gadverdarrie, hoe werkt die tang dan taby. Wij hebben er zo 1 dat je hem moet vast klemmen tussen 2 dingetjes
Zoals het achter de tangetjes op dat kaartje staat beschreven. Eigenlijk net zoals je met een klauwhamer achter de kop van een spijker schuift, alleen trek je hem er niet gelijk uit. Je draait ongeveer 3 keer rond en dan laat ie vanzelf los en ik heb nog nooit gehad dat er iets van een pootje ofzo achterbleef. En met zo'n soort pincet had ik dat bijna altijd bij de hond.
Niet fijn als je kindje zo vroeg wakker is. Onze dame is altijd zo rond 8uur wakker, heeeeeerlijk. Ben ook echt brak als ze heel vroeg wakker wordt of 's nachts wakker is, kan er niet tegen. Van het weekend werken, heb eens in de 6 weken dienst. Dus dat valt wel mee, maar wat is het toch een probleem om diensten dicht te krijgen op het moment zeg. Is het bij jullie op het werk ook zo druk, of hebben jullie niet zo'n last van de zomerpiek? Vandaag lekker een reis naar Turkije geboekt, ben benieuwd hoe de kleine het gaan vinden. En ben ook erg benieuwd naar hoe het resort is. Vooral met een kind vind ik dat nu ineens toch wel heel erg belangrijk. Kan haast niet wachten tot het zover is, heerlijk even het warme weer opzoeken. Jullie nog op vakantie of al geweest?
hier ook iemand die uit Roosendaal komt. Ben opgegroeid in Zundert maar woon nu ongeveer 4 jaar in Roosendaal. Ik heb een dochterje van bijna 1,5 jaar oud. En ben zelf 32 jaar en getrouwd. Werk bij een benzine station en ben op dinsdag en woensdag altijd thuis voor mijn dochtertje. Ook ik vind het leuk om contact te hebben met andere moeders uit de omgeving en dan evt naar een speeltuin te gaan met de kinderen. over teken ik heb ze nog nooit gehad en onze dochter gelukkig ook nog niet maar ja je weet nooit wat er nog moet komen. met het warme weer controleer ik wel altijd. mijn ouders wonen in een bos dus daar komt onze dochter ook erg vaak dus ja dan zou ze er goed een kunnen oplopen. maar zo'n tangertje is wel erg handig ik denk dat ik ook maar eens bij de dierenarts langs ga voor zo'n ding. groetjes
Hi Sherly182, Ik woon ook in Roosendaal, we zijn ongeveer van dezelfde leeftijd en onze kindjes ook! Groetjes, Gisèle
Gisele wat leuk is dat zo als je andere mensen leert kennen van de zelfde leeftijd en ook dat de kinderen ongeveer van de zelfde leeftijd zijn. moet ook zeggen dat jij bijna de zelfde nick naam hebt zo als mijn zus echt heet hahaha. is toch grappig. sjorsje thx ik ga niet naar het corso toe helaas misschien als mijn dochter wat groter is dat ik dan wel ga. ik wil haar zeker wel bekent maken met corso. maar als het net is als andere jaren dan is het zo niet te doen met een kinder wagen. ik heb altijd het geluk gehad dat ik in het parcour woonde dus ik hoefde vroeger nooit de deur uit om het te zien.
@sherly182 Haha nou dat is dan wel erg toevallig dat je zus bijna mijn naam heeft! Grappig ook dat je 4 jaar in Roosendaal woont, ik woon hier nu ongeveer 3 jaar. Dat scheelt ook weer niet zoveel hehe.
ik werk op een kdv in r'daal en ik zit in jullie banners al te kijken of ik namen van kindjes herken, maar voorlopig niet denk
taby als je eens tijd hebt moet je echt eens gaan het is het grootste dalia corso van de wereld en erg in druk wekkend. het is altijd de eerste zondag in september. tulpin bij wie werk je dan?? hier gaat onze dochter naar een particuliere opvang (kdv) lala al vaker geweest naar het corso??