Mama's uir R'daal, breda, zundert omstreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lala87, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    ja zijn dochter begint nog he.
    al zag ik laatst bij iemand wel mooie bloemen van dr....

pfff je hebt wel pech hoor....
    wat een ellende...
    zwanger worden zou toch zoiets moois moeten zijn.. en nu word het zo medisch dat het voor zoveel stress gaat zorgen.......

2. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha meiden,

Hier even een pauze ingelast, we nemen even afstand en nemen tijd voor onszelf! Daarom ben ik ook tijdelijk niet hier op ZP...

Tot snel! Heel veel succes allemaal (ik lees wel af en toe bij!)

Liefs jufaman81

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @bijoux, ja idd het had allemaal mooi moeten zijn.. maar helaas is het dat niet... al hoop ik sowieso nog een keer op een wonder dat wij het toch eens mee mogen maken... voor sommige is het zooo vanzelf sprekend iets... en hoeven maar 1x sex te hebben en zijn zwanger... bij ons is het een en al ellende! en dat op mijn leeftijd! ik zou het vruchtbaarste van allemaal moeten zijn met mijn leeftijd.. nou niet dus :(

@jufaman ik snap je volkomen.. denk ook vaak nu stop ik even overal mee... maar de verslaving komt dan toch weer boven ;)
    heel veel succes met jullie vervolg traject en doe rustig aan! X

4. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    pfff het leven is dan zo oneerlijk he.....

ik heb om die reden ook besloten na deze hopelijk snelle zwangerschap mijn eicellen te doneren.

na alle onderzoeken weten we dat die prima in orde zijn , en met 3 kindjes ben ik compleet.
    hopelijk kan ik dan iemand anders een handje helpen naar het mooie geluk van een baby....

en ik weet dat ik bij 3 kinderen stop... dan is het zonde om niets te doen met iets waar andere mensen zo dolgelukkig van kunnen worden......

ik snap ook echt dat mensen stoppen met behandelingen omdat het gewoon even op is....
    ik heb ook besloten dat ik voorlopig stop zodra we 2013 in gaan.
    vond ik een mooi ultimatum.

xxx

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    soooo true!! ik heb ook gezegd tegen mijn man ... als ik zwanger kan raken en mijn vriendin niet die dus al ruim 2 jaar bezig is... en ze kan mijn eicellen gebruiken, dan mag zij ze hebben... en andere mensen in mijn omgeving ook! ik heb pcos dus heb er genoegggg ;) hihi...

en idd waarom alle eicellen laten ''vergaan'' , terwijl jij zelf dan rond zou lopen met al het geluk vd wereld.. en een ander niet eens een kindje kan krijgen... en in zak en as zit...

het is toch alleen maar een ''bouwsteen?'' ...
    ik dacht daar altijd teveel bij na.. nu zou ik het zo doen...
    mijn man heeft gewoon normaal/goede zwemmers... dus als hij daar iemand anders mee zou kunnen helpen zou ik daar ook zeker overna denken om iemand te kunnen hrlpen (dan wel via inseminatie uiteraard ;) ) hahaha! maar zou er zeker overna denken...

maar dan wel eerst zelf voorzien zijn van een kindje uiteraard :)

6. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    owhh en ps... ik hoop dat je voor 2013 zwanger gaat zijn meid!
    ik hoop wij samen!! zou leuk zijn... gaan we dan samen bevallen bij orrigien in Breda? ;) hihihi

xxx

7. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    dat zou wel grappig zijn.. tegelijk in de verloskamers haha

zo denk ik dus ook....
    mijn eicellen vergaan daarna elke maand...
    en dat terwijl iemand er zo gelukkig mee kan zijn....

ik hoef verder ook nieteens te weten wie het is etc.....
    als het maar iemand heel gelukkig maakt...

zo wil ik ook zo lang mogelijk met vmv meedoen...
    las hier op t forum dat er ene tekort is in nederland..
    terwijl nederland 1 van de enige landen is die inzamelt.....hoe is dat? pfffff

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Je bedoelt MvM ? Ja dat ga ik ook zekerrrrrr doen!! Ik drink zon 3 liter op een dag en die pies ik ook uit dus aan mijn zulle ze een super goeie hebben hihi !! En dat je iemand met wat urine zoooo kan helpen is geweldig!!! Dus dat ga ik ook zeker doen :)

Ik hoop dat we ons binnenkort aan kunnen melden ;)

Enne heb jij toevallig ervaring met een dermal anchor toevallig?
    Als mijn tattoo klaar is met laseren wil ik er een in hebben! Vind ik zooo ontzetten mooi <3 maar lijkt me zoooo pijnlijk om te zetten?? Dus jij toevallig ervaring? :D

9. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Bijoux, mooi paar joh!

Jufaman, ik begrijp het dat je even afstand neemt. Maar als je soms meeleest, dan moet je wel even gedag zeggen hoor.;)

Brrrr wat is het toch koud ineens he. De herfst is echt begonnen.
    Zit hier lekker op de bank met mijn fleecevest en dekentje.:D

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @taby hoe beviel je eerste werkweek weer? Beetje overleefd hopelijk?
    Het is idd weer enorm koud ja!! Brrrr... En wat een stortbuien vandaag he? Bahbah!! Zelfs mn hondje had er geen zin in vandaag hihi ;)

Fijn weekend "alvast" dames!! Mijne is al begonnen :D

11. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    het is idd echt herfst weer...
    chocomel weer :)

ik bedoelde idd mvm haha.. krijg je als je snel typt he haha

ik heb gister en vandaag getest , kon t niet laten
    beide omo wit..
    dus ik verwacht er niet veel van deze maand...

want bij mijn zwangerschappen teste ik altyd nu al licht positief

wel heb ik pijnlijke tepels en steken in mijn baarmoeder.
    maar dat kan ook ivm naderende menstruatie zijn....

hoe is het met de rest vd dames hier?
    het is zo stil!

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Jaaa het is te stil gewoon :(
    Jammer van je omo testen!! Maar jij bent toch ook veeeeelste vroeg ofniet? Volgens mij is woensdag pas jouw NOD toch???
    Dus er is nog niks besloten meid!! Houd moed!!

Ik vandaag weer mijn eerste clomid ingenomen net! Dus ronde 2 is officieel weer begonnen :)
    Hopelijk 8 oktober bij de echo weer een mooi ei !! I hope so!!

Fijne aaf meiden!!

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ben ik ook weer een keer. Heb wel mee gelezen maar geen tijd of puf gehad om mee te schrijven.
    weet niet meer of ik al verteld had dat ze weer in het ziekenhuis heeft gelegen. Haar nieren werkten niet meer. Die hebben ze gelukkig weer aan het werk gekregen maar ze had zoveel pijn nog en was er helemaal klaar mee. Nu is ze dus thuis en doen ze niks meer als alleen pijnbestrijding.

Net een afscheidde etentje gehad met de collega's. We waren bij een Tapas restaurant in breda. Het was erg gezellig alleen is manlief wat minder blij met de knoflook lucht haha.

@byoux, balen van je nega testen.

@bbibi, hopelijk meer geluk in de volgende ronde.

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @jewe wat erg toch voor je moeder zeg!!
    Kunnen ze zeggen hoe lang ze nog heeft?
    En nu dus thuis? Is ze wel blij dat ze weer thuis is ofniet?
    En dus afscheidsetentje van het werk gehad? Was het moeilijk..?
    Of moet je nog wel werken? Heftige tijden voor jouw zeg! Veel sterkte!!

15. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    jewe , pffff wat erg zeg , en dan ga je nu ook nogeens een tijd in met feestdagen etc.

ik hoop dat je daar extra van kunt genieten nog....

ik zou nu onderweg zijn naar de dierentuin maar moet eerst naar de huisarts , mijn tattoo is flink ontstoken.. de pus komt eruit en t is kokendheet

bah baal dr flink van!!!

daarna rijden we door naar rhenen..en hopelijk hebben we dan toch nog ene gezellige dag met zn 4-tjes

16. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    #1196 jacenhenk, 30 sep 2012
    Laatst bewerkt: 30 sep 2012
    @bijoux: balen zeg dat het "waarschijnlijk" weer niet raak is..
    en ontstoken tattoo, das pijnlijk.. geniet van je dag alsnog..

@bbibi: ook voor jou balen, en ook van deze kant succes voor de 2e ronde..

@jewe:allereerst een dikke knuffel voor jou.. ik hoop echt dat je zoals bijoux ook al zegt, de feestdagen nog met haar mag meemaken...
    al weet ik van mijn nichtje(die dr vader had nier,darm en longkanker) dat het echt veel pijn met zich mee brengt. dus voor je moeder dat haar dat bespaart blijft...(hoop niet dat dit tegen het verkeerde been is, bedoel het in elk geval niet zo, maar probeer het gewoon onder woorden te brengen al is dat mega moeilijk)

maar wel lekker aan de tapas dus, jammer dat de reden erachter niet zo leuk is, maar toch goed genoten hoop ik.
    enne.. lekker stinken dus hahaha ik eet nooit geen knoflook omdat manlief dat echt vreselijk vind

@jufamans: ik snap je volkomen meis, het is natuurlijk behoorlijk confronterend... laat je het wel weten als er een positief lichtpuntje is in de onderzoeken die je nu allemaal krijgt??
    of als je gewoon even je gal moet spuwen.

@taby: jij dus weer lekker aan het werk.. viel het erg tegen??
    gelukkig heb je precies het mooie weer meegepikt in je vakantie dus dat kunnen ze je niet meer afnemen.

hier: gister mijn allereerste werkdag gehad, van 6 tot 17.00 het was echt super leuk, heb echt genoten..
    even gewoon niet mama, partner of huisvrouw zijn maar na 3 jaar fulltime mama even weer chauffeur zijn.. heerlijk.

volgende week moet ik ook en dan 2 zaterdagen niet..

manlief ik met jeffrey naar de sportschool en maikel en ik zijn thuis,
    maikel kwam vannacht om 1 uur en daarna heeft hij tot half 9 doorgeslapen... :D :D :D..
    en ik had echt enorme stuwing hahaha..

nu ligt hij voor de tv met duimpje in zn mond.. ga zo lekker douchen huis ff opruimen en dan vanavond naar mn schoonzus (klinkt altijd raar als ik dat zeg, ze is namelijk de 60 al gepasseerd hahaha) daar eten we mee en dan is het weekend weer voorbij..

iedereen nog even genieten van het weekend..

xx

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Jacenhenk, ik snap wat je bedoeld daarom heeft ze ook voor euthenasie gekozen als het zover is. Daar zijn alle papieren al voor aan gevraagt. Binnenkort komt er nog een onafhankelijk arts langs om met mijn moede te praten over die keus. Dat is nog een heel juridisch gedoe om dat voor elkaar te krijgen.Maar zolang ze het met morfine pleisters kunnen onderdrukken is het goed.

Eerste werkdag gehad leuk! Wel vermoeiend denk ik na zo'n lange tijd om er weer in te komen of niet?

@Bijoux, oei wat zeiden ze bij de huisarts? Hopelijk hebben jullie toch nog een gezellig dagje dierentuin.

Net even langs de Prenatal gereden voor kleertjes maar kon echt niks leuks vinden. Zometeen naar de verjaardag van me schoonzusje, geen zin in. Hun vrienden zijnn echt allemaal van die stijve hockey kakkers met een aardappel in de strot. Bleh! (heb trouwens niks tegen hockey hoor ;) maar je hebt daar ook een bepaald slag bij zitten zeg maar)

18. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    nou mn arm is zo erg ontstoken dat de dokter niet kon garanderen dat t goed zou komen ( litteken gewijs zegmaar)
    antibiotica gekregen en toen naar rhenen.

daar zijn we halverwege da dag 30min onze jongste kwijt geweest.
    het was enorm druk...wij zaten naast de glijbaan waar hij opging. 4x ging t goed.. ik kijk ven om en kind weg!

ik dacht dat ik wat kreeg.
    grote paniek alles op zn kop.....

ik had t niet meer.

na 30min ongeveer kwam er een personeelslid met mijn huilend kind aangelopen... hij was verdwaalt huilde ie oggerm.
    nou de tranen rolde over mijn wangen....

volgende keer weer gewoon de buggy mee!! pffffff

we hebben wel mooi weer gehad dus nog even genoten en toen naar huis.

de hele dag word ik al gepest door een ijzersmaak in mijn mond , en er valt niet vanaf te komen.....
    wat dat dan weer is?

ook wat stkene en het gevoel van ongesteld worden.. met wit verlies...

en steken in mijn tepels..

misschien toch raak? maar te vroeg getest?

ik durf er niet op te hopen , maar wie weet.....

pffff wat een dag..... ik ben kapot!

19. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Bijoux, Oh god kind kwijt....verschrikkelijk zeg. Ik snap dat je dan helemaal in paniek raakt ja. Vooral met al die gekken die er tgenwoodig rond lopen, je weet het niet.

Ik hoop het voor je dat het toch raak is. Die ijzersmaak komt me wel bekend voor van mijn eerste zwangerschap. Ik duim vor je.

20. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    ik dacht dat ik wat kreeg pffff

zei 5min vooraf nog : zal ik ons nr op zn arm schrijven??
    want het is wel enorm druk,

neeeee zegt manlief , hij loopt toch niet bij ons vandaan....
    wel dus!!!

ik ben net enorm misselijk geworden van de smaak en geur van kipfilet ( op brood) misschien ook weer een teken?
    t word nu wel spannend haha

Deel Deze Pagina