorgen voor aangepast werk maar kunnen (willen) niets vinden, maar de ziektewet mag hij ook niet in. Als ze vandaag nog niets hadden ging hij gewoon de ziektewet in zei hij en zeiden ze dan nog dat ze hem niet ziek zouden melden dan zou de bond er iets mee gaan doen.
    Is ballorig leuk als de kindjes wat ouder zijn?

Hier weinig nieuws. Ga straks met T.ess even langs mijn werk en daarna naar de osteopaat. Hoop dat ze het weer net zo leuk vind als de afgelopen 3 keren.

3. lief83

lief83 Lid

24 jun 2010
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Voor mij is het weekend begonnen en daar ga ik lekker van genieten. Wij gaan vandaag lekker naar ballorig (ballenland moet er nog steeds aan wennen) Voor mijn zoon zijn verjaardag van die strippenkaarten gekregen dus kunnen lekker vaak ;)
    @ Bijoux welkom. leuk hoor een stacaravan
    @ Taby wat een super kamertje ik heel mooi met die geintergreerde spotjes. En ja ken het van die projecten waarvan je denkt gaan we even doen en dat het dan veel langer duur maar het is wel een hele leuke deur.
    @daphne oh bij de thuiszorg wat leuk. Ik werk zelf in de ouderenzorg. Handig die tijden met kleintje kun jij werken wanneer de kleine slaapt. En wat een raar verhaal bij jouw man op zijn werk, idd fijn als ze aangepast werk hebben maar zo niet dan moet het toch logisch zijn dat hij de ziektewet ingaat.

@Jewe oooh lief is zo leuk. En wat handig dat je er zo dicht bovenop zit goede tip van het matras. Ik ben erg benieuwd als het af is. heb je verder nog meer inside out tips haha
    @jufaman heel veel sterkte vandaag hoop op goed nieuws voor je
    @jacenhenk afvallen is een crime. ik ban van 36 naar 46 gegaan naar 1 zwangerschap tot grote schrik van manlief. Ik heb Sonja ook geprobeerd maar kon het niet volhouden. Ik hoor goede verhalen over weight watchers en denk dat ik dat eens ga proberen. Ook ik heb borstvoeding gegeven tot 8 maanden geen kilo mee afgevallen.
    @ chantalleke wat zijn de kindje goed bezig he. Ben soms nog steeds verbaasd hoe kleintjes dingen zo oppakken.

Iedereen een fijne dag en een erg gezellig forum hier

4. lief83

lief83 Lid

24 jun 2010
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh er is iets niet helemaal goed gegaan:) foto van de muurschildering op mijn zoon zn kamer toegevoegd

5. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    he daphne, als je dan zin hebt waai je toch even aan???

ik hoor het wel

6. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    kom later ff reageren zijn net wakker:D:D:D:D:D:D:D:D
    8.30 en maikel ging er rond 23.00-23.30 in:D:D:D:D

7. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    nou daar ben ik weer ff.. huis is helemaal schoon, de was gewassen nu alleen nog ff strijken en dan hoef ik van het weekend lekker niets meer te doen..

@daphne: ik vond het heel gezellig vanmiddag.. ondanks dat het een spontane actie was hahaha..
    wil het zeker nog een keer overdoen.. maar dat had ik al gezegd..

@lief: wow wat een mooie muurschildering zeg.. wist niet dat je hier ook plaatjes kon toevoegen.. moet ik ook eens gaan proberen dan kan ik jeffrey en maikel zn fotobehang showen....

geniet van je lange weekend.. en ja. waar het zonnetje blijft weet ik ook niet... niet in zevenbergen in elk geval..

@taby: leuk dat het zo gezellig was in balorig.. en dat je nu nog meer zin hebt in 10 mei..
    ik krijg er ook steeds meer zin in...
    eindelijk wat meer meiden ontmoeten om leuke dingen mee te kunnen doen.. of gewoon gezellig te babbelen..
    heb ik al lang moeten missen dus daarom sta ik ook open voor iedereen die iets wil afspreken hahaha
    klink ik al hopeloos???

@chantal: ben ook wel heel blij met de ruimte die ik heb, maar ja zou toch liever net iets meer ruimte willen hebben.. maar ja dromen mag toch?? hihhihi
    oja zal je nog ff vanavond een pb sturen met mn tel. nr en mn adres is wel zo handig...

@bijoux: wat leuk zeg een stacaravan.. alleen de plek vind ik persoonlijk iets minder hahaha.. heb daar gewoond met mijn ex. vandaar.... hihihi
    succes 3 mei.. hopelijk gaat het snel lukken om weer zwanger te worden..
    en het zou leuk zijn als je 10mei mee zou kunnen..

@jewe: wat fijn dat tygo zn bed zo geweldig vond, beter dan dat hij er niet in wil slapen...
    en WOW nog maar 10 kilo met 33 weken... pfffff wou dat ik dat had kunnen zeggen... hier was het net andersom bekant.. hahahaha 33 kilo met 10 weken.. hahaha nee hoor zo erg was het ook weer niet, maar wel teveel naar mn zin in elk geval...
    en was zo blij dat is ze bij jeffrey allemaal weer kwijt was...
    nu mag ik weer opnieuw beginnen...

hopelijk ben ik niemand vergeten??

wij gaan lekker frietjes eten nu en dan vanavond genieten van mn rust en het schone frisse huisje....

en als ik jullie niet meer zie of spreek een heel fijn weekend en een super Koninginnedag...

liefs jac

8. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    mijn oudste monster..

maar wat is hij toch een lekker ding zo af en toe..

(heb het dus ook uitgevonden hoe het moet.. ik reageer meestal via snel reageren en dan kan het niet...:D:D)

nu maar hopen dat hij ook snel snapt waar het potje voor is!! ipv alleen maar als stoel om tv te kijken hahhaa

9. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    hier nog wat spam....

mijn kleine oogappel...

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Jacenhenk. leuke kids en ah die laatste foto van de kleinste dat lachje...lief!

@Lief, mooie muurschildering zeg. Hebben jullie die zelf gemaakt of laten doen?

ik zal zo eerst een de foto's op de laptop zetten van het kamertje dan kan ik ze laten zien.

11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Het bed: De muur is nog wat kaal erboven maar daar moeten zijn naam letters nog komen.

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    De kommode kast:

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    close up van het behang:

14. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Daphne, klint erg pijnlijk je man zijn hand. Hopelijk is het snel beter.

Lief, wat een gave muurschildering.

Jacenhenk, zo, jij bent fanatiek geweest vandaag. Jullie kunnen lekker gaan genieten van het weekend.
    Mooie mannekes heb jij, vooral met die hakschoenen aan maakt hem super.:D

Jewe, jullie hebben ook een mooie kamer.

Hier een foto van mijn boefje:

15. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    o taby wat een lief boefie heb jij zeg....:D:D:D (tenminste op de foto dan hihihi je zal dr af en toe ook wel achter het behang willen plakken vermoed ik)

jewe: wat een super stoere jongenskamer zeg....

hier weeeeeeer een overheerlijke nacht gehad.. van 23.00 tot 8.00:D:D

ga nu weer naar de sportschool dus tot later..

ps:chantal pb komt echt hoor;););) zwangerschapsdementie

16. Chantalleke1985

Chantalleke1985 Actief lid

10 apr 2009
    316
    0
    16
    Goedemorgen meiden,

Hoe gaat het hier allemaal? Hier heeft mijn zus ons gisteren goed laten schrikken. Ze is nu 29 weken zwanger en is gisteren met spoed naar het ziekenhuis gemoeten omdat ze vruchtwater verloor. Gelukkig gaat alles goed met de kleine en is er waarschijnlijk een scheurtje waardoor ze is gaan lekken. Hopelijk blijft de kleine nog minimaal 3 weken zitten. Maar wat zijn we geschrokken.

Vandaag lekker een terassje pakken en verder niet veel bijzonders.

Wat een mooie foto's van hele mooie kindjes zeg. Kan natuurlijk niet achterblijven dus hierbij een foto van mijn meisje.

Bekijk bijlage 241668

Wens jullie allemaal een fijne koniginnedag en tot snel.

XX

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Chantalleke, zo dat is zeker schrikken ja. Hopelijk blijft de kleine nog een paar weekjes zitten.

Nou dan kan ik ook niet achter blijven. Dit is mijn grote kleine liefde:

18. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ik hoop dat mijn foto ook hier komt te staan! Dit is mijn schatje...

19. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ik heb het HSG-onderzoek overleefd hoor...vraag niet hoe, maar wat een kl*te-onderzoek is dat zeg!!!! Zo, dat moest er eventjes uit hoor, sorry!!

Ten eerste werd er gezegd dat het onderzoek een half uur later zou plaatsvinden. Dat begint al slecht dacht ik bij mezelf. Pffffff, ik vond het echt vreselijk. Heb echt pijn gehad. Vooral het opblazen van dat ballonnetje! De tranen liepen over mijn wangen. Wat ben ik blij dat ik hier vanaf ben zeg....

Op het scherm konden we in ieder geval wel zien dat mijn beide eileiders mooi open en toegankelijk waren. En wat was ik blij dat mijn vriend erbij was. Hij moet as donderdag voor de 2e keer zijn zaad inleveren. Dan geef ik dat af in het ziekenhuis en ga ik gelijk een afspraak maken om de uitslagen te bespreken.

Ik ga nu lekker een kommetje soep pakken en met een spannend boek op de bank hangen. Dat heb ik wel verdiend na vandaag.

Liefs jufaman81

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ach jeetje toch dat klinkt echt vreselijk. Hopelijk is het niet voor niks geweest.

Deel Deze Pagina