Hoi hoi, Ja, was echt super gezellig en leuk dat Elleke ook nog even kwam spelen met de meiden. We moeten het echt vaker doen, stik leuk met de kinders. En als het mooi weer is kunnen we ook buiten iets ondernemen. We waren Roosendaal nog niet uit of Britt sliep al hahahaha. Bijoux, hoe is het met je auto, is ie al gemaakt? Nooit fijn als er lampjes beginnen te branden, krijg er altijd de kriebels van. Wat een raar weer joh, hartstikke warm en hartstikke nat buiten. Ga zo nog maar even de stofzuiger en de dweil door de huiskamer halen en dan zorgen voor het eten. En dan ga ik zelf om 7uur lekker uiteten met de OR en morgen heel de dag training van de OR. En dan van het weekend 2 halve vroege diensten van 8-12uur. Dus druk druk druk.
ik heb mn dag gevuld met wassen , poetsen etc.. baalde wel dat ik er niet bij kon zijn , maar volgende keer ga ik zeker mee!! joepie in breda is ook erg leuk! mijn kids zijn daar kind aan huis haha op donderdagochtend is het er heeeeel rustig... kun je de bezoekers op 2 handen tellen. heel fijn met hele kleine kindjes! ik moet nieuwe remblokjes dus die gaan er vandeweek in / tegenaan ( weet ik veel wat je met die dingen doet haha) en dan kan ik weer veilig in mn twingo rondcrossen
nou fijn dat het meevalt met je auto.. en ja veilig rondcrossen is wel zo fijn met 2 van die wondertjes.. taby, vond het ook super gezellig, britt dus al gelijk in slaap gevallen.. nou die van mij niet hoor heel de weg met open ogen gezeten wel een hele rode blos op zn wangen hahaha jij dus nog een zeer vruchtbare vrije dag gehad.. nou hier geen zin meer gehad om wat te doen, heb lekker wat dvd's gebrand voor manlief in de truck hahaha het eerste wat jeffrey trouwens zei toen hij net wakker werd: BRITT SPELEN hahahaha hij snapte er niets van toen ik zei dat dat nu niet meer kon haha en maikel is (weer) heel de tijd al wakker, gelukkig is hij nog niet echt aan het huilen maar dat zal niet lang meer duren, dus ga hem zo toch maar op bed leggen en dan maar laten huilen tot hij in slaap valt. tja wat moet ik anders.. kan hem moeilijk elke dag meenemen naar ballenland of bij taby afgeven hahahaha
aaaah gossie , je mag hem ook hier brengen hoor! gezellig ik heb net mn badkamer gepoetst en het bed verschoont ( want klussen voor een 3e kindjes is t fijnst in een schoon fris bed hihi) wat balen van dit vieze weer zeg.. warm genoeg om te genieten in de tuin , alleen die regen he!! ik ga as woensdagochtend of donderdagochtend naar joepie in breda. mocht iemand zin hebben om gezellig mee te gaan???
Dag dames, Leuk om te horen dat het gezellig is geweest vandaag!! Morgenmiddag afspraak met gyn. over uitslag HSG-onderzoek en 2e zaadonderzoek! Best wel spannend, ik hoop dat ze ook gaan bespreken welk traject we nu gaan volgen.... Vanavond weer een avondje vergaderen, maar nu met de MR. Een drukke week op deze manier zo! Zaterdag verjaardag van mn schatje vieren, want hij is gisteren 33 jaar geworden!! Zondag moederdag, dus lekker brunchen met schoonmoeder. En 's avonds gezellig eten bij mijn ouders! Lekker even een weekendje niks aan mn hoofd. Geen studie, want ik heb net mijn concept meesterstuk (lees: praktijkonderzoek) ingediend. Nu nog afwachten op de laatste feedback. Ik denk dat ik dan tijdens hemelvaart de laatste dingetjes ga aanpassen. Grts jufaman
jufaman spannend zeg!!! ik duim voor je! gefeliciteerd met je mannetje!!!maak dr een mooi feest van... volgens mijn man word het mooi weer t weekend.... als ik nu buiten kijk heb ik weinig hoop haha
jeetje waar halen jullie de tijd en puf vandaan om zoveel te poetsen.. enne.. volgende week donderdag heb ik nog niets in de agenda staan!! dinsdag en woensdag zit ik in zierikzee, het is dinsdag namelijk 2 jaar geleden dat mijn moeder is overleden dus dan wil ik mn vader bijstaan.. en dan blijf ik slapen zodat ik woensdag mijn schoonzusje weer kan helpen.. (moet dan alleen nog iemand vinden die onze kat even eten en drinken kan geven en een beetje aandacht, maar dat zal 1 van mn buren wel willen doen) dus ik hoor het wel ik heb mn nummer in pb naar je toe gestuurd dus moet goed komen..weet alleen niet waar die zit.. maar dat komt dan wel goed!! @jufamans: o ik hoop zo voor je dat je goed nieuws krijgt... en ook dat je eens wat meer duidelijkheid krijgt over het vervolg traject.. enne... lekker dus genieten van even rust en geen drukke studie.. is ook wel even lekker.. inderdaad jammer dat het weer niet wil meewerken.. geniet van de verjaardag van je schatje ik duim mee voor dat mooie weer.. HIER; jeffrey ligt lekker op bed(welliswaar te kletsen maar dat maakt me niet uit).. maikel ligt in de box te hikken. dus hopelijk blijft hij nog even stil.. heeft net een uur geleden eten gehad dus hij moet nog 2 uur wachten het liefste morgen moet jeffrey weer naar psz, en dan komt de oppas ff een uurtje of wat proefdraaien met maikel.. maandag moet ze het alleen doen 1,5 uur en ik vind het zelf al moeilijk laat staan dat zij het moet doen helemaal alleen. dus wilde graag dat ze eerst een keer komt terwijl ik er nog bij ben, dan kan ze vragen stellen en ik kan haar corrigeren als ze iets doet wat ik niet wil. (ze kan namelijk nogal lomp doen, al is het een schat van een mens hoor, en geen slecht woord verder want ze heeft altijd alles voor ons over en staat 99% van de tijd gelijk voor ons klaar) maar ze was hier een keer toen maikel een week of 8 was, toen begon hij te gillen en toen wilde ze dus haar ongewassen pink met een nep nagel van dik 1 cm uitstekend in zn mond stoppen en toen kwam bij mij een angst opzetten om hem bij haar alleen te laten laat staan om ze allebei tegelijk bij haar te laten.. dus dat zal voorlopig nog wel niet gebeuren.. maar vandaar dus die " test " wil gewoon zien hoe ze het doet voor dat er straks ongelukken gebeuren omdat ze gewoon " niet snapt"wat de gevolgen van iets kunnen zijn!!!! nou nu stop ik met klagen over mn oppas.. ik ga nu lekker op de bank zitten met mn flesjes water( heb al genoeg gezondigd vandaag, dus moet nu aan de water.. anders raak ik die 20 kilo zwangerschapsvet nooit kwijt!!! iedereen fijne avond verder en hopelijk word het snel beter weer
hoe doen we dat?? nou ik zonder baby die veel aandacht vraagt dus zodra mijn jongste lekker speelt , poets ik het huis....... apparte oppas heb je! hihi werkt ze via een buro? dan kun je altyd eens vragen of ze haar een cursus willen geven... iets om extra info te geven. cursus hygiene ofzo? die bestaan serieus , en dan leert ze gelijk flesjes etc steriliseren... en dat nepnagels helemaal niet mogen ik breng snel mn grote vent naar school.. kom zo weer bijkletsen jufaman : succes vandaag!
Goedemorgen, @Jac; We moeten nog wel naar de osteopaat hoor, maar nu zit er 2 en halve week tussen... inderdaad ook wat fijner voor de portemonee want je krijgt niet alles vergoed he. @Doglover; Hoe is het met je schoonmoeder? @Jufaman; Succes vanmiddag! @Rest; weet ik niet meer sorry . Hier verder weinig bijzonders. Hoop dat het even droog blijft dan kan ik zo met T.ess even naar de DA lopen, vanmiddag wat poetsen, vanavond weer eventjes werken en dan het weekend vrij! Of nu ja vrij, ook al volgepland maar ik hoef in ieder geval niet aan het werk. Morgen maar wat lekkere dingetjes bakken voor de visite die komt. Zo T.ess nog even een banaantje geven. Gepureerd vind ze maar weinig aan het fruit. Dus geef haar steeds een stukje in de hand en dan gaat ze daaraan sabbelen en likken en dan trekt ze niet zo'n vies gezicht als wanneer ze het gepureerd krijgt. Dus aan de smaak kan ze vast gaan wennen. @Meeting; Goed te lezen dat de meeting leuk was . Ik was het eigenlijk helemaal vergeten, had in de tussentijd alweer met een vriendin afgesproken dus heb gistermiddag lekker op terras zitten lunchen.
@Meeting: leuk dat het gezellig was ook al waren er niet veel gekomen. Donderdag ochtend als julie gaan naar Breda dan gaan Tygo en ik wel mee. @Bijoux, balen van je auto. Wij hadden het een tijdje geleden dat ineens alle lichtjes gingen branden en toen deed hij ineens niks meer. In de garage hebben ze niks kunnen vinden. Dus ik vertouw die auto voor geen meter meer, dus nu op zoek naar een nieuwe auto voor mij. @Jufaman, Succes vanmiddag, mijn duimen draaien voor je. @Daphne, Ik gaf Tygo altijd alles in stukken vond hij geweldig. Lekker viezeriken en doen. Maar banaan is bij jullie dus ook wel een succes? @Jacenhenk, succes met de oppas proefdraai. Kan me voorstellen dat je er nog een beetje vertrouwen in moet krijgen. Het gesprek bij de arts was best wel heftig en veel. Ze komt op de wachtlijst voor een chemo spoeling van de buik. De operatie zal niet eerder zijn dan eind juli (ben ik wel een beetje blij om dat ze gewoon in de buurt is als ik ga bevallen) Het is een operatie die 9 uur gaat duren en waar veel complicaties bij kunnen komen kijken. Na de operatie moet ze zowieso 2 dagen op IC liggen en ze zal zeker minimaal 19 dagen in het ziekenhuis moeten liggen. Al met al gaat het dus nog een heftige periode worden, maar ja ze heeft geen keus ze moet. Zometeen nog een echo om te kijken of de placenta mee omhoog is gegroeid. Lekker nog even dat kleine minimensj bewonderen in mijn buik. Babykamer is ook al zo goed als af. Morgen nog even de gordijnen ophalen en wat kleine accessoires erbij zoeken en dan is het klaar.
bij mij zijn het alleen de remblokjes gelukkig :0 ik laat ze maken en dan gaat mijn auto de verkoop in.. we hebben een polo gekocht... omdat mijn man er ook in rijd.. en een paarse twingo is toch niet mannelijk he haha
@jufamans: heel veel succes vandaag.. ben benieuwd wat eruit is gekomen!!! @jewe: heftig zeg.. en dat terwijl jij bijna op klappen staat.. kan me wel voorstellen dat het emotioneel ook wel heel zwaar is/wordt en dan die hormonsters erbij!!! gelukkig hoeft ze dan nog voorlopig niet die operatie te ondergaan zodat ze toch in de buurt is als je gaat bevallen.. en wat fijn nog een extra echo.. vond dat ook nooit heel erg en gezellig jij ook mee donderdag!!! ik weet niet hoelaat ik er kan zijn hoor. jeffrey moet om 9 uur gelaxeerd worden dus vandaar!! maar dan kom ik daarna er naar toe. iemand het adres weer voor me?? @daphne: nog wel naar ost. dus.. maar wel fijn dat er nu langere tijd tussen zit.. en de meeting helemaal vergeten hahaha ach je hebt je dag ook lekker ingevuld las ik, dus helemaal goed toch!! wat grappig dat ze het in stukken wel wilt hebben.. je zou denken dat gepureerd een stuk makkelijker is hahaha @bijoux: hahaha oooo zo dus onze oppas is (black) dus helaas geen cursus hygiene maar heb haar gewoon heel duidelijk gezegd wat te doen. en als we heel direct zijn tegen haar gaat het wel heel goed hoor. voorbeeld: jeffrey mocht geen melk, en op een gegeven moment gingen we dat weer introduceren om te kijken wanneer hij een reactie zou geven.. dat ook tegen haar gezegd.. wat doet ze: geeft hem gelijk een hele beker met melk enz... pas toen we tegen haar zeiden, we zijn het aan het introduceren dat betekend hele kleine beetjes... toen snapte ze het pas en heeft daarna ook geen melk meer gegeven tenzij wij toestemming gaven.. dus je moet gewoon heel duidelijk zijn(eigenlijk net als tegen een klein kind) hier: vandaag lijkt het heel erg goed te gaan (sssssst) ik heb hem sinds gister geen medicatie meer gegeven omdat ik het vermoeden heb dat hij daar heel veel buik/darm krampjes van heeft en dat dat nu meer last veroorzaakt dan de reflux zelf.. dus ga eens kijken of het inderdaad nu beter gaat.. wat me wel opvalt is dat hij vannacht 8 uur gemaakt heeft, vanmorgen 4 uur en nu ook weer na de voeding heel goed in slaap viel.. toch wel heel apart.. dus hoop dat het gewoon die medicatie was in combinatie met zn sprong en dat die sprong nu voorbij is. we duimen ervoor... wbt oppas: het ging eigenlijk heel goed, gelukkig ging hij voor de voeding van 9 uur wel flink huilen, en wilde hij daardoor de fles niet gelijk pakken (wat ik al hoopte, zo kon ik de oppas dus gelijk zeggen wat ze in zo'n geval moest doen) en na even proberen pakte hij dus inderdaad gewoon de fles, op het boeren na (wat hij bijna nooit doet na de voeding) ging het helemaal goed, ze heeft hem op bed gelegd en daarna is ze nog een half uur gebleven omdat ik had gezegd dat hij altijd nog wat nahuilde (dit keer dus bijna niet hahaha) en om 12.45 kwam meneer pas weer voor de volgende voeding nou ik ga nog even wat in de huishouding doen, wat dat is wel een bende geworden na een week niets doen.. heb vanmorgen al het een en ander gedaan terwijl de oppas hier was, dus de bedden zijn al verschoond, boven is de boel al gestofd,gestofzuigd en gedweild. en beneden ook al gestofzuigd. nu nog dweilen en de was weg strijken en de andere was nog even in de droger doen..pffff is dan gelijk een heel karwei om alles op orde te krijgen.. tot laters xxxx
ooooh fijn dat het goed gegaan is!! je mag hem ook altyd hier brengen hoor!! heb ervaring met kindjes met reflux ( onze oudste gaf hele stralen terug. pfff) maar daar moet je net zin in hebben van zevenbergen naar etten leur hier is het vanavond papa en mama avond!! de oudste is naar scoutingkamp ( 1 nachtje) en de jongste bij opa en oma...dus gaan wij uit eten met oude vrienden van mijn man. naar merlina in breda zoooooo lekker daar! dus ik zal zo eens kijken wat ik nog in mijn kast heb hangen wat meer vrouw is dan mama ( dat betekent geen uggs en spijkerbroek!!haha) joepie breda zit naast de ijsbaan, en zwembad de wisselaar. daphne : heb je al liga 1e stap geprobeerd door je hapje heen? onze jongste wilde dat wel , en geen fruit puur...... en danoontje heeft ook een baby variant....... ik ga gauw douchen en mn kast in..... want ik moet om 7uur klaarstaan
Ha meiden, Vanmiddag bij de gyn. geweest. HSG uitslag was helemaal goed, alleen het zaad van vriendlief was minder dan de vorige keer. Op zich niet erg, want dat hadden we wel verwacht i.v.m. stress en drukte. Volgende cyclus dus wel starten met IUI. Eigenlijk ben ik wel opgelucht dat er EINDELIJK iets gebeurt... Kom maar op!! Liefs jufaman81
@Jacenhenk, fijn dat het goed is gegaan met de oppas. @Jufaman, Fijn dat er nu eindelijk wat gaat gebeuren. Ik duim dat jullie heel snel zwanger mogen raken. @Bijoux, Ik heb ook een Polo en manlief heeft een auto van de zaak. De polo wordt ook al weer bijna 12 jaar oud en heeft nooit echt wat gemankeerd dus mag niet klagen. Maar hij begint nu echt op te raken. Veel plezier vanavond. Marlina ken ik niet, waar zit dat ergens in Breda? Vandaag is Tygo gewoon naar het kdv geweest terwijl ik thuis was (doe ik anders nooit als ik thuis ben) was gewoon even wennen om alleen te zijn haha. 's Middags echo gehad. Beetje jammer dat die vrouw weinig zin had die de echo aan het maken was. Binnen 5 minuten stonden we weer buiten geloof ik. Maar goed alles was helemaal goed met de kleine man en lag de goede kant uit. Daarna nog een was weggestreken en een nieuwe opgehangen. de boven verdieping ook nog even schoon gemaakt en gezogen en gedweild. Heerlijk schoon weer.
hier nog even een paar foto's van ballenland.. zijn er helaas niet veel gemaakt fototoestel vergeten en mijn telefoon maakt geen mooie foto's o en moet nu weer weg.. had te snel geroepen dat het zo goed ging, vanaf 4 uur is hij alweer aan het jammeren/huilen wat was hij toch lief bij jou he taby waar is britje gebleven?? hahaha
@jufamans:wat fijn zeg dat alles goed was, ik hoop echt dat het nu snel raak is bij jullie.. wanneer is de 1ste iui nu?? @jewe: lekker hoor genieten van een dagje helemaal alleen rust.... hahahaha @bijoux: heel erg lief van je.. maar zullen we eerst een keer afspreken? hihihihi.. zal wel even googlen voor adres dan, want weet alleen woonboulevard, ziekenhuis en binnenstad te vinden in breda nou nu moet ik echt gaan.. anders word er hier een :x:x xx slaap lekker allemaal
Hoi hoi, Jacenhenk, Leuk dat Jeffrey zo duidelijk de naam van Britt kent hahaha. Britt vertelde tegen mijn man dat ze met Jeffrey had gespeeld in de speeltuin. Dus dat had ze toch ook wel goed onthouden. Hahaha die foto met Jeffrey en Britt op de glijbaan, ik zei net tegen Barry dat Jeffrey 2,5 jr is en Britt 3,5 jr. Hij zei al "zo die is wel groot, zie Britt niet eens zitten". hahahahaha. Fijn een oppas waar je altijd terecht kunt, alleen jammer als ze soms niet van die slimme akties heeft. Fijn dat Maikel zo lekker heeft geslapen vannacht, jammer dat hij nu weer zo'n verdriet heeft. Moet morgen al om 7uur werken, anders had ik gezegd brengt hem maar lekker hahahahaha. Bijoux, donderdag gaat me niet lukken, misschien volgende keer. En ook al ben je nu al weg, ik wens je een hele gezellige avond, altijd leuk een avondje voor je zelf, samen met je man. Wat is Merlina voor een restaurant? Ik heb gisteren een etentje gehad bij Saveurs in Etten-Leur, was erg lekker en gezellig. Jufaman, toch wel weer fijn als eind van je studie in zicht komt of niet? Nog gefeliciteerd met je man zijn verjaardag. Goed dat er daadwerkelijk aktie wordt ondernomen bij jullie, zo geeft het misschien toch wat meer hoop. Jewe, sorry ben het kwijt, maar wie staat deze operatie en behandeling te wachten? Echt heftig zeg. Heel veel sterkte. Fijn dat de echo goed was. Vandaag heel de dag OR training gehad, ben echt gebroken. Maar ja, straks optijd naar bed en dan morgen om 6uur er weer uit. Fijn weekend allemaal!
@taby, Mijn moeder krijgt die operatie. Ze heeft darmkanker en paar weken geleden hebben ze een stuk darm verwijderd en toen bleek dat het ook in de eierstokken was uitgezaaid en in de lymfen. Vandaar de operatie. Gan ze met hete chemo spoelen om zoveel mogelijk weg te krijgen. Beter wordt ze niet meer maar met deze behandelingen kan ze nog wel jaren vooruit.