@bijoux dankjewel meid! Lief dat jullie mee duimen! En leuk zeg van het weekend! Gaan jullie daar een weekendje naartoe? Ff lekker er tussenuit! Wanneer mocht je ook alweer naar feriliteitskliniek? En stomme vraag misschien maar zijn jouw 2 kleintjes Ook onstaan via de Feriliteit of wel gewoon "spontaan" zwanger? Hopelijk groeit er gauw een 3e wondertje
ik mag de 20e komen we gaan van vrij tm zondag , even lekker verstand op nul en genieten van t gezinnetje.... mijn oudste was 1 van 2 kindjes... hij kwam een maand te vroeg met spoedkeizersnede na 3 miskramen. de jongste heeft 3 jaar en 4 dagen ( jaja zo exact!) geduurt dmv zaadonderzoek , timen en bloedprikken. en nu is t weer een gebed zonder eind...pfffff
Wat een ellende zeg dat het allemaal zo moeilijk gaat! Maar zaad en bloed onderzoeken!? Ligt het aan je man dat jullie zo moeilijk kindjes kunnen krijgen? Wel vervelend hoor! Bij mij is het een geluk dat mijn man is "goedgekeurd" alleen ik ben dus zwaar afgekeurd helaas maja hopelijk ks er ons ook een kindke gegund! Met een zouden wij al helemaal gelukkig zijn Fijn dat jullie er lekker tussenuit gaan! Heerlijk genieten!!
Hi ladies, Vandaag gewerkt en de kinders waren vreselijk druk en luisterden slecht! Net terug van het sporten, dus heb me goed uit kunnen leven! Heerlijk gedoucht en nu plof ik op de bank neer... ff chillen en tv aan. Verder is mn ongi bijna over dus kan ik weer verder gaan kijken naar mn cyclus. Vriend gaat volgende week dinsdag (alweer) zn zaad inleveren, maar nu in de kliniek waar we lopen. Liefs jufaman81
he meiden.. wat een getob is het toch bij jullie, leef zo ontzettend met jullie alle 3 mee.. lijkt me zo verschrikkelijk als je graag een kindje wilt en het gewoon niet lukt vanzelf.. @bibi: nee daar heeft hij nooit gewerkt.. hoogendoorn wel. maar daar zal je hem niet van kennen. voor jou een extra knuffel.. wat een tegenslag weer voor je!! maar probeer positief te blijven, al lukt dat volgens mij wel aardig bij je!! @jewe: hoe is het nu met je moeder, je moest toch weer met haar naar het ziekenhuis?? @bijoux: al een beetje opgeknapt?? het heerst, dus hopelijk ben je snel de oude, en kan je dit weekend lekker genieten van je mini vakantie!! HIER: drama nacht.. 1,2,3,half 6 kwam maikel, om 7 uur had ik hem weer zover dat hij weer ging slapen, maar toen kwam jeffrey alweer.. dus ben nu echt gebroken.. verder vandaag duimen draaien (zoals iedereen al bijna weet) ben ik gister weer op sollicitatie geweest, want samen met 3 anderen uit de 12 kandidaten gekozen om op 2e gesprek te komen. was echt een super gesprek, heb gewoon vlinders in mijn buik als ik er al aan denk dat ik misschien daar kan gaan beginnen zo gaaf lijkt het me. het is alleen wel voor 5 dagen van 8 uur, dus is ineens wel mega veel, maar ja laten schieten kan ik het gewoon niet, daar is het een te grote super uitdaging voor.. maar ik hoor vandaag pas of ik het geworden ben.. pfffff wat duurt dat lang dan zeg, hopelijk bellen ze voor de middag al en niet pas om 5 uur.. jeffrey net gelaxeerd dus dat zit er ook weer op. nu proberen vanmiddag ff een dutje te doen, en ik moet nog een pakket op de bus doen, via marktplaats mn keukenmachine verkocht.. stond al maanden in de schuur zonder dat ik er nog iets mee deed.. nou gaan jullie allemaal duimen draaien voor me??
@jufaman fijn dat je je Zo hebt uitgeleefd! En spanjende tijden dus voor jullie ik hoop dat de uitslag van je man nu beter is! @jacenhenk thanks meis! ik ben momenteel ff blanco! Nu lekker op vakantie! En ik heb gewoon de hoop dat ik vrijdag miss toch nog beetje positief nieuws krijg! En daarom ben ik nog niet helemaal "ingestort" ... Dus vandaar En tuurlijk ga ik voor jouw duimen! Maar 40uur ?????? En dan met 2 kleintjes is dat niet veeeeel te veel en dan snachts wakker van je kleintje? Heftig hoor... Maja als dat wel een super uitdaging is... Ik duim heeeel hard voor jouw vandaag!!
nou ik voel me iets beter. maar niet enorm heb nu pillen , werken super , zo super dat ik nu helemaal NIET naar de wc kan , pfffff maar beter dan nieteens meer durven lopen , zo erg was het pffff ik hoop t weekend lekker ff verstand op nul te zetten , en dan even niets aan mn hoofd. dat komt na t weekend wel weer....... heb vandaag nieuwe ovu testen binnen gekregen dus kga dr mee beginnen...wie weet vang ik zo mn goede dag
@jacenhenk, las dat je het niet geworden bent. Balen zeg. Met mijn moeder gaat het redelijk. De zenuwen zin nu erg aan het op spelen. Deze laatste Chemo moet iets gedaan hebben anders kunnen ze niks met voor haar doen, maar ben er zo bang voor. Tot nu toe heeft er niks mee gezeten. @bijoux, vreselijk hé die buik griep. Had het vorige week ook zo erg durfde gewoon nergens naar toe want kon het gewoon niet ophouden. Paar dagen aan de roosvicee stop en nu gaat het eindelijk wat beter. @bbibi, geniet van je vakantie. Hopelijk positief nieuws voor jou vrijdag.
@bijoux beterschap! En genieten he t weekend! Gelukkig wordt het dan beter weer @jewe ohhh wat erg zeg voor je moeder! Kanker dus begrijp ik? En laatste chemo ? Wat enorm erggg! Ik hoop dat het toch is aangeslagen? @jacenhenk, ben je het niet geworden? Wat enorm jammer! Hoe kan dat nu zeg...?
@jewe: ik hoop/duim met je mee dat het wel zn werk gedaan heeft dit keer, ik denk echt heel veel aan jou en je moeder.. @bbibi: geniet in elk geval van je vakantie, en inderdaad gewoon vanuit gaan dat je vrijdag weer goed nieuws krijgt!!! hier: ja balen dus,, inderdaad ben ik het niet geworden, er waren nog 4 andere kandidaten van de 12, en 1 daarvan die had net wat meer doorgroei mogelijkheden in hun bedrijf dan ik. en dat was min of meer de reden, want hij vond het vreselijk mij te moeten bellen met slecht nieuws omdat hij mij echt heel graag wilde, maar de manager dus iets minder. al hebben ze wel gezegd dat als ze ( over ongeveer een half jaar ) gaan uitbreiden, en ze hebben een functie die bij mij past, ze me zeker gaan bellen om te kijken of ik wel of niet al werk heb. dus dat is positief, ga voorlopig ook niet meer actief zoeken, neem dat werk bij de suikerunie aan voor om de zaterdag, en dan wacht ik gewoon nog een half jaar, ga echt azen om bij de staalmarkt te kunnen komen, nu niet maar over een half jaar wel denk ik maar... verder klote nacht dus gehad, en nu dus ook nog een rot dag, maikel is al de hele dag aan het jammeren/huilen, ook de hele dag nog bijna niet geslapen.. dus ga zo gtst kijken in bed, en dan hopen dat hij naast mij in slaap valt en met een zetpil op de hele nacht door tukt.. truste allemaal enne.. morgen ga ik naar de kapper, heb er zoveel zin in, lekker een hele andere coop..
oooh jewe , wat lijkt me dat onzeker leven , en wij maar klagen over baby's terwijl jij het zo zwaar hebt met je moeder , sorry. jac , achjaaa over een halfjaar is maikel ook weer wat ouder...dan is t ook een stuk makkelijk om smorgens aan t werk te gaan , omdat hij dan ( hopelijk) beter doorslaapt. ik duik met mn mannetje de bank op. gezellig kaarsje aan en me dood ergeren aan barbies baby haha t is bijna mn eigen relatie afentoe , alleen hoop ik net even wat slimmer te zijn haha
oooh jewe , wat lijkt me dat onzeker leven , en wij maar klagen over baby's terwijl jij het zo zwaar hebt met je moeder , sorry. jac , achjaaa over een halfjaar is maikel ook weer wat ouder...dan is t ook een stuk makkelijk om smorgens aan t werk te gaan , omdat hij dan ( hopelijk) beter doorslaapt. ik duik met mn mannetje de bank op. gezellig kaarsje aan en me dood ergeren aan barbies baby haha t is bijna mn eigen relatie afentoe , alleen hoop ik net even wat slimmer te zijn haha
@bijoux, geeft toch niks. Elk huisje zijn eigen kruisje. En iedereen moet hier zijn hart kunnen luchten.
@jacenhenk wat jammer hoor van je baan! Maar super vooruitzicht!!! Super!! Hopelijk bellen ze gauw! Jammer van je slechte nacht! Ik ook zon kut nacht hier Pfff! Hopelijk beide een betere nacht! En veel plezier mrg bij de kapper, leuk!! @bijoux haaha wij kijken dat ook altijd grappig hihi! @jewe, heeeel veel sterkte gewenst! Wanneer weet je meer van je moeder Of het heeft aangeslagen? Dikke knuffel voor jouw!
@jewe: ik ga zo hard voor je duimen als ik kan.. ik denk dat ik jullie lot me zo aantrek omdat ik zelf 2 jaar geleden mijn moeder kwijt ben geraakt, en dat is zo ontzetttend kl*te k*t en alles wat je nog meer kan bedenken.. dat ik hoop dat niemand dat ook hoeft mee te maken.. dacht zal je ff uitleggen voor je denkt dat ik een of andere freak ben @bbibi: jij dus ook een rotnacht.. nou hier is het iets beter gegaan dan gister hij ging uiteindelijk om 22.00 slapen en om 1 uur kwam hij weer en toen om 4 uur.. dus is al 2x minder dan eergister.. @bijoux: heb het toevallig ook een stukje gekeken normaal kijk ik die onzin niet, maar wat een vreselijk mens is het toch met die vies bruine zonnebank kop!! bahbah!! ga er ook niet meer naar kijken hahaha niet mijn ding.. verder alvast veel vakantie plezier he meis.. het is je gegunt!! wel heb ik door al die gekkigheid van elk uur voeden nu weer enorme )()( meloenen.. nog net geen stuwing gelukkig maar hij heeft sowieso weer lekker voldoende. nou ga ff verder met eten en dan hem voeden en jeffrey naar oppas brengen en dan met maikel samen naar de kapper.. hopelijk gaat dat goed..
haha enorme (.)(.) vinden de meeste mannen dan weer niet erg ik ben ook niet echt fan van barbie dr kleurtje , maar de manier waarop zij en dr man met elkaar om gaan lijkt enorm op mijn relatie haha niet met en niet zonder elkaar , en wij kunnen soms mopperen! haha ik ben eindelijk weer iets beter.. maar nu begint onze jongste pffffff t heerst dus echt... ben vandaag begonnen met ovu testen. en manlief gezegt geen koffie en redbull meer te drinken deze maand... en wie weet gaat t dan deze maand gewoon lukken! ( hooop , duim , bid) nog mensen met leuke plannen vandaag?
@jewe spannend meid ik zal dinsdag aan jullie denken! @jacenhenk wat erg van je moeder... Snap dat je het je erg aantrekt! Knuf voor jouw! En genieten bij de kapper! @bijoux bijnaaaa weekend voor jouw lekker! Hier weer slecht geslapen door muggen, ellende ! Maja dat mag de pret niet drukken! Zo douche en naar venlo wss Fijne dag vandaag!!
bbibi heb je zoveel last van muggen nog joh? ik hoop dat wij t weekend wat minder ellende daarvan hebben. we hebben al 1 obstakel(tje) haha het bed is maar 140 daar!! ons bed is 180 en wij zijn beide lekker gezond gebouwd haha. dus dat word knusjes have fun in venlo!
Venlo is suuuuper! Jongens ik weet dat het selcht is maar spullen voor babykamertje gekocht aan assesoires ! Ik weet het Ik moet dat niet doen! Maar zoooo genoten! Verder lekker hier! Weg van de zwangere! Gewoon tot rust met man familie en hond! Wat heerlijk genieten ! Bloeddruk daald Gelukkig momenteel! En 140 hebben man en ik ook ! Lekker Tog! Wordt een knus klus weekend voor jouw hihi! @jacenhenk hoe wast bij de kapper? Leuke nieuwe coop?