Bijoux, het weer is echt vervelend he. Van mij mag er ook wel weer een beetje de zon gaan schijnen hoor. Ook voor de kinderen he, dan kunnen ze lekker buiten spelen. Hier zijn we nog steeds heel druk bezig in huis. En morgen onze Britt weer lekker ophalen bij opa en oma op de camping, heb er zo'n zin in. Ik heb haar harder gemist dan zij ons heeft gemist denk ik hihihi.
he bijoux hier mag het ook hoor, al zitten we hier meestal precies buiten de meeste buien door! taby, dat jij haar meer mist dan zij jou, dat is hier dus ook hoor, gelukkig maar, was het andersom dan is er iets niet goed gegaan.. of je hebt dan echt een mama's kindje, mijn schoonzus heeft er zo 1, en dat is altijd weer afvragen wanneer ze gebeld worden om hem weer op te halen omdat hij naar huis wil.. dus kan je beter zo hebben hoor, ik heb jeffrey altijd van kleins af aan al laten logeren bij anderen en dat ga ik bij maikel nog veel vaker doen, want dat is volgens mij wel echt een mama's kindje vermoed ik. hier: gister een dag kindloos geweest, mn zus die heeft op beide kids gepast van 11 tot 5 dus dat was wel lekker, helaas kon ik niet echt uitrusten, want kon niet in slaap komen. dus toen maar in bed een filmpje gekeken en om 3 uur er maar weer uitgegaan en de was weg gestreken, en de kamer gepoetst en maikel zn klerenkast uitgezocht want maat 50 en 56 moesten er echt uit, hij zit nu officieel in 62..;-(.. kleine baby schatjes worden ook weer groot.. dat vergeet je zo snel bij zo'n ukke pukkie.. nou ik ben klaar met kolven hahaha, kleine kwam om 5 uur ( hij zit in de 19 weken sprong en gister kwam hij zelfs om 3 nachtvoedingen weer pffff) dus ben blij dat hij nu zo "laat" kwam. nou ik ga weer verder slapen.. xx en hopelijk voor iedereen toch een vrij droge zaterdag gewenst.
Gister scheen de zon een heel halfuur!!! Dus hebben we buiten gegeten haha. Pffff zomer in nederland... Wat is het hier stil trouwens! Zit iedereen in het buitenland? Haha
Nee, ben er nog hoor, maar heb het druk met van alles en nog wat. Jacenhenk, ja inderdaad maar goed dat ik haar meer miste dan zij ons. Maar het is echt gek dat je een leven zonder kind je gewoon niet meer voor kan stellen he. Zo van zelf sprekend is het met elkaar. Wat fijn dat je zus even kwam oppassen, heb je lekker even de tijd voor jezelf gehad. Bijoux, tja zomer in Nederland..........ze denken dat het eind van de week beter wordt. Eerst zien dan geloven hoor. Maar ik word die regen toch ook echt wel beu hoor. Moest er vandaag 2x doorheen met Britt, eerst om boodschappen te doen en 's middags om de hond uit te laten. En het is inderdaad stil, wij hebben voorlopig nog geen vakantie en hebben ook nog niets geboekt. Hebben 3 september pas vakantie, maar is nu niet zo erg als je heel de dag binnen moet zitten door de regen en de temperatuur 16 graden.
hallo... ben ik dan ook weer ff.. tja juist omdat het hier zo stil is kijk je ook niet elke keer om te kijken of er nog iets geschreven staat denk ik.. maar goed.. zoals de meeste al wel weten: JEFFREY HEEFT GISTER 6X OP HET POTJE GEPLAST!!! moet om 8.30 bij de bekkentherapeut zijn, en daarna gaan we weer vol goede moet verder met het potje!! verder heb ik eigenlijk ook weinig te melden, alleen dat het goede weer er wel aan zit te komen.. maandag ga ik met de kids naar de boot van mijn vader, dus dan ben ik sowieso een week weg foetsie.. oo heb er zo'n zin in, is gewoon dan de 1ste "echte" vakantie in 3 jaar ofzo.. alleen jammer dat henk dat niets vind dus die wil niet mee. hij heeft trouwens toch pas de 30e vakantie. en dan gaan we hier de TRAP doen en proberen ook de kozijnen en eigenlijk het hele huis een likje verf te geven. maar hij moet ook nog 3 dakjes maken, hier bij 2 buren en bij mn zus.. dus die 2 weken zullen wel zo voorbij zijn vrees ik!! nou ik ga jeffrey zn bed uit trekken en dan weg. xxx
Pfff dat wordt weer een binnendag ben ik bang....wat een bagger weer. Het komt hier echt met bakken uit de lucht zetten. @Jacenhenk, leuk even een weekje vakantie met de kids. Het goede weer komt eraan zeggen ze dus hopelijk heb je goed weer tijdens je vakantie. Vanacht echt een waardeloze nacht gehad. Jens was echt super onrustig en wilde echt niet slapen. Dus vanaf 3 uur tot 7 uur bezig geweest om hem in slaap te krijgen met een paar hazenslaapjes van ons en hem tussendoor.
Hoi, Merk dat ik hier ook helemaal niet zo vaak meer kom . Afgelopen dagen veel moeten werken i.v.m. vakantietijd, daarbij kwam ook dat er zieken waren dus had ik op een avond ipv 10 cliënten 17 adressen waar ik heen moest. Ben dus erg blij als ik gewoon lekker thuis ben bij mijn kleine meid. Vrijdag heb ik een intake bij shape en shake in willemstad om te beginnen met Cambridge. Wilde eerst ook die shakes van kruidvat doen maar mijn zusje zei dat dat bij haar niet echt werkte, en ik heb wel "een stok achter de deur" nodig... dus dat iedere week wegen etc. daar is denk ik wel erg goed voor mij. Hoop dat ik gauw het resultaat bereik wat ik graag wil, ben mijn lijf zo enorm zat. Tess doet het enorm goed, ze zit lekker, speelt volop, probeert te kruipen wat nog niet lukt en a.s. vrijdag ga ik in de middag met haar haar helmpje ophalen. Ben enorm benieuwd wat ze ervan vind! Jac; Lekker zeg een weekje vakantie! Jewe; Balen zeg zo'n slechte nacht... hoop dat jullie vandaag een beetje kunnen bijslapen.
Jacenhenk, wat goed he dat het zo lekker gaat op het potje met Jeffrey. Knap hoor, hopelijk blijft hij het zo volhouden. Lekker weg met de boot, blijf je stil liggen of ga je echtg varen? Ze beloven beter weer dan afgelopen week, dat wordt genieten. Jammer dat je man het niets vindt om op de boot te zitten. Jullie hebben nog heel wat voor de boeg dan in jullie 2 weekjes vakantie. Niet fijn, maar moet soms ook gebeuren dat soort dingen. Jewe, wat een rotnacht, hopelijk vannacht een betere nacht. Het is toch nog mooi weer geworden vandaag he. Daphne, zo, jij hebt ook een pittige dienst achter de rug. Bijna het dubbele dan wat je anders hebt aan cliënten. Druk dagje vrijdag, hopelijk is het alletwee een succes.
Als je het zelf niet kunt , ben je er nog niet aan toe. En is de " hekel " aan je lijf nog niet groot genoeg Pas als je zelf echt toe bent aan afvallen dan kun je t ook alleen. Ik ben nu bijna 6kg kwijt. Maar heb t wel zwaar afentoe pffff. We zijn nu onderweg naar thomas de trein. Leuk! Een show in hilversum. Ga gauw stoppen met typen. Want word misselijk haha
hoi dames. @jewe: balen dat hij ff niet zo lekker wilde slapen.. maar helaas hoort dat er ook bij! hopelijk gaat het ondertussen weer wat beter... @bijoux: wat goed zeg meis al 6 kilo... fijne dag vandaag en in elk geval tot vrijdag!! moet wel nog ff wat boodschappen doen in etten hoor maar dat komt wel goed toch?? moet naar praxis en einde van de dag nog naar multivlaai.. @daphne: o wat goed zeg dat je de stap hebt gezet om te gaan lijnen, ik weet zeker dat het je gaat lukken.. en ik heb dat ook hoor, die stok achter de deur, alleen ik heb vaak al genoeg aan mn mannetje die een paar keer zeurt over mn lijf hihihihihi.. en vooralsnog moet ik nog steeds 15-18 kilo.. maar geef bv dus mag nog niet lijnen helaas.. wel ons op de hoote houden he.. ook als het ff niet zo lekker gaat, dan is peptalk altijd heel goed.. en wat een drukte zeg pfff snap dat je daar moe van word.. hier: mijn mannetje is vandaag jarig vieren we zaterdag 46 al weer. op naar de 50 hahahaha verder is ook precies vandaag de dochter van henk zn zus (nichtje dus) bevallen van een dochter LARA.. en dat precies op henk zn verjaardag dus super leuk!! gister ging het ff een dagje wat minder met op het potje plassen, maar vandaag heeft hij de smaak weer te pakken hoor.. alweer 3x geplast ben zoooooo trots nou de jongste word wakker dus ga die halen fijne zomerse dag vandaag allemaal!!
Jacenhenk, gefeliciteerd met Henk zijn verjaardag. Wat leuk dat jullie nichtje vandaag is bevallen. Ik ben ook opdezelfde dag jarig als mijn oom en Britt is ook op dezelfde dag jarig als haar oom (mijn broertje). Gaat echt goed he met Jeffrey op het potje, knap hoor. Bijoux, dat is goed joh 6 kg eraf. Hoe was thomas de trein?
Thomas de trein was zooooooo leuk!! Echt super! En dat voor 16euro met zn 4tjes via vakantieveilingen hihi. En eenmaal thuis had ik voor t eerst sinds jaren flink slijmverlies , dus ben nu vruchtbaar. Spannend!!!! Want hoop zo dat t snel raak mag zijn. We zijn in huis aan t klussen. Wat verven etc. Wil eigenlijk woningruilen terug naar eindhoven , ben hier best eenzaam. En word knettergek van de nieuwsschierige buren en hun geroddel. Dus als t huis netjes is ruilt het makkelijker , en zo niet dan wonen we zelf netjes
Bijoux; wat goed dat je al zoveel kilo's kwijt bent. Afvallen lukt me alleen ook wel hoor, maar net zo makkelijk om daarheen te gaan. Voordat Tess er was ben ik ook al eens veel afgevallen, maar dat was met 5x per week sporten (toen was alles nog mooi strak). Voor nu vind ik dit wel handig. Jac; gefeliciteerd met je mannetje en met je nichtje! Hier weinig nieuws, veel aan het werk (teveel naar mijn zin). Morgenochtend en avond werken. In de middag Tess ophalen bij mijn ouders en dan vrijdagavond nog werken en dan het weekend lekker vrij!
@Jacenhenk, Nog gefeliciteerd met je man en met de geboorte van je nichtje. En wat goed dat Jeffrey het zo goed doet op het potje! Knap hoor. @Bijoux, Gezellig dagje gehad dus bij Thomas de trein. Leuk! En al 6 kg kwijt goed zeg! @Daphne, balen dat je zoveel moet werken zeg...gelukkig bijna weekend even lekker relaxen. Wat een bagger weer alweer. Heb geen zin om heel de dag binnen te hangen. Misschien dat ik vanmiddag wel even naar de speeltuin ga ofzo.
Goedemorgen, Bijoux, leuk dat thomas de trein zo leuk was en dat voor een prikkie.Ik zit ook regelmatig op vakantieveiling te kijken, maar ben er nog niet zo in thuis en heb nog nooit geboden. Zit er wel over te denken als er straks iets tussen staat van een weekendje weg in onze vakantie om daar op te bieden. Jullie ook al druk bezig in huis, rotwerk he, maar ja je krijgt er wel wat voor terug, wie weet wel een huis in eindhoven. Jammer dat je je hier zo eenzaam voelt, dat is niet fijn. Daphne, jij ook al veel aan het werk. Lang leven de zomerpiek in de zorg. In mijn team moeten we met 3 nivo´s 3 ook de gaten gevuld houden deze 2 weken, verder zijn alle oproepkrachten op vakantie en uitzendkrachten zit ik en mijn collega´s en bewoners ook weer niet zo op te wachten. Jewe, ja idd baggerweer. Ik las in de Stem dat er zaterdag een protestmars gelopen wordt tegen het slechte weer. Ben bang dat dat niet veel nut zal hebben. Veel plezier in de speeltuin. Ik ga maar eens een berg was wegstrijken. Ooooo wat heb ik er toch een hekel aan, maar ja de stapel wordt alleen maar groter.
Haai ladies!! Weer terug van een geweldige vakantie in Marmaris - Turkije!! Natuurlijk wel ongi geworden ,maar ik had ook niet anders verwacht! Op naar ronde nummero 20!! Pffffff, wat klinkt dat lang zeg.... en zo voelt het ook nog eens! Ik lees vanavond even alles bij! Kus jufaman81
mag ik me ook bij jullie voegen. ik woon tussen oosterhout en breda in. ben 21 jaar en ben verloofd met mijn vriend we willen nog wel trouwen maar is op de lange baan geschoven. ik ben huismoeder ben volledig afgekeurd. we zij intussen bezig voor nog een kindje voor ons en een broertje of zusje voor ons poppetje die bijna anderhalf is. we hebben 2 honden 2 katten en 2 konijnen en daarbij nog een terraruim.
Welkom Toetie, gezellig dat je mee komt kletsen. Jufaman, jij welkom terug he, heb je het nu niet koud? Fijne vakantie gehad? Balen zeg, weer door naar ronde 20. Wanneer is die zomerstop afgelopen in het ziekenhuis?