Goedemiddag meiden, Hier ben ik ook weer eens een keer. Jeetje wat hebben jullie veel gekletst zeg. Zo eerst maar een bijlezen Jufaman, waar je vorige week eindigde met enorm goed nieuws (gefeliciteerd nog met alles) begint deze week wel enorm kl*te voor jullie. Wat een onzekerheid toch weer *knuff* Jac, jij weer aardig aan het tobben geweest met de kinders. Gelukkig gaat het met Maikel nu wel super. Hoop dat Jeffrey ook snel weer opknapt. Geef hem maar een dikke knuffel. Bijoux, geen positieve test maar dus ook nog geen ongi. Dat is balen. Hoop dat 1 van de 2 snel gaat gebeuren voor je. Hopen natuurlijk allemaal op het eerste. Ook een knuffel voor jou. Doglover, misschien dat je dit pas leest als je al weer terug bent. Maar een fijne vakantie! Jewe, duurt voor jou niet lang meer he. Heb het idee dat je je er nog heel goed onder voelt. Correct me if I'm wrong Hoop wel dat je snel weer betere nachten hebt. Moet wel uitgerust aan de bevalling beginnen he. Fijne dag allemaal. X
@Jufaman, jeetje wat een domper zeg. Helemaal omdat het alle andere keren wel gewoon goed was en nu ineens niet? @Chantalleke, Klopt voel me nog echt prima. Ik moet me soms gewoon afremmen omdat ik anders toch te veel ga doen.
Dat is inderdaad wel link dan he. Had ik ook toen ik zwanger was. Maar liever zo als wanneer je helemaal niets meer kan/mag doen toch.
@JUFAMANS: wat enorm kl*te inderdaad.. hoe is dat ineens mogelijk vraag ik me dan inderdaad af.. heel veel sterkte want snap dat dit echt kei hard moet aankomen!!! hopelijk krijg je woensdag toch nog beter nieuws te horen!!! @chantal: he leuk je ook weer eens te zien hier hahaha hoe is het met jou?? @taby: wat vreemd dat jij niet word doorverwezen naar kno.. echt belachelijk dat er eerst een aantal x bereikt moet worden eer je word doorgestuurd. jeffrey had idd al 8x oorontsteking gehad en toen mochten we. al heeft het dus weinig geholpen voor zn verkoudheid. sindsdien heeft hij nog maar 1x ooront. gehad dus daarvoor heeft het wel degelijk geholpen. gesprek uwv is pas morgen...brrr helemaal geen zin in zie er echt tegen op!! maar ja het moet he!! van huisarts moeten we het aan kijken, als hij vrijdag nog niet beter is of het is erger geworden dan moeten we vrijdag langskomen. is het wel iets beter maar nog steeds niet je van het, dan moeten we na het weekend weer terug komen pfff lijk wel of ik een abonnement heb op de dokter en ziekenhuis vanmiddag wilde meneer weer niet naar bed, ging goed tot 14.30 toen werd hij zo stront vervelend dat ik hem huilen op bed heb gegooit en 30 min. later was het toch stil, dus hij was degelijk wel moe, maar denk niet dat ik die middagdutjes nog lang erin zal kunnen houden. maar ik probeer het gewoon elke dag en verder maar hopen dat hij toch wel steeds uiteindelijk in slaap valt. nou ik ga ook lekker ff verder nu ik " kind vrij " ben..
Jufaman, ik ben benieuwd wat ze woensdag te vertellen hebben. Echt een tegenvaller dit zeg. Dikke knuffel. Hey Chantalleke, hoe gaat het met jou? Jacenhenk, tja ik weet ook niet hoe die artsen denken, gelukkig gaat het ongeveer al een halfjaartje goed. (klopt af). Goed dat je huisarts je graag terug ziet als het niet echt beter wordt. Maar hij kon ook niet zeggen wat het nu is bij Jeffrey? Lekker he, als ze vervelend worden omdat ze moe zijn. Hier heeft Britt tot haar 3e verjaardag 's middags nog geslapen, nu is het eigenlijk zo dat ze niet meer wil slapen, maar ze het eigenlijk nog wel nodig heeft. Als ik ga wandelen met de hond rond 16.00uur en ze gaat mee in de buggy, dan valt ze altijd in slaap. Maar ja, dan hebben we het probleem 's avonds dat ze dan niet slaapt voor 21.30uur. Kort werkweekje van de week. Alleen maar morgen en woensdag werken en dan ben ik vrijdag lekker vrij.
Hier gaat het goed hoor. Momenteel even druk met van alles en nog wat. Romy is zondag geslaagd voor haar Guppy 3 (babyzwemdiploma) Nu nog Puppy 1, 2, en 3 en daarna mag ze door voor het echte werk. Tegen die tijd is ze 4 dus gaat nog wel even duren hoor haha. Maar toch aardig trots. Nu werd ze net wakker en voelde erg warm en heeft 39.9 graden koorts. Hoop dat dit morgen weer weg is en anders gewoon een knuffeldag inlassen he haha. Slaap lekker allemaal. X
nou net terug van uwv gesprek ging goed, alleen loopt mijn ziektewet over 3 maanden af. nu is het de vraag of ik dan in aanmerking kom voor een wia= wao.. ofzo iets.. tja weet het ook niet precies.. maar als ik daar dus niet voor in aanmerking kom dan moet ik gelijk weer gaan werken en kan ik mn therapie dus niet afmaken wat ik wel jammer zou vinden. maar ja wat niet kan dat kan niet. verder is jeffrey heel de dag al stront vervelend. vanmorgen heeft hij voor de 1ste keer in zn leven een echte tik gehad... daarna was hij gelijk super lief (tenminste tot een uur of half 10) en daarna begon hij weer... oppas heeft hij in dr teen gebeten.. dus ben echt helemaal klaar met hem op dit moment.. hij ligt nu op bed eerst wilde hij niet, maar dacht je bekijkt het maar en nu is hij toch in slaap gevallen. hoopte dat maikel ook zou gaan slapen maar die wil ook weer niet die is ook sinds gister weer aan het huilen en niets is goed maar als ik hem nu ook op bed laat huilen dan word jeffrey weer wakker, dus laat hem nu maar in zn wipper liggen. terwijl mijn voet hem bezig houdt.. pffffffff blij dat dat gesprek met uwv erop zit en ik in elk geval nog 3 maanden alleen voor mn kleintjes kan zorgen.. zonder dat ik er ook nog eens bij hoef te gaan werken!! nou sorry voor ego bericht.. xx
@Jacenhenk, waar heb je therapie voor als ik vragen mag? Als je het niet wil vertellen ook goed hoor. Af en toe zou je ze het liefst achter het behang plakken he?
Chantalleke, gefeliciteerd met de Guppy3. Goed hoor. En beterschap met de kleine meid he. Jacenhenk, fijn dat je nog 3 maanden erbij hebt "gekregen" van het UWV. Geeft je dat wat rust? Hopelijk kan je wel je therapie afmaken en misschien daarna werk hervatten? Jeffrey is ook al lekker bezig zo te horen, balen is dat he.
kom me even melden.... heb nog steeds vrij weinig zin om het forum te bezoeken om de confrontatie uit de weg te gaan.. ben nog steeds niet ongesteld namelijk. en al 6 dagen overtyd.... pffffff
@bijoux: word dan toch wel spannend... waarom test je niet nog een keer?? als je zwanger zou zijn, moet hij nu toch echt wel wat aangeven. en anders is je cyclus misschien toch nog niet in evenwicht na het spiraal.. @jewe: ik ben in therapie gegaan nadat mijn moeder is overleden. kon niet met mijn emoties omgaan en had last van huilaanvallen waarbij ik het allemaal niet meer zag zitten(niet dat ik mezelf wat wilde aandoen) maar ik liep makkelijker weg van mijn problemen dan dat ik ze aanpakte en het onder ogen wilde zien. dus vandaar.. en het hoofdprogramma is nu afgelopen maar je hebt ook nog een nabehandeling, en die zou ik dus heel graag willen afmaken. maar daar kan ik dan echt nog niet naast werken. dus als ze mij gewoon mijn uitkering blijven geven dan kan het wel zo niet moet ik weer gaan werken 3 dagen.. @taby: ja ik wil sowieso dus mijn werk weer hervatten. maar ik ga proberen via die wia (als ik die dan zou krijgen) een omscholingscursus te krijgen zodat ik ook iets anders dan alleen trucken kan gaan doen. want nu heb ik gewoon geen keuze en ik zou niet weten wat ik anders nog zou kunnen doen nu.. hier: maikel zit dus in een sprong zoals ik eergister al vermoede.. (kreeg vandaag toevallig een mailtje van de oei ik groei sprongen) hopelijk is deze sprong snel voorbij.. hij ligt net 30 min op bed maar begint helaas nu alweer te huilen.. jeffrey ligt ook plat, dus hopelijk gaat maikel ook weer in slaap vallen en heb ik nog tot 3 uur ff mn rust.. maar dat zal vast wel weer niet gaan gebeuren net terug van een bruiloft van mijn vriendin.. ze zag er echt prachtig uit.. jammer dat het weer niet erg mee werkte!! om 14.00 vertrekken ze naar parijs op huwelijksreis.. nou ik ga nog ff snel mn boeltje beneden doen voordat ik maikel eruit ga halen en weer nergens meer tijd voor heb!! morgen naar het ziekenhuis met jeffrey voor de uitslagen van de testen.. ben benieuwd. xxx
Irritant is dat he? Artsen staan er meestal niet bij stil dat het voor de mensen die ze behandelen zo'n telefoontje erg belangrijk is en een hoop zenuwen met zich mee brengt. Morgen gewoon zelf even bellen.
Heb ik geen tijd voor Jewe! Heel de dag werken en tussen de middag zitten ze niet.... (lunchtijd natuurlijK!) Na schooltijd heb ik vergadering waarvan ik voorzitter ben.... Vrijdag precies hetzelfde. Maandag ben ik vrij, dus ga ik dan maar bellen. Jammer dat het zo moet gaan. Want ik had graag willen horen wat ze besproken hebben en wat het plan is voor ons!
balen jufamans.. en ja heel vaak vergeten ze inderdaad mensen.. terwijl je dan juist zo hard hoopt op hun telefoontje. hier: zo naar dokter. jeffrey heeft mogelijk kinkhoest en dat is dodelijk voor baby's dus even laten checken. verder naar ziekenhuis 11.00 voor allergoloog ikzelf longfunctietest en dan de uitslagen van beide bloedtesten, maar ben nieuwschieriger naar die van jeffrey en het vervolg daarop.. dus tot later moet gaan opschieten.. xx
nou eindelijk weer thuis.. vanmorgen bij huisarts een kweek uit de neus genomen maandag hoor ik de uitslag.. hij vond het hoestje er nog niet naar klinken dat het kinkhoest was, maar het was wel mogelijk dat het het 1ste stadium was dus om het uit te sluiten nu dat kweekje dus.. uit bloeduitslagen van jeffrey is helemaal niets uitgekomen ook heeft hij gelijk een priktest gehad maar ook daar niets.. dus mij is het raadsel hoe dat mogelijk is.. maar goed.. het betekend dus niet dat er niets zit.. alleen dat het nu nog niet is aan te tonen.. opzich jammer want nu hebben we nog geen oorzaak voor zn darmproblemen..en zal het laxeren dus moeten blijven gebeuren.. wel fijner voor jeffrey mits er natuurlijk echt geen allergie aanwezig is.. mijn bloeduitslagen waren ook binnen, en ben nog steeds voor alles wat groeit, bloeit en leeft allergisch.. maar wel was er verbetering in het voedsel, want heb geen voedsel allergie meer oja... was ineens 5 cm korten bij het meten.. echt zo vreemd.. 2 jaar geleden was ik nog 1.79 en nu nog maar 1.74..??? nou fijne dag iedereen.. ben de rest van de dag druk..
Hoi hoi, Bijoux, heb je nog een tweede test gedaan? Heb je normaal altijd een heel regelmatig cyclus? Jufaman, niet fijn dat ze je vergeten zijn, het is zo belangrijk om te horen wat de plannen nu zijn voor jullie. Hopelijk bellen ze morgen alsnog. Jacenhenk, hopelijk geen kinkhoest voor Jeffrey. Dus nog geen duidelijkheid wat betreft de testuitslagen. Balen is dat he. Als je ouder wordt krimpen mensen vaak, maar dit is al wel heel vroeg dat je gaat krimpen hoor. Vanmorgen is mijn man vertrokken naar Appeltern en komt maandag pas weer terug thuis. Hij is vrijwilliger bij een koi-vereniging en helpt mee de show opbouwen, draaien en afbreken. En het is geen soort van een weer, dus ben maar begonnen aan de zoldertrap schilderen.
nou hier nu dus alle 3 ziek... alle 3 koorts en aan het snotteren en verschrikkelijk hoesten. weet iemand of hoesten ook bij griep voorkomt?? want begin toch wel te denken dat we gewoon een hardnekkige griep hebben.. nou ga weer lekker terug op de bank liggen.. maikel ligt gelukkig weer op bed maar het is echt zo zielig, zn hele neusje zit dicht en ook hij hoest de longen uit zn lijfje.. hopelijk gaat het snel over.. dus dan weten jullie ook gelijk de reden waarom we niet veel aanwezig zijn
@ Jacenhenk: Heel veel beterschap gewenst voor jullie allemaal! Ben zelf ook snipverkouden en aan het snotteren. Ik wil je niet bangmaken, maar er heerst wel kinkhoest! Bij ons op school al meerdere gevallen bekend...