Voor iedereen die nieuw is gekomen, van harte welkom en pukeman: hopelijk zijn jullie snel zwanger. even om wat vragen te beantwoorden, mijn zoontje is 19 maanden, 13,6 kilo en bijna 90 cm flink uit de kluiten gewassen, zeker als ik lees dat sjors ook bkjna 1,5 is en die van jou alweer 2. Hoop wel dat deze uk in mijn buik het beschaafd houd jeffrey kwam namelijk 3 weken te vroeg en was 4270gr. Fijn dat er weer wat leven in dit clubje zit!
Maakte een lekkerw bende van de namen net haha, ik bedoelde natuurlijk joy ipv sjors, en van die 2 jaar was tegen sjors bedoeld haha, is net 8 uur en heb een dreumes hier die ook aandacht wil, dus dat gaan we dan ook maar doen nu! Groetjes weer
Jufaman welkom en hopelijk zijn jullie ook snel zwanger. Jac zoiets dacht ik al, haha. Dan was Jeffrey een flinkerd zeg, maar goed dat ie niet de hele termijn is blijven zitten. Wat een baggerweer vandaag, bah.
@sherly: je hoeft je mond niet meer te houden hoor hihi iedereen weet het al isabel is ong. 73 cm en 7,5 kilo weet het niet precies is alweer een maand geleden dat ze gewogen en gemeten is! mn kleine meisje doet het erg goed! ze buikschuift vooruit de hele kamer door... en stapt aan de hand ook lekker mee!! ze heeft nu ook al haar 5e tandje hihi het wordt al een grote dame!
Hoi hoi, Ben ik ook weer eens. "Nieuwe" Dames, welkom hier, gezellig!!! Gisteren ben ik weer tante geworden van een neefje en hij heet Tigo.
he taby gefeliciteerd, wat een leuk naam ook.... en het is inderdaad bagger weer. vanmiddag een verjaardag van mijn zwager, dan trekken we jeffrey zn shirtje aan met : hoera ik krijg een broer- of zusje!!! en morgen naar mn schoonmoeder dus dan mogen we het eindelijk van de daken schreeuwen.... fijn weekend iedereen
Hallo meiden!! Ik mag helaas op rood meiden!! Aan de ene kant natuurlijk heel jammer, maar aan de andere kant heb ik nu al ruim een half jaar een cyclus van precies 26 dagen!! Dat is toch ook wel fijn om te weten. Ik ga gewoon lekker verder met klussen en hop naar de volgende maand!! Groetjes jufaman
Jufaman, wat jammer, maar inderdaad een nieuwe ronde met nieuwe kansen, succes. Jacenhenk hoe waren de reacties?
voedemorgen allemaal, we hebben echt hele leuke reactie's gehad. Was zo fijn om het eindelijk te mogen zeggen. Vandaag ga ik ook weer voor de 1ste x in 3 weken sporten, maar heb zo geen zin Tja moet er weer even door heen als ij geweest ben beb ik weer trots oo Mezelf hahaha Jammer pukaman, je hoopt er toch op dat het lukt, hoelang of Kort natuurlijk zijn jullie al aan het oefenen? Hoop voor jullie dat het volgende Maand wel lukt, ik duim voor jullie!
@ jacenhenk: Ik ben in januari van dit jaar gestopt met de pil. En we gaan nu voor de 8e ronde!!! Het mag onderhand wel gebeuren.... Het eerste half jaar ben ik er niet zo mee bezig geweest. We klusten gewoon wanneer we er zin in hadden. Pas vanaf een maand ongeveer zit ik hier op het forum en houd ik mijn ovulatiedagen enzo goed bij. Dus nu maar hopen dat het snel raak is!!
Dankjewel.... dat hopen wij ook. Ik heb alleen af en toe de angst dat ik helemaal niet zwanger kan raken en dan ga ik me daar weer druk over lopen maken! Moet ik natuurlijk niet doen, want stress is helemaal niet goed...
waarom zou je niet zwanger kunnen raken dan denk je?? er staat een jaar voor he gemiddeld!! heb je ovutestjes al geprobeerd? dan weet je precies of je een eisprong hebt en wanneer. dat vond ik een fijne gedachte dat ik in ieder geval wist dat er een eisprong was toen gelijk zwanger trouwens....
Nee, nog niet geprobeerd... Heb er afgelopen weekend wel bij staan kijken in de drogist! Maar ik heb daar een heel dubbel gevoel bij. Ik weet eigenlijk niet zo goed onder woorden te brengen waarom!! Misschien omdat ik het nog nooit gebruikt heb en ik niet weet hoe het precies werkt. Zou je mij informatie kunnen geven? Alvast bedankt!! Liefs jufaman
het is eigenlijk net en zwangerschapstest! heb je een beetje regelmatige cylcus? als je uitgaat van een cylcus van ong. 28 dagen dan begin je op dag 10 met de ovutesten. je test dan elke dag of 2 keer per dag zelfs volgens mij op ongeveer vaste tijdstippen. wanneer de 2e streep net zo dik is als de 1e dan is je eisprong binnen 24-48 uur. verschijnt er geen 2e streep is hij nog niet in aantocht of toch al geweest... wanneer je dus 2 gelijke strepen hebt dan moet je even flink klussen ze zeggen om de dag maar volgens mij maakt dat niets uit en kan elke dag ook goed deden wij nl ook hihi. dan heb je je eisprong in elk geval niet gemist en heb je op het juiste moment geklust. na 14 dagen na de positieve ovutest kun je een zw.schapstest proberen. het is dus eigenlijk heel simpel! je zou het eens een tijdje kunnen proberen eens kijken of het werkt. als je 2 dikke strepen krijgt weet je in ieder geval ook zeker dat je een eisprong hebt en dat vond ik zelf erg geruststellend werken!
Dankjewel voor de goede uitleg Naomi!! Ben er blij mee... Misschien dat ik dat toch ook eens ga proberen!! Wat zijn eigenlijk de kosten van ovulatietesten?? Ik heb er wel bijgestaan, maar niet naar de prijzen gekeken. En hoeveel zitten er in een verpakking?? Grts jufaman
gelukkig vind je het duidelijk ik kocht bij sensitest altijd een pakketje van een x aantal ovutesten en dan zitten er vaak een paar zw.schapstesten bij zal even kijken voor je! Sensitest 24 ovulatietesten + 3 zwangerschapstesten 26.99 | Sensitest hier heb je 24 ovutesten en 3 zw.schapstesten voor 27,- niet veel dus!! 1,- per test..... daar koop je het in de winkel niet voor! ik vond de ovutesten erg fijn van sensitest, de zw.schapstesten zijn ook goed maar niet zo gevoelig als die van de kruidvat 2v5 suc6 meid hopelijk ben je nu snel zwanger