@ bijoux oeh wat erg zeg je mannefje kwijt ?? Dat was vast ff schrikken !!! Fijn dat jullie wel lekker weer hebben gehad! En baaaalen van je arm! Mag je nu wel ab kuur nu je miss zwanger bent?? Enne spannenddddd klinkt suuuuper hoopgevend!! Ga super hard duimen!!! @jacenhenk, echt super dat je het zo leuk hebt gehad!!! Heeerlijk na zoveel jaren lekker weer ff als chauffeur aan de gang ipv mama!! Ff iets anders!! Leuk!!! @hier niks boeiends te melden! 2e tablet clomid zit er weer in!! Hopelijk slaat hij weer aan!
@jewe: ja dat is echt een heel gedoe he die papieren enz. snap niet dat dat zo moeilijk moet zijn.. maar toch fijn dat dat nu wel geregeld is. ondanks alles.. en geen geslaagd feestje dus.. hahaha.. vind trouwens de kleding bij prenatal idd flink tegenvallen. ik ga nu maar gewoon op zevenbergen naar het gabbertje, koop meestal mexx voor de kids. @bijoux: ik ga keihard voor je duimen meis.. ik hoop het echt voor je. zit ik volgende week woensdag misschien gewoon met een zwangere miep bij joepie... HIER: logopedist net weg, ging al wel beter maar heeft echt tijd nodig. gelukkig ziet hij er niet erg verhongerd uit hahaha.. ga nu jeffrey weer uit school halen en vanmiddag naar de dokter, ben steeds heel duizelig dus ff kijken wat dat kan zijn en maikel zit helemaal onder de uitslag al een hele poos maar word steeds erger.. dus toch zekerheid voor alles maar even.. fijne dag nog iedereen..
Hoi hoi, ben ik ook weer eens een keer. Jewe, ik krijg gewoon kippevel van je berichtje. Je moeder mag naar huis, maar het enige wat ze nog doen is pijnbestrijding......pffff heftig hoor. Heel erg veel sterkte meid. Bijoux, je maakt het wel spannend hoor. Wanneer ga je nog een keer testen? En je tattoo ontstoken, dat is echt balen zeg. Hoe kan dat gebeuren? Wow, je kleine man kwijt, dat is echt een van je grootste nachtmerries als je kinderen hebt denk ik. Volgens mij duurde dat halfuur wel eeuwen denk ik. Jacenhenk, leuk dat het werk bevallen is. Even lekker wat anders he of vindt je dat niet? Hoe gaat het slapen van Maikel nu? Bbibi, hoe voel je je ondanks de clomid? Wat doet het met je? Of merk je er niet veel van? Mijn eerste week werken zit er weer op, zit er weer gelijk helemaal in. De eerste dag na mijn vakantie kon ik met een nieuwe medewerker al gelijk een gesprek voeren dat ze niet meer hoefde te blijven, ze zat nog in haar proeftijd. Het blijven altijd rotgesprekken. En ik wordt helemaal knettergek van die weg die hier open ligt, moet er constant voor om rijden en op de weg waar je nu langs moet rijden is het megadruk pfffff schiet zo niet op zeg maar. En ook vergeet ik al heel de week de helft van mijn boodschappen, zo ook vanavond, wilde ik pannekoeken gaan bakken, kwam ik melk tekort.:x Hopelijk trekt het snel bij hahahaha, want wordt een beetje moe van mezelf. Zo weer lekker gezeurd, lucht op.
@bijoux: balen meis.. maar positief op naar de volgende ronde he!! samen met bbibi... je hebt er al 2 dus die 3e gaat er echt wel komen.. heb er het volste vertrouwen in, als jij dat ook houdt komt het echt goed.. tot volgende week woensdag 10 uur.. @taby: ja klote he dat die weg open licht.. ik moet daar elke 2 weken bij de keene zijn voor de bekkentherapeut en laatst had ik het gecombineerd met ritje breda, nou nou was nog net op tijd terwijl ik een 45min. speling had, en ook nog geen weg omleiding niks he!!! hoelang gaat die ellende nog duren dan?? jammer dat je werkweek gelijk begon met minder leuk werk, maar ja ook dat hoort erbij.. slapen maikel: overdag super goed om 21.00 ook nog goed en als hij dan om 1 uur komt is het drama.. snap er echt helemaal niets van. vannacht ook weer dik een uur bezig geweest om hem op bed terug te krijgen. we laten nu wel het licht branden en dat zorgt er in elk geval voor dat het al beter is. dus ja probeer maar zo te denken dat ene uurtje is beter dan 24 uur slaapdrama.. morgen naar de dokter omdat ik steeds zo duizelig en misselijk ben. denk dat het weer met mn evenwichtsorgaan te maken heb, merk ook dat ik bijv. met doordringende geuren zoals lavendel, wc verfrisser en wasmiddel ook helemaal onwel word, dus dat zit wel met het evenwichtsorgaan samen.. even kijken of er iets mee gedaan kan worden of dat er eventueel oorzaken kunnen zijn want word er niet goed van.. maikel heeft dan ook gelijk een afspraak staan want die zit helemaal onder de uitslag.. ga nu koken want manlief komt zo weer thuis, die is nu elke avond thuis om half 5 en gaat dan om half 8 weer rijden, is wel lekker, hebben we lekker samen kunnen eten, jeffrey en maikel hebben papa weer kunnen zien en ik kan s'avonds op tijd naar bed toe. ideaal van mij mag hij dit werk nog heel lang blijven doen. nou tot later x
Bijoux, dikke knuffel meid, niet leuk. Jacenhenk, die weg duurt tot ongeveer half okt daarna gaan ze weer verder aan de andere helft van de rotonde concordialaan t/m het spoor geloof ik. 1 uur wakker is nog niet zo erg als 24 uur idd, maar het breekt wel op als je midden in de nacht loopt te tobben. Zo jammer he dat we bij die kleintjes niet precies erachter kunnen komen wat het is. Lekker dat je man 's avonds thuis eet, is wel net zo gezellig he.
@Bijoux, balen van je ongi meid. Las ook een bericht op fb dat je een huisje zoekt voor jou en je kindjes. Zijn jullie uit elkaar? Hett berichtje klonk niet leuk in elk geval. Dikke knuffel voor jou. @Jacenhenk, bah wat naar dat je niet lekker bent. Hopelijk kan de ha er iets aan doen. Maar balen met het slapen zeg. Is erg vermoeiend idd. Jens krijgt nu sinds een week rijstebloem in zijn fles van 19.00 uur en sindsdien slaapt hij ineens door van 19.00 tot 7 uur. Geen fles meer om 23.00 uur thank god, had altijd zo'n hekel aan die fles. @Taby, Oh irritant iss dat ja als je steeds om moet rijden omdat de weg open licht. Hier ligt ook de halve stad open. Wordt er knettergek van af en toe. Ze gooien alles maar tegelijk open en hoe je ergens gaat komen dat mag je zelf uitzoeken...grrr! Vrijdag ben ik jarig en dan willen we ergens naar toe gaan, maar aangezien ze heel veel regen aanhouden zoeken we iets voor binnen. Jullie een idee voor iets leuks pretpark/speeltuin/museum achtigs wat binnen is en leuk is voor kindjes van 2 1/2?
@bijoux baaaaalen meis en je had ook nog wel zo goed je best gedaan sniksnik ...dikke knuf meid! @taby eerste werkweer zit er dus weer op! heerlijk! vervelend alleen dat je gelijk iemand weg moest sturen! lijkt me erg moeilijjk!! wat betreft clomid, merk er niets van gelukkig mijn andere medicatie heeft meer bijwerkingen hihi.. alleen wat opvliegers... maar ben altijd een kou-kleum dus ook dat is niet zo erg het enige wat het met me doet is zwaar emo allemaal maar dat ligt niet zozeer aan de clomid maar aan de MMM vind het erg zwaar allemaal ... @jac wat vervelend dat je je allemaal zo duizelig voelt zeg... goed dat je er naar laat kijken... en ach got de kleine ook onder ed uitslag hmm heb zit je niet meer he ....! wanneer mag je weer een dagje gaan werken? want het was erg goed bevallen toch? @jewe hoe is het nu met je moeder is ze al thuis momenteel? en voor ik miss niet meer optijd in dit tpoic kom dat alvast proficiat!!! ik heb zelf geen kindertjes dus kan je helaas geen tips geven! maar de rest vast wel
Jewe, plopsa indoor in Coevorden is wel leuk en dat is binnen. Maar ik vind het persoonlijk wel erg ver rijden voor het geen wat je daar hebt. Maar is echt iets voor de leeftijd van 2,5 jaar. Bbibi, kan het me lichtelijk voorstellen dat je van de hele MMM emotioneel wordt, is erg zwaar mentaal gezien. En ik vond ook dat sommige mensen om je heen soms van die domme opmerkingen kunnen maken dat je ze het liefst een schop onder de kont zou verkopen. Gelukkig heb je van de medicijnen geen last, want dat lijkt me niet fijn om dat er ook nog eens bij te hebben.
@jewe: plopsa land moet idd heel leuk zijn voor kinderen vanaf 2 jaar.. en alvast gefeliciteerd voordat ik het vergeet hahaha.. en jij dus heerlijke nachten ondertussen. rijstebloem geef ik niet meer daar liep hij helemaal op vast, ik doe granen in de fles maar ook daarvan slaapt hij geen hele nacht door. standaard word meneertje om 23.00 en 1.00 wakker.. gaat vast ooit wel een keer over mag ik hopen!! @bijoux: jeetje meis, balen dat het nu even niet zo lekker gaat, en dat terwijl jullie zo hard bezig zijn om een 3e kindje te krijgen.. misschien eerst even hard vechten voor je relatie eer dat je voor een 3e kindje gaat?? klinkt misschien rot, maar als het fout gaat terwijl je zwanger bent is dat ook mega heftig.. ik bedoel het goed he meis.. vind het echt heel rot voor je.. maar ik weet ook hoeveel jullie van elkaar houden, dus denk wel dat het weer goed gaat komen. jullie hebben al zoveel overwonnen.. @bbibi: het lijkt me sowieso heel zwaar als je zo moeilijk kinderen kan krijgen, enorm onzeker ook. heel veel sterkte dus met dit hele traject.. ik hoop echt dat de medicatie hun best doen, en dat het volgende maand dan toch eindelijk raak mag zijn bij jullie!! @hier: vanmorgen bij dokter geweest en maikel heeft dus eczeem en astma, nu onderhouds medicatie gekregen en over 2 weken terug komen.. nou ik ga mn bed opzoeken morgen ga ik nog een dag naar mn vader zn huis poetsen en dan vrijdag hier alles poetsen en zaterdag moet ik weer werken op de truck.. en dan 2 zaterdagen vrij.. slaapse allemaal..
@Jacenhenk, Heb je iets gehad voor de eczeem? Tygo heeft het ook heel erg gehad die hebben we ook helemaal met teer moeten behandelen,. Nu iis zijn huid gelukkig rustig. Heb laatst dermalex gehaald voor als hij onrustige plekken krijgt dan smeer ik het daar gelijk mee in. Werkt als een trein. Daar zitten geen cortisonen in.
Hij heeft voorlopig een hele vette creme gehad, puur vasaline maar dan zonder parfum of wat dan ook moest eerst maar eens,kijken of dat hielp. Die zalf die jij bedoeld heb ik voor jeffrey ook gehaakd maar werkte niet dus voor hem en mij hebben we wel hydrocortison, en dat hoef ik ook maar heel even te smeren dan is het mega snel weg! En verder wachten we gewoon af!
klopt ik zit er ff doorheen , maar dat komt meer omdat ik echt doodongelukkig ben in etten leur... ik mis mijn sociale leven zo enorm..... en we inmiddels ( vandaag) voor de 2e keer oom en tante zijn geworden ( bij dezelfde schoonbroer en schoonzus) in dezelfde tijd als dat wij proberen om zwanger te worden...... vorige week vrienden bevallen zijn van een baby.... en alles bij ons gewoon niet wil... en dan krijgt manlief de volle laag als ik t niet meer zie zitten , want hij is de enige persoon die ik zie.... niet goed te praten absoluut niet. maar het voelt als straf oid. 3 jaar terug hadden we ene abortus waar ik dagelijks spijt van heb , en nu mogen we gewoon niet zwanger worden van god weet wie. althans zo voelt het eventjes.... maar goed , het komt goed... ik ga zo kraamkadotjes shoppen. ergens wat drinken met mijn kleine grote man..... en mezelf er even bij neerleggen..... want mijn relatie en 2 jongens zijn belangrijker dan dit nu...
@taby dankjewel meid... ja bijwerkingen heb ik gelukkig niet! en onzekerheid heeft uiteraard iedere vrouw die zwanger wilt worden.. gaat het lukken ja of nee? maar als je alweer 8 maanden bezig bent zonedr succes (en dat op mijn leeftijd ??) en dan met clomid en een perfect groot ei nog niet... dan maak ik me daar toch wel zorgen om eerlijk gezegd!! @jacenhenk jij ook bedankt!! komt echt wel goed mag weer klussenvanaf vrijadg en vervelend zeg van je zoon! maar goed dat hij nu medicatie heeft gekregen. Misschien heb ik eroverheen gelezen maar hebben ze bij jouw ook iets kunnen vinden en doen tegen je duizeligheid? en zaterdag dus weer chauffeeur spelen? hihi leuk veel plezier! @bijoux, owh wat naar van die abortus, was dat na jouw 2 zoontjes? heftig hoor... en snap je dubble gevoel wat betreft weer tante worden! het is ook allemaal niet makkelijk! *dikke knuf* wanneer mag je naar ziekenhuis?
ja was idd na de jongste... vrijwel direct erna eigenlijk..... ik ga morgen het ziekenhuis bellen....heb er nu even mijn hoofd niet naar.... heb net kraamkado-tjes gekocht... 1 voor mijn schoonbroer/zus en 1 voor vrienden... en ben stiekem heel jalours , is dat erg? ik geef mijn schoonmoeder het kado mee , want heb zoiezo geen goede band met schoonfamilie ( laatste opmerking van schoonmoeder was : (tegen mijn oudste zoon) je moeder moet zoveel pijn hebben bij tatoeeren dat ze stikt. dus ik heb ook geen behoefte aan een baby daar nu...... zoiezo is mijn schoonbroer heilig , en doet mijn man alles fout in hun ogen. dus schoonmoeders gaat vandaag ook logeren om te helpen!!! heel leuk , want toen ik met achtergleven placenta bloeding werd opgenomen na mijn bevalling kon ik t uitzoeken..... maaaaar ik houd de eer aan mezelf.. mag 1 dagje medelijden hebben met mezelf en morgen gaat het leven weer door. heb ene mooi kado-tje gekocht dus daar kan niemand wat van zeggen. dus laat me van de goede kant zien. ga wel op kraamvisite bij de vrienden... heb bewust 2 weken gewacht nu. en dat vonden ze niet erg....... zal ook wel zwaar vallen , maar ach wat is er nu mooier dan een baby-tje?
jac hoe is t nu met maikel?? las dat jeffrey super goed vooruit gaat! en dan heb je dit weer...... als je me een dagje nodig hebt roep je maar hoor.... heb ik gelijk mijn gedachten op wat anders en bbibi klus ze deze maand!!!! t moet lukken deze keer hoor
Bijoux, dikke knuffel meid. Fijne schoonmoeder heb je zeg. Bbibi, kan het begrijpen dat je je wel zorgen maakt. Als je een duidelijke diagnose krijgt en een juiste behandeling daarop zou krijgen dan weet je beter hoe het er allemaal voor staat he. Nu blijf je zo in twijfel lijkt me. Ik kon ook niet zwanger raken, maar dat komt doordat ik een prolactinoom (tumor op m'n hypofyse in mijn hoofd) heb en toen ik dat wist, kreeg ik daar medicatie voor en was ik uiteindelijk na 1,5 jaar zwanger. Dus ik hoop voor jou en Bijoux ook dat jullie maar snel zwanger mogen worden. Jacenhenk, arme Maikel. Hopelijk slaan de medicatie snel aan. Hier in de buurt zit een paardenmelkerij en die verkopen ook producten om eczeem te behandelen, een collega heeft hier echt baat bij gehad, zij heeft nu geen last meer van haar eczeem. Dus misschien maar in je achterhoofd houden als hij erg last blijft houden van het eczeem. Jewe, alvast gefeliciteerd meid! Wat mij nou net te binnen schiet. Plopsa indoor is niet op maandag en vrijdag open in het naseizoen.
Ik weet echt niet wat te doen morgen? Bijna alles is buiten wat leuk is. Binnen kom je al snel uit op een binnenspeeltuin en daar heb ik niet echt zin in eigelijk.
@jewe nogmaals proficiat meid!! @taby owhhh wat heftig zeg!!! Hoe zijn ze daar zo opeens achter gekomen als ik vragen mag? En hoeveel kindjes heb jij? En wil je er nog meer? Nadat hij weg was heb je toen zonder MMM zwanger geraakt? Fijn hoor!! En bedankt voor je verhaal geeft mij ook weer een beetje hoop! Het is gewoon zo jammer dat het niet zo makkelijk gaat! Was leuker als het echt spontaan was geweest maarja helaas is het niet anders! @bijoux wat heftig zeg van je abortus! Maar ik denk echt niet dat je gestraft wordt hoor! Ook voor jouw komt er nog een klein hummeltje met hulp MMM !!! En wat vervelend van je schoonmoeder zeg stom mens!! Kun je niet goed met hun dus overweg? Vervelend meid!! En ja kraamvisite blijft moeilijk! Mijn hart breekt ook iedere keer! En het lachen vergaat! Maar ik weet hoe groot de wens kan zijn! Dus mag ik het van mijzelf een ander niet misgunnen ( al doe je dat gevoelsmatig wel gewoon) gelukkig wint mijn verstand iedere keer haha! Fijn weekend dames! Mijne is al begonnen gelukkig!!
ook hier is het verstand toch nog aanwezig hoor.... maar ben dr wel steeds weer van slag door.... de kids zijn nu alle 2 op school , dus ik ga lekker even niets doen..... vanmiddag weer aan de slag in huis en dan is t morgen weekend. ik wil zondag graag naar het strand , lekker uitwaaien en niets doen.. kindjes in t zand met laarsjes aan. ik op een kleedje en met jas aan kijken..... gewoon even lekker niets doen. jewe : met dit weer ga ik ook graag paddestoelen etc zoeken met de kids.. en door de blaadjes lopen in het bos