Mama's uir R'daal, breda, zundert omstreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lala87, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    het is hier rustig zeg!

het ggz heeft me al 2x terug op de wachtlijst gezet...komt geen eind aan...
    ik heb hulp uit mijn omgeving en sta toch vrij sterk in mijn schoenen , maar ik kan me voorstellen dat er soms vervelende dingen gebeuren omdat mensen continu afgescheept worden , en het uiteindelijk niet meer zelf redden.....

pffff bij jou schiet het ook niet op dan zeg!
    ik heb naar mijn weten deze maand ook nog geen eisprong gehad....dus het word weer een lange cyclus ben ik bang.

zit nu op 33 , 28 , 31 en nu? vandaag 29 dagen......maar nog niets wat zich aankondigt.

en dan zijn er mensen die zeggen dat ze een kind nemen...( nemen!!!) en binnen 2mnd aantellen alsof t niets is......zo frustrerend!

mijn schoonzusje werd van de vorige binnen 1 maand zwanger...hij is nu net een jaar... en ze is over 3 weken uitgeteld van nr 2. ook zo in 1x raak......

en dat zijn mensen die altyd riepen : nee wij kinderen? nooit!!!

t leven is maar oneerlijk verdeelt...
    maar ze zeggen wel dat diegene die het aankunnen alles krijgen.. dus wie weet zijn wij gewoon uber sterk ;)

2. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha meiden,

Hier ook weer terug van Tilburg! Pfffffffff wat een hoop informatie krijg je allemaal zeg.

Als eerste is er meteen bij mij bloed geprikt, omdat ik 4 dagen over tijd ben. Ze heeft net gebeld en ik ben (nog) niet zwanger! Dus geen HCG-hormoon te vinden. Ook is weer bloedgeprikt op SOA's... Uitslag heb ik nog niet.

Ze heeft (alweer) een inwendige echo gemaakt om te kijken of mijn eierstokken in orde waren. Dat was allemaal goed!

Omdat het zaad nogal wisselvallig is, willen ze het daar in het lab nog een keer onderzoeken! (vind ik trouwens echt zielig voor mn vriend, het wordt dan de 5e keer. Maar goed, hij klaagt nog niet...) En als we die uitslag hebben gaan ze pas in verder gesprek met ons over de juiste behandeling. Het kan ook zomaar zijn dat ik toch nog IUI krijg. Of dan wel IVF of ICSI... We mogen zelf bepalen wanneer we dan gaan starten met de behandeling. Dat mag meteen, want er is geen wachttijd. Maar we mogen ook een paar weken of maanden wachten. We hopen eigenlijk op IUI. Want als je aan IVF/ICSI begint, kan je nooit meer een behandeling IUI krijgen en andersom natuurlijk wel! En dat betekent dat het zaad toch wel voldoende is (ook wel belangrijk voor mijn vriend!!).

We werden gemeten en gewogen en we komen beide uit op een BMI van 25. Dat is niet echt overgewicht, want dat is pas bij een BMI van 30! Maar het is wel goed om samen wat af te vallen! En dat terwijl ik 2 jaar geleden 20 kilo ben afgevallen en er ondertussen ongeveer 6 a 7 kilo weer aan zit! Dus gaan we proberen ieders 5 kilo af te vallen.

Verder is er ruim de tijd genomen om ons alles uit te leggen. We voelden ons enorm op ons gemak en ook zeker serieus genomen.

Het is vreselijk om daar in de wachtkamer te zitten (het liep al 25 minuten uit!!), want een hoop radeloze stelletjes zitten daar elkaar maar aan te staren. Dat vond ik echt heel erg om te zien. Maar ja, daarvoor is het een voortplantingskliniek natuurlijk!

Verder laat ik alles maar even zakken...

Liefs jufaman

3. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    ah jufaman...

ik leef met je mee....

zo vond ik het ook heel erg om bij de normale gyn afdeling te moeten wachten , al die stellen met ene dikke buik of baby , en daar zat ik dan.

nu mogen we de 20e naar de ivf afdeling...want weer is het mis deze ronde....

wel fijn dat je eierstokken ed allemaal goed waren!
    ieder pluspunt is er 1 , hoe klein t ook is........

ik hoop dat je heel snel zwanger mag zijn...

x

4. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ik hoop het voor jou ook Bijoux!!

We houden elkaar op de hoogte!

Ik denk ook dat het een speciale reden heeft waarom wij er zo lang voor moeten wachten en er zoveel voor moeten doen! Hopelijk kom ik nog eens achter die reden.... Misschien is het inderdaad wel zo dat wij alles aankunnen!!

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Dat lijkt me idd wel heftig ja on daar zo in de wachtkamer te zitten. Ik hoop echt dat ze iets voor jullie kunnen betekenen.

Zo de eerste werkdag zit er weer op...pff leek geen eind te komen aan de dag.

6. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    he meiden ben ik ook weer..

sorry voor mijn lange afwezigheid, las wel mee, maar kon echt de tijd niet vinden om te reageren..

vandaag ook weer mega druk geweest, heb alle " zooi" spullen die we niet meer gebruiken of weg willen doen omdat we het gaan vervangen op marktplaats gezet, en verder veel tijd met de kindjes kwijt.

@bijoux, jufamans en bibi: ik wens jullie allemaal heel erg veel succes en geluk toe en dat het heel snel bij jullie alle 3 raak mag zijn.

zat me net te bedenken, zou zo maar kunnen dat jullie straks alle 3 tegelijk ongeveer zwanger zijn hahaha..

ik hoop het van harte voor jullie!!!!!

@jewe: was dus een hele lange dag die 1ste werkdag..
    weet je wel zeker dat je maandag dan wilt oppassen op de kids?? kan me voorstellen dat je je vrije dag wel anders kan/wilt benutten..
    laat het maar weten is echt geen probleem hoor!

@taby, sjorsje: hoe is het met jullie dames??

hier gister ook nog mega goed nieuws gehad: ik heb een baan gevonden als zaterdag chauffeur.. ( in stampersgat) toch jufamans!!! hihihihi..
    en henk heeft gister te horen gekregen dat hij een vast contract krijgt..
    dus wij zijn helemaal happy.

als de verkoop van de spullen nou eens net zo snel gaat, kan ik die andere kinderwagen kopen.
    is een wagen van joolz die ik voor 150 mag overnemen.
    de reden hiervoor is, dat ik een kinderwagen wil waarbij maikel ook naar mij toe kan zitten, en ook 1 die net wat makkelijker in de auto past, een 3 wieler neemt toch ongemerkt nog heel veel plek in beslag.

morgen naar cb met maikel, maar weet al dat hij rond de 7,7 kilo zit en 65 cm. was vorige week in het ziekenhuis met hem waar hij overigens is " ontslagen" dus we hoeven niet meer terug te komen.. echt zo fijn..

nou ga jeffrey nu uit bed trekken en dan lekker weer wandelen, want dat doe ik nu erorm veel is zo lekker mooi weer voor en jeffrey fietst zo goed dat het gewoon mega gezellig is als gezinnetje..

xxx en hopelijk tot iets sneller nu!!

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @bijoux wat klote zeg zon lange wachttijd echt ellende!!!
    en goed dat je er zelf alles aan probeert te doen om je hoofd boven water te krijgen goed hoor! en tja het leven is oneerlijk verdeeld! sommige idd 1x kijken en zwanger en sommige na jaaaaren nog niet:( oneerlijk is het !!
    hopelijk ben je gauw zwanger!

@jufaman: leuk/fijn dat je weer even iets van jezelf laat horen! het is ook allemaal niet niks natuurlijk! fijn dat je jezelf op je gemakje voelde! is erg belangrijk! en idd al die ''hopeloze'' stelletjes zitten allemaal met dezelfde reden vervelend he? maja dat heb ik ook bij afdeling feriliteit! iedereen kijkt maar onrustig om zich heen...
    wat denk je... zit ik vandaag te wachten voor afdeling feriliteit open ging... kwart voor 8 zat ik voor de afdeling te wachten. er is nog niemand!!!! komt er een oud klasgenoot binnen lopen... kutttt dacht ik (en zij ook ) hahaha! akwarddddd.... baaalde enorm.. maja niets aan te doen! zul je altijd zien!
    succes met je vervolg traject! ik ga duimen op iui voor je!

@jewe eerste dagje overleefd? was het een beetje vol te houden voor je? of erg vermoeid nu ?
    lijkt me toch heftig na zon tijd :)

@jacenhenk leuk dat je weer ff komt kletsen! maar goed nieuws zeg dat je een baan hebt gevonden suuuuper proficiat!! en je man dus ook een vaste baan? jullie dag kon vast niet meer stuk hihi! jouw man wat doet hij voor werk als ik vragen mag? hij komt me echt zoooooo enorm bekend voor... zit het me al weken af te vragen! hihihi...

@all ik heb super goed nieuws!!!!
    ik moest vandaag bloed prikken ( CD3) en het zou dus niet optijd binnen zijn (vrijdag uitslag zaad man) dus had maandag gebeld of ik het met spoed mocht aanvragen (cito) omdat ik die extra kosten toch zelf moet betalen... nou moest het maar proberen zij ze...
    vandaag bloed geprikt ! in mijn vakantie al om 6 uur uit bed en 7.15 dus in het ziekenhuis hihi... nou na praten als brugman hebben ze het cito aangevraagd was dus wil zeggen dat vrijdag het bloed binnen gaat zijn(de uitslag) joehoeeeee!
    ennnnn dat is nog niet alles! ik ben naar de afdeling feriliteit gelopen en gezegd dat ik geen zin had weeeeer een maand voor jan-joker te wachten en ik dus met de clomid wilde starten omdat ik weet dat mijn schilklier gewoon naar behoren functioneerd (tenminste in april nog wel hihi ) dussss... het was goedddddd!!!! ik ben dus vanaf vandaag al aan de clomid! en volgende week vrijdag als ik trg kom van midweekje center parks heb ik gelijk (cd12) mijn eerste folikelmeting! suuuuuper goed nieuws echt zooo happy!!! dus ik bn vanaf vandaag officieel begonnen! op naar mijn eerste eisprong in mijn leven... haha! ben zo op een rozewolk momenteel... hopelijk groeit mijn eitje goed :)

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Jacenhenk, Als je andere oppas hebt voor de 10e? Mijn moeder kreeg een telefoontje dat ze de 10e weer in de scan moet e ze vroeg of ik haar er naar toe wilde brengen.

@Bbibi, wat goed van je dat je zo voor jezelf bent opgekomen. Vooral omdat het dan wel ineens kan. Hopelijk snel een mooie eisprong voor jullie.

Zo man man wat voel ik me beroerd. Buikgriep, snotverkouden, al m'n spieren doen zeer en zit te rillen onder een dekentje...Bleh! Ga op tijd mijn bedje in. Jens en Tygo zijn ook al snotverkouden dus slapenloze nachten ook nog eens.

9. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @jewe ja enormmm fijn :) super fijn dat ik nu direct kan starten ben enorm benieuwd :)

En vervelend zeg dat je zo verkouden bent! En je kiddies ook ach garm.. Idd optijd naar bed en goed uitzieken!
    Beterschap!!

10. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    @bbibi: wat onwijs goed dat dat je met je vuist op tafel hebt geslagen en alles wat je wilde voor elkaar hebt gekregen.
    en zal je net zien ja dat je nog een oude bekende tegen komt. werkte zij daar of kwam ze ook voor een afspraak...

mijn schat is trouwens vrachtwagenchauffeur al 6 jaar, daarvoor is hij altijd dakdekker geweest.. misschien bij jou ooit een dakje gemaakt??

@jewe: he vervelend dat jullie zo ziek zijn.. hier ook iedereen verkouden, maar gelukkig niet meer dan dat...maar die slapeloze nachten ken ik dus.. hier al weken/maanden dat drama.. soms zelfs 4x op een nacht eruit is het niet voor maikel dan wel voor jeffrey of mezelf..pffff
    moet houden, ze slapen vanzelf een keer door hahaha

en wbt de 10e geen probleem hoor meis, ik had sowieso al zoiets van, net je vrije dag en dan krijg je weer 2 kids erbij..

@hier: dus weer een baggernacht achter de rug.. ach ze zeggen dat het vanaf een jaar beter gaat hahaha dus ik houdt moet.

straks naar het cb met maikel, maar zal weinig veranderd zijn kwa gewicht en lengte sinds vorige week woensdag in het ziekenhuis.

verder vandaag maar een beetje opruimen hier, ff de schuur overhoop gooien want het is echt een bende, dus ff kijken wat er weg kan en wat er eventueel nog op marktplaats gegooid kan worden..
    heb de dubbele kinderwagen al verkocht dus dat is lekker...

nu de gewone nog, dan kan ik die joolz kopen.. vind hem echt zo mooi.. en dat voor 150 euro terwijl die normaal over de 700 kosten!!!

nou ik ga mezelf en jeffrey in de kleren hijsen moet om 9.50 op cb zijn.
    xxx

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @jacenhenk .. Hmmm ... Heeft je man voor DE HAAN transport gewerkt toevallig? Dat hij autos deed laden en lossen ofzo? Hij ziet er echt zooo bekend uit :) hihi

En jaaaaaa kei goed nieuws he? Ben helemaal happy! Gister voor het eerst een op! Moet proberen dezelfde tijd in te nemen dus houd maar 6uur aan bij het eten :) echt fijn ben zooo benieuwd of er iets groeit. Heb 14 sept eerste echo/fm meting dus spannend!

Maar wat vervelend zeg dat je kleine je nog steeds wakker houd! Dat breekt toch een keer op? Nachten niet slapen en dan wel voor 2'kinders zorgen. Zwaar hoor !! En succes vandaag met het opruimen van je schuur! Hopelijk heb je gauw je andere kinderwagen ook verkocht :)

12. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    jacenhenk , je brengt je kids maar hier hoor als je oppas nodig hebt.
    gezellig! :)

gisteren kregen we weer een lijst om in te vullen per post...die zal ik zo eens gaan posten
    alle bekende vragen , hoelang , waarom etc.
    weer terug naar de fertiliteitskliniek sturen en dan de 20e erheen.

vandaag is de vriendin van mijn man zijn vriend uitgerekent , das wel dubbel hoor.
    ik twijfel zo of ik t wel trek na een kraamfeestje...
    maar ga denk ik wel gewoon.....t leven is nu eenmaal niet altyd eerlijk...en wie weet is het hier wel snel raak....

onze jongste gaat nu weer naar de psz. vind ie geweldig!!! school betekent dat ie groot is he ;)
    maar deze mama is wel alleen dan hoor pfffff.

ik ga even bijlezen hier.
    iedereen een fijne zonnige dag!
    xx

13. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hoi hoi,

Jufaman, klinkt als een erg prettig gesprek in Tilburg. Nu hopen dat er snel meer duidelijkheid is en een goede manier gevonden kan worden om snel zwanger te kunnen raken.

Bbibi, spannend joh. Hopelijk groeit je eitje goed.

Bijoux, succes de 20e. En als je zo'n kraamfeest niet trekt, dan geef je dat toch aan bij hun. Je moet jezelf niet kwellen met dat soort dingen, daar is vast wel begrip voor.
    Ik weet helaas dat dit soort feestjes echt geen feestjes zijn waar je graag naar toe gaat.

Jufaman, Bbibi en Bijoux, hopelijk mogen jullie snel zwanger zijn, dikke knuffel.

Jacenhenk, gefeliciteerd met je nieuwe baan en Henk zijn vaste contract. Echt fijn joh! En lekker aan het opruimen zie ik wel. Zijn mooie kinderwagens die van Joolz, hopelijk kan je hem snel halen. Succes met de verkoop.

Jewe, beterschap voor jullie. Hopelijk zijn jullie er snel weer vanaf. Volgens mij heerst het of heb ik het verkeerd? Ben een beetje panisch voor buikgriep, heb er 2 jaar geleden een reactive arthritis van gekregen, erg pijnlijk.

We besloten afgelopen zaterdag nog maar een last minute te boeken naar centerparcs. Dus we zijn een midweekje naar hutteheugte geweest in een 6 pers. vipcottage. Was echt genieten zeg. En Britt heeft het er ook goed naar haar zin gehad. We hadden een meerdaagsepas voor plopsa-indoor, dus het was zwemmen en plopsa elke dag, dus lekker vermoeiend, maar wel heel leuk.:)

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @bijoux 20sept dus naar feriliteit! Spannend! Komt ook alweer i de buurt! Hopelijk is het gauw raak! En snap hemlastig is op die feestjes ik vind het ook zooooo moeilijk en op kraamfeesten en bij al mijn vriendinnen met kinderen... Iedere dag breekt mijn hart weer wat meer met babynieuws... :(

@taby ohh lekker vakantie gehad? Heerlijk seg zo ff "last minute" en nog lekker weer gehad ook nog!
    Ik hoop komende week ook op goed weer ! Vertrekken maandagook naar center parcs in limburg dus zin in!

Hier nog meer slecht nieuws gehad meiden ben er
    Momenteel erg kapot van! Uitslag zaad was gelukkig "prima" .. Maar helaas was mijn bloed niet goed. En kreeg ik te horen dat schildklier dus niet meer goed functioneerd! Ik heb nogal wat aandoeningen/ziektes dus dot kon er ook nog wel bij ( niet dus) niets anders gedaan als gehuild... Nu ook depri stemming! Kans nihil dat clomid aanslaat had ik eigenlijk dus nog niet mogen hebben! Als de vervolg uitslag van bloed weer nietngoed is vrijdag moet ik eerst naar internist voor we weer aan babys kunnen denken e dus wordt baby weereer uitgesteld! Meiden ik sit er ff dorheen ben er weer ff klaar mee :( sniksnik... Ellende houd niet op...

Fijne avond voor jullie!

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Bbibi, ach nee meis wat een klote nieuws zeg. Kan me voorstellen dat je er dan even helemaal door heen zit. Heel veel sterkte.

16. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    he bah bbibi , dikke knuff!!

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Dankjewel dames! Lief van jullie.
    Ja is weer een dikke klote hoor. Ik baaaal enorm.. Eer je weer een keer naar de internist kan, die je kan instellen... Etcetc is toch weer vervelend... Dus er zal weer een dikke tijd overheen gaan! Ik hoop gewoon zoooo dat ze sien dat er een eitje groeit! En dat ik tegelijkertijd met schildklierhormoon kan starten!!! Dan ben ik al happy! Dus even afwachten...
    Ik hou jullie wel op de hoogte! Morgen eerst lekker ff ertuseen uit!
    Heerlijk ff rust....
    Geniet van jullie zondag en het goede weer!!

18. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Wat een rotnieuws Bbibi. Hele dikke knuffel.
    Probeer wel een beetje te genieten van je vakantie in CP he.

Vandaag zijn we lekker naar zee geweest, heerlijk.

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Hoi taby

Ja dat ga ik zeker doen! We gaan over een paar uurtjes weg.
    Dus lekker paar dagen verstand op 0!! En dan vrijdag horen we meer :) dus wij duimen voor onszelf op goed nieuws! Dat het iig tegelijk kan! Dus en behandeling feriliteit en internist. Maar dat is afwachten :)

Fijne week allemaal!

20. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    geniet ervan bbibi , en ik ( wij allemaal ) duim met je mee!!!

wij gaan t weekend lekker naar t prinsenmeer. het beruchte park waar ik de vorige keer rozen kreeg en opnieuw ten huwlijk werd gevraagd :)
    en kheb er zin in!!!

lekker met mn 3 mannen weg , even genieten en weg zijn.....

ik moet daar wel aan de ovulatietesten , maar dat is ene kleingheidje..
    misschien word daar wel ons 3e kindje geklust!

zou wel extra speciaal zijn natuurlijk.... ( en stil! want die caravans zijn gehorig!! haha)

Deel Deze Pagina