@bijoux owhhh dat is netjes!! nu breken de spannende weken aan... mijn voorgevoel zegt duidelijk nee... ik voel echt niks... ook niet een beetje gewoon 10x niks... dus dat zegt al genoeg toch... volgens mijn app zou ik volgende week dinsdag ofzo pas mijn innesteling hebben en zou mijn lichaam zich nu aan het klaarmaken zijn op een mogelijke innesteling... nou uhhh mijn lichaam maakt zich alleen klaar voor een diepe winterslaap denk ik whahaha! en jij voel je al iets... heb je het idee dat het wel raak zou kunnen zijn? veel succes vanmiddag meid! laat ff weten hoe het ging! xx
nee ik heb wel pijnlijke borsten maar dat is altyd van mn ei tot de nod mijn ovutesten worden nog STEEDS pos. ik snap er geen fuck meer van.... na deze cyclus koop ik die van cb , want ik kan geen streepjes meer zien.. ik neem ze straks mee naar de arts...wie weet kan zij er iets mee er zijn nu 2 baby geboren in onze kennisen familie kring en de 3e word binnen 2 weken verwacht. mjin man en ik zijn tot de conclusie gekomen dat pas wanneer die babys geboren zijn , er weer plek is voor een baby voor mij... ( soort parkeer garage , eerst een auto eruit voor er 1 in kan ) je moet er maar luchtig over blijven he....voor zover dat lukt....... maar wie weet mag t nu dan eindelijk raak zijn... en bij jou ook! kunnen we meeten bij prenatal! haha
we zijn weer thuis zijn heel vriendelijk geholpen.. gelijk een echo gehad waar ze kon zien dat er vocht bij mijn eileider zat en het eitje al gesprongen was.... waarschijnlijk gisteren dacht ze ....... dinsdag terug voor bloedonderzoek...en zaad van mijn man brengen.... en ivm de vroege overgang van mijn moeder met haar 36jaar , gaan ze in een ander ziekenhuis kijken "wat mijn voorraad " is maar zoals ze nu zag had ik perfect baarmoederslijm , was mn eitje onderweg en hebben we op de juiste dagen geklust. dus fingers crossed!
@bijoux wat een enorm goed nieuws! en fijn te weten dat je eitje gesprongen is en je operfect geklust hebt!! super zeg!! nu breken er dus spannende weken aan! ook goed dat ze je man nog even contrleren (al zal dat wel goed zijn vermoed ik met 2 kids!) en fijn dat je je ''ei'' voorraad gaan bekijken!! dat kunnen ze idd meten! spannend allemaal hoor! hopelijk heb je ''niets'' aan de uitslagen en heb je al 2 dikke strepen!! duim duim duim... duim jij met mij mee voor volgende week
ik duim natuurlijk voor je mee!!!! nog 11dgn , spannend he pffff wel gezellig samen op het wachtbankje heb je wat steun hihi we MOETEN gewoon pos testen! kunnen we mooi met de kerst babydingetjes vragen onder de boom
Haha dat zou idd leuk zijn en had gezien dat ik dan 12 weken echo met mijn bday heb en 20weken met man zijn bday dus spannendddd!! Jij had gister je ei dus wanneer is jouw nod? 3okt?? Worden lange weken voor ons meid pffff hahaha We helpen elkaar wel erdoorheen haha
Jewe, wat erg zeg dat er geen goede hoop meer is voor je moeder. Wat een triestig nieuws meid. Ik weet niet meer te zeggen dan heel veel sterkte in deze hele moeilijke tijd die komen gaat, dikke knuffel. Jufaman, hoe is het bij jullie? Jacenhenk, hoe gaat het met jou? Al een beetje bij kunnen tanken? Jij hebt ook vele slapeloze uurtjes achter de rug zeg. Bbibi en bijoux, spannende tijd voor jullie meiden. Aftellen geblazen voor jullie tot jullie kunnen testen. Mijn duimen draaien hoor. Hier nog aan het genieten van de laatste dagen vakantie. De eerste week lekker een midweekje cp gedaan en de 2e week hebben we onze slaapkamer onder handen genomen, alle muren weer opnieuw in de structuurverf 3 muren wit en 1 muur grijs en nieuwe rolgordijnen opgehangen, het is weer netjes. Volgend project zullen de muren van de huiskamer zijn.....ooit. Gisteren naar Blijdorp geweest. En vandaag even een dagje cursus gedaan en morgen gaat Britt een nachtje logeren en gaan wij lekker uiteten en een filmpje pakken. Ik heb nog helemaal geen zin om te gaan werken.......
taby , als ik dat zo hoor zou ik ook niet willen werken klinkt fijn allemaal. geniet ervan!! bbibi als gister mijn ei zou zijn geweest , zou ik officieel 14 dgn erna mijn nod hebben.... dus 3okt dan idd. ik ga maar uit vd de 4e , dan is t altyd goed...... leuk zeg dat jij dan zo op die specuiale dagen zou uitkomen!! we gaan elkaar mooi lastig vallen de komende weken haha ( heb je facebook of msn?? hihi)
@taby Zo te horen heb jij een drukke en gezellige vakantie gehad? Lekker hoor!! En thuis dus ook alles weer helemaal netjes? Heerlijk kun je weer lekker van genieten nu!! Mijn eerste werkweek zit er alweer op!! Viel weer gruwelijk tegen eerlijk gezegd!! Bahh blij dat ik er nu weer voor 4 dagen vanaf ben Wanneer moet je beginnen? Maandag? @bijoux nou spannend dat wordt dus aftellen!! Er is weer een extra nachtje voorbij dus de tijd gaat lekker snel!! Heerlijk!! @msn & fb msn heb ik niet dat is alweer 100jaar geleden sat ik dat had hihi en fb wel maar ik wil graag een beetje "anoniem" blijven!! Omdat nog bijna niemand weet van kinderwens enzo en er toch snel veel prive op zp staat snap je? Hoop dat je het begrijpt en niet erg vind? en vooral de dames hier wonen al Zooo in de buurt misschien kennen we elkaar wel hahahaha Maar we slepen elkaar wel door de komende weken heen! Ik vrees voor mij dat ik gewoon weer ongi ga worden! Ik voel nl niks!! Nog steeds niks en dat op 5 dpo!!! Enne vanmorgen bloed weZen prikken voor progestron! Krijg maandag einde dag uitslag, spannenddddd!! Fijn weekend ladys!!
haha ik ken het wel jammer , want ben toch wel benieuwd of ik je idd ergens van ken oid we moeten binnenkort met zn allen weer eens wat plannen mbt meeten. bij een speeltuin voor de kindjes... of een filmavondje voor alleen de mama's ( ladys night pathe bijv)
Ik doe mee Zodra ik zwanger ben oke?? En dan krijg je mijn FB want dan maakt het me nie meer uit hahaha I promissed!!! )
Deal hahaha Fijn weekend dames!! Xx @jewe ik hoop dat het gauw wat beter met je gaat! Veel sterkte nog hoor!! *knuf*
wat een stilte in dit topic dames... hoe is het met iedereen? goed weekend gehad? Hier helaas nog geen kwaaltjes dus wordt nieuwe ronde nieuwe kansen! en nog meer gezeik! heb vandaag al betjes oud bloed verloren! maar dat doe ik altijd een dag of 4 voor mijn menstruatie!! maar dat wilk zeggen dat ik dus een ergggg korte LF ga krijgen want ik zit dus pas op 7dpo dus zo raak ik natuurlijk nooit zwanger dus weer mooi klote! morgen eerst overleggen met de verpleegkundige als ze bellen voor progestron! maar die zal dus wel enorm laag zijn ... huhhhh zucht
ah bbibi.. weet je zeker dat t geen late innesteling is? ik moet nog 9 dagen pffffff. heb nu al test neigingen! haha niet doen natuurlijk...maar ben zo nieuwsschierig. morgen krijg ik ene bloedtest........en dan 10okt die uitslag... ik ben grieperig , word er gek van pfff eerst 2 weken flink diarree gehad.... en nu dat over is zo beroerd als de pest. klink als een zeehond... vrijdag ga ik op gesprek in eindhoven.....waar ik vandaan kom. want krijg misschien weer een huis daar!!! eindelijk terug naar mn thuis.. want ik blijf hier zo eenzaam... ik wil buurten bij de buuf koffie drinken , met de kids op pad etc etc etc en hier zit ik hele dagen thuis , omdat iedereen zo op zichzelf is....
@bijoux al testdrang ka? Hahaha!! Nee die heb ik niet gelukkig... Maar dat is natuurlijk omdat ik weet dat het einde oefening is helaas!! Hoop voor je dat het raak is meid! Nog een weekje wachten en je kunt al een test wagen!!! En ga je terug verhuizen naar eindhoven? Leuk!! Maar hier niet gezellig??? Tja dat krijg je als je in oosterhout woont ha ha ha !!! Daar zou ik ook niet willen zitten!! Kom maar naar t veer!! Hier is het net volksbuurtje overal bij iedereen bakske drinken!! Bijrtje maken met de hele week! Leuke feestjes etc etc ! Een en al gezelligheid dus zoooo ver hoef je het niet te gaan zoeken hoor hihi Ben al zenuwachtig! Tussen half 4 en 4 belt het siekenhuis!! Vond het sooo spannend ben helemaal zenuwachtig!!
he dames ik meld me weer... @jewe: dikke knuffel voor jou meis... hoe is het nu met je trek je het allemaal nog een beetje.. en wat voor gezeur heb je met je werk dan? @bbibi: balen zeg dat je nu al weet dat het niet raak is bij je.. ik hoop voor je dat je lijf je een beetje voor de gek houd en het toch raak is, maar meestal voel je het zlef wel het beste helaas in dit geval. hoe was het in het ziekenhuis?? @taby: lekker genieten dus, je hebt in elk geval geluk gehad met het weer.. nu is het weer bagger.. en geen zin dus in het werk.. en ja lange dagen incl de nachten.. maar komt vast wel weer een keer goed.. @bijoux: ik hoop het echt voor je dat het raak is deze keer, ik gun het jullie zo erg.. en beterschap meis, jij blijft ook lekker sukkelen zo he!! de nachten zijn nog steeds geen overloper, ben echt gebroken en moet echt als maikel weer beter is (die is echt mega aan het hoesten en snotteren) bij tanken.. verder had ik vandaag mijn inwerk dag gehad voor zaterdag maar door een storing konden ze geen wagens laden en nu moet ik dus woensdag. maar vond het geen ramp moet ik zeggen want heb de hele dag al koppijn, vrees een migraine aanval. dus hopelijk is het voor woensdag weer weg. meestal heb ik er namelijk 4 dagen last van. maar moest ff me hier komen melden anders horen jullie me straks helemaal niet meer.. nou hopelij ktot deze week nog en voor iedereen die het nodig heeft een hele dikke knuffel.
@ jac bedankt voor de knuffel!! en ziekenhuis belde net progestron waarde was 49 dus dat was echt super netjes!! vooral dag 5 al !! dus daar ligt toch het probleem niet... of hj kelderd heel snel.. maar goed ik hou het deze cyclus even in de gaten.... vervelend dat je mannetje zo ziek is!! hoop dat hij gauw beter is.. en huh had jij nu alsnog een baan? volgens mij heb ik iets gemist... wat ga je doen dan? wel leuk hoor !! woensdag dus inwerkdag? spannend! veel plezier!!
bbibi weet je zeker dat je kans verkeken is? ik woon trouwens in etten leur. nog erger!!haha op de leur ook nogeens bij alle oude vervelende mensen...pffff jac , jij hebt t ook getroffen he.. kan je manlief t niet van je overnemen afentoe? t zijn ook zijn kinderen , werk of geen werk.. jij bent ook de hele dag in de weer. dat is ook werk ( en vaak nog vermoeidender dan een baan buitenshuis) xxx