@ Taby: In Turkije was er een hittegolf, de temperatuur was 's middags 50, 51 of 52 graden!!! Echt vreselijk warm! De 'zomerstop' op het ziekenhuis duurt tot 13 augustus en we hebben op 21 augustus weer een gesprek samen. Een week daarvoor moet mijn vriend voor de 3e keer zijn zaadjes inleveren! We krijgen dan gelijk de uitslag van dit 3e zaadonderzoek en bespreking over IUI of toch iets anders! Lief dat je er naar vraagt! @ Toetie: welkom, klets gezellig mee!
Toetie; Welkom! Jufaman; 20 augustus duurt nog even, leuke vakantie gehad? Wat een temperaturen zeg! Taby; Die zomerpiek is echt balen. Er zijn wat mensen met vakantie en er hebben 4 mensen zich ziekgemeld. Wat zich resulteert in op 1 avond naar 17 cliënten moeten (normaal naar 10). Is echt niet te doen! Weet ook niet goed of ik daar ga blijven. Misschien ga ik gewoon ergens werken als oproepkracht, dan kan ik gewoon zeggen wanneer ik kan werken en hoelang en hoef ik niet net zoals nu zoveel weg te zijn. Daarbij komt dat het in de winter echt niet fijn is om over de dijken te moeten rijden als het glad is of heeft gesneeuwd dus ik heb een organisatie waar ik eerder voor heb gewerkt gemaild om te kijken of ik daar aan de slag kan als flexmedewerker. Hier alles verder goed, Tess heeft gister haar helmpje gekregen. Was er meteen aan gewend en wij eigenlijk ook wel. Vandaag even weggeweest om wat planten (en nepbloemen, want raam is op het zuiden en we hebben echt altijd zon dus alles wat er staat gaat dood) en gordijnen te halen. Morgen haalt Rick de nieuwe deur op en dan is het alleen nog wachten op de eetkamerstoelen die in de week van 7aug geleverd gaan worden.
Daphne, ik kijk altijd erg uit naar de zomer, omdat ik van het goeie weer houd. Maar wat werk betreft, mag het altijd winter zijn, zodat er geen zomerpiek zou bestaan. Dat ze bij jullie geen uitzendkrachten inzetten als de nood zo hoog is, je hebt nu bijna het dubbele aantal cliënten, dat kan toch niet, hoe laat krijgt de laatste zijn/haar zorg dan wel niet? Wij zijn ook nog op zoek naar flexmedewerkers nivo 3, kom eens een keer bij mij kijken, erg leuk hoor. Fijn dat de kleine meid zo snel aan het helmpje gewend is en ik heb de foto op fb gezien, maar het is een mooi helmpje hoor, mooie kleurtjes. Hopelijk heeft het snel resultaat en kan die weer af. Jufaman, wow wat warm zeg, dan lig je ook niet lekker bij het zwembad of aan zee denk ik oei oei. Dat duurt nog even zeg 21-8, maar hopelijk wordt er dan veel duidelijk en kan er snel begonnen worden om zwanger te kunnen raken. Het lijkt nu echt mooi weer te gaan worden hier in Nederland he. Vandaag vond ik het soms wel wat fris als de zon wegging, maar al met al was het niet slecht. En het wordt van de week alleen maar beter, joepie!!!
toetie welkom! mijn moeder heeft ene pensionstal in teteringen , daar woon jij ook ongeveer denk ik? ( tussen oosterhout en breda haha) hey meiden de zon schijnt!!! eindelijk...... ik ga zo lekker in mn tuintje zitten. het lijnen gaat even wat moeilijker , heb heel veel last van een zeurende pijn in mn buik..... ter hoogte van mn baarmoeder , net alsof er een enorme blauwe plek zit. word gewoon misselijk van de pijn afentoe....dus dan eet ik wat zoals een cracker...... aaaah jufaman , ik hoop zo dat het eindelijk eens raak mag zijn voor je...... zal een kaarsje aansteken voor je deze maand
@toetje: welkom bij de club.. ik ben ook een huismama, alleen ben ik nu wel bezig met werk te zoeken, helaas is dit nog niet zo makkelijk als ik dacht!! @daphne: heel herkenbaar dat alle bloemen dood gaan in je raam hahaha gelukkig dat het goed gaat met het helmpje.. zou het wel zielig hebben gevonden als ze het zelf echt vreselijk had gevonden.. en wat schattig dat staartje er zo boven hahaha hopelijk heb je snel werk gevonden waarbij je zelf je uren kan bepalen, want snap dat je dit niets vind... je hebt geen kind om haar nooit te zien.. @bijoux: wat vervelend dat je zo;n pijn hebt. hopelijk gaat het snel over. @jewe: hoe is het met de kleine man? nog steeds lekker genieten mag ik hopen? wanneer beginnen ze trouwens met die 3 chemo;s bij je moeder?? @jufamans: balen dat je weer ongi werd, maar hopelijk mag het vanaf volgende maand dan toch echt gaan gebeuren bij jullie!!!! en fijn dat je vakantie zo onwijs leuk was.. hier: HEEEL DRUK... gister henk zn verjaardag gehad, was echt mega gezellig, maar wat een drukte..pffff was blij dat iedereen om middennacht weer weg was. nu alle NA troep weg werken, heb net gestoft gezogen en gedweild. nu nog 3 wasjes draaien en dan vanmiddag de tassen inpakken voor een weekje boot. heb er echt onwijs veel zin in. het neefje van ons( zoon van mn broer = 9 ) gaat ook weer een week mee, dus dat is wel leuk voor jeffrey. en dan kijken we gewoon hoelang het goed gaat. donderdag komt mn schoonzus nog met haar zoontje (die is net zo oud als jeffrey) en hopen dat ik dan gewoon lekker kan bijslapen, heb al 3 dagen koppijn van het slaap tekort. en vannacht kwam jeffrey ook weer 4x pffff is het de ene niet dan de ander wel.. nou ik ga snel weer verder met mn dingetjes doen, dan kan ik heel misschien vanmiddag nog van de zon genieten. en ff een dutje in de hangmat doen misschien. xx en tot volgende week zaterdag/zondag!!! iedereen genieten van het lekkere weer he!!!
@Bijoux, Je moeder heeft echt alleen pensionstallen of is het ook een manege? @Jacenhenk, mijn moeder heeft afgelopen dinsdag de eerste chemo gehad en gelukkig is ze er niet ziek van geworden. Op dag 4 of 5 kon ze heel erg diaree krijgen en dan zou ze opgenomen moeten worden, maar gelukkig tot nu toe niet gebeurd. Begin augustus is de volgende chemo. Fijne vakantie. Heel veel plezier en hopelijk is het je gegunt om even lekker bij te slapen. Met Jens gaat het ook super goed. Hij slaapt al lekker door 's nachts dus mij hoor je niet klagen. Hij huilt wel meer als dat ik met Tygo gewent was. Hij wordt gewoon heel graag vast gehouden en in de draagdoek vind hij ook heerlijk. Dinsdag moet ik voor het eerst met hem naar het cb dus ben wel heel erg benieuwd hoeveel hij nu weegt.
we geven ook les . maar echt prive les en in kleine groepjes geen treintje spelen zoals op de manege. lessen kost bij ons 10euro per uur.
Bijoux; Wat leuk dat ze ook lessen geven. Jemig is lang geleden zeg dat ik heb paardgereden! Of nu ja, lang... laatste keer is een paar jaar geleden geweest op Kreta. Jac; Als je het nog leest een hele fijne vakantie. Jewe; Wat fijn dat Jens al doorslaapt! Ik ben op dag 3 van cambridge. Wil zo'n 10kg kwijt en mijn consulente zei dat ik met een week of 5 wel zover zou moeten zijn... hoop dat ze gelijk gaat krijgen. Tot nu toe is het erg goed vol te houden alleen voel ik me vandaag zo belabberd (maar goed dat hoort er waarschijnlijk bij). Doe trouwens wel met dat ik in de avond groente en een klein stukje mager vlees of vis mag... Zometeen ga ik Tess ophalen bij mijn ouders. Vanmiddag lekker even in de tuin van het zonnetje genieten en dan vanavond maar weer werken. Hopelijk hebben ze haar helmpje niet opgelaten want daar is het nu echt veel te warm voor. Gister waren haar haartjes al drijfnat van het zweten .
Ha dames, Hier weinig nieuws te melden. Volop aan de klus in ieder geval. We blijven proberen, terwijl ik in mn achterhoofd denk dat het op deze manier niet zal lukken... (na alle onderzoeken en uitslagen in het zkh!!) Wie weet!! Geniet van het mooie weer allemaal! Liefs jufaman81
@ Daphne: ik heb 2,5 jaar geleden ook aan Cambridge gedaan. Ik ben in 12 weken 17 kilo kwijtgeraakt!! Ondertussen zit er al wel weer 7 kilo aan, maar dat komt omdat ik met andere zaken bezig ben... Heel veel succes in ieder geval! Zet 'm op....
daphne , goed hoor!!! ik ben even gestopt , moest klussen he , en zonder eten had ik savonds echt geen zin haha. ik houd t heel kort want de zon schijnt!!! en heel raar maar waar ik zit te wachten op de radiatormonteur haha we krijgen ene nieuwe op de badkamer.... en nu is t blijkbaar heel rustig vreemd!
t is warm maar ben even benieuwd hoe t met daphne en dr shakes gaat??? hoop dat t gewenste effect heeft voor je!! x
Jufaman; knap zeg! Bijoux; toch maar even pauze ja? Hier gaat het met shaken heel goed eigenlijk. Is goed vol te houden dus hoop dat ik vrijdag al iets van resultaat zie. Met dit warme weer heb ik toch weinig zin in snoepen/snaaien dus geen problemen. Vanavond gaan we bbq maar alleen mager vlees en een hoop salade. Niet heel erg gezond maar ook niet bijzonder slecht. Eet gewoon van alles minder dan normaal en wat meer salade. Dametje hier heeft het heel warm mer haar helmpje dus doe hem regelmatig tussendoor af. Ze is volop aan het proberen te kruipen maar het wil nog niet lukken!
Ha dames, Vandaag naar Scheveningen en vanavond naar Wicked. We hebben er zin in!! Lekker samen de laatste dag van de vakantie vieren, van mn vriend dan. Hij moet maandag weer gaan werken en ik heb nog 2 weken vakantie! Lang leve het onderwijs.... Grts jufaman81
Leuk Jufaman... veel plezier! Wicked is echt zo leuk . Chantal en Ferry doen het zo leuk samen. Vandaag mijn "weegmoment" gehad en er was al 1,6kg af. Geen slecht begin dus.
Daphne, goed joh! Volhouden hoor. Echt knap. En hoe gaat het met Tess en haar helmpje en die warmte? Hopelijk heeft ze er niet al teveel last van gehad. Jufaman, dat is echt heerlijk aan het onderwijs, altijd alle kindervakanties vrij, nooit erom hoeven "vechten". In de zorg moet je bijna blij zijn als je 2 weken kunt krijgen in de zomervakantie. Lekker genieten in Scheveningen hoor. Bijoux, gek joh dat het rustig is bij de radiatormonteur hihihi. Jewe, fijn dat het zo goed gaat met Jens.. En wat zeiden ze op het cb? Jullie ook zo genoten van het mooie weer afgelopen week? Wij wel hoor, we hebben bijna elke dag even aan de plas hier gezeten. Of na het werk snel naar de plas of lekker vrij en heel de middag aan de plas. Helaas regent het nu, maar ja geeft wel weer fut om binnen wat te doen, want dat is er niet echt overdreven veel van gekomen afgelopen week.
@jufaman, en hoe was de musical? @Daphne, goed bezig meis al 1.6 kilo kwijt toppie! @Taby, Jens was weer goed gegroeit 56 cm en 4656gram. We hebben vandaag een nieuwe auto gekocht. We hadden nog een vw polo en die werd toch echt te klein met 2 kids een kinderwagen en een buggy We hebben nu een Skoda Octavia station dus nu lekker veel ruimte.
@jewe: lekker he zo'n grote auto.. ik ken het probleem van ruimte te kort hahaha @daphne: wow wat goed zeg.. ga zo door.. en fijn dat het ook zo goed is vol te houden, dat is vaak ook al een goed ding om door te kunnen gaan.. @taby: ja warm he de laatste dagen.. maar nu is het alweer wat minder. wel lekker dat jullie zo dicht aan de plas wonen. @bijoux: nou jullie radiator is in elk geval weer gemaakt voor het geval dat de winter begint.. hihihi. wbt. shaken. geef je groot gelijk dat je ff stopt.. met dit weer is het ook zwaar hoor!! nou hier weet terug van vakantie. sorry dat het nog ff duurde eer ik reageerde maar ontzettend druk met opruimen.. nog steeds. en woensdag gaan we weer weg naar mn zus op de camping.. maar maikel begint te huilen dus moet weer stoppen.. xx
Wicked was echt geweldig mooi!! We hebben er lekker een dagje van gemaakt, heerlijk gegeten en van elkaar genoten!! Vriendlief moet maandag weer werken, dus wel weer fijn om in enige regelmaat te komen. Behalve morgen, want dan ga ik naar de Draai van de Kaai in Roosendaal! Ieder jaar vaste prik... gezellig met vriendinnen! Heb er zin in!