Mama's uir R'daal, breda, zundert omstreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lala87, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    ow jewe.. klinkt eng......
    heel veel sterkte , leef met je mee!

taby : merlina is een fusion restaurant

voor 25 euro pp kun je kleine gangen van 5 per persoon bestellen.. de hele avond door...
    met sushi , nasi , satetjes etc etc etc...allemaal in kleine porties...

heel lekker!!

lieve fotos!!

ik ben net mn bedje uitgerold......supermoe! maar moet zo onze jongste ophalen , en om 12u de oudste op de scouting.......

dus hup weer in het gareel.... en nu boodschappen doen :)

als ik niemand meer spreek. iedereen een heeeeeeele fijne moederdag morgen!!!!!

xx

2. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jewe, Hopelijk kan je moeder nog heel veel jaren erbij krijgen met deze behandeling. Wat is het toch een rotziekte die kanker.:(

Bijoux, dat klinkt erg lekker, ben echt dol op sushi, daar mag je me 's nachts voor wakker maken hoor.

3. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    zo dames zo te lezen was de meeting klein maar toch erg gezellig. hopelik kunnen we snel weer een meeting regelen en kunnen ik en joy ook lekker mee gaan lijkt me enorm leuk.

ook weer wat narigheid gelezen heel veel sterkte

hier weer een nieuwtje we zijn al een paar weken bezig om met joy op de wc te gaan soms met luier en soms zonder luier. vandaag wou ze weer naar de wc dus ik haar er weer op gezet zonder luier in de gedachten dat er toch niets af zou komen en ja hoor er kwam wat. ik hoorde pssssssss zo trots dat ik was op haar. we hadden al een plas belonings kaart opgehangen en als ze dan een scheetje liet dan mog ze een stikker op plakken. nu vandaag heeft ze dus een grote stiker mogen plakken.

nou ik zou zeggen een mooier kadoo kan ik niet krijgen op moeder dag hahah.

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Sherly, goed zeg!

5. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    jewe ja he vond ik ook we zijn zo enorm trots op haar. hopelijk is dit het begin van iets moois hahahah

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Potje, hier wilde hij vanmorgen weer op het potje. Hij bleef netjes zitten met zijn boekje. Na 10 min staat hij op en loopt een stukje om daar op de grond te plassen. :cool: Zucht nou ja komt vast wel een keer goed.

7. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    pffff zindelijk worden....

ik ben al ene jaar bezig!!

meneer plast op de wc , poept op de wc , ik juig , koop kado-tjes en stickers. en daarna plast hij vrolijk weer stiekem ergens in zn broek......

zo enorm de-motiverend!!!

mochten er nog gouden tips zijn? graag!!!!

verder heb ik natuurlijk ene goed verwende moederdag gehad gisteren , en zit nu in pyama de laatste boekhouding van de zaak te regelen.......

en donderdag naar joepie! gezellig :)

Openingstijden en prijzen

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Bijoux, Donderdag kan ik niet mee naar Joepie. Het is donderdag hemelvaartsdag dus wij gaan met mijn ouders naar de Efteling. Hebben een abbo en eigelijk nog te weinig geweest.

9. Daphne1988

21 apr 2012
    61
    0
    0
    Verpleegkundige
    Noord Brabant
    Goedemorgen dames,

Wat een heerlijk weertje he. Hier alweer wat wassen gedraaid en buiten hangen, lekker gewandeld met T.ess en nu even gtst aan het kijken. Strakjes denk ik lekker in de tuin in het zonnetje liggen.

@Meeting; Ja sorry was hem helemaal vergeten. Maar goed in het zonnetje op terras aan het lunchen was ook geen straf!
    Veel plezier a.s. donderdag. Manlief is lekker vrij dus ik denk dat wij met zijn drietjes wat leuks gaan doen.

@Bijoux; Nee ik begin nog niet met liga e.d. er doorheen. Eerst maar eens kijken wat ze zo wel en niet lust. Banaan gaat er inmiddels goed in, en ook peer vind ze wel lekker. Alleen houd ze denk ik meer van stukjes dan van dat gepureerde. En ze hoeft alles natuurlijk niet in 1x te eten he, we zijn net goed een week bezig dus ze moet ook wennen aan het iets anders krijgen dan melk, en het eten van een lepeltje.

@Jufaman; Fijn dat er iets gaat gebeuren, hopelijk mogen jullie gauw zwanger raken.

@Jewe; Fijn dat alles goed was met de kleine. Sterkte met je mama, klinkt als een zeer heftige periode!

@Sherly; Je dochter is goed bezig zeg!

10. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    he dames ben ik ook weer een keer pffff

was hier de afgelopen dagen echt een gekkenhuis...

@daphne: ja echt lekker weer..
    nu moeten we het ervan nemen want geloof dat het maar een dag of 2 mooi blijft en dat het dan alweer minder word..

@bijoux: ik kan helaas ook niet, het is inderdaad hemelvaartsdag (had ik even niet in de gaten) en dan is mijn man thuis, en omdat hij thuis is gingen we naar zijn moeder omdat we daar met moederdag niet geweest zijn.. sorry:):)
    volgende keer ga ik wel mee..

@jewe: bijna 36 weken meis... en jou kleine man dus nog niet op de wc?? hier ook niet hoor. hij wil gewoon geen aanstalten maken..
    ook wat jij zegt gebeurd hier..
    als maikel uit zn sprong is dan ga ik hem wel weer in zn blote kont laten rondlopen en dan hopen dat het gewoon een keer raak is en dat hij het dan snapt..;)

@sherly: wow.. grote meid hoor..
    nu hoor ik op de psz wel dat heel veel meiden toch veel sneller zijn dan de jongens.. dus schuif het gewoon daarop hahaha

HIER: nou tot gister echt een mega groot gekkenhuis.

jeffrey krijgt dus zn laatste 3 kiezen in 1 keer door... :$:$:$ dus die is nog steeds niet te genieten (gelukkig ben ik er daarna tot een jaar of 4-5 vanaf hahaha)
    maikel (sssssst, zeg het heel zacht) lijkt uit zn sprongetje te komen. vannacht 8 uur geslapen en vanmorgen na de voeding gelijk op bed gelegd en hij ging ook zonder problemen weer slapen.

toen met jeffrey naar de psz (die had juffendag) na de kadootjes uitpakken, gingen ik en nog 2 mamma;s sminken, en daarna gingen ze met de huifkar naar de kinderboerderij..

de oppas zou maikel naar de psz toebrengen zodat ik hem daar eten kon geven..
    maar meneertje wilde niet wakker worden dus liet ik het maar zo..
    uiteindelijk weer thuis om 11.15 moest ik hem gewoon wakker maken voor de voeding:D:D:D:D en om 12.00 lag hij weer te slapen in mn armen dus weer op bed gelegd en weeeer zonder problemen..:D:D:D:D

dus heel zachtjes hopen dat de sprong voorbij is, en we nu weer een heerlijk slapend, lachend en gezellig vrolijke maikel terug hebben.. hihihihi

ook hier lekker verwend met moederdag.. een heerlijk geurtje gekregen van davidoff: coolwater hmmmm
    en jeffrey had op de psz een hartje van hout gemaakt met mooie versieringen en een foto van zichzelf erop..:p:p:p:p helemaal in love..

morgen en woensdag kom ik niet online:

morgen is het 2 jaar geleden dat mijn moeder heel plots op 52 jarige leeftijd overleed..
    dus ben ik bij mijn vader in zierikzee en woensdag dan ga ik mijn schoonzus weer helpen..

dus alvast een hele fijne week verder en goede hemelvaartsdag.

xx

11. Chantalleke1985

Chantalleke1985 Actief lid

10 apr 2009
    316
    0
    16
    Hoi allemaal,

Hier ben ik ook weer eens. Een heerlijk lang weekend weg gehad en we hebben erg genoten. De dagen bestonden uit 's ochtends naar de speeltuin (groter dan Joepies) en 's middags zwemmen. Dat gewoon 4 dagen lang :) Leuk maar ook erg vermoeiend. Gisteren weer thuis gekomen en sinds gister middag niet erg lekker. Maar goed, vandaag gewoon weer gewerkt maar ben nu helemaal op.

Jammer dat er zoveel afmeldingen waren voor de meeting maar leuk om te horen dat degene die er wel waren het erg gezellig hebben gehad. De volgende keer hoop ik er ook bij te zijn.

Jewe, jullie weer een heftige periode voor de boeg.. Veel sterkte ermee.

Jac, jij ook sterkte voor morgen. Weet hoe moeilijk je het ermee hebt dus alvast een dikke knuffel.

Sorry voor degenen die ik vergeet maar jullie hebben de afgelopen dagen zoveel gekletst......

O ja, over moederdag. Heerlijk mogen blijven liggen tot half 9. Ontbijt stond klaar, een poffertjes pan en een hartjes fotolijst gekregen maar het mooiste van alles; een ketting van beschilderde pasta buisjes :) :)

Fijne avond verder.

12. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    @ joepie. dan een weekje later maar :) moet zeggen dat ik ook hemelvaart vergeten was :S haha

ooooh zo'n ketting is idd het aller aller mooiste!! :)

ik ga lekker op de bank... ben wat misselijk , dus kopje thee erbij en lekker niksen vanavond!

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Chantalleke, Leuk dat jullie zo'n geslaagd weekend hebben gehad. En niet ziek worden hoor.

@Bijoux, Laat maar weten wanneer je volgende week wil gaan, dan gaan we zeker mee. Nou ja zeker als de kleine in de buim zich rustig houd enzo dan zijn we erbij. ;)

Net nog even het kleine computerkamertje opgeruimd en gestoft. Tijden de verbouwing is dat kamertje echt gebruikt voor alles wat in de weg stond en gedumpt moest worden. Je wil niet weten hoe stoffig het daar was...je zou er astma van krijgen. :cool:

@Jacenhenk, Heel veel sterkte morgen ook voor je vader.

14. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    haha zo'n kamertje hadden wij ook tijdens de verbouwing!
    t stof zat werkelijk overal!!

volgende week woe / do of vrij ?
    net wat hier het beste uitkomt....

de donderdag is meestal heel rustig smorgens...dus voor de kleintjes wel heel fijn spelen.....

jacenhenk sterkte vandaag.....

chantalleke , dat klinkt als een geslaagd weekend!

15. Chantalleke1985

Chantalleke1985 Actief lid

10 apr 2009
    316
    0
    16
    Pfff, wat een nacht. Kleine gisteravond al in ons bed gekropen met 39.1 graden koorts met als gevolg kleine veel wakker dus ik ook. Heb echt heel weinig geslapen. Gelukkig wilde ze om 4 uur weer in haar eigen bed en werd ze om kwart voor 7 wakker waarna ze nog tot half 9 in mijn bed heeft geslapen. Temperatuur wel wat gezakt naar 38.2 dus hoop dat die niet meer op loopt.

Wij willen ook wel mee naar joepies en voor ons zou de donderdag het beste uit komen. Ik hoor het wel.

Fijne dag allemaal

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Bijoux, Woensdag kan ik niet krijg ik visite, donderdag zou het beste uitkomen, vrijdag kan eventueel ook wel.

@Chantalleke, Ah beterschap voor je meisje. Hopelijk knapt ze snel op.

Zometeen weer even naar de vk en daarna meteen even door naar de Ikea op de woonboulevard.

17. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    ik vind alles prima :)

18. Daphne1988

21 apr 2012
    61
    0
    0
    Verpleegkundige
    Noord Brabant
    Chantal; Wat klinkt jou weekend goed zeg ;). Beterschap voor je kleine meid!

Jac; Sterkte vandaag! Zal denk ik altijd een moeilijke dag blijven.

Jewe; Succes bij de vk en veel plezier bij Ikea!

Hier een rustig dagje. Het weer is bagger, regen en hagel dus we blijven maar binnen. T.ess heeft lekker liggen spelen en is nu in slaap. Hoop dat ze vanmiddag nog wat slaapt dan kan ik nog wat meer in huis doen.
    Verder eigenlijk weinig nieuws vanuit hier...

19. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hoi hoi,

Iedereen is lekker druk geweest en is goed verwend met moederdag zeg.
    Leuk is dat he!
    Ik moest werken van 7-12uur, maar ben daarna ook goed verwend.:)

Jacenhenk, heel veel sterkte.

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Nou weer helemaal goed gekeurd bij de vk. De kleine lag al helemaal ingedaald en vast in het bekken dus dat is mooi.

En bij Ikea natuurlijk weer veel te veel gekocht. Voor Tygo zijn kamer een setje van een tafel en 2 stoeltjes in het blauw. Voor op de werkkamer 3 nepplantjes want echt alles gaat daar dood dus dan maar zo. Gordijnen voor de babykamer dus die is nu ook helemaal af.

@Daphne, Lekker binnen dagje gehad. Was echt bagger weer idd. Niet normaal. cht ik snak naar goed weer. Ben dit rot weer zo zat. Tygo heeft nog allemaal leuke korte broeken en hirts in de kst liggen en nog niks ervan aan gehad. Straks past hij het niet meer.

@Chantalleke, Hoe gaat het met je meisje voeld ze zich alweer wat beter?

Deel Deze Pagina