Mama's uir R'daal, breda, zundert omstreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lala87, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @jac wat vervelend zeg dat je mannetje zo lastig gaat slapen!
    en heeft hij een oorontsteking? ach gerum....
    en die hitte... tja voor hier in nederland was het echt ''iets teveel van het goede'' hoor !!
    voor die kleintjes is het ook bijna niet vol te houden joh!!

En bijna zijn fruithapje ... leuk !! :)
    zal wel weer even wennen worden denk hihi !!

wat betreft FB ... blijf liever nog even ''anoniem'' haha ... er staan al zoveel dingen op ZW pagina, en niemand van mijn vrienden en collega's en werk weten dat wij voor kindjes bezig zijn!

wie weet als wij straks eenmaal zwanger zijn en iedereen het weet dat het me minder uitmaakt en ik dan ''durf''... maar voor nu beter van niet denk ik ;) hoop dat je dat begrijpt en niet erg vind?

helaas kan ik dan dus ook niet je filmpje bekijken!! :(
    ik zie wel op de foto een knap gezinnetje!! en mooie zoontjes! je oudste zoontje is ook een ontzettende knapperd hoor!!
    super lief <3

2. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jewe, wat een knap manneke is Jens. En mooie cijfertjes hoor.

Jacenhenk, en is het vanavond beter gegaan met gaan slapen?
    Leuk de fruit/groentenhap!
    Ja, joh dat fietsen wat echt heel erg leuk. En die bewoner had er zo van genoten he. Hij wist precies allerlei plekjes juist te benoemen hier op de Leur. Echt zo leuk, zo iets geeft heel veel voldoening.

Bbibi, dat nemen we je niet kwalijk hoor, als je niet op fb wilt.
    Kan het begrijpen dat je nog enige anonimiteit wilt hebben, stel dat iemand zich net verpraat over iets, zou erg l*llig zijn.

3. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    even heel snel.

kl*te nacht gehad, jeffrey had gisteravond weer een buikpijnaanval, dus gisteravond laat de thuiszorg nog gebeld, die hebben toen om half 12 een clysma gezet, geen resultaat,
    en vervolgens heeft hij tot 5 uur vannacht ( met tussenpozen van steeds een half uur/uur) alles bij elkaar gehuild/gekrijst.

nu is hij wel naar psz toe, en hebben nog niet gebeld dus denk dat het nu goed gaat.

wat een domper, na 4 weken niet te zijn gelaxeerd nu toch weer zo'n aanval.
    hadden zo gehoopt dat hij er eindelijk vanaf was..

ga hem nu van school halen, probeer nog uitgebreider terug te komen, maar weet niet of dat lukt, heb een behoorlijke achterstand in de huishouding ,dus heb een poets dag ingeboekt voor vandaag, en als het lukt vanmiddag nog ff terug naar bed!

xx

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @taby ... Tja heb met paar
    Meiden uit pcos club fb uitgewisselt maar die wonen nie in de buurt en hebben zelf
    Ook nog geen kindjes en willen ook "anoniem" blijven.. Is net oets anders... Als ik straks eenmaal zwanger ben voorbij de 12 weken krijgen jullie zeker direct
    Mn Fb ( mochten jullie dat dan nog willen) hihihi !!

@jac wat vervelend allemaal zeg pffff!
    Zware nacht weer gehad !! En wat zielig voor je kereltje zeg!! Heeft hij daar vaker
    Last van gehad? Super zielig!!!
    En vandaag dus ook poetsdag ik ook !
    Druk druk druk ... Eerst vanmrg tandarts liep eerst nog half uur uit! Daarna zaadonderzoek dus moesten mijn man zijn potje al warm houdend weg brengen! BeZweet zonder airco in een overhitte auto hahaha! Fijn dus... En nu poetsen!! Moet alleen beneden nog dus ga zo maar eens verder beginnen!!

Doe rustig aan jac! Straks lekker dutje op de bank!
    En verder wens ik jullie vast een fijn wknd toe!!!

Xx

5. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    he bibi, jeffrey word al 1,5 jaar gelaxeerd ivm darmproblemen, er zijn al menig onderzoeken gedaan( gastroscopie,contrastvloeistof, endoscopie) bloedonderzoek,allergieonderzoek, maar ze kunnen niets vinden.

hij loopt gewoon ineens vast, en schreeuwt het dan uit van de pijn.
    met het laxeren konden we die aanvallen voorkomen, maar het ging nu zo goed dat we dus wilden kijken of we ermee konden stoppen, en dan blijkt dus helaas niet te kunnen.
    hopelijk vinden we ooit nog een oorzaak.

@jewe: is goed, dan zie ik de datums wel tegemoet.
    kan je 10 sept dan wel?? was wel lekker geregeld de vorige keer ;);)

nou sorry moet weer afsluiten,nu gilt maikel weer alles bij elkaar pff wanneer mag ik een avondje zonder huilend kind??

klaagmodus uit!:D:D

6. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @jacenhenk wat enorm vervelend voor je ventje zeg!!
    Echt zooo sneu! Maar hij moet dus continue klismas? Of ook movicolon? Zoooo sneu voor je vent! Hopelijk " groeit" hij er overheen! Want als moeder zijnde heb je er toch ook veel zorgen over lijkt me!!

Wat leuk dat jullie ook echt samen afspreken met de kindertjes !
    Hoop dat ik dat over een tijdje ook mee kan doen meiden!

Fijn weekend xx

7. Chantalleke1985

Chantalleke1985 Actief lid

10 apr 2009
    316
    0
    16
    Sooooo, hier ben ik ook weer eens een keer. Heb nog niet alles bij gelezen maar zie wel dat Jac weer aan het tobben is met Jeffrey. Hoop dat er ooit nog een oorzaak gevonden word. Dan weet je tenminste wat je er nog meer aan kan doen. Hoop in ieders geval dat je snel doorslaap nachten hebt.

Hier ben ik er weer een beetje bovenop aan het komen na 2 maanden ziektewet en regelmatige bezoeken aan de psycholoog.
    Alleen die ex van me he!!! Ben er helemaal klaar mee. Laat nu al voor de 2e keer achter elkaar zijn dochtertje zitten. Omdat hij geen geld heeft. Kan er met mijn verstand niet bij. Volgende week maar naar mijn advocaat om te kijken in hoeverre ik van de omgangsregeling af kan stappen. Ga zoiezo eenouderlijk gezag aanvragen en verder zien we wel wat ik kan. Zorgt in ieders geval weer voor een hoop gestress hier maar ben er echt zooooo klaar mee.

Sorry voor mijn ego bericht maar wilde het even kwijt.

Knuffel voor iedereen

8. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    inderdaad bibi, als hij er niet overheen groeit en ze kunnen als hij 4 is weer niks vinden wbt allergieen die een mogelijke oorzaak kunnen zijn dan zullen we hiermee door moeten gaan.

Maar we gaan nu dus eerst nog proberen of het lukt om te stoppen dmv afbouwen hopelijk lukt dat wel en zijn we nu gewoon net te hard van stapel gegaan door ineens te stoppen.

Hij kreeg wel forlax, maar daarvan kreeg hij alleen maar erge diarree, geen " mooie" ontlasting (sorry voor de praat, maar voor mij is het dagelijkse kost om te praten over zn ontlasting)

Verder poept hij wel zelf, maar het is of heel dun of een harde bonk waar je een raam mee kan kapot gooien bijna nooit de gulle middenweg.

Nou ik ga plat, manlief is onderweg naar buis maar kan het niet opbrengen nog langer wakker te blijven

Xxx fijn weekend

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Jacenhenk, 10 sept kan ik oppassen hoor. Ben dan wel weer even aan het werk maar dat is mijn vrije dag. Ik laat de dagen nog weten wil even afwachten tot me moeder dinsdag de chemo heeft gehad hoe ze zich voeld.

Wat jammer zeg dat Jeffrey toch weer een klisma heeft gehad. Je had zo'n goede hoop laatste keer. De arme schat.

@Chantalleke, hey meis lang geleden. Wat vreselijk voor je kleine meisje zeg dat haar papa haar laat zitten. Was dat nou jou topic dat hij haar mee naar het buitenland wilde nemen op vakantie terwijl dat niet de bedoeling was? Zoiets staat me bij. Kan er ook helemaal naast zitten maar als jij het was ben ik wel benieuwd hoe dat is afgelopen.

10. Chantalleke1985

10 apr 2009
    316
    0
    16
    Jewe , dat was niet mijn topic. hoewel dat verhaal ook niet leuk was heeft mijn dochter een vader die helemaal niet naar haar om kijkt behalve als her hem uit komt.

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @jac wat ontzettend sneu zeg!! Hoop echt dat ze iets
    Kunnen vinden! Dan kunnen ze er idd tenminste wat aan doen! Zo is het
    Om alleen maar aantobben! Zoooo sneu! Hopelijk kan hij gauw normaal poepen! Dat forlax is dat net zo iets als mutaflor?
    Die heb ik een hele tijd gebruikt voor mijn verschiklelijke ellendige darmen! Gebruiken ze ook voor de ziekte van crohn!!
    Kost wel 100 euro voor 100 capsules !! Maaaaar enorm goede
    Resultaten mee behaald !! Als je zoon geen koemelk allergie erbi heeft kun je het ook in nederland bestellen ( net zo iets ) en heet VSL3 !! Echt de
    Moeite eens te proberen!!!

@chantalleke wat enorm erg zeg! Wil ke ex zijn eigen dochtertje niet eens zien? Wat een belachelijke lul van een vent zeg!! Zulke
    Moeten ze afschieten!!

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    wat een rust hier in het topic....!
    Daar moeten we gauw verandering in brengen...
    Hoe is het mt alle mama's?
    en met alle ''bijna'' mama's?

Liefs Bbibi

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Het is idd rustig.

Hier heb ik het allemaal druk druk druk. Nog 1 wek verlof en dan moet ik nog even 1 1/2 maand werken en dan ben ik weer thuis met mijn kindjes. Zie er al weer zo tegen op om t beginnen maar vooral om die kleine naar m'n schoonouders te moeten brengen. Gelukkig is het maar voor een maandje.

@Bbibi, en hoe gaat het met jou?

@Jacenhenk, Je bent goed bezig geweest las ik wel op fb. Drukke dag gehad en dan ook nog 3 uur sporten.

Ik ga vanavond met mijn zusje zwemmen. We willen dat en paar keerr per week gaan doen dus hopelijk gaan hier de kilootjes er ook snel vanaf. Ben er helemaal klaar mee.

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @jewe owhhh dat zal idd tegenvallen zeg, dat je na je verlof weer aan de bak moet pfff... lijkt me verschrikkelijk!
    waarom hoef je maar anderhalve maand te werken als ik vragen mag?
    ga je daarna stoppen met werken of heb je dan vakantie?
    en goed dat je gaat zwemmen! willen ik en 2 vriendinnen ook... probleem is alleen dat ik zoooo ontzettend snel een blaasontsteking krijg! dus waren opzoek naar zoutwaterbaden (die zijn er schijnbaar steeds meer) maar helaas niks wat groot genoeg is om baantjes te trekken! baal ik wel van had ik super gevonden :)

zwem ze vanavond!!

15. Chantalleke1985

10 apr 2009
    316
    0
    16
    Jewe, blijft moeilijk om na je verlof weer te moeten beginnen. Hoewel ik het op den duur toch ook best wel fijn vond om meer als alleen mama te zijn.
    Toevallig, ik ga vanavond met mijn zus beginnen aquarobic lessen. Dacht altijd dat dat iets voor oudere mensen was ;)

Bbibi, inderdaad afschieten zou de beste optie zijn. Ben op internet aan het zoeken geweest wat je als moeder zijnde kan wanneer de vader niet op komt dagen maar er staat amper iets op. Het moeilijkste is dat ik een vriend en zwager heb die in de zelfde situatie zitten als mijn ex, kind bij andere ouder, en als ik zie hoe graag die hun kinderen willen zien. Grrrrr.

16. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @ chantalleke haha wat toevallig dat jij ook al gaan ''zwemmen'' ...
    denkt iedereen in onze omgeving daar aan ofzo... hihi!
    als jullie ooit nog een adresje weten met zoutwater baden, meld het me dan even ;) hihi..

En jaaaa super sneu voor je kindje!
    je hoort het inderdaad zooo vaak andersom! dat de papa's de kinderen super graag wil zien, maar dat juist de moeder een verschrikkelijke ex is die ze weg houdt. (keur ik overigens ook totaal niet goed!) maar dat ter zijde...
    maar is toch zielig voor het kind... ik bedoel als beide ouders leven heeft het kidn toch recht om beide te zien... heel erg is dat hoor!
    en lijkt me moeilijk dat jij nu ook vader en moeder tegelijk moet zijn... lastig.. valt er niets aan te doen?

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Bbibi, Mijn baas stopt met zijn winkels dus over 1 1/2 maand heb ik geen werk meer. Dus toen hebben we besloten dat ik lekker bij mijn kindjes blijf. Ik krijg via mijn baas 3 maanden ww tot 100% aangevuld dus tot het nieuwe jaar kan ik kijken of het me bevalt of ik toch aan het werk ga.

@Chantalleke, Ik vind het echt onbegrijpelijk als vader dat je je kinderen niet wil zien. Als vader zie je ze al minder als de moeder en dat je het dan helemaal laat afweten vind ik verschrikkelijk. Hoe leg je aan een kind uit dat papa je weer heeft laten zitten? Je kindje is ook nog klein straks weet ze niet eens meer wie hij is.

18. Chantalleke1985

10 apr 2009
    316
    0
    16
    Ben nu aan het uitzoeken wat ik kan doen. Klinkt even heel hard maar op dit moment ben ik van mening dat mijn dochter beter af is zonder hem. Hij loopt al 2.5 jaar weg van zijn verantwoordelijkheden als vader en ben er dus zoals eerder gezegd helemaal klaar mee. Maar goed, nu eens kijken wat het gaat kosten als ik een advocaat in ga schakelen ;)

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @jewe owh wat vervelend zeg! dus niet eens zelf voor gekozen maar dus geen keuze! lijkt me echt jammer... vooral als je een leuke baan had... en nu dus even kijken of het bevalt?
    ik zou zeggen als ik de moeglijkheid had om hele dagen thuis te zitten had ik het gedaan... hihi (of klinkt dat erg ''lui'' haha) ;)
    maar snap wel wat je bedoelt... want muren komen ook snel op je af uiteraard...
    Probeer nog even te genieten van je anderhalve maand werken. wie weet ga je het erg missen!

@chantalleke kan me voorstellen dat je er even klaar mee bent. en je dochter zal misschien nog niet oud genoeg zijn het te beseffen wat ze mist.
    woont je ex wel nog in de buurt? of heel ergens anders?
    hopelijk kom je gauw tot een oplossing!

20. Chantalleke1985

10 apr 2009
    316
    0
    16
    Helaas weet mijn dochter wel dat ze haar vader bijna niet ziet. Vraagt regelmatig wanneer ze weer eens naar papa mag. En nee, we wonen niet ver uit elkaar. Ik in Breda en hij in Oosterhout

Deel Deze Pagina