Mama's uir R'daal, breda, zundert omstreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lala87, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    he sjorsje goed dat je je rust probeert te pakken is heel belangrijk..

hier alles redelijk zo met maikel naar de dokter is nogal benauwd dus moest even langskomen

gyn: heb een verdikte bodembekkenspier, (ik hou hem constant gespannen en kan hem daardoor nu niet meer ontspannen en dat zorgt dus voor veel pijn tijdens de daad (om het netjes te houden) moet nu bodembekkentherapie gaan volgen en voorlopig 3 maanden geen daadjes doen (hahaha ja weet niet hoe ik het anders moet neer zetten)
    moet nu weer aanleren hoe ik hem moet ontspannen..

nou ik ga zo naar dokter en dan naar mn vader dus tot morgen weer
    xxx

voor iedereen: geniet van de dag het word mooi weer
    en dan hopen dat hij weer gaat slinken

2. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    oef 3 maanden niets doen?
    t is maar goed dat je mannetje zoveel werkt dan! haha

maar als de pijn daardoor overgaat...dan is t de moeite waard toch.

ik ben aan t wachten op manlief....tot die thuis is , dan moeten we dingetjes inpakken , en regelen en morgen gaan we lekker samen weg!
    ik kijk er naar uit!!!

hopen op zo'n weer als vandaag :)

x

3. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hoi hoi,

Ik heb terug gelezen, maar niet alles is blijven hangen, sorry.

Jacenhenk, dus jij hebt een hele sterke bodembekkenspier. Niet fijn als je daar inderdaad last van hebt. Hopelijk ontspant ie snel weer.
    En hoe was het met Maikel bij de dokter?

Bijoux, veel plezier!

Wij zijn vandaag lekker een dagje naar de efteling geweest, we hadden prachtig weer en het was de eerste keer dat Britt naar de efteling is geweest. Ze wil morgen weer.:)

4. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    @bijoux: fijne weekend.. hopelijk word het snel beter weer..

@taby: lekker gezellig naar de efteling.. zal je meisje wel super gevonden hebben..

@hier: maikel heeft zn 1ste antibiotica te pakken.. dus hopelijk gaat het nu snel beter met hem..

ik vannacht de hap gebeld.. wist me geen raad, werd met barstende koppijn en misselijkheid wakker.. begon me ineens zo'n zorgen te maken mijn moeder had daar een paar uur voor ze die hartstilstand kreeg ook last van en ik werd me toch een partij bang.. dus heb maar gewoon de hap gebeld en mijn angsten verteld (hoe dom of idioot het ook misschien klonk) maar gelukkig zei zij dat je dan ook pijn op de borst moest hebben en dat het waarschijnlijk een hele heftige migraine aanval was..
    dus met flink wat paracetamol in mn mik weer in slaap gevallen daarna.. nu nog steeds wel hoofdpijn maar niet meer zo enorm als vannacht gelukkig..

nou ik ga mn boeltje doen hier voordat ik jeffrey weer moet halen.

xx fijn weekend iedereen..

5. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha meiden,

Ben weer terug na 3 dagen een GEWELDIG schoolkamp te hebben gehad! Vreselijke verkouden en ontzettend moe, maar dat hoort erbij. En dan ook nog eens gisteren ongi geworden...

Ik lees morgen wel even bij, want ik ga zo mn bedje opzoeken!

Mijn volgende NOD is op 10 juli...

Liefs jufaman81

6. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jacenhenk, wat zal je bang geweest zijn vannacht zeg. Gelukkig kon de doktersassistente je gerust stellen. Hopelijk slaat de kuur goed aan bij Maikel.

Jufaman, wat leuk dat het schoolkamp erg gezellig was.
    Niet lekker als je zo verkouden bent he, hopelijk ben je er snel van af.

7. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    ben ik weer......

super weekend gehad.
    wel eerder naar huis ivm het slechte weer en 2 dood moe-e ( hoe zeg je dat?) kids

maar t was enorm leuk.

en ik ben ten huwlijk gevraagd!!!

8 jaar geleden zijn wij heel vlug getrouwd ivm mijn zwangerschap en ene koophuis.
    daar zijn geen fotos etc van......en 2,5 jaar daarna zijn we gescheiden ( teveel stress , teveel en te vroeg aan alles begonnen) en nu 5,5jaar later ben ik opnieuw ten huwlijk gevraagd.

incl rode rozen en dikke tranen :)

en heb uiteraard ja gezegt :)

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Oh wat leuk bijoux. Gefeliciteerd.

9. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    thnx :D

10. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    GEFELICITEERD Bijoux!

11. Chantalleke1985

Chantalleke1985 Actief lid

10 apr 2009
    316
    0
    16
    GEFELICITEERD en wat bijzonder dat jullie het nog eens over gaan doen. Had je het aan zien komen of totaal niet.

XXX

12. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Bijoux, wat leuk. Van harte gefeliciteerd!

13. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    @bijoux: meid, wat een ontzettend leuk nieuws zeg....
    van harte gefeliciteerd!!!!!
    ik hoor alle in en outs donderdag van je!!!

@chantalleke: hoe is het met je kleine meis? niet ook ziek geworden na je bezoek aan deze ziekenboeg..
    en met je zus?? zit de kleine er nog in??

@taby: en ook zo genoten van de voetbal? hahaha.. hier kan het oranje er weer af, maar ik wacht wel tot het stopt met regenen..

@jewe: wat doe jij hier nog??? moet jij mij niet even een sms gaan sturen dat je bevallen ben ofzo?? hihihi..
    is een mooie dag om te bevallen.. met al die regen is het toch geen weer om iets anders te gaan doen..

@daphne: hoe is het met jou meis?? we missen je hier hoor..
    was je ondertussen al naar de tandarts geweest???

hier: nou maikel zn a.b. lijkt aan te slaan, het hoesten is zo goed als over, en hij is ook nu alweer 2 dagen koortsvrij.
    wel heeft hij nu allemaal (soort warmtepukkels) op zn romp maar zal wel van de a.b zijn.

jeffrey is ook zo goed als beter..
    wel een hele blauwe lip.. hij stond gister een beetje in de weg, dus gaf hem een zetje om even opzij te gaan maar blijkbaar was het net te hard want hij verloor zn evenwicht en viel precies met zn mond op de grond.. arme schat.. tand door lip.. wat voelde ik me even slecht.. maar ja deed het niet expres dus na een flinke knuffelpartij en een lekker snoepje was het weer goed..

zo jeffrey naar psz brengen en dan weet ik het nog niet.. moest het dorp in, maar daar heb ik weinig zin in nu!!!

en dan zodra het droog is dus de oranje versiering opruimen, en ook beginnen met het wegruimen van de geboorteversiering..
    pffff dat vind ik nog het moeilijkste.. het hoort er zo bij.. maar ja hij is alweer bijna 4 maanden dus het word wel een keer tijd!!

nou fijne dag allemaal..

14. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    wat een rust hier ineens...

ga zo lekker sporten. gister op de weegschaal gestaan en ik begin weer heel langzaam toch af te vallen... zit nu in elk geval onder de 89 dus eindelijk definitief van die 90 af pfffff
    goede stimulans om nu zo door te gaan.. val nu ongeveer 2 kilo per maand af, moet er nog 18 dus over 6 maanden weeg ik dan weer 70... fijn idee dat ik binnen het jaar weer mn oude gewicht ga terug krijgen!!!
    nou iedereen een fijne dag, hopelijk word het net als gister toch nog een hele zonnige dag!!

@jewe.. is er al iets aan het rommelen?? ben zo benieuwd! hihihi

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @jacenhenk, nope nog steeds niks

16. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    tjonge jonge.... hallo kleine man... kom er eens uit.. je mamma is al bijna 41 weken en ze wil je vasthouden hoor!!!!

zo ik heb mn best gedaan voor je..:D:D:D

17. Daphne1988

21 apr 2012
    61
    0
    0
    Verpleegkundige
    Noord Brabant
    Heey,

Even een kort berichtje, want jullie hebben zoveel bijgeschreven dus ik ga het zo eventjes terug lezen. Afgelopen tijd even minder gebruik gemaakt van mijn computer en meer tijd gestoken in mijn kleine meisje ;).

Ben inmiddels naar de tandarts geweest hoor Jac. Alles viel gelukkig mee, was een aardige vrouw. Ze had mijn dossier en zag dat ik ipv iets meer dan 4 jaar, al 7 en half jaar niet naar de tandarts was geweest. Heeft foto's gemaakt en alles gechecked en alles was gewoon helemaal in orde, geen gaatjes, tandsteen.. helemaal niks!

Tess moet donderdag naar het ziekenhuis. Ga ik met haar naar de kinderarts en naar de kinderfysio, waarschijnlijk moet ze toch een redressiehelm. De afplatting was bij de laatste meting nog steeds bijna 110%, haar hoofdje voelt al wel ronder aan.

Hier in huis zijn we nu bezig. Meubels zijn van het weekend opgehaald. Plafond is gelijk getrokken, alle plinten/plankjes e.d. van de muren... gister zou de stucadoor komen voorstrijken maar hij was ziek, als het goed is komt hij morgen weer. Dan kan hij even de woonkamer stucken, kan het drogen en kunnen we gaan schilderen. Over 2 weken komen de nieuwe meubels al!

Ik moet nog 3 avonden werken en dan hebben we lekker 2 weken vakantie. Heel misschien gaan we een paar dagen naar zo'n landal park. Rick en ik gaan in ieder geval de dag na zijn verjaardag met zijn tweetjes naar Scheveningen, wandelen over het strand, lekker uit eten en dan naar Wicked.

18. Daphne1988

21 apr 2012
    61
    0
    0
    Verpleegkundige
    Noord Brabant
    Eventjes vanaf pagina 73;

Jac; Wat vervelend zeg Maikel en Jeffrey zo aan het kwakkelen met hun gezondheid.
    Vervelend dat je zo'n last hebt van je bodembekkenspier, hopelijk gaan de oefeningen hun werk doen, want 3 maanden is een aardig tijdje.

Taby; Wat een werk zeg zo'n trap schilderen, heeft Rick hier een jaar of 3 geleden ook gedaan. Maar de volgende keer gaan we gewoon voor een traprenovatie.
    Wat leuk dat je met Britt naar peuterdans gaat!

Jufaman; Onvoorstelbaar een zomerstop in het ziekenhuis. Wat enorm balen voor jullie dat jullie wens even in de "wacht" gezet word door het ziekenhuis.
    Gefeliciteerd met je diploma! En wat een leuke cupcake ;).

Bijoux; Van harte gefeliciteerd, wat leuk dat je ten huwelijk gevraagd bent!

Jewe; Spannend hoor, je kleine mannetje kan dus ieder moment gaan komen. Geniet nog maar eventjes van al het leven in je buik.

19. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    daphne : mijn man is ook stucadoor.
    volgende keer gewoon even roepen , komt hij wel ;)

iedereen bedankt voor de felicitaties....
    :)

jewe : t word al aardig spannend daar bij jou!!!!

jacenhenk : donderdag hoor je alles van me! haha

@ hier , we zijn de tuin flink aan t verbouwen...
    mijn mannetje heeft altyd honden getraint voor de knpv en is daar mee gestopt toen we hier kwamen wonen
    nu heeft ie ene nieuwe pup om te trainen en moest er ook een hondenkooi komen.
    nou die staat er! incl bijbehorende rugpijn haha

we hebben onze nieuwe auto te koop voor ge-interreseerden : ford mondeo met airco ( stationwagen)

reden is dat we toch voor 2 kleine autos gaan zodat we beide van huis kunnen wanneer we willen......

ehm wat heb ik nog meer te vertellen? hmmmz

ook ik moet nodig aan de lijn , maar krijg t niet voor elkaar! word er moedeloos van...
    dus ga er in de zomervakantie flink mee aan de slag als ik dan niet zwanger blijk te zijn........

ga even bijlezen hier.

xxxx

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Nou hier gister trouwens nog minder leuk nieuws gehad. Mijn baas stopt met zijn zaken. Hij gaat de hele inboedel uitverkopen en dan gaan de deuren dicht...dus als iemand nog wat nodig hebt alles met korting weg.
    Dus voor mij extra lang verlof. Vind het wel jammer maar ja. We hadden ook echt een super leuk en hecht team dus hun ga ik wel missen.

@Jacenhenk, Fijn dat je hem even streng hebt toe gesproken maar hij luisterd nu al niet...dat belooft wat. Donderdag weer naar de vk ik hou niet van al dat gepruts aan mijn lijf maar hoop eigelijk wel dat ze me eventueel wil strippen ofzo...ben er wel klaar mee.

@Daphne, oh lekker bijna vakantie.

@Bijoux, Hoe oud is de wagen?

Deel Deze Pagina