Ik was in oosterhout aan het zwemmen Was zeker niet druk in het centrum? Of wel nu misschien met de kermis?
@jewe hihi das toevallig!! Nee was echt uitgestorven gewoon! Maja wie wil er met 34 graden shoppen? Tis dat ik geen keuze had en er ff naartoe moest anders ook niet! Maar meteen ecen broodje op teras gedaan, altijd genieten!! Hoe was de kermis
Kijk, fijn dat he leuk was! Je Zoontje dus bekaf van de kermis? Hihi Nou wel even gezellig toch, ook voor je kleine man! Had je je jongste zoontje thuis gelaten ( zie ik aan je handtekening) Of had je die ook mee genomen? En Nee ik kom niet uit oosterhout maar uit r"veer !! Dus wel erg dichtbij hihi
Welkom Bbibi, leuk dat je bij ons mee komt kletsen. Balen zeg dat jullie in de mmm zitten. Hopelijk mogen jullie net als Jufaman snel zwanger zijn. Jacenhenk, ik ga zo even kijken om te stemmen. Doglover, leuk weer wat van je te lezen. En maakt niet uit hoor dat je even niets van je hebt laten horen, zo loopt dat soms he. En zo te lezen hebben jullie ook allemaal een super weekend gehad. Lekker he dat mooie weer. Hier hebben we gisteren een straatbbq gehad, we zijn vanaf 11.00uur op straat geweest tot laat in de nacht. Wat was het gezellig. En vandaag heb ik weer heel de dag aan de plas gezeten in het water of onder de parasol, het was heerlijk.
hoi hoi, ben ik ook weer ff , wel snel want ga zo slapen wat een dag he dames.. ik klaag niet hoor, ik hou hier wel van, maar 38 graden is zelfs iets te voor mij!! @bibi: succes mogen meis.. ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt over hoe en wat.. @taby: gezellig hoor zo'n straatbbq, en lekker aan de plas gezeten, geef je groot gelijk @jewe: lekker naar de kermis geweest dus!! lekker met dit weer hahaha maar ja wat moet dat moet.. hier: heel de dag dus weg geweest, en verder niet zo veel gedaan jeffrey kan ineens zwemmen: wel te verstaan met zwemvest en bandjes, maar tot nu toe hing hij als een aap lekker in me, en nu dus niet meer maar gaat hij 6x het zwembad rond haha ook lekker rustig. beide kids liggen nu plat, erg veel last van de hitte, en ik ga nu ook zo. sorry voor degene die ik vergeten ben, maar comp. loopt steeds vast en word er helemaal gestoord van, dus raffel het nu ff af. hier andere link om te kunnen stemmen, als je hem hebt krijg je 2 optie's deelnemen en andere deelnemers bekijken, die moet je dan pakken en dan staat hij op pagina 2 ( dat was gister, dus nu misschien 3 of 4) Zwitsal - Zacht Momentje | Facebook iedereen alvast bedankt!! laat het ff weten als het met deze nog niet lukt, dan moet ik nog een keer verder zoeken haha
als het nog steeds niet lukt, kun je ook naar de zwitsal site op fb gaan en dan de fotowedstrijd aanklikken en dan kan je ook de deelnemers bekijken..
@jewe heerlijk zeg, zon makkelijk zoontje dus? Fijn dan kun je idd makkelijker overal met hem naartoe! @taby dankjewel heel lief van je!! Wij hopen het ook! Heel spannend morgen! @jacenhenk : dankjewel! Lief dat je er aan denkt! Ik zal jullie morgen even update ! Heb smiddags een afspraak dus zal savonds ff posten En leuk dat je kindje al zelf kan zwemmen! Dat lijken me toch de leuke bijzondere momentjes! Leuk! Ik ga zo kijken of ik voor je kan stemmen
Hmmm ik ben echt een lekker met dit soort zaken op de computer maar het lukt mij echt niet! Kan geen fotos vinden! Zie nietsmover fotowedstrijd! En als ik op de link klik van : klik hier en doe mee aan de geatis billendoekjes, zegt hij dat hij de link niet kan openen!! Suggesties?? Of tips hoe ik je kan helpen? Fijne avond meiden!
Ik kan het ook niet vinden Jacenhenk. Ben dus ook niet zo heel handig op de pc, dus kan je ook niet helpen Bbibi.
Ik heb het wel gevonden. Als je de pagina liked kun je of je kindje opgeven of de deelnemers bekijken en stemmen.
Nou ik heb gem ge-like"t mare ik wordt dan doorgestuurd naar officiele website maar daar staat bijna niets op ) of hij laad hem niet goed op iphone! Morgen als ik ga werken zal ik ff op comp kijken!komt goed
hey meiden, Ff gauw een update! goed nieuws ik wordt geholpen!!!! ik ben zooooo enorm happy right now... ik heb net provera gehaald om ongi op te wekken! een bloedprik formulier! zodra ik ongi wordt dag 3 moet ik bloed prikken in het ziekenhuis! dan heb ik voor vrijdag een afspraak gemaakt in het ziekenhuis dat mijn man zijn zaad kan inleveren ter controle... en uhmmm ... 7 september mag ik alweer terug voor de uitslagen! zoooo happy! en zoooooo snel opeens dus hartstikke fijn! Hoe is het met jullie? al moeten werken met dit warme weer of ook lekker vrij geweest?
Bbibi, wat een goed nieuws zeg. Jufaman, ik hoop dat ze voor jullie morgen ook zulk goed nieuws zullen hebben. Alvast succes morgen. Ik ga nog eens kijken of ik voor Jacenhenk kan stemmen, had al geliked, maar kreeg daarna nog niet veel duidelijkheid.