Mama's uir R'daal, breda, zundert omstreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lala87, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    he dames..

nou sollicitatie ging mega goed vandaag. hoor over een week of 3 of ik door ben naar de volgende gespreks ronde, maar denk het wel.

verder: net terug van huisarts, jeffrey was van de bank gevallen precies recht met zn hoofd op de tegels, gigantische buil van zeker wel 5 cm op zn hoofd.
    en bij dokter viel hij zelfs in slaap, en wat totaal niet meer alert, dus moest naar het ziekenhuis.
    maar toen ik ff naar huis ging om spullen in te pakken voor het ziekenhuis, kwam hij wonderlijk genoeg ineens tot zn positieven en was weer zo vrolijk als wat.
    dus mochten we toch gewoon naar huis toe maar wel wekadvies nu.

dus hopelijk blijft het goed gaan en kunnen we morgen gewoon nar mn zus toe..

maar wat ziet het eruit bij die arme schat..

nou ga nu pannenkoeken bakken dat heeft hij wel verdient( al zouden we dat toch al eten maar dat hoeft hij nog niet te weten haha)

2. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Heel veel sterkte met je grote, maar toch nog kleine man!

Verwen hem inderdaad maar een beetje extra!!

3. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jewe, mooie cijfertjes van Jens.
    Lekker he een grotere auto.

Jufaman, gezellige afsluiting geweest van jullie vakantie dus, bij de draai van de kaai.
    En lekker weekendje achter de rug joh.

Jacenhenk, wat een schrik he als ze zo van de bank af stuiteren. Gelukkig lijkt het tot nu toe mee te vallen, hopelijk blijft hij vannacht lekker allert tijdens het wekken.
    Klinkt goed joh je sollicitatie. Jammer dat het zo lang duurt voor een tweede gesprek, maar mijn duimen blijven draaien hoor.

Verder niet veel te melden eigenlijk. Zaterdag willen we naar de boerendag in Rijsbergen gaan, zal het wat zijn? Ben er nog nooit geweest.

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Jacenhenk, ach de arme prul. Gelukkig mochten jullie wel gewoon lekker naar huis kan die gewoon lekker in zijn eigen bedje slapen. Wordt wel een zware nacht voor jullie. Sterkte.
    Je hebt 2 lieve kereltjes in elk geval.

Vanmiddag nieuwe gordijnen en lampen besteld voor in de woonkamer. Als het goed is wordt de nieuwe bank ook binnen nu en 3 weken geleverd. Cant't wait.

Daarna bij de schoonouders gegeten. Uitgedroogde zalm met niet helemaal gare krieltjes. De salade was wel lekker maar daar kan weinig aan fout gaan. Het is toch zo'n kookwonder :cool: Dus daarna nog even de frietpan aangeslingert thuis en wat frikandellen gebakken.

5. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha dames,

@ Taby: Ik heb het afgelopen maandag idd geweldig gehad op de Draai van de Kaai... Nu weer rustig aan en alles in huis op orde krijgen.

Ik wacht geduldig mijn ongi af, 21 augustus pas weer naar de gyn. duurt altijd lang dat wachten. Volgende week moet vriendlief zijn soldaatjes weer inleveren. Ben benieuwd wat dat weer oplevert!!

@ jacenhenk: Hoe is het met je manneke?? Hoe is hij de nacht doorgekomen? *knuffel*

@ Jewe: leuk!!! Nieuwe spulletjes.... daar kan ik altijd van genieten! Wij willen in het najaar ook misschien gaan kijken voor een nieuwe bank. Wij zijn wel nieuwsgierig naar een hoekbank.

We hebben nu een 2- en 3-zits in het donkerblauw, stof grof geweven. Die had ik al 8 jaar geleden toen ik op mijn eigen ging wonen! Nu met onze hond, verslijt de bank veel sneller! Wat voor 1 heb je besteld? Wat voor kleur en stof?

Liefs jufaman

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @jufaman, we hebben een antraciet grijze bank besteld wat op leer lijkt maar is een microvezel. Makkelijk schoon te maken met een doekje. Nu hebben we een stoffen bank en die ziet er niet meer uit sinds we kinderen hebben.

7. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi meiden,

Ik heb jullie nogal verwaarloosd geloof ik, sorry daarvoor. Ik ben op dit moment heel erg met mezelf bezig. Sommige dingen heel klein en sommige dingen groter. Ik probeer zoveel mogelijk positief te blijven, maar dat lukt niet altijd.

Met de meiden gaat het goed, ze groeien goed, gelukkig doet Qyana het redelijk goed op de pepti voeding, maar ik vermoed dat er nog meer zit, want de uitslag blijft steeds opspelen. Ik wacht het nog ff af, HA is toch met vakantie dus als die terug is, zal ik nog wel een keer terug gaan.

Verder heb ik niet veel te melden, maar dacht, zal toch ff een teken van leven geven.....

Groetjes,
    Elleke

8. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Fijn van je te horen Doglover!!

Nog steeds weinig nieuws te melden. Hier nog geen ongi te melden, maar al wel af en toe een krampje.

Vanavond etentje met de familie, want oom en tante zijn 40 jaar getrouwd. Daar heb ik wel zin in... Even een ander praatje. Hoewel mijn nicht wel van mijn situatie af weet. Morgen naar diezelfde nicht want haar oudste dochter wordt 2 jaar! Achja, mijn zorgen even opzij zetten en dan wordt het best gezellig!

9. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    Ik meld me ook even kort

Zit tm maandag op de camping in limburg.

Gezellig met de kindjes en mn zusje van 14.

Zoals jullie zien ben ik 2dgn overtyd.
    Heb gisterochtend getest en dat was negatief...

Maar heb wel verschijnselen
    Doooooodmoe
    Misselijk
    Emotioneel
    Pijnlijke borsten
    Baarmoederkramp
    En sinds vandaag dikke witte afscheiding.

Dus nu is t spannend....even afwachten wat er gebeurd.

X

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Doglover, hopelijk gaat alles wel goed met je?

@Jufaman, veel plezier met het etentje.

@Bijoux, zag al een aantal leuke foto's voorbij komen op fb :D Spannend wel symptomen en nog geen ongi. Ik duim voor je.

Vanmorgen de auto opgehaald en langs de ouders geweest om hem te showen natuurlijk. Tygo vond het maar gek dat we de oude auto bij de autodealer achter lieten. Nu zegt hij steeds dat de auto kwijt is. :D

11. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jewe, leuk wat nieuwe dingen voor in de huiskamer, met een paar dingen is dat vaak al zo anders he.
    Lekker gegeten bij je schoonouders.:D:p
    Leuk dat jullie je nieuwe auto hebben gehaald, grappig he dat die kleintjes zulke dingen niet zo goed begrijpen.

Jufaman, ben benieuwd wat het onderzoek nu zegt. Maar wel spannend dat je nog niet ongesteld bent, mijn duimen draaien hoor.
    Ben nog nooit op de draai geweest, maar is altijd wel erg gezellig hoor ik altijd.

Doglover, leuk weer wat van je te lezen. Goed dat je aan jezelf aan het denken bent, dat is ook heel belangrijk.
    Ben benieuwd wat de huisarts zal zeggen als je weer terug gaat, niet fijn die uitslag die steeds terug komt.

Bijoux, wat leuk dat je op de camping zit. Mijn schoonzusje zit ook in Limburg op een camping. Helaas is mijn man geen campingliefhebber.
    Ook bij jou is het spannend, hopelijk blijft de menstruatie 9 maanden weg.

Vandaag naar de boerendag in Rijsbergen geweest, was erg leuk.
    Britt was helemaal weg van de paarden, ook heeft ze een rondje mogen rijden op een pony, ze vond het helemaal geweldig.

12. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    Wij zitten op de berckt in baarlo.
    Dat valt wel tegen hoor.
    Je moet hier jezelf vermaken...en niet vertrouwen op de camping zelf...

En dan is het natuurlijk altyd wat je er zelf van maakt :)

Ik word alleen doodzenuwachtig van mn lijf op t moment.
    Want mijn test was vrijdag omo wit.....
    Maar mn lijf doet wat anders....

13. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    @jufamans: ow spannend zeg dat je nog niet ongi bent. ben je normaal altijd heel stipt??
    ook hier draaien de duimen overuren..

@bijoux: niet echt tevreden dus.. zag wel leuke foto's voorbij komen op fb..
    en ook voor jou draai ik mn duimen flink!!

@taby:wat leuk dat jullie naar de boerendag zijn geweest, zie het al helemaal voor me hoe kleine britt op zo'n grote pony zit te genieten.. super hoor..

@doglover: goed dat je tijd neemt voor voor jezelf, en je kleine meis nog steeds niet lekker!! sterkte ermee..

@jewe: lekker hoor een grote nieuwe auto.. en lache dat tygo dacht dat de auto kwijt was hahaha...
    en wat een heerlijk mannetjes heb jij ook zeg..
    kom maar snel een keer hier heen, kunnen ze lekker samen spelen want ze hadden het super naar hun zin..

@daphne: hoe gaat het met je kleine meis, al verbetering??
    zag ook bij jou leuke foto's op fb.

hier: net een arragement geboekt bij moviepark germany, 2 dagen en 1 nacht..donderdag op vrijdag..
    heb er echt zin in!!

verder rustig jeffrey plast nu goed op de wc, maar geeft het helaas nog niet zelf aan, (2x per dag max) maar wel dus hele dagen droge luier..

nou ga de goldencompas kijken
    xxx

14. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Helaas hier gwn ongi meiden.... zoals verwacht!

Op naar de 21e ronde!!

15. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Bijoux, ik heb geen idee op welke camping mijn schoonzusje zit, er staat nu een circus in de buurt in ieder geval. (zo te zien aan de foto's op fb hihi)
    Hopelijk heeft je lichaam gelijk en is je test niet meer omo wit als je weer test.

Jacenhenk, leuk moviepark en dan ook nog met een overnachting erbij, lekker relaxt hoor.
    Wat goed dat Jeffrey geen natte luiers meer heeft.
    Hier was ik begonnen met de luier uit te laten 's nachts, maar van de 4 nachten heeft ze het 1x gered om niet in haar broek te plassen. Ze plast heel goed voordat ze gaat slapen, maar wordt echt heel erg boos en verdrietig als je haar om 23.00uur wakker maakt om te plassen. Ik denk dat ze er nog niet klaar voor is, vanavond vroeg ze of ze haar luierbroekje weer aanmocht, dus heb dat maar gedaan.

En hier nog een foto van Britt op het paard:

Bijgevoegde bestanden:

16. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Hi dames!!!

Morgenochtend moet ik voor de 4e keer het zaad naar het lab brengen. Vooral omdat de uitslagen zo uiteenlopend zijn.
    1e keer zaad: heeeeeel goed
    2e keer zaad: gewoon goed
    3e keer zaad voor IUI: nog geen 100.000 (dus IUI afgezegd!)
    4e keer zaad: ....... dat weten we pas over 2 weken, want 21 augustus hebben we weer een gesprek met de gyn. Doorgaan met IUI of toch een ander traject. Dat hangt vooral af van de uitslag van het zaad.

We zullen wel weer zien.... Ben blij als ik volgende week weer kan gaan werken, want als ik thuis ben denk ik alleen maar aan zwanger worden!

17. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jufaman, ik ben ook benieuwd wat nu het onderzoek zegt.
    Hopelijk zijn ze goed en mogen jullie zsm IUI ondergaan en zwanger zijn.
    Ik duim voor jullie.

18. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Thanxxx Taby! Doet me goed....

19. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    jufamans: balen van je ongi..
    en ik natuurlijk niet voelen hoe het voor jou moet voelen, maar kan me wel indenken dat je alleen nog maar aan zwanger worden kan denken.
    ik duim en hoop echt mega hard voor je dat het 4e zaad echt mega goed is zodat jullie snel een iui kunnen krijgen en dan over 9 maanden een prachtig kindje in jullie armen mogen sluiten..

mijn duimen draaien overuren meis.

succes en sterkte de komende 2 weken.

hier zo naar dokter, maikel is al sinds gisteravond aan het gillen, gisteravond tot 1 uur in de nacht bezig geweest met hem en vanmorgen werd hij weer gillend wakker...
    cb gebeld, maar die vinden dit niet typisch voor tand die doorkomt
    eerder oorontsteking..
    dus nu zo naar huisarts toe op advies van cb omdat hij ook geen goede plasluier had en nog steeds koorts..

dus straks weten we meer!!

xxx tot later

en dan reageer ik ook ff op de rest!!

20. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Hoe is het met je mannen Jacenhenk??