Mama's uir R'daal, breda, zundert omstreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lala87, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hoi hoi,

Jacenhenk, zal het niet een bepaalde fase zijn bij Jeffrey?
    Hopelijk kunnen ze wat tips geven om alles weer in goede banen te leiden meid.
    Weet je waar die lage ijzerwaarde vandaan komt? Niet fijn hoor.

Hier: gaat alles goed. En met Britt ook, ze is al heel druk bezig met het naar de kleuterschool gaan, terwijl het nog 3 maanden duurt hihi.
    Ben op het werk bezig met een leuke cursus, veel voorkomende ziektebeelden worden doorgenomen. Erg leuk, want je weet het allemaal wel, maar het is in de loop van de jaren toch wat verandert en het werkt toch weer even verhelderend.
    Alleen verlang ik nu alweer naar de zomer hoor, ben echt geen slechtweermens.
    Bij jullie ook alles goed?

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @jac wat vervelend dat je je zo slecht voelt. En je bloedwaardes wauw dat ziet er inderdaad echt niet goed uit! hoe kan dat nu opeens? is dat nog van je bevalling ofzo?
    ik denk adt jij het eens wat rustiger aan moet gaan doen. zelf een rustige baan zoeken en je kindjes af en toe wegbrengen naar kinderopvang zodat je ookc wat tijd voor jezelf gaat krijgen!
    Dat heeft ieder mens nodig! *dikke knuf*

@taby owhhh ik oooooook! ik wens ook de zomer terug! ik heb altijd enorm veel last van winterdepressie! ik ga vaak naar de zonnestudio voor een mooi kleurtje en voor mijn gemoedstoestand. Maar dan nog is deze donkertje echt nietsss voor mij! bleghh!

en wat schattig dat je dochtertje al zo bezig is met de kleuterschool hihi! super schattig!
    sorry als ik het al; eens gevraagd heb, maar hoe oud is britt ?

@hier niet veel nuttigs te melden, als alleen dat ik nu sinds een maand aan de DCI zit. Dat is een nutig supplement voor mensen met PCOS. het helpt de bloedsuikerspiegel te verlagen, en te zorgen dat ik minder testosteron (mannelijk hormoon) aanmaak. Zodat ik gewoon weer vruchtbaar wordt (van jezself).
    en verrek het werkt nog ook !!!! (mag overigens ook wel voor dat geld 55€ per potje). Ik slik het nu een maand, en heeeeel mijn acne was terug gekomen sinds stoppen diane pil. Echt zo erg had ik het nog nooit gehad. Mijn huid deed ook zooo enorm zeer.
    En mijn make-up zat voor geen meter meer!

En nu sinds die pillen zijn ze suuuuper goed hun werk aan het doen. Mijn huid begint helemaal glad te worden en mijn make -up zit perfect! iedereen valt het op zoveel complimentjes al gekregen voor mijn gladde huid!

dus oftewel het middeltje begint te werken dus mijn hormonen beginnen dus al meer in balans te raken! zo enorm fijn! ik hoop dat het zijn vruchten afwerpt en dat ik gauw daarmee zwanger raak hihi :D

3. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Bbibi, Britt is 3 jaar en 9 maanden.
    Wat een superpillen eigenlijk. Fijn dat de acne verdwijnt, nu hopen dat ze verder hun werking ook nog doen. Dan zijn ze het geld wel waard.

Wat was het heerlijk weer he vandaag.
    Britt is niet helemaal fit, hoest en zegt hoofdpijn te hebben.
    Maar toch zijn we vanmiddag eventjes naar de kinderboerderij in Rijsbergen geweest.
    Was echt zweten daar in mijn winterjas hahahaha.
    Vanavond is ze op de bank al in slaap gevallen, dus was wel een beetje teveel van het goede denk ik, maar ze klaagde gelukkig niet meer over hoofdpijn. Vind dat altijd zo akelig als zo'n kleintje klaagt over hoofdpijn.
    Dus we wachten het maar even af hoe het met Britt gaat verlopen.
    Maar jullie nog plannen voor het weekend?

4. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    @taby : vervelend dat ze zo over hoofdpijn klaagt..
    en lekker moe dus, lijkt me zo lekker als ze op de bank in slaap vallen naast je, doet jeffrey dus echt nooit, af en toe in de auto na een lange dag, maar ook dat is zeldzaam..

en al lekker bezig met school dingen dus.. lijkt me voor jou ook wel raar/moeilijk, nu word je kleine meisje echt groot, of heb je er niet veel moeite mee!?

@bibbi: wat onwijs lekker dat de pillen zo goed lijken te werken, zou daar denk ik ook wel 55,00 voor over hebben dan..
    hoop dat het nu ook heel snel raak mag zijn en dat je het geld van de pillen dus dubbel en dwars eruit haalt met een prachtig liefdes beebje..

@bloedwaardes: tja bibbi, ik heb het al eerder gehad toen waren ze iets hoger, sowieso helpt de bevalling natuurlijk niet mee, maar normaal hoort je lichaam het zelf te herstellen helaas is dat bij mij dus niet het geval en die pillen die helpen niet, houd mn lichaam niet vast.

ze waren aan het kijken of ik een lek had waardoor mn waardes zo daalden, maar toen werd ik zwanger van maikel en was die test dus niet meer betrouwbaar, dus zal van voor af aan weer moeten beginnen vrees ik wat inhoud: eerst weer transfus, dan elke paar weken prikken, zakken ze niet dan om de maand, en dan steeds langer ertussen, zakken ze weer, dan krijg ik een darm onderzoek, omdat je door een bepaalde darmziekte verlies kan hebben van je ijzer en hb.
    maar omdat dat een rot onderzoek is,doen ze standaard deze weg.

dus moeten nog zeker wel een half jaar tot jaar afwachten tot we meer weten.. en ik me weer fitter voel.

maar maikel werkt weer een beetje mee. heb gister het licht weer aangelaten, en om 23.00 kwam hij voor de laatste voeding en vervolgens pas weer om 4 uur:D:D:D:D en heb hem net om 8 uur wakker moeten maken.. helemaal happy dus..

nou ga lekker douchen met de jongens dan bloemetje halen voor oma's die is jarig en dan dus naar zierikzee toe.
    manlief is nog ff werken maar is rond 11/12 uur weer terug thuis..

fijn weekend allemaal...

5. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jacenhenk, lekker nachtje heb je achter de rug joh. Heerlijk.
    Vind je het geen akelig idee dat je misschien bloed verliest op de een of andere manier?
    Gefeliciteerd met de verjaardag van jullie oma, leuke dag gehad?

Dat Britt straks naar school gaat is wel weer een heel appart iets. Ik vind het zo gezellig dat ze thuis is en dat we dan lekker kunnen keuvelen.
    In januari moet alles op uur en tijd en dat is echt niet fijn, maar dat zal vast ook wel weer wennen hoor. Net zoals vandaag waren we pas om 10uur beneden, lekker nog een beetje tv kijken in bed, douchen, aankleden en dan op ons gemakje naar beneden. Dat zal er straks niet meer inzitten. (behalve dan op de dagen dat het geen school is).
    Wel vind ik het aan de andere kant wel weer een leuke fase, ze gaat weer veel andere dingen meemaken en leren. Gaat (hopelijk) vriendjes en vriendinnetjes krijgen en wordt er bij elkaar thuis gespeeld.
    Maar ook weer nieuwe dilemma's, wanneer laat ik haar los en hoe los moet ik ze dan laten. Ben nogal een kleefmoeder.:)
    En ik zie wel 1 groot voordeel, kan gewoon even aan een stuk door poetsen of strijken, dat is dan wel weer handig.;)

Wat een lekker weertje gisteren en vandaag he.
    We zijn vanmiddag lekker even naar het bos geweest, heerlijk en prachtig al die herfstkleuren en paddestoelen.

6. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    ja dat zal wel ja, ik denk dat het altijd 2 kanten heeft. ben in elk geval blij dat ik daar nog geen last van heb hahaha.

wbt het bloed, ik lek niet echt bloed, je moet het zo zien:

je darmen halen alle voedingstoffen uit je darmen, ook je bloed gaat langs de darmen en daar zitten rode en witte bloedlichamen, ijzer, enz enz. je bloed verspreid al die stoffen in het hele lichaam zodat alles werkt zoals het moet, als er bij mij een "lek" zit, dan betekend dat dus dat er langzaam ijzer weg sijpelt dus dat een bepaald lichaamsdeel waarschijnlijk dus de dikke darm die meer ijzer opneemt dan nodig is.

tenminste dat is wat er toen is uitgelegd. als er bloed zou weg lekken, hadden ze dat neem ik aan gewoon via een echo/mri of wat dan ook kunnen zien. dus zo werkt het niet.. (dat hoop ik dan tenminste maar, anders zou ik me inderdaad wel wat meer zorgen maken hihihihi)
    helaas kan ik nu alsnog pas de 14e terecht dus ga maandag eerst maar weer ff bellen.

verjaardag was gezellig, daarna nodigde mn broer me uit om bij hun te komen eten, dus hebben we gedaan en waren pas om 21.15 thuis. jeffrey lag echt voor pampus, heb hem slapend uit en aangekleed en maikel was wel weer wakker, maar die ligt nu ook op bed, straks nog een pyama papje en dan hopen dat hij weer zo goed slaapt , wen je heel snel aan:D:D:D:D:D dat je een keer langer mag slapen.. echt heeeeeeerlijk..

morgen gaat henk eerst sporten met jeffrey en maikel blijft bij mij, daarna weer een verjaardag. en even nog genieten van de rest van het weekend..

nou ga show me the money verder kijken..

tot later

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @taby jaaa ik hoop ook dat de pillen verder nog hun werk gaan doen zou mooi zijn! en jouw dochtertje dus alweer bijna 4 !! wel leuke leeftijd lijkt me dat!! :) en straks naar school dat wordt idd loslaten... moeilijk hoor! maar wat je zegt zitten ook voordelen aan! kan je ook weer wat doen en tijd voor jezelf heb je ook wel eens nodig!

@jac bahh wat een akelig verhaal zeg! maar heb je poliepen ofzo in je darm dan? want dan kun je idd licht bloedverlies hebben in je darm wat langzaam weg loopt waardoor je ijzertekort krijgt!
    pfff dat jij het nog volhoud en dan met 2 kinderen!
    wel fijn dat je zoontje het nu zo goed heeft gedaan van 11 tot 4 uur! dat is al wel erg netjes toch?
    ik hoop dat de onderzoeken mee gaan vallen voor je en dat je je gauw weer goed gaat voelen!!
    en ik hoop idd dat deze pillen lijden tot een mooi babytje! we zullen zien hihi ;)

hoeist met bijoux?

8. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    wat een rot weer nu ineens he..

voor iedereen die het nu nodig heeft: een heeeele dikke knuffel..

hoe gaat het met de andere dames???

hier nu ondertussen alle 3 ziek, henk,ik en maikel.. tot nu toe lijkt jeffrey de dans te ontspringen, ik hoop het maar, hij is nu eindelijk weer een beetje aan het bijdraaien dus laat hem maar lekker zn ding doen.

ook gister brief van ziekenhuis gekregen kan pas de 14e dec. terecht dus ga er maar ff over bellen straks!! beetje laat hoor..

verder heb ik via facebook een leuke prijs gewonnen, baby-mama verwen pakket.. moet je liken en delen en een leuke reactie geven. het enige wat ik erbij had gezet was: heb je hem ook in een jongens versie?? hahaha en blijkbaar was dat leuk genoeg om het te winnen!!
    dus ben benieuwd. zit dus sowieso een roze romper met aarbei en hartjes in. en verder volgens mij een ketting/oorbellen en een legging ofzo en armband.. dus hopelijk heb ik het snel binnen..

verder druk bezig met beter worden en dierenplaatjes sparen/ruilen..

dus als iemand van jullie er nog over heeft... HEEEL GRAAG!!!!

verder niet echt heel veel te melden..

9. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hey Jacenhenk, heb ik jou al niet vaker gezien vandaag. hahahaha;)
    Jullie ook aan het sparen voor de dierenplaatjes, wij ook. Mijn ma neemt de dubbele weer mee om verder door te geven, wij krijgen ze ook via allerlei wegen.
    14-12 is wel redelijk laat ja, denk je dat je er eerder nog tussen zal kunnen komen?
    Wat leuk dat je een pakket hebt gewonnen via fb, ben benieuwd wat het allemaal is.

Hier gisteren het officieel gedeelte van mijn 12,5 jarig jubileum op het werk gehad, lekker verwend met een speech, grattificatie, kadobon van 50,- en een boedhabeeld.
    En daarnaast had je een keuze uit 3 dingen, 1 je mocht een receptie houden, 2 een uitje met je team te waarde van 300,-, 3 helemaal niets doen en zelf een extraatje krijgen.
    Ik heb samen met 3 andere collega's uit mijn team voor de optie van teamuitje gekozen, dus we hebben volgende week een teamuitje.:)
    Veel uitjes volgende week op de planning; dinsdagmiddag lunchen met de leidinggevenden, donderdagavond uitje met het team en vrijdag gaan we in Breda bij een sushibar eten met alle dames uit de straat. Gezellig!!!

Jullie ook nog leuke plannen????

10. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    #1250 jacenhenk, 26 okt 2012
    Laatst bewerkt: 26 okt 2012
    jij lekker druk dus.. wat leuk zeg dat je zo beloond word voor je jubileum..

en ja.. waar zag ik je nu ook al weer?? hihihi moest er echt ff uit, na bijna een week binnen te hebben gezeten. en we wilden samen ff bij h&m kijken dus dat was wel gezellig.. en toen was het ineens middag dus ja waar ga je dan lunchen.. idd bakker bart.. echt stom toevallig dat ik jou dan daar weer tegen het lijf loop.

wat was britt gegroeit zeg sinds de laatste keer in ballenland.. gaat echt hard jou meisje..

@bbibi: hoe is het met jou weet je al meer??

@bijoux: hoe gaat het bij jou schat?

@jewe: alles goed met jou meis... dikke knuf voor jou, zal niet makkelijk zijn momenteel..

nou zo jeffrey naar psz brengen en dan verder in huis hier, gister toen schoonzus weg was al heel veel kunnen doen, alles gezogen en gestoft, bedden verschoont en beneden gedweilt, wasjes gedraaid en al een eind weg gestreken.
    nu nog boven dweilen zo gelijk boodschappen doen en dan de overige was vanmiddag nog wegstrijken en dan ben ik het zat voor vandaag.

morgen weer werken en smiddags komen ze de bank ophalen die is verkocht, dus hoop dat snel onze eigen bank binnen zal zijn. en in de avond krijgen we visite van een vriend die in halsteren woont maar we zien elkaar maar max 2x per jaar als we dat al redden zo druk allebei, maar het is goed zo dus word gezellig

en zondag is mn broer jarig dus naar zierikzee, en daarna gelijk door naar een vriend van ons, had gevraagd of we kwamen eten dus een drukte van belang dit weekend.

dus bij deze alvast: iedereen een heel fijn weekend!!!!!

11. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha dames,

Even een klein berichtje van mij.

We zijn nu onder behandeling in het voortplantingskliniek in Tilburg. Na verschillende onderzoeken (zowel bij mij als bij mijn vriend) hebben zij besloten voor IVF of ICSI te gaan. Het zaad is te onstabiel en onbetrouwbaar voor IUI.

Info-map over IVF/ICSI is binnen gekomen en moeten we goed doorlezen. Wanneer wij er aan toe zijn, maken we een afspraak om onze beslissing door te spreken. Wij mogen namelijk zelf kiezen! (wat ik heel bijzonder vind...)

Vanaf dan mogen we ook zelf de keuze maken wanneer we aan het traject gaan beginnen. We krijgen zelfs de keus om met een psycholoog te gaan praten. In iedere fase van het traject.

Verder gaat het tussen ons gelukkig nog steeds heel erg goed! Helaas ben ik op dit moment snipverkouden, heb geen smaak/reuk/stem en heb ik lichte koorts. Ik mocht vandaag niet komen werken van mijn directeur.

Liefs jufaman

12. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jufaman, jeetje een heel traject te gaan zo voor jullie. Maar wel mooi dat ze jullie bij bepaalde keuzes nog vrij laten.
    Jij ook al verkouden, hier zijn wij ook al de familie snot hahahaha.

Jacenhenk, lekker actief beter in huis joh. Lekker he als alles aan kant is.
    Druk weekendje voor de boeg, maar wel gezellig zo te lezen.
    Gaat het nog steeds goed met het slapen van Maikel?

Hier een weekendje werken, Britt komt morgen wat later op de ochtend naar mijn werk, gaan we lekker de bewoners bezig houden. Vinden ze altijd erg leuk van dat kleine grut over de vloer.:)

13. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    ik meld me heel eventjes.. moet nodig bijlezen , maar heb t even druk gehad met mezelf ( sorry ) en gister was manlief jarig , en vandaag hebben we feest.

deze maand geen zwangerschap dat weet ik vrijwel zeker.... want we hebben er niet om geklust....

fijne zonnige dag allemaal! ik lees vanaf maandag weer even bij/mee.

xxxxxx

14. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hey Bijoux, leuk dat je weer even komt kijken. Is toch lekker even aan jezelf denken, ook belangrijk hoor. Als je niet goed voor jezelf zorgt, kan je ook niet goed voor een ander zorgen zeg ik altijd maar.
    Gefeliciteerd met je man zijn verjaardag. Fijne verjaardag gehad?

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Hey dames,

Even snel niet helemaal bijgelezen want was te veel en ik sta op het punt naar huis te gaan van werk!
    taby ik zag iets van je jubileum voorbij komen!! heb je het leuk gehad? en dik verwend?
    jac hoe is het met jouw meid? en met je gezondheid? en met de kiddies ? gaat het wat beter allemaal met ze?
    bijoux welkom terug meid! hoe is het met je? en mentaal? hoe is het met huizenjacht in eindhoven?
    en juffaman, wat fijn dat je zelf de keuze mag maken. vervelend dat het toch definitief IVF wordt maar gelukkig weet je waar je aantoe bent! hopelijk komen jullie er gauw samen uit en ben je gauw zwanger van een kleintje!!

@hier niks spannend te melnden als alleen dat de DCI zijn werk goed gedaan heeft! gister 13dpo ongi geworden dus een lf van 12 dagen ipv 8 of 9 !!!!!!!! dus suuuuuper goed nieuwd! zo happy! dus de kans op zwangerschap wordt steeds groter nu mijn lichaam in balans raakt! enorm blij mee!
    verder volgende week vrijdag weer een follikelmeting! ik denk dat ik rond mijn verjaardag (15november) ongeveer mijn eisprong ga krijgen! zou leuk zijn op mijn eigen verjardag zwanger te raken! want ik heb steeds geroepen dat november mijn maand wordt! dus ik hoooop het hihi!

fijne avond meiden!! :)

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Bbibi, Fijn dat de pillen werken voor je. Ik duim voor je dat november idd jou maand wordt.

@Jufaman, Heel veel om over na te denken dus. Fijn dat het tussen jullie goed gaat dat is een goede basis voor het traject waar je in gaat. Heel veel sterkte en succes.

@Taby, wat gezellig je dochter op het werk.

@Bijoux, sterkte meid!

@Jacenhenk, hoe gaat het met je en de kids?

17. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Bbibi, hopelijk wordt november jou maand, mijn duimen draaien alvast hoor.

Jewe, hoe gaat het met je?

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @jewe dankjewel meid! Hoe is het met jouw? Al een andere baan gevonden of was je dat niu niet meer van plan ( sorry ben het even kwijt misschien heb je het gezegd?) en hoe is het verder? Met het slechte nieuws van je moeder? Hoe gaat het met haar?

@ taby dankjewel meid!!! Ik hoop het ook!! Lief dat jullie mee duimen doet me goed :D

19. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hier nog geen andere baan, maar been ook nog niet echt op zoek. Heb wel al mijn dagen opgenomen zodat ik nog maar tot half november hoef te werken.
    Met mijn moeder gaat Het redelijk. Morfine zit nu op 100 mg in een hele korte tijd en ze krijgt ook steeds meer pijntjes en kwaaltjes. Vreselijk om te zien dat ze nog geen tiende meer kan van wat ze vroeger deed.

20. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Thanxxx ladies voor jullie lieve berichtjes. Het doet me goed.

Informatiemap over IVF/ICSI al goed doorgenomen. En het gaat echt wel heftig worden denk ik... Ik moet heel veel hormonen zelf gaan spuiten. Daardoor kan ik emotioneel erg labiel worden, daar zie ik enorm tegenop! Ik ben heel blij dat ik dit traject samen met mijn vriend ga doormaken. Wij liggen precies op dezelfde golflengte en we willen er allebei 300% voor gaan... Ik zou dit met niemand anders aankunnen!

In de tussentijd blijven we genieten van elkaar en proberen we veel leuke dingen samen te doen of met familie of vrienden. Gelukkig hebben we een klein netwerk om ons heeb gebouwd die weten wat er ons te wachten staat. Op hen kunnen we altijd terugvallen als we daar behoefte aan hebben!

Liefs jufaman

Deel Deze Pagina