Mama's uir R'daal, breda, zundert omstreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lala87, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Taby, Heb er 1 bij de BCC gekocht. Was in de aanbieding en wat een wereld van verschil met de oude. Die was zwaar en de zuigkracht was ook niks meer.
    Mediamarkt daar moet ik ook niks meer van. Oud Collega van me kocht daar een keer een dvd recorder en dat bleek gewoon een gebruikte te zijn. In het instructieboekje was gewoon geschreven.

Ah wat zielig die vogeltjes.

@Chantalleke, Lekker rustig weekendje gehad dus. Is ook wel eens lekker. Naar voor je meije dat ze zo'n moeite had met de overgang.

Gisteren tot laat de houten letters van Tygo zijn kamer zitten beplakken met behang en moeet zeggen ben best trots op het resultaat. :D

2. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    he dames..

sorry voor mijn afwezigheid, maikel zit in een sprong dus steeds heel veel huilen.
    en jeffrey had dit weekend ineens 39.0 koorts en hij blijft maar niezen,hoesten, rode ogen en slecht eten.. dus denk dat hij hooikoorts heeft..
    maar laatste keer toen ik niet naar de huisarts ging en toen uiteindelijk na een week wel ging, bleek hij een longontsteking en dubbele oorontsteking te hebben dus nu toch maar huisarts gebeld..

dus ze komen om 10.45 laxeren en dan om 11.40 naar de dokter..

verder gister heel de dag in de tuin bezig geweest, gelukkig mag het resultaat er wezen.. jammer dat het dan nu weer gelijk regent...
    nu nog bloemetjes erin en dan zijn we weer klaar voor de zomer..

morgen naar mn schoonzusje.. die is echt heel ziek van de zwangerschap, heeft alweer bijna een week in het ziekenhuis gelegen en toen ik niets meer mocht stond ze elke week klaar voor me, dus het minste wat ik nu kan doen is haar helpen waar het kan..
    maar vind het wel heel zielig voor dr..

@taby: getsie.... kan me voorstellen dat je dat niet echt uit je hoofd krijgt.. bah.. wat een zieke mensen heb je toch rondlopen op deze wereld...

@jewe: als je hem heel veel wilt gebruiken mag je ook wel even bij mij komen helpen :D:D:D:D:D
    fijn dat hij het zo goed doet..
    en nog niet aan het vervelen??
    ben wel benieuwd of je nog mee kan donderdag.. zo niet dan in elk geval heel veel sterkte in het ziekenhuis.. voor jullie allemaal..
    leef echt heel erg met jullie mee..

@bijoux:eek: wat zielig voor je hondjes.. enne.. voor je portomonee.. hier ooit ook met een hond bij dierenarts gezeten in het weekend.. pfff kan je je geldboom wel plukken....

wat ben jij druk geweest zeg.. pfff moet er niet aan denken.. weet op dit moment echt niet waar ik de tijd vandaan moet halen..

@chantal: lekker kunnen uitrusten dus.. lekker hoor.. en dan ook donderdag nog een keer er op uit. kan je je bed wel verkopen als je terug komt zeg..
    geniet ervan.. hopelijk word het beter weer dan nu.. beetje als dat van gister zou lekker zijn..:cool::cool:

o maikel begint weer te huilen dus moet afsluiten..
    xx

TOT DONDERDAG VOOR DE MEESTE..

3. Daphne1988

21 apr 2012
    61
    0
    0
    Verpleegkundige
    Noord Brabant
    Hoi,

Ben al eventjes niet meer geweest, druk gehad met T.ess, vriendinnen en mijn nieuwe werk.

Nieuwe baan bevalt enorm goed, begin in de avond rond 18.30uur en ben rond 22.00/22.30uur weer klaar. Echt lekker dus.

Gister met T.ess naar het cb geweest, ze is weer helemaal goedgekeurd. Heeft prikjes gehad (ze heeft niet eens gehuild!), had er gister wel wat last van gisteravond nog wat verhoging dus een pcm supp gegeven. Ze slaapt al een paar dagen lekker uit, tot een uur of 9.30 (of langer als ik haar niet wakker maak).
    Vanmiddag met haar naar de Osteopaat, hopelijk zo'n beetje voor de laatste keer... het gaat nu zo goed dat ik eigenlijk niet echt het idee heb dat het nog nodig is. Vanmiddag maar eens wat in huis doen want de rest van de week is ook alweer volgepland.

Verder weinig nieuws eigenlijk... zit internet af te zoeken voor een mooi jurkje en leuke dingentjes voor in T.ess haar haren voor met de bruiloft van mijn zusje.

@Bijoux; Hoe is het met de hondjes?

@Jac; Hoe is het nu met Jeffrey, en het sprongetje van Maikel?
    Wat leuk dat je schoonzusje zwanger is!

@Jewe; Lekker gewinkeld dus!

@Chantal; Lekker zo'n weekend samen... geniet er af en toe maar van wanneer het voor komt!

4. Daphne1988

21 apr 2012
    61
    0
    0
    Verpleegkundige
    Noord Brabant
    Oh ja, op advies van het cb omdat T.ess steeds meer honger heeft in de avond begonnen met fruit overdag.

Gister een appeltje geraspt voor haar, hartstikke leuk om te zien, want ze vond het helemaal niets. Het ene vieze gezicht na het andere, maar ondertussen wel gewoon lekker haar mondje open blijven doen als het lepeltje eraan kwam.

5. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    pfff nou hier weer een moedeloze dag gehad..

maikel huilt bijna aan 1 stuk door.. van ellende op een gegeven moment maar in de draagdoek gedaan, dat ging toen een stuk beter, maar ja kan moeilijk heel de dag dat kind in de doek hangen..

jeffrey is ook niet om te genieten met andere woorden dus 1 groot drama hier!!!
    hopelijk gaat het donderdag een stuk beter..

sorry voor ego bericht!!

als ik meer puf heb kom ik morgen avond nog even uitgebreid reageren...

6. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    ben ik heeeeeeel eventjes

de hondjes doen het beter nu . was idd een misselijk grapje financieel.

2x om half9 naar de dierenarts... 2x bijna 100euro....

dacht dat ik een rolberoerte kreeg! maarjah je helpt je hondje toch he....

vandaag hebbenw e met hartzeer de camping opgezegt..
    de caravan is als het goed is verkocht aan een opkoper.. en de plek is vandaag leeggehaalt.

ons bedrijf heeft de crisis niet gehaalt zoals verwacht dus gaat mijn man weer voor ene baas werken.
    met ene 3e kindje in d eplanning was het dna ook verstandiger om de grote uitgaves te korten..
    zoals de camping met een jaarbedrag van 2500euro.

dusssss staat mijn mooie partytent nu in mn achtertuin...
    incl de gekleurde lampionnetjes van de camping :)

en de trampoline van de jongens staat ernaast.

en wij zijn doodop!!! heb me rot gesjouwt........

dus ik duik met een lekkere bvak thee op de bank dadelijk.. na een welverdiende douche!!

ga morgen even bijlezen en aandacht aan iedereen besteden :)

xx

7. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jewe, kan je een foto plaatsen van de letters? Klinkt erg leuk.

Jacenhenk, wat jammer dat je schoonzusje zo beroerd is van de zwangerschap. Niet fijn. Wel lief dat je haar gaat helpen.
    Hoe was het bij de huisarts.
    Even een dikke knuffel, niet fijn als je kindje al heel de dag zo'n verdriet heeft.

Daphne, wat leuk dat je nieuwe baan goed bevalt.
    Hoe was het bij de osteopaat?
    Leuk met fruit aan de gang. Gaat ze vanzelf wel lekker vinden.

Bijoux, Erg he die dierenartskosten, maar ja alles voor de hondjes. Hier ook zo hoor.;)
    Wat jammer dat jullie zijn moeten stoppen met de camping, maar je hebt de camping gewoon een beetje naar huis gehaald zoals ik het lees. Nu nog wat mooier weer dan is het thuis ook goed vertoeven in de achtertuin.

Vandaag weer gewerkt, gelijk een lang dagje gemaakt. Van 7 tot half 4 gewerkt en daarachteraan van 16-17.30uur OR, dus was weer een druk dagje. Het was best lekker weer vandaag, jammer dat het vanavond zo veranderde met die flinke regenbuien.:(

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Jacenhenk, zo zware dagen zo met de kids.

@Daphne, Je kleine meisje ook weer goed gekeurd op het cb. Appel was hier ook nooit zo'n succes, banaan daarintegen wel.

@Taby, zal zo een foto plaatsen van de letters.

@Bijoux, jammer dat je je plek bij de camping op hebt moeten zeggen, maar net wat je zegt dat is het eerste bespaart. Jullie hadden een eigen bedrijf dus? Wat deden jullie?

Hier hard geewerkt vandaag. De hele keuken opgeruimd en uitgesopt (hoezo nesteldrang :p) de babykamer gewit en alles van boven tot onder gezogen. Ben kapot dus even relaxen achter de computer.

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    De foto's van de houten letters: Beplakt met van die folie die je ook op keukenkastjes kunt plakken en de afbeeldingen komen van de restanten behang van Tygo zijn kamer.
    Ben best wel een beetje trots op mijn creatieve uitspatting :p

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    En alle letters:

11. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    ooooh wat leuk die letters!!!

wij hadden idd een eigen bedrijf. een afbouwbedrijf. hoofdzakelijk stuckadoren

ow manlief komt binne.. ben dr straks weer :) even eten maken :)

12. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jewe, wat leuk zeg die letters! Erg creabea hoor.
    Je hebt veel gedaan met je 35 weken zwangerschap. Fijn he die nesteldrang.:p

Bijoux, Zonde hoor dat het niet is gelukt met het eigen bedrijf. Je man heeft al wel ander werk gevonden?

Wat is het stil hier de laatste dagen, hebben jullie nog wel zin in morgen?;)

13. Chantalleke1985

Chantalleke1985 Actief lid

10 apr 2009
    316
    0
    16
    Goedenavond,

Druk aan het inpakken voor het lange weekend weg. Maar wilde jullie wel even snel veel plezier wensen voor morgen. Hoop dat het zo gezellig is dat er snel een nieuwe meeting komt waar ik wel bij kan zijn :)

HAVE FUN!!!!!!!!!!!!!!!

XXX

14. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Chantalleke, jij ook een heel fijn weekend he, geniet er lekker van!

15. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    he dames..

even snel hoor was pas om 9 uur thuis dus ben gebroken..
    bij schoonzus heel de keuken gepoetst en boodschappen gedaan tussen het huilen van maikel door.

steeds gaat het een half uur/uur goed en dan begint hij weer pffff

IK HEB NOG STEEDS HEEL VEEL ZIN IN MORGEN HOOR!!!

hopelijk maikel ook hahaha

maar ga dus nu op tijd naar bed anders ben ik straks morgen niet te genieten hahaha

kom morgen of vrijdag even uitgebreid op iedereen reageren!!

xx

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Jacenhenk, Lief dat je je schoonzusje hebt geholpen.

@Chantalleke, heel veel plezier en geniet ervan.

Morgen kan ik er helaas niet bij zijn moet met m'n moeder mee naar Amsterdam.
    Dus heel veel plezier morgen en de volgende meeting mocht die er komen ga ik zeker van de partij zijn.

17. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hey meiden,

Ik ben morgen zeker van de partij... De dames waren vandaag in een redelijk goed humeur, hopelijk is dat morgen ook zo....
    Even een tip voor degenen die meegaan.. Het kan nogal warm zijn daarbinnen, vooral als het wat drukker wordt... Ik zou de kinderen in laagjes aankleden, dan kun je de kleding daarop aanpassen.

Vanmiddag met Qyana voor een echo van haar heupjes geweest, alles was prima in orde. Had ook niet anders verwacht, ze is giga sterk in haar beentjes, dat zou anders geweest zijn als ze last zou hebben gehad van haar heupen....

Ik zit nog ff te wachten totdat ik Qyana haar laatste flesje kan geven... Ze heeft vanavond nog borstvoeding gehad rond kwart over 8... rond kwart over 11 ga ik haar wakker maken voor haar flesje en dan mag ik hopelijk weer lekker slapen tot een uur of half 8 morgen ochtend....

Tot morgen (hier of bij ballorig)....

Elleke

18. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi hoi,

Ff kort berichtje, weet niet of ik er straks bij ben.....

Werd vanochtend mijn bed uit gebeld door mijn schoonvader, in tranen... Mijn schoonmoeder is vannacht opgenomen in het ziekenhuis met een hartaanval. Twee weken terug was het schoonpa, nu schoonma, het houdt niet op hier..... Ben enorm geschrokken, maar ja, wat kan ik doen... Manlief en zwager gebeld en verder kan ik niets. Manlief is onderweg naar huis, maar het duurt wel ff voordat ie er is en ik zou het liefst opspringen en ernaartoe gaan, maar ja, dat gaat niet met die meiden..... dit kan ik er eigenlijk ook niet echt bij hebben, ben al zo moe en kan al zo weinig hebben....

Ik hoop dat ik straks gewoon kan komen, Caitlynn moet hier niet onder lijden, vorige keer werd ze ook al overal en nergens gedumpt en achtergelaten, nu wil ik dat dus echt niet.....

Hopelijk tot straks,
    Elleke

P.S. Is er iemand die mij haar mobiele nummer wil geven, zodat ik kan laten weten of ik kom of niet, stuur me dan een PB-tje......

19. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    goedemorgen dames.....

helaas moet ik afzeggen :(

mijn auto staat met een brandend lampje wat aangeeft dat er nieuwe remblokjes inmoeten.
    en daar durf ik de snelweg niet mee over dus nu.......

de volgende keer ben ik er wel bij hoor!!!!

doglover : wat erg zeg!! sterkte daar!
    ik weet dat ik ene vreemde ben ( geld voor iedereen trouwens ) maar als er ooit met spoed oppas nodig is mag je me altyd een berichtje sturen!!

toen ik hier kwam wonen had ik met spoed iemand nodig , maar had niemand en toen heeft mijn buurvrouw 2 straten hiervandaan me enorm geholpen..

als ik iets terug kan doen voor een ander. graag!

chantalleke : fijn weekend! geniet ervan

taby : ja gelukkig wl! hij heeft baangarantie als vrachtwagen chauffeur , dus is bezig met zn rijbewijs daarvoor.

en tot die tyd teren we op spaargeld , de verkoop van de caravan etc en afentoe een klein klusje tussendoor.

ik ga mn heertjes jasjes aantrekken etc want moet richting school

fijne dag iedereen!

20. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    hallo dames..

wat jammer dat er zoveel afmeldingen waren..
    had vanmorgen niet meer gekeken dus was heel verrast toen taby op kwam dagen en zij dat dit het was hahaha

maar goed later kwam toch elleke nog.. dus was het toch een leuk clubje..

en wat hebben de kids het naar hun zin gehad...

taby, elleke en ik hebben al besloten dat we dit erin gaan houden..
    elke maand of 1,5 maand 1x ofzo..

heb die van mij gelijk op bed gelegd en ze slapen allebei super lekker nu..
    en taby.. je weet het he!! als je tijd heb kom je de jongste maar halen hahaha hij was gewoon echt lief, slaperig en gewoonweg super!!!!! je hebt een gave denk ik hihihi

nou ga ff op iedereen reageren nu had ik de laatste dagen nog geen tijd voor gehad..

@chantal: je zal het wel niet meer lezen, maar een hele super vakantie toegewenst.. hopelijk kun je even lekker bijkomen..
    en gaat het weer ook beter worden, want de warmte is er wel, nu de zon alleen nog (of alleen geen regen is ook al goed genoeg)

@bijoux: wat sneu zeg dat je auto nu juist kapot ging..
    wat betreft de hulp.. bekend verhaal ik had ook bijna niemand..
    je leert wel je vrienden kennen op zulke momenten.. (en dat waren er dus helaas niet zo veel)

jou man dus ook de truck op.. wel fijn dat hij baangarantie heeft... hopelijk ook bij een redelijk goede baas, want er zijn genoeg bedrijven die van de personeel profiteren.. bij wie gaat hij werken??

vervelend van je vakantiehuisje zeg.. hopelijk worden het snel betere tijden en kunnen jullie dan alsnog weer op een camping gaan staan..

@jewe: hoe is het gegaan in het ziekenhuis??? hopelijk weer eens een goed bericht te horen gekregen!!!
    dikke knuffel voor jou en je familie!!
    en wat een super leuke letters zeg!!!
    ben benieuwd naar de naam van je kleine!! hihihi

@daphne: wat fijn dat je niet meer naar de osteopaat hoeft (ook voor je portomonee)
    en leuk zeg beginnen met fruithapjes...
    zie het al helemaal voor me hoe ze dat weer lekker zit uit te spugen en dan dat mondje weer open doet hahaha
    geniet ervan, voor je het weet zitten ze de hele dag om koek en snoep te zeuren hahaha
    wel super dat ze weer helemaal is goed gekeurd op het cb..
    en wat een knapperd dat ze niet eens gehuild heeft :)

en leuk dat dat je werk zo goed bevalt zeg.. is toch altijd even afwachten of het inderdaad zo leuk is als je ervan verwacht had!!

@lief83 en sjorje: hoe is het bij jullie???

hier: nou maikel begint toevallig net weer een beetje te mopperen in zn bedje..

gister de uitslag van het bloedonderzoek van jeffrey gehad maar is niets uitgekomen..
    moest maar gewoon wachten tot de controle over 4 weken..
    echt niet dus.. dus net gebeld voor afspraak word nu 23 mei..

en dinsdag kwam er bij de huisarts ook niet veel uit..
    volgens hem moet ik het maar bij de allergoloog uitzoeken..

nou moet nu maikel eruit halen voordat jeffrey ook nog wakker word!!

fijne avond allemaal verder..

Deel Deze Pagina