@Jufaman, lijkt me ook erg eng om jezelf te moeten spuiten. Denk niet dat ik het zelf zou durven en aan manlief zou ik het ook niet hoeven vragen denk ik. Wel fijn dat je vader het wil doen voor je.
@jufamans: brrrrr ik zou het dus ook never nooit durven hoor haha maar fijn dat je vader die angst dus niet deelt en het met liefde aan je wilde geven haha hier net terug van de H.a.p. jeffrey had dronk en at de hele dag al bijna tot niets. en was al 2x in de auto in slaap gevallen terwijl hij echt nooit in de auto meer slaapt.. bij s.m al een keer de temp. opgenomen maar dat was met oor 37,5 dus dachten kan weinig aan de hand zijn. thuis aangekomen toch maar rectaal nog een keer temp gekeken had hij gewoon 40,5. en omdat hij al dik 2 weken zo'n rothoesje had toch de hap dus maar gebeld moesten gelijk langkomen omdat hij dus niet meer wilde eten of drinken en ook niet meer allert was. maar ze konden (net als de huisarts donderdag) niets vinden. wel vond hij dat hoesje echt niet goed klinken dus nu heeft hij ventolin gekregen. 2 á 3x per dag 1 pufje.. dus hopelijk is de koorts morgen weer weg en help die puffer. verklaard dus wel waarom hij de afgelopen dagen weer wat minder luisterde!!! nou verder gaat het hier lekker maar zijn heel erg druk met heel veel andere dingen dan het forum sorry!!! nou ga mn bedje opzoeken.. tot later..
De Pregnyl zit er in hoor... Het is wel raar dat mn pa die spuit in mn arm heeft gegeven. Ik vertrouw hem volledig, want hij is vroeger in het leger hospik (verpleger) geweest. Hij vond het zelfs wel leuk om weer eens een keertje te spuiten! Gelukkig konden we er wel om lachen. Achteraf valt alles altijd mee! Op naar maandag, op naar mn 1e IUI... @ Jacenhenk: beterschap met je mannetje!! Thanxxx dat jullie aan me denken, waardeer ik enorm!
jufaman , lieve vader heb je! die van mij is er banger van dan ikzelf haha jacenhenk , ooooh beterschap met je ventje..als je oppas nodig hebt of hulp weet je me te vinden he! sms of bel je me maar! ook ik ben even weinig hier.. reden daarvan is het hopen op ene zwangerschap , negatief testen en toch overtyd zijn...... erg frustrerend..... wil positief testen , of ongesteld worden , maar niet dit xx
is toch logisch dat we aan je denken en steunen... je hoort er gewoon helemaal bij hoor ik draai dubbele diensten met duimen voor maandag... hier een redelijke nacht gehad. kleine werd om 6 uur weer wakker badend in het zweet, nu had hij 39.0 maar dat is voor de ochtend best hoog. dus ben benieuwd wat het vanavond weer word.. straks naar mijn vader toe. hadden we beloofd en we moeten de nieuwe gordijnen voor zn boot brengen dus we moeten er naar toe. gelukkig kan jeffrey daar ook lekker slapen dus moet goed komen. fijne (regen) zondag iedereen..
Pff wat een bagger weer zeg. Bleh! @Bijoux, komt goed meis. @Jufaman, fijn dat het gelukt is. Heel veel succes morgen bij je IUI. @Jacenhenk, beterschap voor Jeffrey. Hopelijk stijgt de koorts niet meer. Lekker weer vandaag om naar de boot te gaan.
Goedemorgen allemaal, Jufaman, goed dat je vader je heeft kunnen spuiten. Als je ooit hebt leren spuiten dan verleer je dat niet meer. Mijn duimen draaien alvast hoor. Bijoux, dikke knuffel. Weet er helaas alles van; negatief testen en niet ongesteld worden, bijna een jaar lang.... Jacenhenk, wat gek dat ze je niet doorsturen naar het ziekenhuis als hij zo'n temp blijft houden, amper eet en drinkt, minder bewust is en niet goed in zijn velletje zit. Of bloedprikken om bepaalde zaken te bekijken. Misschien heeft ie toch wel een kuurtje van het een of ander nodig. Sterkte met Jeffrey. Hier lekker uit mogen slapen tot 9uur vanmorgen. Nu balen van het slechte weer, hou echt niet van regen. Zit te denken om misschien maar naar de film te gaan vanmiddag. Hebben we nog nooit gedaan met Britt, dus ben benieuwd of ze het wat vindt.
@taby: wow lekker uit mogen slapen dus... ben je nog naar de film geweest?? hopelijk vond ze het wel heel leuk als het is doorgegaan @jewe: ja het is inderdaad bagger weer... maar wel goed weer om een kind op de wereld te gaan zetten hoor.. tenminste niet zo warm haha @bijoux: misschien was je wel net te vroeg met testen?? zou het over een dag of 2 gewoon nog een keer doen.... hopelijk word je of snel ongi of toch 2 streepjes.. ik duim voor het laatste!!! en bedankt voor je lieve smsje..en zoals ik al schreef bel je morgen. hier: jeffrey nog steeds koorts. net weer 39,5 vandaag iets beter gedronken. maar eten wil hij nog steeds niet. vanmorgen een bakje pap en net dus weer een beetje pap. en dat was het. dus als hij morgen rond de middag nog steeds koorts heeft dan toch maar weer de h.a. bellen. zn oogjes lijken ook weer ontstoken te worden en zn neus is steeds helemaal dik van het snot. dus moet daar denk ik toch maar iets meer de nadruk op leggen want denk zelf toch aan een neusholte ontsteking ofzo.. maar ja ga een dokter maar eens vertellen dat jij het beter weet hahaha dat is meestal nog moeilijker dan het oplossen van de ziekte.. en taby ze sturen je niet snel naar het ziekenhuis door daar hoor!! dan moet het wel erger zijn. en totaal niet meer reageren en echt uitdrogingsverschijnselen vertonen enz. maar ja je woont zelf in etten dus je weet hoogst waarschijnlijk zelf ook wel hoe ze daar zijn.. maar goed hij ligt nu weer met een zetpil op bed. het heeft ook wel iets mega liefs (erg he) maar hij is nu extra kroelerig!!! maar goed ik ga lekker op bankie hangen. buch in de bajes kijken. ben weer duizelig.. (heb ik zo af en toe een paar dagen last van) denk door de drukte ofzo. heb er al bloed voor geprikt maar kwam niets uit. met maikel gaat het gelukkig echt super goed nu. hij is echt weer een super lief mannetje. slaapt goed op bed. zelfs zonder inbakeren. dus ik ben helemaal happy!!
Hey meiden, Ik ga deze week niet al te veel aanwezig zijn, zal kijken of ik mee kan lezen op mijn telefoon, maar ik ga lekker een weekje naar Landal.... Heerlijk een weekje genieten van elkaar en onze meiden, zonder andere stressfactoren zoals schoonouders (mijn ouders gaan mee, dus we kunnen ook met z'n tweeën weg als we dat zouden willen...). @ Jacenhenk: hopelijk voelt Jeffrey zich morgen wat beter, is niets aan als ze niet lekker zijn he... (behalve dan het kroelerige, das wel fijn, maar als dat niet natuurlijk is, is het zorgelijk). @ Juffamans: Succes morgen..... Bij deze sluit ik dus af voor een kleine week, Elleke
Jacenhenk, Fijn dat Jeffrey iets beter heeft gedronken dan gisteren. Maar nog steeds temp. Hij heeft het nog steeds goed te pakken als ik het zo lees. Ik ken het dat ze soms zo "laks" zijn op de hap of zelfs mijn eigen h.a. Weet je wat ik soms niet snap, sommige kindjes worden bij een scheet die dwars zit al ingestuurd of een kuur gegeven en bij sommige waaronder wijzelf ook, worden we zo afgepoeierd met de woorden geeft maar een pcmzetpilletje, moet je echt uitzieken. Tot we dus op een goede dag bij de hap zaten en onze dochter dus een longontsteking had en een middenoorontsteking. Je moedergevoel is gewoon altijd goed, als het je kinderen betreft. Britt heeft ook heel vaak KNOklachten, nog nooit ingestuurd naar de KNOarts, want daarvoor heeft ze net niet vaak genoeg oor-en keelontsteking. Maar ja, ze zijn de dokter ze zullen het wel weten. Hopelijk knapt je ventje snel op. En wat goed te lezen dat Maikel zo lekker slaapt, daar knap je als moeder zijnde ook van op denk ik. Vanmiddag dus gezellig naar de film geweest, de film sprookjesboom. Was leuk en gezellig, ze heeft d'r ogen uitgekeken. De zaal ging open en we mochten naar binnen, al voordat we onze plek hadden gevonden ging het grote licht uit en begonnen de voorstukjes, een van de voorstukjes was een beetje spannend en ik denk huh waar is Britt? Zat ze daar achter mijn jas verscholen. Maar na de film is het niet meer zo gezellig geweest hier in huis.:x Ze is echt enorm verwend aan het doen. Als je haar wil corrigeren dan spreekt ze je gewoon tegen en als je verteld dat je dat niet wil hebben, omdat dat niet zo netjes is krijg je als weerwoord terug "stomme mama". Zo ook daarnet met het naar bed gaan; normaal is de routine; plassen, handen wassen, tanden poetsen, naar d'r kamer omkleden, boekje lezen en slapen. Maar nu ging het al fout met plassen; ze ging op de wc zitten, maar ging steeds gek op de wc hangen of deed d'r jurk weer naar beneden en dan terug op de wc gaan zitten, dus een paar keer gewaarschuwd met "nee Britt, nu even gewoon gaan zitten en plassen en als je niet hoeft kom je van de wc af". Nou ze gaf aan wel te willen plassen, maar bleef maar klieren. Toen ben ik maar weggelopen, voordat ik echt boos zou worden. Toen heeft mijn man het overgenomen. En zat ik op haar kamer te wachten. Toen heeft ze omgekleed bij mij op d'r kamer en heb ik gezegd dat ze in bed kon en dat ik geen verhaaltje ging lezen, omdat ze zo stout had gedaan in de badkamer. Met als gevolg een kind die helemaal over de rooie was en manlief dit niet aan kon horen en dus een verhaaltje voor ging lezen. Aaarrrrgggghhhh.:x Niet fijn als ze zo is. Zoals ze nu doet is ze echt zo'n enigstkind waarvan je zegt dat ze tot over d'r oren verwend is. Als ze "nee hoort, begint ze te stampvoeten. Terwijl we dat dus juist echt niet willen dat ze zo wordt en mensen zo over haar zouden denken. Soms weet je gewoon even niet meer hoe je het nou beter aan kan pakken, echt moeilijk hoor opvoeden. Zo, klaagmodus weer uit en weer over tot de orde van de dag. Bedankt voor het "luisteren".
He taby snap je frustratie. Maar denk dat het gewoon een fase van uitproberen is. Hoe moeilijk het ook is. Maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk @doglover: veel plezier op vakantie @jufamans: veel succes vandaag. Hopelijk is het geen al te pijnlijke onderneming en ben je snel weer thuis en nog belangrijker.... is het hopelijk gelijk de laatste en mag jij ook gaan genieten! @bijoux: hoe is het met jou meis? Hier: temp jeffrey 38 dus weer een graad minder dan gisterochtend. Al was het visteravond toch weer 39.5 dus de dag zal het leren! Hij hoest nog steeds akelig maar ja zal er wel bij horen. Ik ga mn ding doen hooo schoon te maken en morgen op gesprek bij uwv Fijne dag iedereen
@Jufamans, ucces vandaag meis. @Taby, Ik denk dat het gewoon een fase is waar je even doorheen moet. Denk dat ze je gewoon aan het uitproberen is. Ik denk ddat consequent blijven de enige optie is en geen discussies aangaan. @Jacenhenk, Gelukkig dat de koorts alweer wat begint te zakken. Hoesten zal nog wel even blijven denk ik. Vannacht echt slecht geslapen. Kon de slaap maar niet vatten..bleh! Vandaag weinig boeiends te doen: de weekboodschappen halen en misschien als het niet te hard regent vanmiddag nog even naar het winkelcentrum voor wat kleine dingetjes. Vanavond naar de Efteling naar de opening van die nieuwe attractie. Als abonnementhouder kon je je daar voor opgeven dus ben benieuwd. Heb al wel beelden ervan gezien en dat zag er erg gaaf uit.
balen dat je zo slecht kon slapen.. tja hoort er helaas allemaal bij he!! relax hoor zo'n abonnements kaart voor de efteling hahaha kan je altijd lekker naar binnen wanneer je wilt. wat kost zo'n kaart eigenlijk?? en niet meer in achtbanen gaan he!!! hahaha heb je zelf het idee dat hij snel gaat komen?? zo te horen gaat het je in elk geval nog redelijk goed af.. hopelijk blijft dat zo tot op de laatste dag!! hier straks weer naar de huisarts. moest van manlief toch maar weer bellen. en ze wilden hem inderdaad gelijk weer zien omdat het al de 3e dag aansluitend was dat hij koorts had. hij zit nu op zn stoel tv te kijken. kon ik lekker even het huis alvast beginnen te poetsen. ga nu weer snel verder voordat ons andere frummeltje weer wakker word!! JUFEMANS: NOGMAALS HEEL VEEL SUCCES VANDAAG!!!!
KLOTE!!!!!!!!!!!!!! IUI gaat niet door want het zaad was niet goed. WTF krijgen we nou weer.... Zaad was steeds in orde. Ons de afgelopen dagen aan de regeltjes gehouden en dan krijg je dit! Ik baal er enorm van....
Jufaman, wat balen zeg! Jeetje wat een tegenvaller. En wat nu? Jacenhenk, goed dat je nog even bij de huisarts langs gaat. Ben benieuwd wat ze zeggen. Sterkte. En op het gesprek bij UWV, niet fijn of valt het wel mee? Jewe, leuk naar de efteling. Is die nieuwe atractie dat met dat water? Ziet er echt gaaf uit. Ja het zal hier inderdaad wel een fase zijn, maar oooo zo irritant. En dan ook nog eens met dat rotweer. Anders zet je het zwembad op en dan hoor je ze niet meer en dan valt ze 's avonds als een blok in slaap hahahahaha.
@Jufaman, oh nee wat klote zeg en nu? @jacenhenk, Geloof dat het abonnement iets van 165 euro kost per persoon en een parkeerabonnement 50 euro. Je hoeft maar 5x te gaan en je hebt de kosten eruit. Geloof niet dat hij eerdaags gaat komen. Heb echt nog nergens last van en alles gaat mee nog veel te makkelijk af. Denk dat ik er overheen ga. Verstandig om toch nog even de ha te bellen en hem even tee laten kijken.
Het is momenteel allemaal nog aan het bezinken! Woensdag wordt ons dossier besproken met meerdere gyn. En ik wordt dan in de middag gebeld over wat ze besproken hebben. Misschien toch met IUI doorgaan, of een ander trajcet. Ik heb werkelijk geen idee! We wachten maar af wat ze woensdag te vertellen hebben....