lief dat je ernaar vraagt... jeffrey is al weer helemaal de oude hoor, nog een flinke blauwe plek/bult maar praatjes voor 100, al heeft het wel indruk gemaakt want hij verteld tegen iedereen dat hij van de bank is gevallen toen hij erop aan het springen was, dus hij weet in elk geval dondersgoed wat hij deed!! maikel heeft nog steeds koorts, zojuist kwam hij weer voor een voeding en had hij 39. gisteravond gelukkig wel iets beter in bed gekregen dan eergisteravond. toen werd het 2 uur nu lag hij er om 22.30 in. vanmiddag dus weer naar huisarts, want die dacht dat er een oorontsteking zat aan te komen. en donderdag vroeg vertrekken we naar duitsland (gaan 2 dagen en 1 nacht naar moviepark germany) dus als het dan doorzet, dan heeft de arme drommel tot maandag pijn, en misschien valt er vanmiddag al iets te zien zei hij, en dan krijgt hij gelijk een kuur mee!! zou dan zn 2e kuur al in 1,5 maand zijn, maar ja liever dat dan dat hij pijn moet lijden!! verder vandaag alles opruimen en in orde maken voor de minivakantie. en dan zit de 2 weken vakantie met manlief er al weer op. enerzijds lekker want dan krijg ik ook mijn ritme weer terug, anderzijds jammer, want we beginnen eindelijk weer een beetje op elkaar ingesteld te raken... tja zo heeft elke medaille een keerzijde. kan op dit moment niet meer slapen, heb de jeuk en de brand in heel mn lijf staan. heb pillen voor mn allergiee'n maar die zijn te licht, maar omdat ik bv geef mag ik geen zwaardere, dus moet nog ff afzien zolang ik bv geef.. dus dan maar achter mn laptop hahaha @bijoux: hoe is het met jou al ongi of nog steeds niet?!! nou ik ga nog ff spelletje spelen en wachten tot de jeuk wegtrekt en dan weer proberen verder te slapen!! xxx en waarschijnlijk pas tot zaterdag/zondag weer
Hoi allemaal, Vanochtend lekker begonnen met voorbereidingen in mn klasje. Ik had vanochtend ook afgesproken met iemand van de KRO. Ik heb namelijk 5 jaar geleden 2 'beroemde' meiden in de klas gehad. En vanuit de KRO gaan ze het programma 'de reunie' weer uitzenden, maar dan niet met volwassenen, maar met kindersterretjes. Officieel mag ik er met niemand over praten, maar ik wil het toch graag even kwijt! 6 oktober zijn de opnamens in mijn eigen lokaal en dan komt die 'oude' groep 8 bijna helemaal compleet na 5 jaar weer bij elkaar! Echt zo leuk... Het was ook echt een hele bijzondere klas. Naast die 2 zangtalentjes, hadden we ook een meisje met leukemie in de groep zitten. Gelukkig gaat daar nu alles heel erg goed mee en heb ik nog steeds prive heel veel contact met haar (haar moeder is mijn collega en goede vriendin!!). Ik wil dit graag even met jullie delen... Liefs jufaman81
@Jufaman, wat leuk! Spannend zeg. Wordt jij noustraks ook gefilmt? Ben ik toch wel erg benieuwd wie die bekende kindjes nou zijn. We wachten in spannig af.
@ Jewe: Hier kan ik het wel melden (als je het maar niet verder verklapt). De meiden die bij mij in de klas hebben gezeten is de tweeling Amy & Shelley! Van Lisa, Amy en Shelley! Zij hebben in groep 5,7 en 8 bij mij in de klas gezeten. Ik heb alle uitzendingen meegemaakt van de voorrondes! Zij hebben met zn 3en het Junior Song Festival gewonnen in 2008... En wat zijn het nog steeds leuke en nuchtere meiden!
Hoi hoi, Jacenhenk, als het goed is zitten jullie nu lekker in movieworld. Hoe was het afgelopen bij de huisarts met Maikel? Ja soms fijn als de vakantie weer voorbij is, maar eigenlijk dan ook weer niet he hahahaha. Jufaman, wat leuk dat je meedoet met de reünie. En school alweer aan het voorbereiden, wat zijn die 6 weken toch snel gegaan zeg. Welke groep doe je ook al weer? Verder alles goed met iedereen? Leuk weekend voor de boeg, morgenmiddag een verjaardag met aansluitend bbq bij vrienden en zondagmiddag verjaardag van ons neefje. Gezellig hoor.
@Jufaman, leuk ken ze niet maar gaan ze jou ook filmen? Wel zeggen wanneer het dan uit gezonden wordt hoor. @Taby, Feestelijk weekend dus. Wij gaan morgen middag naar de Efteling en dan eten we daar meteen lekker pannenkoeken. Voor zondag hebbeen we volgens mij nog geen plannen.
ik dacht dat ik me moest gaan verontschuldigen voor mijn afwezigheid, maar zie dat er niet veel gekletst is hier hahaha @jewe: hoe was het in de efteling?? mooi weer in elk geval.. en hoe is het met je kleine knapperd?? snel afspreken zodat onze oudste boys weer samen kunnen spelen.. @jufamans: wat onwijs leuk zeg, ik vind het zulke lieve meiden.. wel laten weten wanneer het uitgezonden gaat worden he!! succes deze week in het ziekenhuis(volgens mij moest je weer dacht ik) hopelijk weten jullie snel iets meer!! @taby: was het een geslaagd weekend?? denk het wel als ik zo hoorde wat je allemaal ging doen.. HIER: weer terug naar het normale ritme, manlief is weer werken, jeffrey vanmorgen voor de 1ste keer naar psz, hij was helemaal door de dolle, en zo moe toen hij terug kwam, dat hij zelfs weer een middag dutje gedaan heeft maikel is weer helemaal de oude gezellige himself.. ligt weer lekker te slapen en komt ongeveer weer elke 4 uur hmmm ik klaag niet meer.. verder mag ik nu echt officeel melden dat hij van rug naar buik en terug rolt, hij deed dat af en toe al wel, maar was nog niet echt heel erg bewust geloof ik, maar nu dus wel. gister is hij zelfs op zn jungle kleed op zn buik met de duim in zn mond in slaap gevallen zoooooo sweet!!! nou de bende is hier weer een beetje aan kant, ga mn eten maken en de rest van de week weer druk!!
Hello dames, Hier de eerste werkdag gehad in mijn groep 7/8! Het was hartstikke leuk en ze waren heel lief. Ben nu wel keikapot, maar dat hoort er ieder jaar bij... Vanavond lekker mn gemak houden op de bank. Verder geen nieuws! @ Jacenhenk: ik moet volgende week dinsdag 21-08 naar de gyn. Nog effe een weekje geduld... Liefs jufaman
Jewe, leuk naar de efteling, mooi weer gehad in ieder geval. Jacenhenk, lekker he weer in je normale ritme. En helemaal super dat het weer goed gaat met Maikel en lekker dat Jeffrey een middagdutje heeft gedaan. Wat goed dat Maikel zo goed kan draaien, kan ie nou zichzelf een beetje bezig gaan houden met bepaald speelgoed. Jufaman, en lekker aan het uitrusten op de bank. Kan me voorstellen dat zo'n eerste dag lekker druk is. Hier een rustig dagje achter de rug, beetje uitrusten van afgelopen weekend.
@Jacenhenk, Weer lekker in het normale ritme. Wart goed dat hij zelf kan draaien. Vanmiddag had ik Jens op zijn buik te slapen gelegd en toen ik boven kwam lag hij ineens op zijn rug. Geen idee hoe die dat geflikt heeft. We moeten idd snel maar weer eens afspreken. De jongens leken het erg goed met elkaar te kunnen vinden. Efteling was erg gezellig met mijn vader samen. Tygo is stapel dol op opa. Afgelopen zaterdag zijn we ook naar de efteling geweest met heel de familie. Bijna iedereen heeft een abbo bij ons Was ook weer erg gezellig maar mijn god wat was het druk in de efteling. Niet normaal meer. @Jufaman, zo eerste werkdag zit er weer op. Heb je een leuke klas? @Taby, een lekker rustig dagje is ook wel eens lekker. Vanmiddag even lekker naar de speeltuin geweest met Tygo. Lekker in de zandbak gespeelt haha was lang geleden
he dames ff snel : @jufamans: nog 4 dagen dus.. wel spannend alvast heel veel succes dinsdag voor het geval ik het maandag vergeet door de drukte! @taby: je moet je ook helemaal niet druk maken met deze hitte... dus zou zeggen ga zo door!! hahaha @jewe: leuk zo;n abo, heb ook zitten kijken, maar ik vind het net te duur voor nu al, hij mag in heel veel dingen niet in, en hij is een bangerik, dus zonde van het geld op dit moment. maar zeker een goede investering voor als hij ouder is!! en tygo dus lekker in de zandbak gespeeld, zag volgens mij een foto op fb voorbij komen.. nou zo jeffrey naar psz brengen, en dan naar het dorp, ff wat boodschappen doen en om 1 uur komt de oppas en dan gaan we hier naar het buitenzwembad.. lekker afkoelen tot vanavond een uur of 6.. morgen een bbq bij mn zus en zondag lekker met het hele gezin ook weer aan het zwembad liggen moet je anders doen met die hitte!! ga weer verder om ons vertrek klaar te krijgen hahaha xxx iedereen een fijn weekend gewenst en veel zon plezier!!
Hoi dames, Ik ga eerst ff SORRY zeggen, voor het feit dat ik jullie een beetje verwaarloos..... @ weer: Ik heb met dit weer echt geen idee wat ik de meiden aan moet trekken. Als ik 's ochtends vroeg wegga is het nog frisjes en is een jurkje alleen te koud, maar een broek is later weer te warm. Daarnaast kan ik Qyana niet met korte mouwen of zonder broek laten liggen, omdat ze zichzelf helemaal openkrabt van de jeuk..... Heel zielig ook hoor..... @ verder: weet ik eigenlijk niet meer wat ik gelezen heb, moet ff teruglezen denk ik, maar goed, ik ben er weer een beetje en ga mijn best weer doen om bij te blijven...... Groetjes, Elleke
Hoi dames! Hier hopelijk ook soon een bredase mama! Kom zelf uit een dorp vlakbij breda! En zag jullie oproep/ topic! Ik ben 23 jaar! Man 27 jaar en al 8 jaar een gelukkig stel waarvan bijna 3 jaar getrouwd en nu bezig voor een kleintje! Helaas een maand terug de diagnose pcos gehad! Aangezien ik nog steeds geen ei heb gehad en onregelmatige cyclus en een druiventros aan mijn eierstokken helaas Maandag mag ik terug voor bespreken verder onderzoek en behandeling! De MMM in helaas! Ik hoop dat ik met jullie mee mag kletsen Liefs Bbibi
hoi bibi, je bent van harte welkom hier. wat vervelend dat voor jou een kindje krijgen nu niet meer zoiets "natuurlijks" is. ik hoop dat het via de andere wegen toch snel raak mag zijn voor jullie... @elleke: welkom terug meis, denk dat we allemaal wel eens zo'n termijn hebben waarop we ff geen tijd/zin hebben om hier mee te lezen/reageren.. rest: lekker van het weer aan het genieten??? groot gelijk dames. gister lekker heel de middag bij het zwembad gelegen, en vanmiddag bbq bij mn zus, jeffrey word zo geknipt en misschien gaan we dan ook nog ff lekker zwemmen!! VERDER IETS HEEEEEEEL BELANGRIJKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik heb maikel opgegeven bij zwitsal , willen jullie aub stemmen op hem, normaal doe ik aan dit soort dingen niet mee, maar ja een jaar lang billendoekjes is toch wel heel fijn dit is de link: Zwitsal - Zacht Momentje | Facebook mocht hij niet werken dan kun je op fb naar de zwitsal pagina, en daar de actie aanklikken en maikel zn foto opzoeken, stond nu op pagina 2 dus morgen misschien 3.. laat ff weten als je gestemd heb, vind ik leuk om te weten hoeveel stemmen ik ondertussen heb, kan ik namelijk zelf niet zien!! xxx en geniet van de zomerse dag
Hoi jacenhenk, Bedankt voor mijn welkom En idd helaas is het niet zo vanzelfsprekend zoals bij veel meiden hier op het forum! Maar goed gelukkig kunnen ze veel bij het ziekenhuis, en dat is fijn! Zo te horen een gezellig weekend dus voor de boeg! Wij gaan ook lekker bbq- en bij vrienden, en daarna feest van een kennis van mij en mijn man, zij wordt 40 dus groot feest. En morgen dagje strand denk ik zo als ik de temperaturen zie! Hihi Ik wilde voor je stemmen maar weet niet zo goed hoe het moed. Als ik op jouw site klik kom ik op de zwitsal facebook, die kan ik like... Maar ik zie niet waar ik op fotos kan stemmen, en weer natuurlijk niet hoe jouw kindje eruit ziet Dus bij meer uitebreide info zal ik zeker ecen voor je stemmen hihi Fijn weekend dames!
Welkom Bbibi!! Ook ik zit in de MMM, er is geen diagnose gesteld m.b.t. verminderde vruchtbaarheid. Wel zijn de zaadcellen van mn vriend erg wisselend: 3 onderzoeken gehad van heel goed tot heel slecht. Samenlevingstest was ook 2x negatief, dus mijn baarmoederslijn is 'vijandig' voor de zaadcellen. As dinsdag weer een gesprek met de gyn. Zo kunnen we elkaar een beetje op de hoogte houden! Vandaag 2 jaar samen met mijn allerliefste ♥ Vanavond BBQ met vrienden en daarna naar een een feest hier int dorp! Erg leuk dus allemaal.... Geniet van het weekend allemaal!
@jufaman owh ook de MMM in? Wat vervelend zeg! Je hoopt toch allemaal "spontaan" zwanger te worden en als dat dan niet lukt is dat wel erg vervelend om het nog maar netjes te houden hihi... Maar owh wat vreemd! Normaal doen ze toch maar 1x onderzoek naar zaadcellen van een man? En bij jullie dus 3keer? Zijn jullie ook bezig voor jullie eerste kindje? En staan jullie ook al onder behandeling van het Iekenhuis of alleen nog onderZoek? Wij krjjgen maandag dus meer te horen, of man onderzocht moet worden en ik miss bloedtesten. En dan wat behandeling gaat zijn. Ik vermoed alleen clomid ! Maar dat hangt ook weer van het aaad van mijn man af! Dus afwachten :S En proficiat met jullie 2 jaar !! Hihi Maandag ocer een weer Zijn hubbie en ik 7,5 jr samen alweer! Tijd gaat snel! Geniet van het weekend en het zonnetje!! En lijkt me idd leuk om elkaar op de hoogte te houden!!
@Bbibi, gezellig dat je mee kletst. Wat balen dat mmm nodig is. Hopelijk is het dan voor jullie snel raak. @Jacenhenk, Ik zal zo eens kijken of het lukt om op maikel te stemmen. @Doglover, Hier loopt Tygo al heel de week in een t-shirt en korte broek of driekwartbroek. Echt frisjes vind ik het nog niet geweest. Ik trek zelf ook geen lange broeken aan of een jasje dus bij de kinderen ook niet. Hier lekker heel de dag aan het zwembad gelegen met vrienden en de kindjes. Erg gezellig dus. Maar wel in de schaduw want in de zon was het niet te houden. Zometeen even iedereen douchen en eten en dan vanavond naar de kermis met andere vrienden van ons.
Hoi jewe! Ja zag het topic en woon ook in de buurt dacht dat is gezellig En ja had liever spontaaan zwanger geworden maar goed, we gaan vol goede moed de MMM in! Als het via die weg wel lukt ben ik al happy ! Jullie dus ook lekker van het weer genoten? Ik lekker naar oosterhout geweest even shoppen En smiddags lekker in de tuin! Ook zo maar eens douche en dan bbqen! Fijne avond en veel plezier op de BBQ !!