Mama's uir R'daal, breda, zundert omstreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lala87, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    jewe?? hoe bedoel je dat je de aankleding al kent???

en geen idee van welk merk de meubels zijn, gekocht bij babydu... 3 jaar geleden...
    sorry bij ons komt er zeer weinig van de babyplanet!!??;););)

kom vanmiddag even bij je buurten hahaha, als ik dan toch in breda ben dan gelijk maar even langswippen..;):D:D

@elleke: he eindelijk ook weer eens een bericht van jou..:D:D
    wat vervelend dat je zo aan het tobben bent met je kleine schat..
    ik zou inderdaad gewoon eisen dat je langs wilt komen..
    bij ons hoef je alleen te zeggen dat ze verhoging hebben en ze laten je al langskomen.. hier hebben ze liever 10x te veel dan 1x te weinig...
    en ik denk dat iedereen die komt elkaar wel zal herkennen al is het maar aan de "zoekerige houding" hahaha.
    enne hier ook een tandem of een enkele met een draagdoek erbij... zit nog te tobben...

hier ga ik vanmiddag ook een koemelk allergietest eisen.. persoonlijk ben ik daar erg goed in om mensen te overtuigen van de ernst.. dus moet vast goed gaan komen:D:D:cool:

nou jeffrey ligt te pitten, maikel wil zo te horen eten dus ik ga weer even verder met mn werkzaamheden als mamma zijnde..

2. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    hij is geslaagd!!!! A en B :) ben zooooo trots!!!! :d

en ene extra bonus : ik ben ongesteld geworden , en flink ook! 2 dagen na het verwijderen van de spiraal....dus kunnen we fijn gaan beginnen :)

wat een dag wat een dag :) haha

3. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    van harte gefeliciteerd hoor.. en a en b gelijk pff knap hoor..
    nu lekker verwennen dus..

enne... lekker beginnen met klussen straks.. (tenminste wij wachten hier altijd : de beste stuurlui staan aan wal zeg manlief altijd..)
    al ben ik al een jaar niet ongi geweest wat ik overigens totaal niet mis!!!:D:D:D:D

vraagje: word je met zo'n spiraal dan helemaal niet meer ongi??? anders moet ik daar na de bv periode ook maar eens over gaan denken, als je dan al die vieze ellende dan niet meer hebt!!!

HIER: net terug van ziekenhuis..

hij krijgt nu andere medicijnen tegen de reflux.. had zantac maar (na navraag te hebben gedaan) die werkt alleen om de slokdarm te beschermen en zorgt niet voor minder spugen.
    nu aan de nexium, en die beschermt de maagwand beter waardoor het ook minder snel omhoog komt omdat die ook nog het maagzuur rustig houdt..

verder mocht ik gelijk bloedprikken om te kijken of in het bloed aan te tonen is dat hij een koemelk allergie zou hebben.
    komt hier niets uit dan krijgen we de provocatie test.. dan moet hij 2x naar het ziekenhuis komen en krijgt hij 2x een onbekende vloeistof.. 1 daarvan is dan een placebo en de ander is geconcentreerde melkproduct en na die 2x kijken we of hij op 1 van de 2 voedingen een reactie heeft gegeven en dan maken ze de envelop open waarop staat welke voeding hij wanneer gehad heeft... en zo kan dan een k.m.a. worden bevestigd of niet..

ben ook nog even bij de babyplanet binnen gesprongen...
    en wat een flinke buik heb je JEWE...
    echt lekker zwanger dus..
    en hoe waren je laatste uurtjes....

tevens de andere babyzaak ff geplunderd ( sorry jewe) allereerst een groene paraplu gekocht.. hebben 2 kinderwagens allebei met limoen groene tinten, dus vond groen er toch wel heel mooi bij staan...
    en toen kwam ik nog een gaaf box kleed tegen...
    en nog 2 dezelfde pakjes voor de kids..
    dus nu kunnen ze samen op de foto met dezelfde kleren aan is wel zo schattig:D:D:D:D

dus was gelijk weer 50,- armer das dan weer wat minder.;);):):)

maar ja dat weet je van te voren als je een babyzaak binnen wandelt..

nou ga nog ff knuffelen met jeffrey dan kan die naar bed en dan ga ik mn kleine mannetje eens flink knuffelen want hij was zo stoer met het bloed prikken..

wel flink gehuild maar terwijl ze het bloed in het buisje knepen (want ja het moet uit het voetje.. dus was echt flink knijpen, en hij moest 2 buisjes vol:$:$) viel hij zelfs in slaap...:):):p

dus hij verdiend een grote knuffel partij van me..

tot later.
    xxxx

4. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    ik werd de 1e 3mnd wel ongesteld.. en daarna vrijwel niet meer....

heel afentoe ene kleine bloeding die de moeite nieteens waard was om er iets tegen te gebruiken....

nu de spiraal eruit is bloed ik enorm!! hoop dat dat snel wegtrekt.....

ojeej jij loopt loopt ook heel wat af bij het ziekenhuis dan nu zeg
    vind het zo zielig altyd met kleine kinderen.....

onze jongste lag met 5mnd in t ziekenhuis... en ik was er zelf bijna beroerder van dan hijzelf....

5. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    kon het niet laten moet het ff showen...;););)

Bijgevoegde bestanden:

6. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Wat een lekker manneke Jacenhenk!! Echt een knuffelprulleke!! Hij ziet er ook zo tevreden uit.... Heerlijk om van te genieten.

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hoera verlof!!!! :D
    zo dat is eruit. haha!

@Jacenhenk, leuk dat je langs bent geweest. Lekker ventje heb je. Ach ja ik koop ook regelmatig bij de conculega's hoor ;)

De aankleding van je kamertje verkopen wij ook heel veel vandaar dat ik hem herkende.

@Bijoux, Zo wat knap A en B tegelijk. Goed zeg.

8. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hoi hoi,

Jacenhenk, mooie kinderkamers hebben jullie!
    Mijn man heeft een project bij Air.pack in Zierikzee.
    Fijn dat Maikel andere medicatie heeft gehad, hoop dat ie heel goed hun werk gaan doen.
    En het is je gelukt he met die test, hopelijk levert het duidelijkheid op.
    Mooi boxkleed waar een mooi manneke op ligt en wat leuk die 2 dezelfde broeken!

Elleke: Niet fijn als ze laks reageren bij de hap he. Soms heb je echt het idee daar met geen mogelijkheid binnen te mogen komen.
    Aan kijk aan kijken en nog eens aankijken.
    Soms begrijp ik het wel, maar soms kan het ook flink irritant zijn.
    En het kan wel hoor een late reactie op de kuur. Even goed onthouden welke kuur ze nu heeft gehad en melden bij de huisarts dat ze daar waarschijnlijk gevoelig voor is. Kunnen ze een eventuele volgende keer iets anders voorschrijven.

Jewe, geniet van je zwangerschapsverlof.

Bijoux, Wat knap zeg A en B, van harte gefeliciteerd!
    In dit geval fijn om weer ongesteld te zijn en hopelijk duurt het nu ruim 9 maanden voordat je weer ongesteld wordt.;)

Meeting: Zullen we dan om 10.00uur voor de ingang afspreken?
    Wie gaan er:
    Taby
    Jacenhenk
    Bijoux
    Doglover
    Jewe (misschien)
    Vul maar aan als ik iemand vergeten ben.

9. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hey dames,

Heb intussen de huisarts vanmiddag nog wel gesproken (telefonisch). vorige week vrijdag was ik daar vanwege de verkoudheid en ook rode vlekken (maar dan zonder de witte puntjes). Toen heeft zij die antibiotica kuur gekregen omdat ze (weer) keelontsteking had....
    De rode vlekken waren netelroos. Dat blijkt dus een allergische reactie te zijn zeg maar, op warmte.... Vandaar ook dat het bij koorts komt opzetten... Nu is het weer, of nogsteeds, netelroos, alleen wat heftiger. De vlekken trekken ook weer weg, dus kan het geen reactie zijn op de antibiotica en ook geen vlekjesziekte.... Dan zouden het vlekken zijn die blijven.

@ Bijoux: Super zeg, A en B tegelijk, wel heel knap hoor. Mijn stiefzoontje is precies een jaar ouder en heeft nog niet eens zijn A, maar goed, dat ligt aan zijn moeder....

@ Jacenhenk: heerlijk he, als ze zo tevreden kunnen liggen, super foto. Leuk om ze (een keer) hetzelfde aan te doen... Ik moet ook nog zoiets zoeken voor mijn meiden....

@ Jewe: geniet lekker van je verlof!

verder weet ik het ff niet ff niet meer.... Prettig weekend alvast!

groetjes,
    Elleke

10. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    @jufamans: ja hier is hij wel tevreden..

hoe is het bij jou??

@bijoux: hmm toch maar eens nadenken over een eventueel spiraaltje dan... maar goed voorlopig nog bv dus hoef er nog niet bij stil te staan:D:D

@elleke: fijn dat je nu in elk geval weet wat het is.. is er wel iets voor te doen, of komt en gaat dat gewoon zonder dat je kleine er last van heeft?

@taby: oja airpack dat ken ik.. mijn vader zn " vriendin" werkt daar.. grappig dat hij daar toevallig naar toe moet..
    en ja het is me gelukt met de test, al had ik liever gelijk die provocatie test gehad, maar dit was stap 1 en daarna krijg ik pas stap 2..
    maar heb geen geduld met dat soort dingen, ik denk altijd van, waarom moeilijk doen, doe gelijk de test waarbij het gelijk duidelijk is, altijd dat omslagtige gedoe!!pfffff
    maar ja regels zijn regels en die krijg zelfs ik niet omver geworpen vrees ik:):););)

@lief83: hoe staat het ervoor bij jou?? en ging jij nu ook nog mee naar de meeting??

@meeting: ja voor de deur afspreken om 10.00 lijkt me ook het handigste..want als je al naar binnen gaat word het helemaal onduidelijk wie erbij hoort..
    heb er wel reuze zin in..

@hier: we zijn begonnen met de nieuwe medicijnen, hij huilt eigenlijk niet moet ik zeggen(dus dat is wel fijn, zelfs gisteravond niet gehuild) vanmorgen heel de morgen wakker in de box gelegen:D:D:D maar terug geven wat hij doet!!!! dan werkte die zantac daar beter tegen moet ik zeggen, maar ja als hij nu terug geeft terwijl het geen pijn doet, dan moet het maar..
    zal het wel even aankijken als hij zo vrolijk blijft gaan we lekker hier mee door ondanks dat hij het dan terug geeft..
    en om 13.00 in het badje gedaan en daarna ging hij WAKKER zn bedje in na de voeding, en is hij ook ZONDER HUILEN in slaap gevallen.
    moet toch niet gekker worden..:D:D:D:D:D:D:D

nou hopelijk ben ik niemand vergeten??

fijn weekend allemaal....
    en voor wie ik niet meer spreek hier.. tot donderdag!!

ps: heeft iemand even voor mij het adres...;);) dan hoef ik niet te googlen hahahaha ben van het gemak sorry..:):):cool:

11. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Dag dames,

Hieronder een stukje wat ik vanmorgen in de krant las. Ik schrok me dood... Word er gewoon akelig van.

Bredase (21) trapt zwangere vrouw in de buik - Etten-Leur - Regio - bndestem

En toevallig speelt dit ook in de actualiteit

Baby mishandelde zwangere vrouw overleden | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Nu ik bezig ben om zwanger te raken, vallen deze berichten me op. Het doet ook echt wel wat met me! Sorry hoor, maar ik wil het gewoon even delen met jullie...

12. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    ik las het vanmiddag idd.

snap echt niet hoe mensen er zoiezo bjikomen.

vechten vind ik al uit den boze , en dan met een zwangere!! kan dr zo boos om worden

13. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    had het nog niet gelezen of gezien, maar het is wel heftig ja..

kippenvel staat op mn armen alleen al bij de gedachte dat 1 van ons dat ook had kunnen overkomen.
    pff

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ja dat soort berichten zijn echt misselijk makend.

15. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Verschrikkelijk ja dit soort krantenberichten. Hoe komt iemand er nou bij om te gaan vechten en juist wanneer je zwanger bent.:x

Balleland
    De Stok 10b
    Roosendaal.

16. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    goedemorgen dames.....

even een kleine update vanuit hier.

mn beide pups waren flink ziek.. braken en diarree en absoluut niets eten...
    en dus zaten wij heel het weekend tot 3u snachts op en om half9 bij de dierenarts beide dagen...

maaaaar vandaag ahdden ze beide eindelijk ene vaste drol! en ze eten weer....

ik ben wel steenkapot haha.

dadelijk naar schoolzwemmen met ene heel trots kindje en zijn diploma's en om 12u naar de jeugdarts voor hetzelfde kindje ( hij heeft adhd en staat onder controle incl medicijnen)

nog naar de gemeente , mn moeder , en naar kruiingen om 4uur. dus druk druk druk vandaag!!!

iedereen een fijne dag!!!

17. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    wat is het rustig geweest hier...

dacht zal eens kijken hoeveel er gekletst was, maar iedereen had dus net als ik een off-weekend!!!

nou gister een leuk telefoontje gehad:

mijn schoonzusje is ook weer zwanger...
    haar 1ste zoontje is 27 dagen later geboren dan jeffrey

ben echt super benieuwd wat het wordt.. we hebben namelijk maar 1 nichtje en de rest zijn neefjes...

nou goed.. kom later nog terug moet jeffrey naar psz brengen en daarna de bende hier aan kant gaan maken in 2,5 uur pffff

xx

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Goedemorgen.

Hier ook een lekker druk weekend gehad maar wel een gezellige.
    Gister zijn we naar Sliedrecht geweest naar Loods5. Letters gekocht voor aan de muur dus de naam staat vast.
    Verder nog wat leuke kleine snuisterijen gekocht en een hanglamp voor Tygo zijn kamer.
    Gisteravond alle deurhekjes weer opgehangen dus Tygo heeft vannacht voor het eerst in zijn grote bed geslapen. Heb hem heel de nacht niet gehoord dus dat is goed gegaan.

Zometeen even boodschappen doen en dan vanmiddag maar naar de woonboulevard in Breda voor een nieuwe stofzuiger want de mijne is gister overleden.

@Bijoux, Pfff klinkt als een zwaar weekend idd. Gelukkig zijn de hondjes weer wat opgeknapt.
    Succes met je drukke dag vandaag.

@Jacenhenk, gefeliciteerd met je schoonzusje.

19. Chantalleke1985

Chantalleke1985 Actief lid

10 apr 2009
    316
    0
    16
    Goedemorgen,

Jeetje wat hebben jullie de afgelopen dagen veel gekletst zeg. Ik heb een aantal gezellig drukke dagen achter de rug dus vandaar mijn afwezigheid hier.
    Afgelopen weekend een kinderloos weekend gehad en het mooiste van alles, vriendlief hoefde ook het hele weekend niet te werken :) Aardig tot rust gekomen dus.
    Gister avond kwam mijn meisje weer thuis maar deze keer had ze het, mede door de vermoeidheid, heel erg moeilijk met de overgang van papa naar mama. Uiteindelijk is ze om half 9, met mij naast haar in bed, in slaap gevallen. Wat is het dan moeilijk om vandaag weer te moeten werken. Voel me best wel schuldig nu. Maar goed, vanaf donderdag zijn we er lekker 4 dagen tussenuit met z'n allen dus dan maar extra knuffelen :)

Bijoux, is niet prettig als je huisdieren ziek zijn. En wat kan je dan blij zijn met een vaste drol he ;) Nog gefeliciteerd met de behaalde diploma's van je zoontje. Romy mag 3 juni op voor haar Guppy 3 haha.

Jac, gefeliciteerd met de zwangerschap van je schoonzus. Een meisje in de familie zou nu stiekem wel leuk zijn he.

Jewe, fijn dat je zoontje goed geslapen heeft. Succes met het kopen van een goede stofzuiger. Als je er een gevonden hebt die het helemaal zelf kan LET ME KNOW :) :)

20. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hoi hoi,

Bijoux, gelukkig gaat het weer beter met je hondjes. Wat kunnen ze toch ziek zijn he. En ze kunnen niets zeggen en dat maakt het alleen maar moeilijker vind ik altijd.
    Lekker druk dagje voor de boeg, succes.

Jacenhenk, gefeliciteerd met je aanstaande nichtje of neefje.

Jewe, goed dat Tygo lekker heeft geslapen in zijn nieuwe bed. Knap hoor.
    En wat voor stofzuiger heb je gekocht?
    En bij mediamarkt gekocht of bij BCC? Wij kopen echt noooooooit meer iets bij mediamarkt.

Chantalleke, jullie hebben een leuk weekend voor de boeg. Gezellig hoor.

Vanmorgen ging ik de kliko binnen halen en kwam in de brandgang/padje achter het huis 3 dode vogeltjes tegen. Ze lagen midden op het padje en hadden geen hoofd meer en die hoofdjes waren ook nergens meer te vinden. Echt afschuwelijk.
    Ik heb ze maar opgeruimd, maar blijf er toch steeds maar aan denken hoe dat nou toch kan?
    3 dode vogeltjes zonder hoofd, een kat kan toch niet 3 vogeltjes vangen en het hoofd ervan opeten? Als iemand enig idee heeft vertel het me maar, want ik kan er niet over uit.:)

Deel Deze Pagina