@taby ja echt ontzettend fijn!! Ben echt gerust gesteld! Maar jij hebt al wel meer kunnen vinden dus? Ik krijg de fotos niet eens te zien! @jufamans moet je morgen naar ziekenhuis!? Hoop ook dat je morgen meer duidelijkheid krijgt!! En dat je gelijk geholpen wordt!! Ik ga duimen...
@jufamans: veel succes morgen, ik hoop dat je eindelijk een datum krijgt voor de iui! @bibi: wat onwijs goed nieuws, ook voir jullie hoop ik dat het snel raak zal zijn! Wel fijn dat jullie met elkaar kunnen praten over dit onderwerp, je kan nooit voelen wat jullie voelen als je wel " normaal " zwanger kan worden. @stemmen: hij heeft een wit rompertje met treintjes erop aan, vandaag stond hij op pag 6 als je op laatst geplaatste foto's kijkt Hij staat erop met zn enorme smile, zal morgen de foto hier wrl ff postrn lig nu in bed. Ga lekker slapen xx tot morgen weer!
dit is de foto die ik bij zwitsal heb gebruikt.. nu ga ik weer snel verder want moet straks naar de bekkenbodemtherapeut!! fijne dag allemaal en jufamans: nog een keer heeeeeel veeeeeel succes straks xxx jac
@jac ahhhhh wat een schatje! echt een lekkerding! wat een super foto! en bedankt ben er echt helemaal happy mee hoor! kan niet snel genoeg gaan! @jufaman al nieuws? hoop dat het goed was in ziekenhuis?
Van mij wel! Maar ik zit pas net in dit clubje dus ben niet de aangewezen persoon die dat beslist! Maar ze zijn hier zeer "gastvrij" Dus zal vast goed zijn Afgelopen zaterdag heb jij vast veel last gehad van geluidsoverlast ofniet hihi decibel toch?
Lieve meiden ♥, Vanmiddag bij de gyn. geweest. En er is besloten niet door te gaan met de IUI, want het zaad van mn vriend was weer slecht! De volgende stap die we gaan nemen is IVF/ICSI... En dat valt niet mee!! --> weer naar een ander zkh en ik moet mezelf gaan spuiten! We moeten het nog even laten bezinken. Ik ben me ook flink aan het inlezen hier en overal! Dus als ik de komende tijd niet vaak reageer dan weten jullie de reden... Alvast bedankt voor jullie steun! Liefs jufaman81
Hoi lieve jufaman, Wat ontzettend vervelend voor jullie zeg! Enorm schrikken als je van IUI uitging! Dan is IVF of ICSI ineens een enorm grote stap! En dus een klap in je gezicht! Snap het je het ecen moet "verwerken"! Een licht puntje voor je! Leren spuiten stelt niets voor! Ik spuit 2 maal per week (blijvend) b12 injecties in spier! En dat deed ik vanaf dag 1 zelf om niet afhankelijk te zijn en gaat me goed af! Heeeel veel sterkte meis xxx
@Jufaman, ach nee toch meis. Het zit jullie ook niet mee zeg. Het is jullie zo gegunt. @BBibi, Wat fijn dat ze jullie gaan helpen in het ziekenhuis. Ik zal duimen dat jullie straks snel zwanger mogen zijn. @Lenthe, Welkom. Tuurlijk mag je mee kletsen. Gezellig!
@jewe zeker goed nieuws! Hoe sneller hoe beter hihi Nu eerst 7 sept maar afwachten voor uitslagen! Hoop dat de Provera gauw Zijn werk gaat doen hihi
@jufamans: o meis toch, wat moet dat een klap in je gezicht zijn. sterkte voor jullie allebei, voor je man zal dit ook een hard gelach zijn!!! en zelf prikken, daar zou ik ook niet aan moeten denken hoor, hopelijk werkt het bij jou net zo "makkelijk" als bij bibi!! nogmaals sterkte!!! @bibi: dank je wel dat je hem ook zo'n dotje vind, dat vind ik zelf ook en hopelijk is het voor jullie snel 7 sept. @lenthe: van harte welkom hier meis, kan je wat meer over jezelf vertellen?? @bijoux,daphne,chantal,sjorjse: hoe is het met jullie dames??? hopelijk alles goed??!! hier: zo naar de sportschool, verder boodschappen doen enz. nog voor de regen gaat losbarsten deze week, hoef ik de deur niet meer uit, en kan ik in de koelte het huis een grote poetsbeurt geven. hopelijk gaan de kids dan ook beter slapen. verder heel weinig te melden. 10 sept dus op 2e gesprek voor de sollicitatie in breda, en een vriend van ons die vertelde dat ze bij hun op het werk iemand zochten voor 2 dagen, deed een man die nu ziek is en niet meer terug komt, dus hij ging mij voorstellen nu, dus wie weet met maikel gaat het super, komt wel weer 2x snachts, maar klaag er verder niet over is goed voor de productie hahaha.. nou ik ga hem nu wakker maken en dan dus ff mn laatste beetje energie eruit gooien haha xx en geniet van het iets koelere weer!
hey Jac, Jaaa wij hopen ook zeker dat het maar gauw 7 sept is en uiteraard NOG belangrijker op goed nieuws! zodat we iig met een positieve instelling kunnen gaan beginnen. Dat zou fijn zijn En ja tis echt een knap ventje, hoe oud is hij? En druk dagje dus voor de boeg? En 10sept dus solli gesprek spannend!! ik werk zelf ook in breda! genoeg bedrijven hier hihi hopelijk wordt het iets! hoeveel dagen wil je werken, 2? Nou ik ga voor je duimen! Fijne dag vandaag nog! X
Ha meiden, Thanxxx voor jullie steun en jullie lieve woorden. Vanmiddag hebben ze gebeld en 4 september hebben we onze 1e afspraak in Tilburg! Heel onwerkelijk allemaal! Maar goed, we laten het maar over ons heen komen... En we gaan maar weer gewoon verder tot de orde van de dag, want alles gaat door! Liefs jufaman81
He meid, Fijn dat je al zo ontzettend snel terecht kan. Ik hoop voor ke dat je voor Die tijd het een beetje kan verwerken... Zodat je met Volle moed er naartoe kunt. Fijn dat je in tilburg gaat daar zit je recht bij het vuur Ik loop bij amphia zkh in breda! Maar mocht je hier IVF ofzo moeten dan moet je zelf zaad en eitjes naar tilburg brengen in korte tijd! Dus beter dat je al direct daar zit! Ik hoop echt zo ontzettend erg voor je dat je direct geholpen wordt! Hopelijk maar een keertje ivf/ icsi en meteen zwanger...!! Nogmaals sterkte met het "verwerken" Xxx
Jufaman, wat een tegenvaller voor jullie zeg. Heftig hoor. Heel veel sterkte met alles wat jullie staat te wachten. Dikke knuffel. Lenthe, welkom. Gezellig hoor dat je ook mee komt kletsen. Jacenhenk, de vacatures komen op je af joh. Fijn hoor. Zodadelijk kan je nog kiezen waar je het liefst werkt hahahaha. Alvast succes met je 2e gesprek. En ik ga nog even op zoek naar dat knappe lachebekje van jullie. Ik ben inderdaad ook benieuwd hoe het gaat met bijoux, Daphne, Chantal en Sjorsje.
@Jufaman, wat fijn dat jullie al zo snel terecht kunnen. Hoeef je ook niet zo lang in spanning te zitten. @Jacenhenk, had het op fb ook al gezegd maar super zeg dat je een 2e gesprek krijgt. Ik ga voor je duimen. Mocht je weer om oppas verlegen zitten dan pas ik met alle liefde weer op die 2 lieve kereltjes van je. Jens heeft afgelopen dinsdag zijn eerste prikjes weer gehad en hij heeft er echt totaal geen last van gehad gelukkig. Hij was weer lekker gegroeit: 5468 gr en 59,5 cm. Mijn kleine moppie even spammen:
@jufamans: dikke knuffel voor jou, hopelijk word je in tilburg snel wijzer, enne.. Niet je gevoelens weg stoppen he, dat heeft geen zin, gooi ze er liever hier uit, ook je frustratie's, daar zijn we ook voor!!! @jewe: jij mag 10 sept oppassen hoor als je dat wil. Geef anders een paar data's op dat je niets te doen hebt, dan kunnen we afspreken! En wat een manneke is hij toch alweer he, tgaat zo hard! @taby: hoe ist met jou? Nog lekker wezen fietsen, vind het echt super dat je dat doet met je bewoners! @bibi: hij is zondag precies een half jaar, tis zo'n lekker ding! Check nieuw filmpje op fb! :jacquelien verwest kan je me toevoegen als je wilt! Hier: drama om hem op bed te krijgen vanavond, 23.00 eindelijk gelukt, komt hij net om 2 uur weer pfffff en hij sliep zo goed door! Zal wel van of: ab, oorontsteking, afgelopen warmte komen dat hij van slag is, od misschien tandje al zie ik nog niets Nou ja, goed voor de productie zullen we maar zeggen. Zondag gaan wr beginnen met zn allereerste fruit/groentr dus ben benieuwd. Nu ga ik weer verder slapen, maar heb in elk geval op jullie gereageerd al hihigi Xxx en slaap lekker verder jullie!
@jacenhenk, je filmpje op fb is echt hilarisch. Moest zelf gewoon mee lachen. Ik zal straks even in mijn agenda kijken voor wat datums. Dan sms ik ze wel door. @bbibi,dank je wel.