@chantal: heeee van harte gefeliciteerd met de geboorte van luna.. mooie naam zeg.. minder dat je overspannen ben, maar goed dat er nu wat aan gedaan gaat worden.. pas goed op jezelf he!! @daphne: volgens mij valt het wel mee hoor meis.. ik vond haar echt niet absurt groot toen je bij ons was.. en volgens mij zit maikel nu al aan de 7 kilo.. met 3 maanden was hij 60cm en 6,5 kilo.. dus ben benieuwd moet volgende week weer maar denk dat er zeker wel een hele kilo tot hele kilo bij zit.. en denk ook wel langer nu, want maatje 50/56 word echt veel te klein kwa broekjes en shirts draagt hij al een week of 2/3 maatje 62 van.. nou ga lekker genieten van mn mannetjes.. heb net de muzikale regenwoud gym luxe besteld van fisher price.. vind hem zo geweldig dus heb nu gewoon gezegd ik neem hem voordat hij er niets meer aan heeft. het lijkt echt alsof hij zich verveeld in de box, dus nu weten we straks of dat klopt!!
jac , isgoed hoor doen we dat zo.... breng je jeffrey gezellig bij mij kan ie op de trampoline met mijn jongens maikel mag ook hier blijven hoor , maar weet dat je t daar moeilijk mee hebt haha wil je me nog ff smsen? want mn hersenen zijn momenteel net een vergiet.... ik had bijna naschoolse opvang geregeld voor een dagje over 2 weken haha in de vakantie!! dingdong daphne word je kamer mooi ja? donderdag t plafond en t is weer af! kreeg hele mooie fotos van de sphynxen van je buren.....haha ben daar zooooo verlieft op.... poedels en sphynxen ( en dat past echt niet bij me haha) mijn poedel is vorig jaar overleden ben er nog steeds ziek van pfffff hij was echt mijn maatje in alles.... waar ik was , was hij........ zou heel graag een nieuwe poedel in huis nemen , maar die zijn zo belachelijk duur....eerst even sparen
Bijoux, nee ik hoop het ook niet hoor dat je na het shaken weer aankomt, dat is het doel niet he. Maar dat scheelt nogal wel merk je van die shakes neemt zeg. En al 35 kg kwijt, wat knap! Oooo verschrikkelijk he die zwangerschapsmisselijkheid, ben ook 8 maanden ziek geweest. Na mijn bevalling zat ik 10kg onder mijn gewicht dan voordat ik zwanger werd. Maar helaas smaakte na de zwangerschap alles weer zo goed, dat die kilo's er weer dubbel en dwars aan zitten. Fijne nacht hebben jullie achter de rug, nu maar optijd naar bed of niet? Jacenhenk, o hij krijgt een hoogopgaand klysma, nee dat is inderdaad niet fijn en dan kan inderdaad de thuiszorg beter de boeman zijn. Ik heb daar bij mijn bewoners al moeite mee om dat toe te dienen, zo'n grote slang, laat staan bij zo'n klein manneke. Maar zo te lezen had hij dus goed resultaat op de klysma, gelukkig maar. Fijne buren hebben jullie, jakkes. En is de draagdoek binnen? Je hebt gelijk dat je dat geld van de kat aan andere leuke dingen besteed. Daphne, gefeliciteerd met je man. En zijn de kleertjes binnen? Ja die kleertjes voor die meiden is echt te verslavend moet ik zeggen. Toen Britt zo klein was kocht ik ook veel merk, maar nu is ze het even niet veel waard om alleen maar merkkleding te dragen, ze kan een echte rauwdouwer (hoe schrijf je het?) zijn. En haarclipjes en stiekjes zijn hier ook niet aan te slepen, echt zo leuk. Ook vind ze tutten erg leuk, dus ze kan er echt van genieten als ik haar haar mooi invlecht of als ik haar nageltjes lak. En dan gaat ze op het kdv met een ander meisje de kleurtjes op de nageltjes zitten vergelijken. Met het EK had een van de leidsters rood wit blauw en oranje streepjes op hun nageltjes gelakt ooooo wat was ze er trots op. Chantalleke toch, niet fijn meid. Wel goed dat je naar de huisarts bent geweest en nu ziek bent gemeld. Rust goed uit en praat over wat je dwars zit. Sterkte. Gefeliciteerd met jullie nichtje. Jufaman, wat een drukke week zo die laatste schoolweek. Maar wel erg leuk die musicals. Inderdaad heerlijk weer vandaag. Na ons werk zijn we lekker bij de westerpolderplas gaan eten hier in Etten-Leur en daarna heeft Britt daar lekker met het water en zand gespeeld. Als het nou zo eens zou blijven tot eind september he.......dan ben ik heel erg tevreden.
Jac, ik heb nog zo'n regenwoud gym liggen. Mist alleen een blaadje aan de bovenkant. Moeten er 4 zijn en zijn er nog 3. Wil hem naar Terres de Homes doen maar mocht je geen probleem hebben met het ontbrekende blaadje, je hebt interesse en je kan je bestelling nog annuleren mag je hem zo hebben.
oeh mocht jac geen interesse hebben , houd ik me aanbevolen ( mag wel toch? haha) vind ze zooo leuk , en hoop toch echt wel heel snel zwanger te zijn.....
taby : ja ik moet er nog wel 30 hoor pfff, en t valt me zwaar ben enorm moe , maar mijn mannetje is nog niet thuis , hij is met de honden trainen. dus ik wacht even tot ie thuis is en dan mn madje in! ben kapot
Natuurlijk mag dat. Gezien dat ze normaal gesproken best prijzig zijn zou ik zelf geen bezwaar hebben tegen het missen van een blaadje haha. Mocht degene die hem krijgt er uiteindelijk toch niet helemaal blij mee zijn moet diegene maar kijken wat ze ermee doen.
Jac is als eerst. Maar mocht zij er vanaf zien , graag! Idd zijn ze vrij prijzig en onze geldboom groeit maar traag Dus ik spaar al wat dingetjes voor wanneer we weer zwanger worden. Durfde ik bij mn 1e niet , maar na 2 gezonde zonen weten we dat we t kunnen! Haha . Dus durf nu wel wat te sparen.. Koop alleen geen kleertjes , dat vind ik wel eng
Hoi hoi, dan moet ik kijken of ik nog kan anuleren! En als maikel het niet meer leuk vind kan jij hem weer krijgen bijoux, duurt immers dan toch nog 9 maanden Nou ga ontbijten xx
Chantal; sterkte/succes met de psycholoog. Gaat je vast goed doen! En nu lekker even de tijd voor jezelf nemen. Jac; leuk zo'n babygym. Tess heeft een felroze van tiny love, ze vind het helemaal geweldig! In vergelijking met Maikel is Tess dan nog niet zo groot. Ach het maakt me op zich niet zo veel uit maar vind het gewoon stom dat mensen dat zeggen. Alsof we haar helemaal volproppen en ze daardoor zo goed groeit. Bijoux; leuk he die naaktkatten 2 en half jaar geleden hadden ze een nestje met 5 katten, en van de beide sharpei's in totaal 12pups. Druk in huis dus ook nog met de 3 kindjes. Haha had Christian er foto's van gemaakt . Leuk hoor al die baby spullen vast verzamelen. Wij willen graag nog een 2e kindje (ik wil er 3 maar Rick niet), maar we wachten nog maar eventjes. Willen eigenlijk dat het hele huis klaar is voordat er nog een kindje komt, maar goed dat is dan dus even flink sparen en veel (laten) doen. Eergister een mooie stokke stoel voor ons meisje gehaald, kan ze als de meubels er zijn lekker bij ons aan tafel zitten voor haar fruit/groenten. We gaan ons meisje zo naar mijn ouders brengen, daarna door naar Scheveningen. Hopen dat het droog blijft, en anders settelen we ons lekker in een strandtent en gaan daar de dag doorbrengen tot we vanavond naar Wicked kunnen!! Heerlijk voor het eerst sinds Tess er is met zijn tweetjes weg!
@daphne: veel plezier in scheveningen en wat leuk naar de wicked... vind ik ook helemaal geweldig maar manlief vind het helemaal niets.. dus wij gaan meestal naar de bios al is dat ook al maanden geleden.. maar ja.. zo gaat dat als je een kleine erbij hebt.. en zeker niets aan trekken over dat gemauw over dat je meisje te dik/groot/flink zou zijn.. dat kan je pas na 2/3 jaar zeggen.. laat ze eerst maar eens de lengte in groeien meestal zie je dan ineens dat ze weer slank worden. jeffrey is ook flink, maar niet meer dik terwijl hij als baby echt een prop was.. maar ineens met 2 jaar is hij gaan groeien en nu is het gewoon echt een lekker jong geworden die niet van snoepgoed is, maar dat is alleen maar fijn, zijn ze niet zo breekbaar!! @bijoux: jij mag hem hebben hoor, kon hem niet meer annuleren, en terug sturen enz vind ik zo'n gedoe. verkoop heb straks als maikel er niets meer aan vind gewoon voor 50,00 dan heb ik 20,00 verlies.. lekker belangrijk!! nou mn schoonzus komt zo met haar kleine man.. en dan gaan we ff naar postkantoor mijn draagzak terug brengen (heb een draagdoek Draagdoek Hoppediz Das "Leichte" Nairobi - 4.60 m. ervoor in de plaats gevraagd!! denk dat ik daar meer vrede mee heb hahaha dus ga nu mn mannetje voeden.. xxx
Uiteindelijk heb ik alleen een stadspoort gezien en hebben we even op een parkeerplaats gestaan. We wilden een stukje rijden omdat de auto bijna aan de 100.000 km zat en we bewust wilden zien dat ie eroverheen ging, haha. Waar zaten jullie dan? Kan goed zijn dat we vlak bij elkaar zaten. Heb wel wat bijgelezen, maar ik ben net een zeef, sorry.
Goede avond. Bijoux, 35 kg heb je ook gehaald om dat eraf te krijgen, dus dan moet die 30 toch ook lukken. Daphne, volgens mij heb je best een mooi dagje gehad wat het weer betreft. Veel plezier bij wicked.
wij zaten bij joepie naast het middenpleintje. gelijk als je binnenkwam links en dan 4e tafeltje ofzo rechts.... daphne hoe was je dagje schevingen en wicked?? altyd even lekker weg zonder kids , zodat je ze kunt missen en even jezelf kunt zijn zonder verplichtingen..en daarna weer lekker compleet als gezinnetje.. hoe bevalt je woonkamer trouwens?? taby ja , t is me al eerder gelukt , maar t valt me wel zwaar hoor nu , pfffffff kreeg vandaag berichtje dat ene kennis 15 weken zwanger is... "foutje "want dr man is vrijwel nooit thuis en t was niet gepland.... dat stak even , want wij doen er alles aan en dan duurt t naar je idee zo lang..... vorig jaar een heel jaar zonder resultaat.....nu pas in ronde 2 , maar toch....
Bijoux, jeetje dat is echt nieuws die je niet wil horen. Zo oneerlijk zit de wereld soms in elkaar he. Was lekker warm vandaag he. Ik kan er goed tegen, dus ik geniet er wel van. Van mij mag het nog wel even duren hoor dit weer.
Wicked was hartstikke leuk, en het was heerlijk even samen weg te zijn! Moeten we echt vaker doen. Bijoux; de woonkamer ziet er goed uit kom maar een keertje kijken als het helemaal af is!! Kan me voorstellen dat het niet leuk is om te horen dat een stel dat elkaar niet zo vaak ziet zwanger is en jullie nog moeten wachten. Gelukkig heb je 2 mooie mannen om in de tussentijd volop van te genieten... Als je iets erg graag wilt duurt wachten lang he. Jac; bios is toch ook hartstikke leuk! En ik denk idd dat als ze wat meer gaat bewegen ze wel slanker gaat worden, en zo niet dat heeft ze de bouw van haar mama en word het ook een klein propje (al was rick dat ook als baby en daar is niks meer van te zien!) Vandaag nog even voor Tess gewinkeld, 3 tshirts, een rok, 2 leggings en een jurkje erbij. Nu alleen nog op zoek naar bijpassende haarspeldjes.
@daphne: lekker gewinkeld dus weer.. lekker hoor.. en fijn dat alles bijna helemaal af is.. scheelt een hoop stress denk ik. en inderdaad lekker van je kleine genieten en al dat commentaar je linker oor in en rechter oor uit laten gaan.. @bijoux: tja dat is rottig om te horen dan.. maar zoals ik al zei.. treur niet jou tijd komt nog wel hoor meis.. en probeer nu eerst maar lekker een paar kilo kwijt te raken.. dan heb je die alvast niet meer op zak hihihi @taby: ja voor mij mag het ook wel hoor, maar liever iets minder niet voor mij maar voor de kids.... pfff maikel en jeffrey zijn echt vervelend van die hitte!! en dan stond er vandaag ook nog net teveel wind om het badje op te zetten!! niks aan dus.. dan liever windstil hoor!! nou maikel ligt hier ontzettend hard te krijsen dus ga hem halen voordat hij jeffrey ook wakker maakt.. xx tot later
Dan hebben jullie zowat naast ons gezeten. Jullie zaten dan naast het kleine kindergedeelte? Wij zaten daar in de middenrij. Jufaman geniet van je vakantie!!
Hey meiden ben ik ook weer een keer. Ben jullie wel een beettje aan het verwaarlozen geloof ik. Maar ik lees wel mee meestal even via m'n mobiel en dan is het niet zo handig reageren. Dus ben jullie niet vergeten hoor Vandaag is de kraamhulp voor het laatst geweest. Jens zit alweer bijna op zijn geboortegewicht en doet het super goed. Het is zo'n tevreden kereltje. Even spammen met mijn mupke: