Mama's uir R'daal, breda, zundert omstreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lala87, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    o wat spannend en engelstalig.. toe maar... veel plezier dan woensdag.

nou hier: 6,2 kilo eraf in 2 weken
    ben zo blij.. is in elk geval een goed begin en super voor mn doorzettingsvermogen..

ga zo de sportschool weer eens bellen om te kijken of ik weer een weekje mag proefdraaien..
    om te zien of dat al lukt met de gebroken nachten en mn ijzer te kort enz. enz.

dus hopelijk mag ik tot jan. gratis komen dat zou wel mooi zijn..

xx ga naar mn kleine ventje die wil aandacht..

2. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hoi hoi,

Jacenhenk, wat zijn je mannekes toch aan het kwakkelen, hopelijk gaat het snel beter en heeft Jeffrey Maikel niet aangestoken met de waterpokken.
    Hopelijk een goede uitslag van de testen.
    En gefeliciteerd met jullie neefje he, altijd leuk van die kleine babytjes.
    Wat gaat het goed joh met afvallen, knap hoor.
    Ik probeer soms ook te sonja bakkeren, maar wordt er op den duur zo flauw van en wil ik gewoon iets vet of een lekker glaasje cola (geen light) en verval ik weer heel snel in slechte gewoontes.

Jufaman, dat klinkt als een gezellige avond. Mijn schoonouders werken in het Hart en die waren al bang voor een zeer rustige avond daar ivm het feest in het Veerhuis.
    En natuurlijk heel veel succes met de musical morgen he. Leuk hoor.

Jewe, hoe was de kerstmarkt?

Britt is afgelopen maandag weer een ochtend mee gaan lopen op school. Ze vond het weer heel erg leuk.
    7 Januari na de kerstvakantie gaat ze beginnen op school, want de 6e wordt ze 4 jaar.
    BSO is ook helemaal geregeld en ze halen haar nu van de BSO al regelmatig op bij het KDV om te wennen, dus dat is wel heel leuk.
    Ben erg benieuwd hoe ze 4 dagen school gaat ervaren.
    En daarnaast ben ik ook erg benieuwd hoe het allemaal precies zal gaan, ik moet erg wennen aan de schooltijden. Maandag merkte ik ook dat ik steeds op de klok loop te kijken, ben bang dat het ineens al 12.10uur is en ik te laat op school sta.
    Maar ja, komt allemaal wel goed hoor.

Jullie nog veel plannen met kerst en oud&nieuw?

3. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    iedereen fijne kerstdagen vanuit onze kant :)

hier gaat het beetje bij beetje de goede kant op.
    ben mnder misselijk....spuug meer maar gelijk daarna is het weer beter...dus dat is zo'n ramp niet
    zoalng ik maar goed blijf drinken

wij hebben 3 dagen lang visite....dus een huis vol met de kerst.
    druk druk druk dus

fijne dagen iedereen!!!!

4. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    zo ben ik ook weer ff.. tis ook zo rustig hier momenteel!!

@taby: wat fijn dat ze gelijk zo goed werd opgenomen, beter dan de andere keerzijde.. en ja. lijkt me ook wel ff wennen heel de tijd op je klokje kijken of het nog geen tijd is hahaha..

@bijoux: wat fijn dat je je steeds wat beter lijkt te voelen.. komt goed meis.. geniet maar lekker van je kleine wondertje in je buik..
    enne...
    in je ticker staat mama en broertjes wachten op je.. manlief niet dan?? hihihihi

wij gaan 1ste kerstdag lekker thuis blijven en 2e kerstdag naar mn zus.
    we hebben nog steeds onze bank niet binnen dus dat zal helaas dan pas 10 jan. op zn vroegst worden..pffff zitten nu al 12 weken op 2 ikea stoelen en dat zijn we echt meeeeer dan zat.

verder gaat het redelijk met maikel.
    we geven hem nu helemaal geen groente en fruit hapjes meer, en sindsdien slaapt hij al een stuk beter.
    dus lijkt wel of het gewoon teveel is als hij en 3 flessen krijgt en ook nog eens fruit/groente.. want soms deden we sowieso alleen maar of fruit of groente..
    ik weet het ook niet meer hoor.. hopen dat er in zn bloed iets naar voren komt.
    want spugen doet hij nog steeds onwijs veel..en we verdikken alles al.

met oud en nieuw weten we nog niet, waarschijnlijk gaan we naar een vriendin toe van ons hier op zevenbergen.

verder straks ff naar breda, kleren shoppen voor manlief en mezelf en daarna door naar zierikzee!!!

mn super kleine neefje IZAK bewonderen..
    mn vriendin heeft een luiermotor gemaakt, echt zo gaaf.. had ze ook aan mij gegeven, en vond dat zo origineel dat ik er nu ook 1 voor haar heb laten maken.

nou verder weinig te liegen meer hahaha..
    tis klote weer.. hopen dat het snel droog gaat worden!

fijne dagen allemaal en hopelijk weer tot snel..

5. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hoi hoi,

Bijoux, wat fijn dat je al een beetje minder misselijk bent.
    Jullie hebben het nog lekker druk met de feestdagen, maar wel gezellig.

Jacenhenk, hopelijk komt er inderdaad iets uit die bloedtest, want dit is ook maar tobben zeg. Arm manneke. Wel lekker dat hij toch wel iets beter slaapt.
    En nog wat leuks kunnen scoren in de stad?
    Wat leuk een motor van luiers, dat is eens wat anders dan een taart.

Hier 1e kerstdag naar mijn ouders, 2e kerstdag naar Barry's ouders en oud en nieuw vieren we bij vrienden.
    Dus hier geen kerststress in huis hihi.

IEDEREEN HELE GEZELLIGE KERSTDAGEN!!!

6. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Kijk dar heb je slim bekeken. Haha.. Hier dus ook weinig kerst drukte das dan wel makkelijk als je geen bank hebt hihi

verder heb ik me net weer mogen wegen en er is weer 1,2 kilo af. Dus zit nu op 7,6 kilo in 3 weken... Ben zo trots op mezelf..
    Maar ja moet er dan ook nog 23 kilo af nu dus als er elke week een kilo af gaat ben ik voor de zomer begint weer netjes op gewicht :)

7. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Hey dames,

Ik ben er ook weer.

@ Jac: wat knap dat je zoveel al bent afgevallen! Hoe doe je het? Volgens een bepaald dieet of schema of ga je naar een dietiste? Je moet wel uitkijken dat het niet te snel gaat, anders heb je er geen profijt van op lange termijn! Ik ben bijna 3 jaar geleden bijna 20 kilo afgevallen. AFgelopen zomer zat er weer bijna 8 kilo aan. In september weer begonnen en nu weer bijna 8 kilo eraf en op mn streefgewicht! Waar ik me zo goed bij voel, heerlijk is dat! Succes met het behalen van je streefgewicht!
    Hoe was je neefje Izak?? lekker prulleke?

@Bijoux: vervelend dat je ziek bent, zeker nu met de kerstdagen. Ik hoop dat je je snel beter voelt! Heel veel succes tijdens de drukke kerstdagen, want jullie hebben het alle dagen druk las ik!

@ Taby: Spannend dat je meisje naar school gaat binnenkort! Zal zeker wennen zijn, zowel voor haar als voor jou! Een nieuwe fase breekt aan voor jullie. Heel veel sterkte daarmee.

Hier gisteren eindelijk ongi geworden (was zelfs blij!!) zodoende dat ik vanmorgen de gyn mocht bellen. Aanstaande vrijdag krijg ik de proefembryoterugplaatsing en de spuitinstructies! Volgens mij moet beginnen met spuiten op 10 januari, maar ik zal het vrijdag even voor de zekerheid navragen!

Vanavond uit eten met schoonmoeder en vriend en familie! Morgenavond met mijn ouders naar mijn broer, samen koken, eten en drinken. En woensdag platen bij schoonvader met schoonzus en zwager. Dus drukke dagen. Met oud&nieuw komen mijn ouders en mn schoonvader bij ons en dan maak ik een heerlijk 8-gangen menu met allemaal kleine gerechtjes zoals coquilles, rosbiefrolletjes, gevulde portobello, spoom, kaasplankje, ijs, enz... Daar heb ik ook wel weer zin in.

Liefs jufaman81

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @jac, zo knap hoor. Ik moet ook echt nodig wat gaan doen eraan. En eigenlijk om het goed te doen moet ik echt wat aan sport gaan doen. Succes met het halen van je streef gewicht.

@taby, alweer naar school wat gaat het hard dan ineens he? Tygo gaat vanaf 15 jan naar de voorschool en dat vind ik al een hele stap. Hij is ook meteen in geschreven voor de basisschool en dan heb ik al van Jeetje wat gaat het hard.

@jufaman, een hoop leuke dingen in het vooruit zicht met de feestdagen. Ik hoop zo dat het nieuwe jaar voor jullie eindelijk jullie lang verwachte wondertje zal brengen.

Morgen met eerste kerstdag zijn we bij mijn vader met mijn zusje en zwager. 2e kerstdag is bij ons en dan komen me schoonouders en mijn vader. Dus ben ook druk geweest met boodschappen doen.
    oud en nieuw vieren we ook bij ons samen met mijn vader, zusje en zwager.

Volgende week woensdag gaan we de as van mijn moeder op halen. Die dag worden ook onze ketting hangers gevuld met de as zodat ze altijd dicht bij me is. 4 jan wordt ze uit gestrooit.

9. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jacenhenk, knap hoor dat je al zoveel bent afgevallen.
    Op welke manier doe jij het?

Jufaman, spannende tijd voor jullie. Gek he, dat je gewoon blij kan zijn dat je ongesteld bent.
    Heel veel succes.

Jewe, jullie hebben het lekker druk de komende dagen.
    Wat mooi dat jullie een hangertje gaan krijgen met een beetje as. Zo draag je haar altijd heel dicht bij je inderdaad. In je hart en dichtbij je hart.
    Ik wens jou ook sterkte deze dagen, lijkt me het gemis dubbel zo moeilijk maken met dit soort dagen.

10. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha meiden,

Ik ben heel trots op mezelf!!! Klinkt erg stom en arrogant, maar zo voel ik me nu wel!

Heb vanmorgen de prikinstructie gehad en ik heb bij mezelf durven spuiten. Het duurde wel even wat langer voor dat ik de spuit echt in mijn buik durfde te zetten en het kostte een paar traantjes, maarrrrr ik heb het gedaan! En achteraf viel het allemaal mee. Op 9 januari ga ik beginnen en als alles volgens plan loopt, zouden we eind januari/begin februari een punctie en terugplaatsing kunnen doen. Ein-de-lijk een eerlijke kans voor ons! Daarna nog een proef-embryo-terugplaatsing gehad. Dan meten ze je baarmoeder op om niet voor verrassingen te staan als ze echt een embryo terug gaan plaatsen.

Allemaal fijne kerstdagen gehad? Op naar een heel mooi 2013!

@ Jac: nog bedankt voor je lieve woorden op FB!

@ Jewe: heel veel sterkte volgende week... zal niet makkelijk worden!

11. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    jufaman , daar mag je met recht trots op zijn ik zou het niet durven......

ik hoop dat je snel zwanger mag worden, t is je meer dan gegund

xxx

12. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jufaman, wat goed van je! Ik hoop dat 2013 een heel mooi jaar mag worden voor jullie.

Hier een goede kerst gehad hoor, we zijn de ene dag bij de ene ouders aangeschoven en de andere dag bij de andere ouders aangeschoven.
    En oud en nieuw vieren we dit jaar bij vrienden van ons, we gaan er 's middags al naar toe en gaan dan gezellig gourmetten en 's avonds lekker spelletjes spelen.

13. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Goedemorgen,

Hier vannacht heel onrustig geslapen! Vooral veel gedroomd over naalden en spuiten, ik werd er gek van! Ik weet dat het me veel bezig houdt, maar als het me ook nog mn nachtrust gaat kosten had ik niet verwacht. Ik hoop in ieder geval aankomende nacht weer rustig te kunnen slapen.

Nog plannen vandaag?

Wij hebben uitgeslapen en heerlijk ontbeten met zijn tweetjes. Nu is vriendlief even aan zijn auto aan het sleutelen. Het is droog en zelfs het zonnetje schijnt. Dus wij willen vanmiddag nog even met de hond weg gaan. Lekker wandelen in het bos of uitwaaien aan het water. Heerrrrrrlijk...

Sterkte voor Jac!!

Liefs Jufaman

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @jufaman, kan me voorstellen dat je er over droomt. Het is niet niks allemaal wat er gebeurt. Hopelijk kun je vanavond nog wel even lekker slapen. Veel plezier vandaag.

Wij zitten nu in breda bij monkey town die nieuwe binnen speeltuin. Tygo vind het in elk geval erg leuk.

15. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    @jufamans heel veel sterkte ook jij.. hopelijk worden die nachtmerrie's snel mooie dromen over een prachtige baby die in je buik groeit!!

@jewe: dus monkey town is wel wat.. wil er ook snel een keer naar toe maar iedere keer komt er iets tussen. dus goede voornemen voor 2013 hahaha..

hier: ondanks de feestdagen ben ik toch nog 0,5 kilo afgevallen (joehoe!!)

met maikel zijn we gister morgen naar de hap gereden, hij had 41 koorts met zetpil. dus eigenlijk 42.. en werd slap wilde niet meer eten enz. enz.
    blijkt hij een bacteriele infectie in zn waterpokken te hebben..
    dus nu ab voor de 4e keer in 10 maanden nog maar :(

maar hij is nu al koortsvrij en is al stukken activer.

nou ga snel verder met mn huishouden want pa en zn vriendin komen hier naar toe vanavond.

xx fijn uiteinde iedereen

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ik wil jullie een hele fijne jaar wisseling wensen en het aller beste voor 2013. Ik wens voor jufaman een mooi en lang verwacht wondertje. Voor bijoux een prachtig en gezond kindje, voor jacenhenk gezondheid voor de kindjes en taby veel geluk voor je dochter op schooltje.

17. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    ook ik wens iedereen een super 2013.

jacenhenk met minder ellende en meer gezondheid.

taby en jewe heel veel gezondheid geluk en plezier van jullie kindjes.

jufaman een prachtige positieve zwangerschapstest en wie weet zelfs in 2013 nog een wolk van een baby. het is je echt enorm gegund.....

en vooral iedereen heel veel liefde.......

18. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Lieve lieve lieve meiden,

Hier even reageren tussen de voorbereidingen door...

Bijoux, ik wens jou een voorspoedige zwangerschap toe en een snelle bevalling en een schat van een baby!

Jac, ik wens jou een rustiger 2013 toe dan dat 2012 is geeindigd. Heel veel geluk met je mannen en geniet van de mooie dingen in het leven.

Jewe, jou wens een heel mooi 2013 toe met je gezinnetje. Ik wens je ook heel veel kracht en sterkte toe om alles te verwerken en ik hoop dat je het een plaats kan geven.

Taby, ik wens jou en je dotje heel veel geluk en plezier toe op school. Dat ze maar snel kan wennen, veel vriendjes maakt en heel veel mag leren!

Liefs jufaman81

19. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    he dames.. allereerst een super mooi en gelukkig 2013 toegewenst:

voor jufamans: een onwijs mooi jaar waarin dromen werkelijkheid worden en jullie eindelijk mogen gaan genieten van een mooi kindje in je buik!!!

@bijoux: voor jou uiteraard het jaar van een prachtig kindje waar je zo lang van gehoopt hebt. nu is het eindelijk zover.. geniet met volle teugen want het gaat al zo onwijs snel..

@jewe: voor jou een heel mooi jaar met je prachtige mannen gewenst. en heel veel sterkte voor het gemis dat jullie nu hebben.. i now what you feeling!!

@taby: het jaar dat je kleine meisje een grote meid gaat worden en dr 1ste jaar op school gaat mee maken.
    en het jaar waarin jij haar een beetje moet gaan laten vieren hoe moeilijk dat ook is..

zo gaan nu slapen, jeffrey is door het vuurwerk heen geslapen en maikel werd om iets over 12 wakker..

xxx

20. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Wat een prachtige wensen van iedereen.:)
    Echt lief!

Ik wens jullie ook allemaal een heel mooi 2013, dat ie maar mooier mag worden dan 2012.
    Dat alle wensen maar uit mogen komen hoe klein ze ook mogen zijn, heel veel gezondheid met name voor Jac haar kindjes, heel veel liefde op welke manier dan ook en dat we de mensen die we zo missen een plekje kunnen geven in ons hart en er maar vaak aan mogen denken zij horen er immers ook nog gewoon bij en dat we maar heel veel warmte, kracht en liefde mogen putten uit onze gezinnetjes.

Hier hebben we gisterenavond ook een hele gezellige oud&nieuw gehad, nu lekker gaar. Kan ook niet anders als je om 4.30uur op bed ligt. Pfffff ben dat niet meer gewend hoor. We hadden nog geluk dat Britt pas om 10.30uur wakker werd.

Deel Deze Pagina