hoi meiden hier nog iemand uit roosendaal ben 24 jaar, ben bijna 1 jaar getrouwd en we hebben een dochtertje Isabel van 7 maanden uit en de 2e is op komst ps mocht iemand me herkennen graag nog niets verder vertellen over de zwangerschap!
Wij hebben dat voordeel nu dan wel, m'n schoonouders wonen in de molenstraat boven/achter de blauwe regen. Dus wij zitten er met ons neus bovenop 4 september.
Ik stel me ook ff voor: Ikheid, 30 jaar, sinds 2007 woonachtend in Roosendaal, daarvoor altijd in Tilburg gewoond. Heb een zoontje van April 2010; Jayden. Werk 3 dagen in de week hier in Roosendaal als allround administratief medewerkster. Leuk forum dit!
Nog veel uit Roosendaal precies. Welkom Ikheid! Nou, mijn dochtertje ligt op bed en ik ga ff van de zon genieten, want eindelijk is die eens aanwezig!
inderdaad heel veel meiden uit roosendaal!!! hier vanmorgen echo gehad en helemaal prima we hebben een mooi kloppend hartje gezien! als isabel straks wakker is even naar mn werk om het te gaan vertellen!!
hallo, ik ben jacquelien en nieuw hier, en kom uit zevenbergen, en zag deze club, dus leek me leuk om mee te kletsen. ik ben 9 weken en 3 dagen zwanger nu van ons 2e wondertje.... en 17 maart uitgerekend maar misschien veranderd dat nog want bij de 1ste werd ik ook steeds vooruit geschoven hahaha jullie uiteraard allemaal heel veel geluk met jullie zwangerschap voor degene die zwanger zijn op dit moment natuurlijk ben benieuwd naar jullie verhalen en ervaringen en tips groetjes jac
ja volgens mij heb je wel gelijk, de laatste keer was 17 aug. maar er is in die tussentijd niets meer gepost. nou ja in elk geval heb ik gister weer een echo gehad, ben 1 dag opgeschroefd, was wel een tegenvaller, had wel wat meer verwacht omdat dat bij mijn 1ste ook steeds het geval was. maar helaas.. ben nu dus 10.4. nog steeds beetje misselijk maar mag niet klagen. vanmorgen met mijn zoontje naar ziekenhuis geweest voor onderzoeken aan zn darmen, helaas is er weer niets uitgekomen, dus moeten we weer verder kijken waar zn darmpijn/krampen dan vandaan komen.... nou kom van de week wel weer ff een keer checken of er nog iemand langs is geweest groetjes jac
ja ja zo zie je maar dat de mama's en mama's in spe erg druk zijn on de omgeving roosendaal!!!!! we hebben er helemaal geen tijd voor hahahaha ik heb weer veel gewerkt en samen met onze joy gespeeld. vorige week naar het cb geweest en ze doet het echt heel erg goed. weegt nu 11 kilo en snapt precies waar we het over hebben. nu zijn we aan het proberen of we aan 1 slaapje per dag genoeg hebben, dit doen we dus een keer in de week en de rest van de week krijgt ze gewoon 2 slaapjes. Dit gaat wel redelijk goed moet ik zeggen. ook begint ze nu te rennen erg leuk en spannend om naar te kijken hahah. verder gaat het hier zijn gangetje. naomi lekker hoor een kloppend hartje dat is altijd goed he en ik zal mijn mond houden hier in roosendaal!!!! jacenhenk wat vervelend zeg krampjes en darm pijn hopelijk komen ze er snel achter wat het precies is. sterkte
sjorsje wel grappig als ik dan zie dat jorja in 2009 is geboren en onze joy in 2010 dat scheeld toch een een half jaar.
hier: gister op kraam visite geweest bij een vriendin van ons. die hebben een heel mooi meisje gekregen en natuurlijk mochten wij haar ook even vast houden. nou nou onze Joy vond dit toch echt niet leuk zeg ze was echt jaloers. hopelijk gaat het snel over want mijn schoon zusje is ook zwanger en dat kindje wil ik natuurlijk ook nog vast houden als het geboren is. bij jullie alles goed??
Hoi hier allemaal.... meiden uit Roosendaal!! Ik meld me hier ook even aan. Ik kom zelf oorspronkelijk uit Roosendaal, maar sinds kort woon ik in Stampersgat. Ik ben 30 jaar en vanaf januari 2011 ben ik gestopt met de pil. Mijn vriend en ik zijn bezig voor een eerste kindje. Hopelijk komt onze wens snel uit! Ik zit niet in de zorg, maar in het onderwijs! Ik praat er veel over met mijn vriend en met sommige vriendinnen die het weten. Ik wilde het eigenlijk aan niemand vertellen, maar er zijn zoveel bekenden zwanger om me heen, dat ik het niet voor me kon houden. Het houdt me gewoon heel veel bezig op dit moment!! Het is fijn om hier mijn vragen te stellen en mijn verhaal kwijt te kunnen. Groetjes van jufaman81