Echt super dat je man ons wil komen helpen, en dat jullie al zo snel langs konden/wilden komen! En leuk dat ik nu weet wie Bijoux is . Wij hebben trouwens als boekhouder Rens in Bergen op Zoom. Mijn ouders hebben hem ook als boekhouder gehad toen ze hun verkeerschool nog hadden en zij waren er wel tevreden over (heb alleen geen idee wat hij vraagt... )
Bijoux jeetje wat een gedoe zeg met die boekhouder. Hopelijk komen jullie er snel uit. Maar waarom het bedrijf dan stilleggen?
Hoi hoi, Daphne, ben je lekker mee dat zo'n stucadoor je mooi laat zitten. Gelukkig kan Bijoux haar man iets betekenen. Echt lief dat ze zo snel kunnen. Wat fijn dat Tess haar ontwikkeling goed gaat. En hopelijk krijgt ze snel een mooi rond hoofdje en is ze snel van dat helmpje af. Bijoux, fijne boekhouder hadden jullie zeg. Echt irritant dat mensen zo kunnen doen, moet je kijken gelijk heel je leven op zijn kop. Hopelijk kan je man over een tijdje een goede doorstart maken. Jewe, het strippen heeft niet echt resultaat gehad he? Jacenhenk, ik kijk straks even op de kalender wanneer we af kunnen spreken. Ben nu een beetje te lui om van de bank af te komen. Ik heb Jacenhenk en jufaman al toegevoegd op fb.
Hi ladies, Nog 1 weekje en dan heerlijk 6 weken vakantie! Morgen naar het reisbureau... Aanvankelijk wilden we dit jaar niet op vakantie, omdat we de tuin helemaal hebben gedaan. Maar we vinden nu toch wel dat we het verdienen om er even tussenuit te zijn. Aangezien ons budget het toelaat gaan we een last-minutje boeken. Ik denk naar Turkije, maar we horen morgen wel wat ze hebben. Mijn vriend heeft over 2 weken vakantie!! Heerrrrrrrrrrlijk, ik heb er zin in! @ Bijoux: Mijn vader had ook een eigen bedrijf en had een goed boekhouder. Als je zijn naam wilt weten moet je maar een PB sturen... Succes verders! @ Jewe: alles nog rustig??
Geloof dat het nu toch echt is begonnen. Durf het bijna niet hardop meer te zeggen bang dat straks de weeen weer ophouden. Ze komen ook nog niet dicht op elkaar maar worden wel steeds pijnlijker.
Hoop voor je dat het begonnen is Jewe. SUCCES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oooooh jewe spannend!!!!!!! wij zijn even gestopt metde zaak omdat de kosten anders hoger zijn dan de inkomsten. verzekering belasting etc etc etc. samen met de kosten van het oplossen van deze ellende. en de stress daarvan. maar we starten wel weer door hoor. over een jaar of 2. even adempauze nu....... xxx
SUCCES Jewe..... Ik denk aan je! ♥ Vanmorgen vakantie geboekt: Heerlijk 11 dagen naar Turkije!! Verstand op nul en gaan. Jammer dat ik dan net wel ongi moet worden, maar dat mag de pret niet drukken! Kan ik lekker een drankje drinken...
oooo wat spannend.. hou mn telefoon nu echt goed in de gaten ... wat een hoop gekletst hier.. tja was even niet in de stemming om online te komen. onze overbuurman heeft zichzelf gister opgehangen in de schuur en daar was ik best door van slag.(ook veel herinneringen van mn moeder weer boven!!) maar goed het is triest, hij zag het niet meer zitten.. ik respecteerd zn keuze maar de manier waarop vind ik heel dom, hij heeft echt niet gedacht aan de mensen die hem zouden vinden.. die hebben de rest van hun leven een trauma.. @taby: ja ik hoor het wel.. ik zal je anders mijn tel. ff pb'en dat is makkelijker afspreken.. @bijoux: kijk dat is nou makkelijk.. fijn dat christian daphne zo snel kan helpen. oja.. donderdag kan het pas na 11.15 was vergeten dat jeffrey dan (ipv) vrijdag eindfeest van psz heeft.. sorry!! @daphne: wat fijn dat het zo geweldig goed met tess gaat.. en hopelijk werkt dat helmpje echt zo snel zou wel fijn zijn als ze straks weer een mooi rond koppie heeft met haar mooie haartjes.. had iemand jou dat verteld dat de haren eraf moesten dan?? heb daar namelijk nog nooit van gehoord!! @jufamans: heerlijk vakantie.. ben jaloers.. tja dat is dan weer het voordeel zonder kids.. vakantie is net iets makkelijker te plannen en je kan je inderdaad helemaal laten gaan.. nog ff de voordelen van genieten.. over een maand kan dat misschien wel niet meer( ik duim daar over uren voor) nou verder niemand vergeten?? heb trouwens gister via internet een babydrager gekocht om naast de doek te gebruiken en misschien wil henk er ook wel mee lopen.. en ik ga nog kijken voor een 2e draagdoek ,maar dan een zomer doek waarschijnlijk de hoppediz das leichste.. dus ben benieuwd.. straks ff op visite bij de oppas dr man is jarig. en daarna naar mediamarkt een nieuwe home cinema set kopen, deze is op en versleten, dus dit was het vaderdag/verjaardagskado van manlief (tja lekker makkelijk heb ik ook nog iets aan hahaha) morgen naar zierikzee (nog voor vaderdag) mn zus is dan ook bij mn vader dus dat is wel gezellig.. nou ik hoop dat ik vanavond nog mag melden dat de kleine geboren is, dat zou fijn zijn voor jewe!! zet hem op meis.. ik duim voor je dat je je kleine man snel mag vasthouden..
Oooooh bah jac , dat is ook iets naars. Moet er niet aan denken.....dan zie je t leven echt niet $eer zitten.....pffffff. Na 11:15 is prima joh. Kan ik eerst mn huisje doen Wij rijden nu in scheveningen....kids hebben t super naar hun zin! Xxx
he meiden ik kreeg om 18.34 een sms van jewe.. tygo heeft een broertje gekregen zijn naam is: jens hij weegt 4180 gram.. dan weten jullie dat nu ook.. jewe en manlief en tygo nogmaals van harte gefeliciteerd met de geboorte van jens.. x jac
Jewe, man van Jewe en Tygo van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Jens. Jacenhenk, wat akelig van je overbuurman zeg. Heel erg traumatisch voor diegene die hem heeft moeten vinden.Dan zie je het leven echt niet meer zitten. Gaat het nu weer een beetje met je? En nog een homecinemaset kunnen score bij de mediamarkt? Ik vind het persoonlijk echt een rotwinkel met een rotservice, aan mij gaan ze daar niet veel meer verdienen. Dus ik hoop dat jullie wat meer geluk met jullie set gaan krijgen dan wij toen der tijd. Ooooo Jufaman, echt heerlijk joh naar Turkije. Wij zijn vorig jaar ook naar Turkije geweest. Dat weer daar, echt heeeeeeerlijk. Zou zo weer terug willen. Gisterenavond zijn we lekker met zijn drietjes bij de Griek gaan eten, was weer erg lekker. Vanmorgen huis aan kant brengen en vanmiddag verjaardag van mijn man voor onze vriendengroep. We hebben lekker buiten kunnen zitten, was toch nog wel goed te doen ondanks ik zelf dacht dat mensen het niet lekker zouden vinden om buiten te zitten. Nu is iedereen naar huis, huis is weer aan kant, dus lekker uitrusten.
JeeeeeEeeeeeeej!!!! Gefeliciteerd!!! Jens! Wat een stoere naam!!!! * doe een vreugdedansje voor je!!!!*
Jufaman; Lekker hoor naar Turkije... groot gelijk dat jullie de zon op gaan zoeken. Geloof niet dat we hier veel mooi weer gaan krijgen. Jewe; Gefeliciteerd, wat een stoere naam!! Jac; Veel plezier in Zierikzee. Bijoux; Goed naar jullie zin gehad in Scheveningen? Was er wel goed weer voor of niet... Gisteravond is onze lieve Kingston opgehaald. Het ging natuurlijk al een tijdje niet echt hier in huis... hij was enorm jaloers op Tess, was ook goed te merken als zij er niet was (dan was King weer zijn lieve oude zelf, als zij thuis was dan probeerde hij me te laten struikele als ik haar vast had en hij heeft inmiddels een keer of 4 geprobeerd mij of Rick te bijten). Wat hebben we gehuild gisteravond zeg... We dachten er makkelijk over aangezien we het met hem toch niet meer zagen zitten maar wat is dat moeilijk zeg. Gelukkig gaat hij naar een heel leuk gezin hier in de buurt, 2 kindjes. King was meteen al hartstikke enthousiast naar zijn nieuwe baasje en ook met de kindjes begon hij meteen te spelen. We hadden er meteen een goed gevoel bij en voor ons is het ook beter zo... Maar jemig wat zullen we hem nog vaak gaan missen. Nou hier nu volop regen (dus bij jullie vast ook)... hoop dat het droog gaat worden want we gaan naar mijn ouders toe en als het droog is naar Putte (braderie). Fijne zondag allemaal!
@jewe: he meis hoe is je 1ste nacht gegaan?? gaat alles goed met de kleine man? ben heel benieuwd hoe het allemaal gegaan/verlopen is.. @daphne: wat sneu zeg dat jullie ook je lieve schat moesten weg doen. maar ik snap je precies, wij hadden 2 jaar geleden een jackrussel die we om dezelfde reden weg moesten doen, vandaar dat we toen een kat hadden genomen, maar ja dat bleek dus ook geen succes te zijn wel fijn dat hij in de buurt komt te wonen dan kom je hem toch nog redelijk vaak tegen. en kan je toch nog lekker kroelen en knuffelen.. veel plezier bij je ouders en hopelijk ook in putte.. @taby: persoonlijk ben ik niet van de griek ,maar voor jou dus jammie jammie.. leuk dat het zo gezellig was.. heb je mn pb nog gehad?? leuk dat je verjaardag een echt feest is geworden.. op naar volgend jaar.. hier: verder inderdaad gslaagd voor de homecinemaset. het is er 1 van lg geworden, waarmee je ook muziek,films enz enz van je comp kan streamen naar de tv toe.. alles werkt op dit moment (helemaal zelf aangesloten, manlief had er gister geen zin meer in, en ik dus wel. dus ben gewoon begonnen terwijl hij voetbal keek hahahaha) het enigste wat nog niet werkt en waar ik ook totaal niet uitkom is dat hij de gegevens van mijn comp. niet naar de tv toestuurd.. kan wel contact maken, en in mijn comp staat ook dat de inhoud bekent is, maar via de tv geeft hij aan dat hij leeg is.. morgen maar ff bellen.. komt vast wel goed.. straks dus naar zierikzee, henk is nu nog sporten met jeffrey dus ik heb ff rust.. vandaag is maikel alweer 17 weken jong.. pff gaat zo hard.. alweer bijna 4 maanden overmorgen.. wacht nog wel met fruithapjes enz. dit ivm allergieen, ik wil het proberen te rekken tot 6 maanden als dat lukt met mijn bv. nou ik ga mezelf ff douchen ( net kip staan bakken alvast voor het avond eten.. krijg je gelijk trek van hahaha) oja.... ik vergeet helemaal het belangrijkste.. ik heb me gister op de sportschool laten wegen, en ben gewoon 3 kilo in 1 maand afgevallen... kan natuurlijk veel meer, maar dan komen er teveel afvalstoffen vrij en dat is niet goed voor bv.. maar ben zo happy!! nog 18 te gaan... maar krijg weer hoop dat het eraf is voor het jaar om is!!
Gisteren een BBQ gehad van de buurt en het was erg leuk. Er waren mensen van alle leeftijden aanwezig en voor de kinderen een aantal springkussens! Ook hele kleine baby'tjes waren er, ik smelt er gwn van. Ik voelde gelukkig geen afgunst, maar echt een verlangen! Pffffffff dat wil ik ook!
Jewe, ook via deze weg wil ik jullie feliciteren met de geboorte van jullie zoon en broer Jens. Tygo en Jens, leuke combinatie van namen. Hoe is alles gegaan? Jac, de kilootjes vliegen er dus af op dit moment. Super fijn joh. Echt een reden om door te zetten nu je ook de bevestiging hebt gehad. Jufaman, goed teken dat je geen afgunst maar wel verlangen voelde. Betekent dat je echt sterk in je schoenen staat. En jullie tijd komt ook nog wel Hier gisteren naar de Beekse Bergen geweest en was echt leuk. Gelukkig ook goed weer gehad. Ik moet dinsdag maar eens een afspraak maken bij de huisarts. Lig op het moment nogal in de knoop met mezelf wat ook weerslag heeft op mijn relatie. Hopelijk schieten we daar wat mee op. Kan ik ook gelijk mijn andere problemen, vermoeidheid, duizelingen, soms een gevoel van desorientatie, daar op tafel gooien. Begin me toch langzaamaan een beetje zorgen te maken.... Fijne regenachtige zondag verder. XXX
Jufaman; wat fijn dat je geen afgunst had, lijkt me toch erg lastig. Chantal; Heerlijk zeg Beekse Bergen. Gister was het geloof ik wel redelijk weer he! Vervelend dat je je zo voelt. Inderdaad goed dat je naar de huisarts gaat! Jac; King is naar St Willebrord (schrijf ik dat goed???), we kunnen in ieder geval langs gaan als we willen maar komen hem dus eigenlijk niet zomaar tegen. En dat vind ik wel fijn want dat lijkt me erg lastig. Hier vanochtend vanuit bed even lekker aan het shoppen geweest voor mijn kleine poppetje, nu nog even kijken of ik nog meer leuke dingen kan vinden.
Hey meiden, Eindelijk even tijd om te reageren vanaf de laptop. Hier gaat het super goed met ons allemaal. Vrijdag nacht heel de nacht weeen gehad die al vrij snel regelmatig werden tot de ochtend toen zwakten ze weer af. Maar tegen 13.00 uur kwam de vk en kwamen de weeen heel snel en bleek ik gelukkig al 4 bijna 5 cm ontsluiting te hebben. Dus we mochten meteen door naar het geboortecentrum waar ze me vliezen hebben gebroken. Daar ben ik lekker in bad gegaan wat heerlijk ontspannen werkte en waardoor de weeen heel goed op te vangen waren. Binnen 2 uur zat ik ineens al op 10cm en met 12 minuten persen was hij er al. Hij zat nog wel even vast met zijn schouders en handje achter het schaambot. Dat was wel een beetje een raar gevoel omdat je voelde dat het hoofdje er al wel uit was. En gewoon weer zonder hechtingen of knippen of wat dan ook. Echt heerlijk. @Jufaman, klinkt gezellig een bbq met de buurt. @Jacenhenk, Bedankt voor het melden van de geboorte. En goed joh al 3 kilo kwijt. Pfff wat schrikken zeg van je overbuurman. Zelfmoord is altijd zo'n moeilijk iets weet er alles van. Mijn neef heeft een paar jaar geleden zichzelf verdronken door onderkoeling. Het is heel moeilijk om daar begrip voor op te kunnen brengen en kan er eigelijk ook geen begrip voor op brengen. @Chantalleke, oh leuk beekse bergen. Lang geleden dat ik daar geweest ben. @Daphne,, Wel fijn dat King het meteen goed leek te vinden met zijn nieuwe baasjes. Dat is ook wel fijn. Internet shoppen is altijd leuk behalve voor de portemonee meestal, maar ach geld moet rollen toch? @Taby, mmmm heerlijk Grieken. Daar kunnen ze mij ook altijd voor wakker maken...alleen een dag later heb ik altijd heel de dag dorst. Zo en nu ga ik eerst mijn broodje Carpaccio en filet american oppeuzelen die manlief net voor me gehaald heeft...
jewe oooh klinkt als een fijne bevalling om op terug te kijken.. geniet van je broodjes!!!haha nu mag het weer en nogmaals : gefeliciteerd voor je hele gezin! geniet ervan