@jewe owhh ik dacht dat je al klaar was bij de oude werkgever... maar nog nit dus? en wat erg voor je moeder zeg pfff... kan ze nog zo weinig ja? wat verschrikkelijk!! ligt ze neem ik aan wel in het ziekenhuis of thuis?? sterkte meid! @jafaman! ja IVF is niet niks hoor... pfffff dat lijkt me emotioneel zoooo zwaar! ik vind de MMM nu al emotioneel enorm zwaar! en dan heb ik niet eens ivf ofzo... echt heftig!! fijn dat jullie dit samen aan kunnen! heel veel geluk en sterkte!
ooooh jewe ik leef zo met je mee... hoop dat jullie nog kunnen genieten van ieder fijn moment dat er wel is...... jufaman fijn dat jullie samen zo achter dit traject staan! wij stonden dit niet , daarom ook de keuze voorlopig even niets te doen....... wij zijn thuis druk aan t verbouwen want we blijven hier.... ik heb besloten dat het leven overal wel tegen kan zitten , en ik hier maar gewoon nieuwe contacten moet leggen. niemand kan mij garanderen dat het in eindhoven nog zo is als 3 jaar terug..... ik ben ook verandert natuurlijk.... onze jongste gaat bijna naar school en dan ga ik lekker aan het werk. mezelf inschrijven bij de sportschool en voor cursussen ( wilde altyd al graag leren mooie taarten te maken bijvoorbeeld..... )
bbibi we lopen weer mooi gelijk met elkaar zie ik..... ellende he. elke maand netjes optyd ongesteld worden... steeds keurig 29 dgn hier. op 1x na 3 mnd terug toen ik ook licht pos teste op de nod en 5 dagen erna ongesteld werd...... maar er blijft hoop
he meiden ben ik ook weer ff.. @jufamans: voor jou een hele dikke knuffel.. wel super goed dat jullie echt op 1 lijn zitten, dat gaat zeker zorgen dat jullie dit aankunnen. hopelijk vallen de emotionele buien een beetje mee. sterkte maar vooral ook succes in dit traject.. @jewe: ook voor jou een hele dikke knuffel.. trek je het allemaal wel een beetje?? nogmaals als je een luisterend oor wilt hebben je mag altijd bellen of langs komen he!! zag weer leuke foto;s langskomen op fb.. wat gaat de kleine man toch hard he!! @taby: hoe is het met jou?? ga je nog leuke dingen doen dit weekend.. en wanneer spreken we nou eens af?? @bbibi: wat vet gaaf dat de medicijnen zo goed aanslaan.. en ik ga helemaal knoerhard voor je duimen dat november jou maand gaat worden.. zet hem op!!!!! @bijoux:lekker druk bezig dus.. en wat goed dat je hebt besloten toch in etten er iets van te maken, het is wel wat je zegt, 3 jaar geleden was het misschien heel anders, andere buren enz. mijn motto is altijd geweest: je maakt de gezelligheid zelf.. oooo taarten bak cursus lijkt mij ook helemaal geweldig maar met die 2 jongens nu nog op mn nek is dat niks voor mij. nou volgens mij heb ik iedereen gehad.. sorry als ik iemand vergeet.. hier: begin eindelijk een beetje regelmaat te krijgen in maikel zn leventje. overdag ligt hij nu gelijk met jeffrey op bed vandaar dat ik nu ff lekker uitgebreid kan reageren.. en de nachten gaan ook steeds beter, er zit nog wel regelmatig een gebroken nacht tussen maar heb ook al nachten dat hij van 22.00 tot 7.00 door slaapt en die zorgen ervoor dat ik nu echt weer begin bij te komen.. verder vanmorgen in breda geweest was de actie bij top toys xl 3 halen 2 betalen, en aangezien ik nu 2 kids heb en ze in jan. en febr. jarig zijn haal ik alles in 1 x ben ik gelijk klaar. het enige wat ze niet hadden was een loopstoeltje voor maikel dus die moet ik online nog ff scoren.. verder vanmorgen weer met maikel bij ha geweest, moeten toch weer aan de puffers, (moest een week stoppen om te kijken of het verschil maakte) maar hij lijkt alleen maar erger te gaan piepen. zn longen klonken wel wat schoner maar er was nog steeds een duidelijke ruis te horen. wbt het eten is het nog steeds geen overloper, maar we krijgen er iets in. moest het langzaamaan met stukjes gaan proberen maar dan gaat hij gelijk weer kokhalzen dus daar stop ik voorlopig nog maar even mee.. nou ga verder op zoek naar een leuke loopstoel heb net alle kadootjes ingepakt.. (alles van thomas de trein voor jeffrey en voor maikel de toet toet vrachtwagen, garage hebben we al) dus ik ben klaar voor de kerst en sint en verjaardagen.. tot later xxx
Hoi hoi, Jewe, wat erg dat je moeder toch zo ziek is, hoe voel je jezelf hieronder? Kan je het een beetje aan? Heftig hoor. Hopelijk is de pijn nog wel te dragen, lijkt me echt verschrikkelijk om ondragelijke pijn te hebben. Jufaman, dat is een intensieve tijd die jullie tegemoed gaan zeg. Maar wel heel goed om te lezen dat jij er samen met je man helemaal achter staat en jullie er vol tegen aan gaan. Hopelijk heeft alle inspanning snel resultaat. Bijoux, goed dat jullie een knoop hebben doorgehakt. Wat gaan jullie allemaal verbouwen? Je hebt wel gelijk als je jezelf afvraagt of je in Eindhoven nog wel gaat vinden, wat je denkt daar achter gelaten te hebben. Naar welke school gaat jullie kleine? Britt gaat in januari naar de toverlaars. Je plannen zien er positief uit in ieder geval, ik vind dat de positiviteit van je berichtje afstraalt. Jacenhenk, Wat fijn dat Maikel een beetje regelmaat lijkt te gaan krijgen. Daar wordt je een stukj fitter van he. Dat is nog eens een mooie actie van top toys, dan kan je nog eens wat inslaan he. Dan moeten we eens kijken wanneer we wat af kunnen spreken, ben sinds ik terug ben van vakantie zoveel aan het werk en zo onregelmatig, dat ik zelf de kluts kwijt ben hahaha. Ik heb vandaag met Britt 2 pompoenen uit gehold en een eng monstertje van gemaakt. Echt grappig om te doen. Alleen wat een rotzooi zit er in een pompoen zeg, wist niet dat daar zoveel pitten in zat.
ik zag de foto;s voorbij komen inderdaad leuk hoor.. maaruhh. pompoenen zijn toch altijd oranje?? die van jullie waren bekant zwart.. zag er in elk geval wel heeeeeel eng uit. nou hier dus een rotnacht, maikel wou met geen mogelijkheid meer slapen in zn eigen bed, dus toen maar bij ons in bed. maar manlief was er ook, en toen hij eindelijk sliep draaide meneer zich om en legde zn arm over hem heen, dus toen was het weer krijsen.. nu liggen de 3 mannen allebei nog te slapen, maar ik moet de auto weg brengen naar tilburg toe ze gaan dus heel de gasinstallatie nakijken omdat hij steeds bijna of helemaal ook uitvalt. en het is nu nog bovag garantie al is die net verlopen dit probleem valt er nog onder gelukkig.. henk heeft bijna niets te doen, is de dag van de arbeid in europa, dus alles is dicht op nl na natuurlijk. dus die moet ff bij de shell hier in moerdijk gaan laden en daarna weer klaar dus die hebben we ook een dagje thuis. en mn schoonzus komt om 9 uur met een werkster van haar ouders, die gaat mn huis ff de najaarschoonmaak mee helpen doen.. heerlijk hoor. nou ik ga mn spullen pakken en op naar tilburg.. tot later x
taby, de jongens gaan naar de vincent van gogh want de toverlaars nam alleen de jongste aan. die gaat naar de berenboot de oudstet moest op de wachtlijst en dat duurde wel ff . dus nu samen naar de vincent. we hebbene en nieuwe vloer in de keuken nu. en de woonkamer volgt het weekend. de voortuin is vorige week gedaan door onze persoonlijke tuinman ( vriend is hovenier ) en dan rest alleen onze slaapkamer nog straks.... maar die tegelvloer heb ik al 10 x vervloekt haha het zijn tegels van 61x61 en wegen 35 kg met zn 4-en... manlief vergeet op zo'n moment dat ik een vrouw ben want laat me vlot meesjouwen haha jac , wat een luxe heb jij zeg! kan ze hier ook ff komen daarna? haha xxx
Hoi hoi, Het is inderdaad stillekes hier. Jacenhenk, de ene was een oranje pompoen en de andere een donker groene. En weet je al meer over de auto? Bijoux, jammer dat er zo'n lange tijd wachten was bij de toverlaars. Britt gaat wel naar de toverlaars, ben benieuwd hoor hoe het allemaal zal gaan. Spannende tijd hoor. (ik weet niet wie het spannender vindt, moeder of dochter hahahaha) Lekker aan de klus joh. Zo wordt het helemaal naar jullie zin denk ik zo. Zijn wel grote plavuizen joh niet normaal. Hier gaat alles goed. Weer lekker veel zin in de sinterklaastijd, ik voel mezelf dan bijna kind hahahahaha. Dus vanavond de club van sinterklaas alweer gekeken samen met Britt, zoooooo leuk.
hoi hoi.. zeker stil hier op zp.. precies het tegenovergestelde van hier thuis hahaha.. @taby: leuk joh, jij bent echt creatief zeg met dit soort dingen echt leuk. ik heb al dat soort dingen niet echt in me.. wie weet komt dat ooit nog, maar tzit er nu in elk geval nog niet in hihihi.. leuk he die club van sinterklaas ik kijk er met jeffrey ook naar, hij snapt al dat het zwarte pieten zijn, maar verder houdt het ook op.. oja, en dat ze kadootjes komen afgeven hahaha.. maar hij vind het liedje zoooo onwijs leuk, wij hebben interactieve tv met programma gemist, en moet nu heel de dag de aflevering steeds herhalen en dan danst hij als een gek mee op de muziek .. zo gaaf om te zien. nu ik dit schrijf bedenk ik me net dat ik het straks eens ga filmen haha leuk voor later.. @bijoux: fijn dat het zo opschiet zeg, en ook dat het nu helemaal word zoals jullie het willen, scheelt ook al enorm veel stress. hier ook een huis wat niet bevalt, maar ja (nog) geen geld om het aan te passen. gaan volgend jaar de douche aanpakken, wil al sinds ik hier woon een ligbad hebben ook super handig voor de jongens. en leuk!! hier: maikel wil alweer een paar dagen niet slapen s'nachts.. overdag gaat het redelijk (alhoewel hij nu ook alles weer bij elkaar krijst omdat we naar de dokter moesten en hij nu veel te laat op bed ligt) nou ondertussen is hij er weer uit!! en ligt nu voor de tv samen met jeffrey te kijken.. bij de auto konden ze niets vinden met betrekking tot de gasinstallatie, nu dacht die gas garage dat het met de boussies (je zal het vast niet zo schrijven hihihi) te maken had, die moeten nu scherper worden afgesteld. en dan hopen we dat het verholpen is. net met maikel dus bij de dokter geweest, zijn longen zijn eindelijk schoon nu, dus we mogen de medicatie gaan afbouwen. en verder moet ik een paar dagen gluten(tarwe) gaan vermijden, zo kunnen we kijken of hij misschien gluten intollerantie heeft, (jeffrey is een drager en ik ook) dus het kan makkelijk zijn dat dat het is. hij krijgt immers altijd een avond papfles met granen erin. ook jeffrey is even onder de loep genomen, die had van de week ineens witte afscheiding in zn boxer zitten, en zn (sorry voor de rare praat) plasser,(eikel) ziet blauw/paars glazig. dus heeft hij naar gekeken en OF het is een urineweginfectie OF het is een verkleving van zn plasser en dan moet hij naar een uroloog toe.. dus morgen even urine inleveren, dan weten we meer. nou ga weer verder met mn kinders, zo lekker eten en dan hopen dat ik ze allebei op bed kan gooien..
Jacenhenk, ik kijk de club van sinterklaas ook op programma gemist op de tv, want het komt geloof ik op een tijdstip dat het ons niet uitkomt. En ik kan je vertellen dat sinterklaastijd alleen maar leuker wordt naarmate ze ouder worden. Komt ie dit jaar trouwens niet laat aan? Volgende week zaterdag komt hij in het land. Weer aan het tobben met je kereltjes joh? Niet fijn hoor. Hopelijk is het een urineweginfectie bij Jeffrey, dan is het misschien wat makkelijker opgelost, dan dat het een verkleving zou zijn. Jammer dat ze nog niet echt iets duidelijks hebben gevonden aan je auto, dus nu weer laten kijken naar de bougies. Hopelijk loopt ie als een trein als ze goed afgesteld zijn en is alles opgelost. Want het is toch wel fijn als je een beetje op je auto kan vertrouwen he.
o jij dus ook via programma gemist haha,, ja het komt om half 4 en dan ben ik net meestal met de kids ff naar buiten. zodat jeffrey zn ei kwijt kan. nou net terug van dokter, en het is geen urineweginfectie. dus mogelijk toch zo'n verkleving. moet straks bellen of er verdere actie ondernomen gaat worden of dat ik gewoon moet afwachten. en ja hoop ik ook van die bougies hahaha. jij hebt er dus al meer verstand van dan ik , als jij wel weet hoe je het schrijft.. nou maikel ligt net op bed, weer te gillen natuurlijk.. ga nu ff tijd aan jeffrey die heeft ook aadacht tekort
Hoi hoi, Ja, komt echt op een onmogelijke tijd zeg. Dus lang leve programma gemist hahahaha. Arme Jeffrey, hopelijk kan het zonder al teveel toestanden opgelost worden. Ik heb wel een klein beetje verstand van auto's ja hihi. Maar ik weet wel dat mijn pa ook een keer een auto heeft gehad en aan het klooien was met de bougies, maar het is nooit een auto naar zijn zin geworden, bleef rommelen met afstellen aan die bougies. Maar ik hoop dat het bij jullie in een keer opgelost kan worden hoor. Bij ons in de auto gaat er nu ook al heel de week telkens een lampje branden, dus maar ook even eens gaan kijken wat het kan zijn. Niet fijn, gaat waarschijnlijk weer geld kosten. We willen graag een andere auto kopen, maar we weten zelf nog niet wat hahahaha. Maar in ieder geval geen peugeot meer als het aan mij ligt. Ik ben meer een Opel liefhebber, maar ja die kosten dus ook wel wat.
Ik heb een afspraak gemaakt om prikinstructies te krijgen van de hormonen! Dat is pas 11 december.... Wel jammer dat we weer zo lang moeten wachten! Pffffffffffff
Jeetje Jufaman, dat is weer lang wachten zeg. Niet fijn. En als iemand in jou buurt kan spuiten dan hoef je niet op de prikinstructies te wachten? Of zie ik dat te kort door de bocht?
Dat gaat hem niet worden Taby.... Helaas moet ik 2 weken lang iedere dag op uur en tijd spuiten. Zelfs op het werk of midden in de nacht. Dus ik moet het echt zelf leren. Hoe eng ik het ook vind, want ik heb een fobie voor naalden en spuiten.
o getver jufamans.. ik ken de fobie, en ik krijg kippenvel als ik het lees!!! bah bah bah.. jullie moeten toch wel ver en diep gaan he voor een "normaal zo normale" liefdesbaby.. en dan ook nog eens zolang moeten wachten... bleh.. en wat gaat er na die 11e dan gebeuren?? heb je dan wel een kans dat je die maand nog zwanger word? of duurt dat dan ook weer een paar weken/maanden.. ik hoop zo dat jan.2013 (het liefste dec.2012) jullie maand gaat worden van een positieve test!!!! @taby:jullie dus ook een andere auto.. ja kost altijd een hoop centen. maar ja zonder kunnen we ook niet en dat weten de fabrikanten ook dus ja.. @bibbi: meis hoe is het bij jou?? heb je al beter nieuws gehad ondertussen over de fokkelmeting?? je bent al ff niet meer hier geweest, is niets voor jou vind ik, je kletste zo actief mee?? @jewe: dikke knuffel meis, hoe is het nu met je moeder?? heeft ze nog steeds zoveel pijn??.. ik hoop dat ze het een beetje kunnen onderdrukken.. @bijoux: hoe is het met jou meis?? @hier: jeffrey blijft gelukkig geen blaasontsteking te hebben. dus nu goed in de gaten of er geen ballon ontstaat bij het plassen maar dat is nog niet het geval momenteel.. gister is maikel bijna gestikt in een plakker van jeffrey echt schrikken joh, blijkbaar had jeffrey zn stickers niet opgeruimd(zijn van die geplastificeerde) dus gaan ook niet door speeksel zachter worden of oplossen.. en hij zat dus achter in zn keel, zijn van die gladde stickers die bijna niet te pakken kan krijgen, heb echt 5 min. in paniek gezeten... jeetje en toen eindelijk na 5 min. kreeg ik hem eruit, nadat hij zichzelf leeg had gekokhalst.. echt DOOD ANGSTEN uitgestaan, dus jeffrey mag vanaf nu niet meer met plakkers/stickers spelen.. pfffffff nou ik ga werken meiden.. spreek jullie later nog wel.. en voor iedereen die het nodig heeft: DIKKE KNUFFEL....
Jufaman, oei dat is niet fijn als je het niet op naalden hebt. En dan moet je het ook nog echt zelf gaan doen pfff heftig. Heel veel sterkte meid. Jacenhenk, wow wat zal jij in paniek zijn geweest. Verslikken/verstikken vind ik echt een super eng iets, maak het regelmatig mee met bewoners op het werk. Doodeng zeg. Heb je er toch wel van kunnen slapen vannacht? Ja wij willen ook een nieuwe auto, maar weet nog niet wanneer hoor. We stellen het steeds maar uit, omdat we niet er over uit kunnen komen welke auto we willen. En daarnaast wil ik ook niet al mijn spaargeld aan een auto uitgeven, dus zal het een occasion worden, maar dan geven ze voor onze eigen auto zo bagger weinig terug, hij is 7 jaar oud nu maar 170.000 op de teller.
Hoi hoi, Vandaag voor het laatst het cb bezocht. Ons meisje weegt alweer 14,7 kg en was 105 cm lang, de ogentest ging goed en alle andere dingen waren ook goed en als aflsuiting kreeg ze nog haar vaccinatie. Gelukkig staat haar volgende vaccinatie pas met 9 jaar weer op haar te wachten. Het is stilletjes hier. Iedereen een fijn weekend gehad?
is hier inderdaad rustig zeg!! zou iedereen ons in de steek hebben gelaten?? moet wel lachen bij je bericht.. hahaha alweer 14,7 kilo.. jeffrey weegt er al 18 kilo en moet nog 3 worden hahaha. vorige keer dat ik zijn lengte mete was hij 103 cm.. maar wel fijn dat je klaar bent met cb.. vind het altijd weer een hele verhuizing als ik moet, hier a.s donderdag en ook prikjes helaas. heeft ze er erg last van?? of word zij er nooit ziek van? zit nu ff te kolven, die pepti is nog steeds echt super, hij doet het er zo goed op, dat ik voor 99% zeker weten ga stoppen met bv, maar het is die laatste % die me nog tegenhoud. het is iets zo intiems met je kind, en vind het zo moeilijk dat los te laten pffff echt drama in mijn hoofd dus op dit moment. verder vandaag naar ziekenhuis geweest bij internist, en ik krijg een endoscopie helaas, volgens deze dokter (mijn eigen arts is met zwangerschapsverlof) heeft het geen zin om weer een transfusie te doen als je niet weet waar het verlies van je ijzer en hb vandaan komt. dus hoor binnen 5 werkdagen wanneer ik word opgeroepen.. schrok er wel een beetje van, want dit had ik echt niet aan zien komen.. maar ja, wie weet krijgen we nu eens duidelijkheid ga zo mn bedje weer opzoeken, maikel net gevoed en had ontzettende stuwing dus moest echt ff kolven. jeffrey is ook steeds wakker, die is ontzettend verkouden echt zo zielig, vannacht moest ik er 3x uit voor hem, dus hoop dat het vannacht beter gaat.