@Jufaman, geniet van je vakantie! Het goede weer is begonnen dus dat is helmaal mooi mee genomen. @sjorsje en bijoux, haha dat is wel toevallig dat jullie gewoon al die tijd vlak naast elkaar hebben gezeten zonder het te weten.
Jewe; wat een mooi mannetje!! Lekker dat de kraamzorg voor het laatst is geweest of niet? Jufaman; fijne vakantie. 6 weken, klinkt erg goed! Hier weinig nieuws. Tess heeft terwijl wij aan het bbq-en waren lekker een berenkoekje zitten eten, en uit mijn glas wat water gedronken (vond ze helemaal geweldig, zodra ik mijn glas pakte gingen haar handjes de lucht in). Gister nog eventjes wat kleding voor Tess gehaald, voorlopig heeft ze volgens Rick genoeg... Wil nog een leuk spijkerbroekje halen, wat rokjes en leggings. Dus moet nog even op zoek.
@daphne, aan de ene kant is het wel lekker dat ze weg is, kun je het gewone leven weer een beetje oppakken. Maar aan de andere kant was het ook wel lekker hoor. Ze deed echt super veel en was echt super ook met Tygo. Mag ik maandag zelf weer de badkamer gaan soppen
@jewe: maak je niet zo druk om het feit dat je ons zou verwaarlozen.. je bent pas bevallen.. ga eerst maar eens lekker genieten van je mannetje.. ze zijn zo 4 maanden nogmaals een prachtig mannetje en wat een bos haar zeg!!! ik vond het ook vreselijk dat de kraamzorg weg ging hoor.. had toen echt tranen in mn ogen.. maar ja dat is alweer een poos geleden hier. @daphne: hihihi erg he.. kan ook niet genoeg kopen voor de mannetjes hier.. maar ook hier vind manlief dat ze ondertussen wel genoeg hebben. dus vorige keer eerst maar eens voor mezelf geshopt dat was echt nodig na een jaar geen kleren te hebben gekocht!! hier: net terug van mn s.m. was wel gezellig jeffrey was echt super gezellig.. was ik zo blij mee, normaal begint hij vanaf 7 uur wel vervelend te worden. maar nu dus niet. waren om 9 uur thuis en toen gelijk naar bed was ook geen probleem dus ik ben helemaal happy.. morgen lekker nog een dagje genieten word weer mooi weer had ik gelezen dus hopelijk kunnen we nog van het zwembad genieten.. nou ik ga lekker van mn mannetje genieten fijn weekend allemaal..
jewe , wat een knappert!! smelt helemaal weg haha joh sjorsje echt waar??haha dat is grappig!! weet je zoveel over elkaar hier , en dan nog weet je niet wie wie is... ik ga even eten maken etc , ben net uit bed ! schandaaaaaalig haha heb wel een nieuwtje! heb van mijn man ene grote poedel pup gekregen. de mijne is 8mnd terug overleden... en daar ben ik zoooo ziek van geweest tussendoor nog ene ander ras gehad want poedels zijn heel duur...( ik show en fokte ermee dus moest met hele goede stmboom) maar mijn hart bleef toch overslaan bij het zien van een poedel.... en nu hebben we armani brave bradley from hildis home toegevoegd aan ons gezin!!!!! ben zo verlieft! en mijn mannetje zo enorm dankbaar.......
Goede avond allemaal, Jufaman, lekker 6 weken vakantie, geniet ervan. Jewe, wat een knap mannetje. Fijn dat het allemaal goed gaat, jammer dat de kraamhulp weer weg is, maar ja kan je wel weer lekker je eigen ding doen. Daphne, jullie ook lekker gebbq, wij ook. Mijn man vindt ook altijd dat Britt wel weer genoeg kleren heeft. Maar afgelopen week heb ik toch nog ipanemaslippers voor d'r kunnen scoren terwijl ze ook al andere slippers had, maar dan hoor je hem niet klagen en vindt hij ze toch ook wel leuk hahahahah. Jacenhenk, fijn dat het zo goed ging tijdens het bezoek aan sm. Altijd fijn. Bijoux, wat leuk een poedelpup, echt lief van je man. Jij woont toch ook in E-L? Als ik dan iemand zie lopen met een poedelpup dan weet ik dat jij het bent hahahahaha. Hier druk weekend gehad, heb gewerkt. En vanmiddag even naar de kermis geweest hier in Etten. Was weer erg leuk en Britt kon er geen genoeg van krijgen, ze is echt helemaal nergens bang van, is in een grote achtbaan geweest en ze wilde nog wel een keer hihihi. Vanavond was ze weer lekker aan het uitproberen. Ik vertelde dat het tijd was om naar bed te gaan en ze ging weer lopen rekken, dus uiteindelijk gezegd dat het tijd was om naar boven te gaan, gaat ze me zitten uitlachen op de trap en geen stap meer verzetten, dus ik blijf vriendelijk vragen of ze verder naar boven wil lopen. En ik kreeg gewoon "Nee"van d'r en maar lachen. Dus opgetild naar boven en tanden gepoetst en toen weer een grote mond en mij uitlachen. Heb d'r toen 1 waarschuwing gegeven en gezegd dat wanneer ze niet luisterd ik geen boekje voor lees. Dus weer niet luisteren en maar blijven lachen, dus ik heb geen boekje voorgelezen en uitgelegd waarom niet. Nou, helemaal dikke tranen en zo is ze in slaap gevallen. Ooooo wat voel ik mezelf rot dan, maar ja kan je toch niet goed vinden als ze je midden in je gezicht zit uit te lachen en precies haar eigen ding blijft doen? Pffff soms moeilijk hoor opvoeden. Zo weer genoeg ego. Zijn er nog meer mensen naar de kermis in Etten geweest?
taby , ja ik woon in etten leur ( op de leur bij de guust in de buurt) ooooh kindjes en opvoeden , hier nu ook 1 die keihard : nee roept ( of vroige week k*t papa! ( waar ie dt vandaan had?!?) dan kookt mn bloed pfffff wij zijn gister naar d ekermis geweest... kindjes hadden t super , mijn budget iets minder... belachelijk kaartjes van 3-4 euro...... maarjah ze hadden t naar de zin en daar ging t om ( en groot dank aan de bonnetjes uit de bode!! haha)
elvis op show : en mijn grote passie trimwedstrijden : en nog een filmpje haha...dan heb ik weer genoeg gespamt voor een jaar koningspoedel elvis - YouTube
Bijoux; Wat een mooie hond hadden jullie, en wat een dotje heb je nu! Ga je daar weer shows mee lopen? Taby en Jac; Stom he die mannen die vinden dat de kids genoeg hebben. Rick klaagt ook nooit hoor, want uiteindelijk vind hij het hartstikke fijn dat ze er altijd mooi uit ziet. Oh ja... en niet alleen kleertjes ik heb ook een bord met ik denk inmiddels al wel 25 verschillende haarspeldjes (dat vind Rick wel voldoende, maar ik niet, dus ik maak/koop er regelmatig bij). Morgen worden onze nieuwe meubels geleverd! Rick gaat vanmiddag witten, want alles is droog (op de muur na die een kleurtje moet gaan krijgen). Dus vanavond en morgenochtend maar even flink aan de poets. Enige wat helaas nog niet geleverd gaat worden zijn onze eetkamerstoelen, maar dat is niet zo'n probleem.
Bijoux, wat een knapperd jullie Elvis. Is Armani ook zo'n grote poedel? Koningspoedel toch of niet? Je woont bij de Guust in de buurt, ik krijg spontaan trek. Je kan daar altijd heerlijk eten. Ik zag op het filmpje het uitlaatterrein bij Klep, daar fiets ik regelmatig voorbij. Als ik je daar zie zal ik wel roepen hihihi. Ja de prijzen op de kermis zijn echt niet leuk meer om daar een hele middag te vertoeven. Ik zei gisteren al tegen mijn schoonmoeder dat het met 3 kinderen niet te betalen is. Britt vond de achtbaan die bij de nobelaer staat echt heel leuk om in te gaan, ze was helemaal niet bang dat kleine ding. Daphne, lekker joh, morgen jullie nieuwe meubels. Straks is jullie huisje weer helemaal spik en span. Hier hebben we ook veel speldjes, iets minder stiekjes, omdat ze van dat dunne piekhaar heeft waar bijna geen een stiekje in blijft zitten. Ja Barry vindt het ook altijd leuk als ze er netjes bij loopt, daarom doet hij uiteindelijk nooit heel erg moeilijk als ik weer iets heb gekocht. Nu kan ik gewoon niets meer bijkopen, haar kast en commode met 3 lades puilen uit.
@ Hier: alles rustig, probeer rust in mn hoofd te krijgen en niet te veel stil te staan bij wat er het laatste half jaar is gebeurd. En wat er ons eventueel nog allemaal te wachten staat. Maar dat is lastig... Een vriendin vorige week donderdag bevallen, mijn collega afgelopen zondag bevallen. Ik heb het gwn even gehad. Ik baal ook zo van die 'zomerstop' bij mij in het zkh! Dat scheelt voor mij 2 kansen... en die zijn voor mij gevoel sowieso gemist! En aangezien we nog steeds niet weten waar het precies aan ligt... Zaterdag met mn schatje naar Turkije, dus ik wil dat niet verpesten. Ik heb er wel enorm veel zin in. Ik zit ook weer wat minder opt forum! Het lukt me aardig, maar moet soms (net als nu) even spieken hoe het met iedereen gaat. Knuffel jufaman81 ♥
Jufaman, Kl*tegevoel is dat he. En je kan je gevoel wat dat betreft niet uitzetten. Je loopt er constant tegen aan. Ja, die zomerstop in het zkh vind ik ook maar raar. Ik denk dat ik ook maar een zomerstop inlas op het werk, stuur ik al die dementerenden ouderen maar met de familie mee, "sorry, zomerstop". Lekker naar Turkije, ik wil ook weer. Maar we zijn even aan het afwegen, want we willen nog zoveel, het huis hier en daar de muren opnieuw doen, alles voorzien van een nieuw likje verf, nieuwe auto, op vakantie met het vliegtuig etc etc. Ach ja wensen blijf je houden he.
he dames ben ik ook weer eens... @jufamans: o meis.. ik weet niet hoe het voelt (gelukkig) maar ik heb zo met je te doen, en ik kan me een heel klein beetje voorstellen hoe het moet zijn voor je.. en zoals taby ook al zegt die zomerstop is gewoon van de zotte!!! maar ja je zit er wel mee.. in elk geval heel veel plezier in turkije... geniet er dubbel zo hard van he meis. misschien is het wel de laatste vakantie met zn 2tjes!!! @taby: zooooooo herkenbaar. hier ook 1 die heel tegendraads doet. maar gewoon voet bij stuk houden al is dat heel moeilijk zeker als ze het op een krijsen gaan zetten (zoals jeffrey dus altijd doet) dan weet je toch dat er mensen kijken of over je praten dus ben je snel geneigd toe te geven. maar dat is ooo zo fout.. in elk geval succes met je kleine grote stoere meid!! geef jij nog een paar datums door dat je kan om ff bij te kletsen.. @bijoux: wat een lieve beesjes zeg.. verder tot donderdag.. ben al rond 9.15/9.30 bij jou hoor.. want moet op tijd bij de bekkentherapeut zijn..dan kleppen we verder.. @daphne: o wat fijn dat het zo opschiet nou.. en ach alleen de stoelen nog niet... als dat het ergste is.. kan je eindelijk gaan genieten van je mooie huis.. @jewe: lekker aan het genieten?!! HIER: vanmorgen met maikel naar het cb geweest, hij woog nu 6950 en 63 cm. mooi op de middenlijn volgens cb.. iets wat ik vreemd vind, want jeffrey was 6650 gram en 64,5 cm en die zat tegen de bovenlijn aan.. maar goed.. lekker belangrijk. ook weer prikjes gehad voorlopig ff de laatste tot 9 maanden.. de laatste 2x was hij er heel ziek en vervelend van. maar nu lijkt het (ssssst, ik zeg dit heeeeel zacht) of hij er vrij weinig last van heeft, hij ligt al heel lang gewoon rustig te zijn.. en hij heeft ook geen koorts.. o volgens mij pompt hij net zn broek vol hahaha jeffrey ligt ook lekker plat wilde eerst niet maar toen hij eraan toe gaf was hij ook zo weg.. nou ga verder met mn wast, die droogt als een jekko vandaag. en dan zal jeffrey wel weer wakker worden en dan kan ik mn nieuwe doek uitproberen die is net binnen gekomen. hij is zo mooi!!! doei doei allemaal
Jacenhenk, ik zeg maar altijd zo "ieder kindje groeit zijn eigen curve". Zijn toch mooie cijfertjes. En is het rustig gebleven na de spuitjes? Vanmiddag is Britt samen met opa naar de camping gereden, waar oma al is. Als alles goed gaat blijft ze daar een weekje. Pffff is echt lang hoor. Maar ze wilde zo graag naar opa en oma op de camping. Dus wij gaan onze zinnen maar verzetten door de trap te gaan verven tussen de begane grond en eerste verdieping en de muren van het trappegat en de overloop verven En mijn man zijn computerkamer gaan we de muren verven en het buroblad. Vanavond naar de oma van mijn man geweest, ze is vorige week flink gevallen in het verzorgingshuis waar ze woont en had haar voet gebroken en haar ribben gekneusd en nog heel veel dingen meer, nu ligt ze met een zware longontsteking en nieren die bijna niets meer doen in het ziekenhuis. Arm mensje, ze gaat het waarschijnlijk niet overleven. Hoe lelijk kan je vallen zeg.
t is hier rustig ik heb ook vrij weinig te vertellen. ben weer ongesteld geworden , helaas na een paar klusdagen in de volle zon , hebben we nu regen , terwijl we NU juist zon willen....... dus nemen we het volgende klusproject maar mee , mn trimsalon
Bijoux, balen zeg. Mijn duimen blijven nog steeds draaien voor jullie hoor. Ga je je eigen trimsalon beginnen? Hier druk weekendje gehad, muren van de computerkamer zijn opnieuw in de structuurverf gezet, buroblad staat in de lak en de trap is geschuurd. Gisterenavond zijn we lekker weesten eten bij Ume, sushirestaurant en daarnet zijn we naar de bios geweest, naar snow white. Mooie film. Nu maar mijn bedje opzoeken, want heb geen armen en rug meer over na het structuurverven.
Hoi allemaal, ben nieuw hier...er zijn al zoveel pagina's dat ik ze niet gelezen heb...heb een kleine van 1,5 rondlopen en nog een van 3 jaar dus mijn tijd is beperkt haha...maar goed, jullie begrijpen me wel denk ik zo.. Ik woon sinds 3,5 jaar in Etten-Leur en heb een dochter van 3 en een zoontje van 1,5 jaar. Ben fulltime thuisblijfmama (bewuste keuze). Hoewel ik het leuk vind om thuis te zijn bij mijn kindjes mis ik ook wel de vele contacten die je hebt als je werkt. Ik zou het daarom leuk vinden om meer(aanstaande) mama's te leren kennen om soms wat leuks mee te doen, samen met de kindjes of gewoon eens samen (is ook wel eens leuk af en toe toch?) Heb van Taby van dit topic gehoord, was zelf al een nieuw topic begonnen omdat deze wel erg groot was....en iedereen elkaar al wat langer kent en al echt in gesprek is samen. Lijkt me in ieder geval leuk om soms mee te kletsen. Groetjes Claudia
@claudia: je bent van harte welkom hoor.. en soms kletsen we veel en soms heeeel weinig.. @taby: goed bezig meis... wel af en toe ook aan jezelf denken he.. heb je al een gaatje gevonden in je agenda?? fijn dat je kleine meis het zo geweldig heeft op de camping.. jammer dat het weer nu niet mee werkt.. sterkte met je schoonoma.. @bijoux: he meis... balen zeg.. ook mijn duimen draaien overuren hoor.. wat ben je toch een bezig bijtje.. nagelstudio, nu weer een trimsalon.. super hoor.. gaat het voor ons ook nog een keer wat worden om af te spreken?? hahaha tis wel lekker plannen zo he!! @daphne: wat is jullie huis mooi geworden zeg. wowwie.. zag de foto's op fb.. nu lekker gaan genieten he!! hier: pfffff zelf niet helemaal lekker vannacht 4x eruit voor de wc en vervolgens kwam maikel ook weer om 5.30 en nog voor ik alweer in slaap was werd jeffrey weer wakker. henk moest gister avond helaas alweer weg dus ik ben nu echt brak. jeffrey ligt nu lekker te slapen en maikel wil voor de verandering weer eens niet. denk dat ik deze week nog wel een mailtje ga krijgen van: oei ik groei.. dat hij weer in een sprong zit. of..... hij gaat een tand krijgen want hij zit hele dagen te sabbelen en te kwijlen. en alles stopt hij zn mond in. echt niet normaal kan hem elk uur wel een schoon shirt aangeven.. en verder druk met huis, therapie morgen weer naar de bekkentherapeut. dan gaan ze een inwendig onderzoek doen brrrrrr maar ja het moet.. zaterdag lekker een avondje uit met henk gehad. zijn naast de bios in breda wezen wokken en daarna naar : the lucky one geweest! en daarna heerlijk romantisch de avond afgesloten. was lang geleden dan we zo'n fijne romantische avond gehad hebben dus was echt super fijn. nou ik ga kijken of ik maikel in bed kan krijgen en dan ga ik zelf ook ff plat. ze komen om 16.00 jeffrey weer laxeren en morgen dus ook heel de dag druk bezig. dus tot wo/dond. weer xxx