Bijoux, was echt heerlijk weer vandaag om naar het strand te gaan joh, lekker hoor. Bbibi, we kwamen er niet ineens achter. Ik was gestopt met de pil om zwanger te kunnen raken. Maar ik werd steeds maar niet ongesteld, dus in het begin had je nog goede hoop en testen maar, maar ze bleven maar negatief. Na 9 maanden toch maar naar de huisarts en die wist het eigenlijk ook niet, dus na een paar keer de huisarts bezocht te hebben heeft hij mij naar de gyn doorverwezen. Bij de gyn werd er een bloedonderzoek gedaan, omdat ik bepaalde symptonen had, zoals melk uit mijn borsten (en dat terwijl ik echt niet zwanger was). Uit het bloedonderzoek bleek dat mijn prolactinewaarde te hoog was (hierdoor produceerde ik dus ook borstvoeding). En aan de hand van die waarde werd een MRI van mijn hoofd gemaakt en werd het duidelijk dat ik een tumor had. En doordat de tumor zo groot was, gooide hij de werking van mijn hypofyse in de war. Ik had dus totaal geen cyclus, wel lekker hoor om niet ongesteld te worden, maar niet handig als je zwanger wilt worden. Dus kreeg ik medicatie om de tumor klein te maken en ook zo te houden. En toen werd ik na iets minder dan 1,5 jaar weer ongesteld en de volgende maand werd ik niet meer ongesteld, maar dat kwam doordat ik zwanger was. Ik loop hierdoor bij de gyn, neuroloog en oogarts, die tumor zit in mijn hoofd, maar gooit mijn hormonen in de war en als hij groter wordt kan hij mijn zicht in gevaar brengen, dus vandaar overal die controles. Maar wij hebben 1 dochter, waar we heel gelukkig mee zijn en willen het daarbij houden, dus voor ons geen kinderwens meer. En de artsen hebben mij verzekerd dat deze tumor goedaardig is en niet kwaadaardig kan worden, dus dat is wel heel erg prettig. Lang verhaal, maar zo zit het dus. En hoe gaat het verder met iedereen? Fijn weekend gehad? Jewe, wat ben je nog gaan doen afgelopen vrijdag?
@taby, Jeetje dat lijkt me ook schrikken als je ineens hoort dat je een tumor hebt in je hoofd. We zijn vrijdag dicht bij huis gebleven en naar een binnen speeltuin geweest. De vossenberg. Was erg gezellig. 's avonds zijn jeroen en ik samen uit eten geweest bij merlijn in oosterhout. Was een erg gezellig dagje.
oef taby , wat een verhaal zeg! ik zou me rot geschrokken zijn.... jewe je hebt een leuke dag gehad dus? fijn!! ik heb gister weer gezellig visite gehad uit eindhoven. vrienden met hun mooie meisje chloe. ze is nu 5mnd oud en wat ene lekker ding!!! ben zo verlieft haha........ dadelijk gaat de jongste naar de psz en ga ik lekker even winkelen denk ik....even weg uit huis. ben met smart aan t wachten op een brief van de woningbouw uit eindhoven. maar de post komt niet op maandag....dus morgen nieuwe kansen...... en dan woensdag naar joepei met jac en de kids.... donderdag en vrijdag boodschappen doen en grote schoonmaak. alle zomerkleding inpakken in dozen. en zaterdag naar beverwijk. en zondag op visite en de mannen naaar de keuring met de hond lekker weer een weekje vol
Jewe, klinkt als een goede verjaardag. Gezellig hoor! Bijoux, en nog wat kunnen scoren tijdens het winkelen? Doe je de zomerkleding alvast inpakken voor een eventuele verhuizing? Druk weekje, lekker hoor. Mensen om me heen schrikken harder, dan ik zelf schrok. Het was voor mij een opluchting dat waarschijnlijk daarvandaan mijn hoofdpijn kwam die ik al jaaaaaaren erg heftig had. (niet aan een stuk door natuurlijk, maar wel erg vaak)
ik heb poetsdoekjes en hg ramen schoonmaak spul haha , dus niet echt gescoord ja ik pak t vast in voor een verhuizing , en mocht de verhuizing niet doorgaan om welke reden dan ook dan verbouwen we hier alles en moeten de kasten de kamer uit... dus zoiezo moet het dan allemaal ingepakt worden... ik heb t dr best moeilijk mee nu. mis mn eindhoven zo enorm , maar houd ook zoveel van mn huisje hier.. etten leur vind ik niet fijn wonen , maar mn huisje is echt mn thuis/.. tegenstrijdig klinkt dat ofniet? ik kan begrijpen dat je nu bij was dat je wist waar je hoofdpijn vanaf kwam. maar toch ik zou em rot schrikken fijn dat je het zelf zo een plek kunt geven... xx
@taby: jeetje das inderdaad een heel schokkend verhaal.. knap hoor dat je er zo luchtig over kan nadenken.. ik zou echt in paniek zijn geraakt.. @jewe: fijn dat je verjaardag zo goed geslaagd was, jammer dat het weer niet mee wilde werken, maar zo te horen was dat geen reden om er toch echt een feest van te maken.. @bijoux: aan de grote schoonmaak dus.. hier moet ik ook de kleren nog gaan uitzoeken maar nog steeds geen puf voor gehad, misschien zaterdag op het gemak eens aan beginnen.. en tot morgen bij joepie. @bbibbi: nog wat wijzer geworden?? je moest toch weer naar het ziekenhuis? of vergis ik me nu.. hier: nog steeds slapeloze nachten, gister kwam hij 1x nadat ik hem een avondpapje van nestle had gegeven, dus dacht nou opgelost, maar helaas kwam hij vannacht weer gewoon om 1, 3 en half 7.. verder vrees ik dat de medicatie omhoog moet, hij blijft maar piepen en ook de uitslag is er ook nog steeds maar die lijkt minder te worden.. afgelopen zaterdag weer gewerkt, dus was echt een pijnzooi in huis, dus vanmorgen heel de beneden boel aangepakt, en vanmiddag als ik van de bekkentherapeut kom, nog ff boven stofzuigen en dweilen. en dan vanavond tijdens gtst alle was wegstrijken, heb vandaag al 2 wasjes gedraaid en de 3e ga ik zo doen. dus daar ligt ook een berg van.. voor de rest alles op het gemak, jeffrey is helaas bij tijd en wijl niet om te genieten, is echt hondsbrutaal net had hij me weer gebeten.. word af en toe echt gek van hem.. heb dit keer dus ook terug gebeten, het moet maar eens een keer afgelopen zijn, weet alleen niet of hij het nu heeft afgeleerd, vrees het ergste.. bij hem helpt het meestal niet om boos te doen of een corrigerende tik uit te delen.. dan gaat hij vaak alleen nog maar meer slaan,bijten,knijpen enz. enz. pfff hoop dat hij deze "fase" snel uit is. a.s zaterdag hebben we een leuk uitje van henk zn werk, tenminste uitje, we gaan bbq in de loods.!! hahaha.. maar toch ff eruit zonder de kids en dat is wel heel lekker.. nou ga weer verder voordat de oppas komt. xxx
@taby wat een heftig verhaal zeg!! Je leest het toch vaker een tumor bij de hypofyse!! Maar dat dat ik combi stond met hoge prolactinewaardes wist ik niet! Wat ik wel bijzonder vind is dat ze je zoooo snel hebben weten te heloen met medicatie, en dat je toch opeens nadat je ongi was geworden zoooo snel zwanger bent geraakt!!! Super !!!! Dus dubbel fijn, toch nog snel zwanger en goed dat ze het ondekt hebben!! Als je aan de pil was en geen kinderwens had was je er wss nooit of pas heel laat achter gekomen!!! Dus goed dat je er optijd bi was !! En voor jouw nu extra genieten van je dochter!! @ jewe lekker gegeten bij merlijn? Suuuper leuk daar!! @ bijoux wat vervelend meid dat je je zo ongelukkig voelt in etten!! Wordt er zelfs beetje droevig van van je berichtjes hoe erg je het vind!! Is het voor je man wel mogelijk naar EHV te verhuizen met zijn werk?? En heb je je ingeschreven voor een huis in eindhoven? En je kinderen hebben die wel genoeg vriendjes in de buurt? En hebben zij het wel naar hun zin? Hihi wat een vragen he? Hihi sorry!! @ jac wat heftig dat je zoon zo moeilijk opvoedbaar is? Bijten? Owhjee dat is echt niet goed hoor!!! Heftig allemaal hoor en moeilijk lijkt me dat!! Gek idee eigenlijk he? Ik kan niet wachten op een kindje sta echt te springen en jij zou zelfs willen soms dat je een dagje zoder kon hihihi hoe krom is dat haha maar wel erg begrijpelijk!! En dus nog een lekkere BBQ in het vooruitzicht? Leuk!! Was het rijden op de vrachtwagen weer goed bevallen? @hier idd naar ziekenhuis geweest!! Helaas slecht nieuws!! Clomid heeft minder goed zijn werk gedaan! Ei was nu opeens 12mm ipv 22 dus was echt een flinke tegenvaller En ze willen mij ook niet aan de utrogestan zeten helaas dus ook dat is klote!! Dus donderdag moet ik weer terug voor FM zucht... Erg vervelend!!
Bbibi, wat een pokke nieuws zeg. Is niet waar je op zit te wachten. Hopelijk donderdag 22mm. Jacenhenk, pfff nog steeds die gebroken nachten joh. Dat is niet fijn. Bevalt het werk je goed? Dat is niet zo fijn dat Jeffrey je zo aan het uittesten is. Verschrikkelijke fases vind ik het. Bijoux, ja dat is niet echt iets gescoord nee hahahaha. Jammer dat je hier niet naar je zin woont, ondanks je wel jezelf thuis voelt in het huis waar je nu woont. Dus het wordt verhuizen of verbouwen, dus nog wel wat werk aan de winkel voor jullie. Zo, vanavond kwam de traumaheli heel laag overgevlogen en zagen we landen iets achter ons in de wijk. Blijkt een kindje raak zijn gereden door een scooter. Pffff toch je ergste nachtmerrie ooit he dat er iets met je kind zal gebeuren.
@taby ja was weer klote nieuws idd maja we hopen maar dat hij wel iig nog doorgroeit dat deze cyclus niet voor niks is geweest!! anders weer provera en hogere dosis!! en owhhh wat heftig zeg... !! moest de traumaheli komen? dan moet het echt foute boel zijn geweest! bah krijkg er helemaal kippenvel van! wat erg zeg... :S dat is idd je grootste nachtmerry als zo iets gebeurd!! pfff
@taby: gatsie.. je moet er niet aan denken dat het je overkomt.. bah bah.. ook hier kippenvel.. en ja deze fase is echt niet leuk.. zit jij er ook nog steeds in met je meisje, of is die er ondertussen weer overheen.. ik hoop dat het bij jeffrey ook maar van tijdelijke aard is. denk dat ik maar een abo ga nemen voor bij ballenland roosendaal hahahaha.. ik ga nu ff wat tijd voor mezelf pakken nu ze alle 2 op bed liggen. fijne dag nog allemaal.. xxx @bijoux: was weer ouderwets gezellig meis.. heb ff in agenda gekeken voor volgende week, je zou maandag kunnen komen, maar dan is jeffrey wel naar psz toe, in de middag is hij wel thuis maar dan moet jayden weer naar psz toe, en dinsdag moet ik in de middag naar uwv in breda dus dat word hem ook niet. dus dan zou je dinsdag morgen kunnen komen. maar ook dan zit die van jou ook op psz. hahaha.. lekker moeilijk zo hihihi @bibbi: jeetje wat een onwijs klote nieuws zeg. daar zit je echt niet op te wachten zeker omdat het de vorige keer zo goed was aangeslagen.. hier draaien de duimen overuren voor je dat hij donderdag wel boven de 20mm zit.. hier: weer een bagger nacht gehad, maar vertel eens wat nieuws hahaha.. nu liggen ze allebei op bed jeffrey was helemaal gebroken na het speelparadijs hahaha.. verder eigenlijk weinig nieuws te melden, eten gaat nog steeds niet super met maikel, het meerendeel vind hij leuk om uit te spugen ipv op te eten (bijoux heeft dat in levende lijve ondervonden hahaha) maar hij hapt tegenwoordig al een klein beetje zelf, en het kokhalzen is ook al stukken minder, maar ja, zou leuker en makkelijker zijn als hij gewoon achter elkaar zn eten zou opeten. want normaal gesproken gaan ze nu al eten met stukjes erin eten, nou dat hoef ik dus echt nog niet te doen bij hem.. blij dat de bv zo goed loopt.
ff snel een quicky want ben druk op het werk... helaas ei is amper gegroeit! 16mm nu !! dus gaat opeens niet meer zo snel baaaaaaalen ... gynae weet niet zeker of hij gaat springen nu het zo lang duurt! hij hoop zondag! moet vonde week vrijdag bloed prikken en maandg erna uitslag... weer afwachten helaas! xxx
Pfff Bbibi toch, niet fijn. Afwachten maar weer voor jullie. Jacenhenk, niet fijn dat het slecht slapen nog steeds aan de orde is. Bij Britt gaat het nu op het moment wel goed met haar gedrag, ik roep maar niet te hard. Voor je het weet kondigd weer een volgende fase zich aan.
@hier goed nieuws vanmorgen posi ovutest dus morgen eisprong! Afgelopen 2 weken goed geklust nu vanaaf nog en morgen ochtend weer en dan maar weer afwaxhten! Volgende week maandag bloedprikken en dinsdaguitslag progestron!! Hoe is het met jullie dames? Fijn weekend gehad!? En bijoux jij al naar fertiliteitskliniek geweest meid? Xx
ooooh bbibi spannend!!! ik heb even pauze.. even geen babys etc aan mn hoofd. maar aan mezelf en mn gezin denken. was zoveel bezig met zwanger worden dat ik mn eigen 3 mannen begon te vergeten... en mezelf ook niet meer op nr 1 had staan.. dus nu even tot januari genieten van de feestdagen , kaarsjes aan en wie weet komt t vanzelf wel.... x
@bijoux, ja blij dat ik nu toch nog eindelijkkkk een ei heb gekregen ( dag 19 vandaag morgen springt hij denk ik dag20) Wat goed dat je ecen afstand kan nemen!! Hoe oud ben je als ik vragen mag? En dat je je 3 mannen vergeet is zeker niet goed! Dus fijn dat je jezelf terug kan roepen en ecen lekker kan genieten van alles om je heen en je mannetjes!! Maar en je dus niet meer naar die feriliteitskliniek geweest dan meis? En al nieuws over de woningbouw in eindhoven?? Xx
Bbibi, spannend hoor, hopelijk een goede uitslag binnenkort meid. Bijoux, goed dat je even aan jezelf en je 3 mannen gaat denken. Knap dat je het even opzij kunt zetten. Alvast hele fijne feestdagen en ik hoop op een prachtig kerstkadootje voor jullie. Vandaag is Britt gaan fietsen zonder zijwieltjes, helemaal trots.
@bibbi: wat onwijs goed nieuws, heeft al dat duimen toch geholpen, ik hoop dat je snel nog beter nieuws krijgt! @bijoux: tja had het je al gezegd hoe trots ik op je ben dat je nu eerst aan jezelf en je gezin gaat denken. Tot woensdag, we kijken wel waar! @taby: kleine meisjes worden groot mama! Onwijs knap hoor! Hoe is het verders, met werken ook alles goed? @jewe: hoe is het met jou meis? Dikke knuffel voor jou Hier: We hebben voor jeffrey hulp van school ingeroepen, hij word steeds erger, bijten slaan en ook op scbool nu. Via school gaan we nu in gesprek met cb, school en gedragsdeskundige en logopedist. Kijken of zij nog tips hebben. Gister beet hij maikel zelfs in zn teen! Dus hoop dat dat gesprek snel komt. Nou maikel slaapt nu weer maat ben weer een uur bezig geweest om hem na de voeding weer in bed te krijgen. Ga weer verder slapen, truste allemaal
@taby woooow super goed van je dochtertje! zoals jac zegt kleine meisjes woredn groot hihi @jac wat enorm vervelend zeg dat het zo stroef gaat met jeffrey! hopelijk dat de hulp goed gaat helpen om het hem af te leren. Lijkt me erg moeilijk hoor de situatie waar jij inzit! sterkte *knuf*
Dank je bbibi, hij ligt nu te slapen dus ik ga ook plat. Ben een uur geleden ongi geworden na dik 1,5 jaar. Echt kl#te maar ja hoort er helaas ook bij. Maar van mij had het nog 3 jaar weg mogen blijven! @bijoux, had je het bericht nog gelezen op fb, als je zin hebt kom je gezellig langs zevenbergen maar heb echt geen puf meer voor joepie.. bloeduitslagen van bloedprikken waren ook binnen, moet weer terug naar internist, ijzer was 3 die moet tussen de 10-30 zitten en hb was 6,9 en die moet tussen 7,5-11 zitten, dus gaan weer dw lappenmand in Truste alkemaal