@bijoux owhhhh ik dacht dat je uit oosterhout kwam... Hmm heb ik het toch verkeerd! Is etten niet super wonen dan? Mooie woonplaats vind ik dat!! Zou er zelf best willen wonen hoor! Hoe kom je eigenlijk vanuit eindhoven in etten terecht?
Hey niks over de Leur he. hahahahaha Vind je het echt zo erg? Begrijp ik dat je bij allemaal oudjes in de buurt woont? Dat is echt helemaal niks lijkt me. We hebben hier maar 1 bejaard stel in de straat en die zitten echt over elk wissewasje te piepen. Ben blij dat ik er niet naast woon. Hopelijk kan je snel naar je thuis meid, niet fijn als je ergens niet kan aarden. Bbibi, je bent er wel heel zeker van dat je kansen verkeken zijn deze ronde. Hoe komt dat? Mijn duimen draaien gewoon voor jou en Bijoux hoor. Jac, pffff echt heel erg vermoeiend meid als je niet een paar nachten aan een stuk door kunt slapen. Hopelijk komt daar heel snel verandering in, want dat houd je niet vol hoor. Maar goed dat een inwerkdag vandaag niet ging lukken en hopelijk woensdag een topdag! Alvast heel veel succes. Morgen weer werken na 3 weken vakantie, ondanks ik het leuk vind om iedereen weer te zien (mijn bewoners en medewerkers), heb ik er verder nog even helemaal geen zin in. Heb het wel naar mijn zin zo thuis. Maar ja het weer is helemaal niets nu op het moment, dus het is wel mooi weer om te werken hihi. Oja, ik ben opzoek naar truien voor Britt, maar kan bijna aan geen trui komen joh, het zijn bijna alleen maar vesten en die trekt ze steeds uit. Iemand nog een idee waar ik aan leuke truien maat 104/110 kan komen en geen truien van 60 euro zeg maar.
Ik woon in oosterhout haha en met veel plezier. Oosterhouters en fanten dat blijft een issue he haha. Hier net terug uit het ziekenhuis waar mijn moeder is opgenomen vandaag. Haar nieren functioneerden niet meer. Gelukkig hebben ze 1 nier aan kunnen prikken waardoor het vocht weer is gaan lopen. De stoma zit nu nog verstopt waarschijnlijk door een snel groeiende tumor. D'r blijft haar ook niks bespaard.
@jewe... tja normaal gesproken niet mijn soort volk nee hihihi... (er zijn genoeg uitzonderingen hoor hihi..) wat enorm vervelend van je moeder!! hoop echt dat ze niet te veel hoeft te lijden en toch nog kan genieten van haar laatste (weken,maanden hopelijk jaren?) ... heel veel sterkte nogmaals Jewe! @taby vakantie zit er dus op? altijd weer erg he om weer te moeten beginnen? wel genoten van je vakantie ? en ach als je eerste dagje erop zit ben je ook zo weer gewend heh hihi... en ja ben er echt heel zeker van.. puur dooir bruinverlies, en mijn temp is vandaag alweer een end gedaald en dat zegt ongi... dus ik ken mijn lijf enorm goed! dus ach nieuwe ronde nieuwe kansen... zit nu aan de D-chiro inositol (a 50 per pot) is speciaal voor mensen met pcos! in amerika zijn ze er heeeel erg over te spreken! daarnaast heb ik progestron creme besteld om mijn LF te gaan verlengen! maar die DCI duurt 2 maanden voor dat werkt! dusss... November wordt hopelijk mijn maand meiden hihi... dus nog 1 ronde oefenen en dan moet het maar eens raak zijn hoor hihi werkze meiden!
oooh jewe bah. t zit echt niet mee he? weet je wat t voor mij hier zo erg maakt.. ik ga graag ergens op de koffie. in eindhoven waren de kindjes van vriendinnen soms hele dagen bij mij... kon k lekker tutten en savonds at altyd weer iemand anders mee. met mooi weer zaten we in de voortuin.... dat soort dingen. hier kijk ik recht op de rozengaard een bejaardencomplex ( voor degene die t kennen) die mensen lopen hele dagen te zeuren over vanalles. ach k ben nu weer even bezig want heb een nieuw paard! een tinker. echt mn lust en mijn leven dat ras met manen tot over dr knieen...... manlief is nu offcieel doorgestart als stucadoor ( zzp-er ) en morgen heb ik ene sollicitatiegesprek......( op ene bejaardentehuis) nu nog een zwangerschap en alles is druk genoeg komende tijd taby , heb je gewoon bij h&m en c&a gekeken? daar haal ik voor de jongens best veel. xxx
@bijoux vervelend meid dat je het zo aanvoelt... is niet leuk dan nee... maar je kinderen hebben die het wel naar hun zin in etten? en je man ook? en je vind bejaarden niks maar gaat bij een bejaardenhuyis werkenm hihihihi wat bende toch een ding he als je in het veer komt wonen mag je bij mij wel mee bakske komen drinken met je kinders hoor tegen de tijd dat ik zwanger ben hahaha veel succes morgen meis!!!
oooh ik kom trouwens hier terecht omdat mijn man uit prinsenbeek komt en heimwee had ja ik ga dan poetsen bij mensen thuis..... ik denk dat niet alle bejaarden vervelend zijn. die hiertegenover wonen allemaal op stand haha zijn appartementen van 1000euro en duurder. ik denk dat dat ook veel verschil maakt..... ik houd je dr aan hoor! kom gezellig op de koffie
je moet er van houden en niet iedereen is er fan van , maar ik vind ze zoooo mooi er komen nog veel meer kleuren etc bij... maar mijn 2e sessie van 2 uur zit erop....
Jewe, nee toch he. Gelukkig hebben ze 1 nier aan kunnen prikken. Hopelijk blijft het jullie allemaal nu een beetje gespaard, zodat de toestand even een beetje stabiel kan blijven. Bbibi, jammer dat je weet dat het niet gelukt is deze maand, je kent je lichaam natuurlijk als geen ander. Maar ik blijf gewoon doorduimen voor de volgende ronde alvast hoor. Bijoux, mooie tattoo! Ooo woon je tegenover de rozengaard, gezellig ja. Leuk dat je lekker in de weer bent met je paard, een tinker is toch een paard met vlekken? Een van jezelf of als verzorgpaard? Rijd je er ook op of is het alleen verzorgen? Hoe gaat het met je pup?
haha ja gezellig he klopt 1 met vlekken deze is van mij mijn moeder heeft ene pensionstal in totaal staan er zo'n 25 paarden de mijne heeft vlekken en manen tot voorbij dr knieen mn pup is ziek... heeft giarda eet niet drinkt weinig en is aan de diarree ik lig hele nachten wakker...pfffffff het moet overgaan met panacur. maar duurt even... ik ben vd fotos vandaag dus hier kyra ook maar dan
@bijoux mooi paard en verte tattoo !!!!! Haha zijn dochter zit ook vol my little ponys!!! Leuk ben vaste klant bij black musquito wilde vanaaf nog gaan dan was ik je nog tegen gekomen hahahaaa! Maar ben ff overgestapt omdat ik in breda werk naar body MX !! Was dichterbij en percing was eraf! Dus gauw uit werk gegaan! Bij black musquito is wel mn arm verpest helaas!! Die zijn ze nu aan het weg laseren!! @ taby thnx voor het duimen maar helaas niet meer nodig... Dames ik mag deze maand op rood!!!! Het is GAME-OVER!!! Bruinverlies kiep langs mn benen naar beneden! Dus ofwel ongi sniksnik.... Op naar ronde 2
ojeeee wat hadden ze verpest dan? wij zijn er juist heen gegaan omdat hij zo goed aangeschreven stond........ als ik nu zwanger ben , ben ik 9mnd klaar met tattoeren...en dus heeft ie gister een stukje gelaserd en de ponys ingekleurd....
hihi leuk van je tattoos! vind ze echt heel mooi !! en ja was niet mooi gezet! die dochter had op mijn pols wat gekriebeld (leuke dame overigens) maar was er echt niet blij mee dus nu heeft haar vader eroverheen getattooeerd.. en de overigen stukjes worden nu weg gelaserd... eind volgende week ga ik langs voor laser poging 2... en ja baal enorm! heb nu clomid voor 4 maanden! en heb vanmorgen gebeld met ziekenhuis! dag 13 krijg ik echo! en dan moet ik het met die arts bespreken! wss moet ik aan de progestron bolletjes!! want met een LF van 9 is de kans nihil op een zwangerschap! dus baal er wel van!!