Mama's uir R'daal, breda, zundert omstreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lala87, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Dag dames,

Hier grieperig en koorts. Nu heb ik dat altijd in iedere schoolvakantie.... Dan kom ik tot rust en ben ik vaak ziek. Nu dacht ik het een keer over te slaan, maar nu de drukste dagen voorbij zijn heeft het toch doorgezet! Nouja, dan maar rustig aan doen en hopen dat het maar kort duurt.

Verder weinig nieuws. Ik wacht op volgende week woensdag, want dan kan ik beginnen met spuiten.

Grtx jufaman81

2. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    beterschap jufaman.

hier nog steeds flink misselijk,,sommige dagen spuug ik de hele dag , andere een keer of 3,4.

mijn buik begibnt al iets te groeien , spijkerbroeken passen niet meer .
    morgen hebben we weer een echo. en als deze weer goed is ga ik opzoek naar beter zittende kleding....

vandaag hebben we onze trouwe golf verkocht en een renault megane scenic gekocht.,
    met een zee van ruimte achterin en 3 volwaardige stoelen / zitplaatsen achter.

nu word alles langzaamaan werkelijkheid...... ik ben zwanger en wij krijgen een 3e kindje.....zo raar hihi.

ik ga even wat eten maken , want de jongens hebben honger...

xxxx

3. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jufaman, beterschap. Niet fijn als je elke schoolvakantie ziek bent zeg.

Bijoux, verschrikkelijk he dat misselijk zijn. Ik vergeet nooit meer dat ik alles zooooo sterk rook en er kots en kots misselijk van werd. (ben ook 8maanden aan het spugen geweest). Ik weet nog wel dat mijn man op de computerkamer zat en ik daar even iets kwam vragen, en hij stonk naar de knoflook wow niet normaal, en toen wilde ik doorlopen naar zolder om de was op te gaan hangen en ik hield het niet meer..........ik kotste zo heel de zoldertrap onder. Hij mocht nooit meer knofloop eten tijdens mijn zwangerschap hihi.
    Dus ik hoop echt van harte dat je alleen de eerste drie maanden misselijk bent meid.

Zo, morgen en overmorgen even werken en dan lekker 2 weken vrij, heerlijk.:)

4. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    oooh taby , ik herken het zo haha
    heb het ook enorm met deo en parfum pfffffff.

ben net bij de gyn geweest , baby is nu 2,5cm groot.
    t weekend was ie 1,83cm

en heb het hartje gehoord...heb zo enorm gehuilt haha...
    t blijft iets moois....

ik voel me nog steeds ellendig. maar ga zo wel ff mn voortuin opruimen. die ligt vol vuurwerk. geen gezicht dus.

xxxx

5. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Grrrrrr, hier een baaldag!! Ik kom toch even mn frustraties uiten, want dan ben ik er mooi van af! Wie weet helpt het??

Ik gun het iedereen om zwanger te zijn, maar mezelf onderhand toch ook wel! Sommige moesten eens weten wat ik allemaal al heb afgezien en wat er nog allemaal te wachten staat! Oooow, wat zijn mensen toch soms onnozel, naief en eigengereid!! En dan baal ik weer van mezelf dat ik zo over andere mensen denk... Dat wil ik helemaal niet en zo ben ik niet, maar het overkomt me wel!

Sorry voor mijn geklaag, maar het moest er even uit!

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Jufaman, volkomen begrijpelijk wat je nu voelt. Hoeveel jij er al niet voor over moet hebben om iets te krijgen waar je al zo lang van droomt. Een hele goeede vriendin van mij is ook al 2 jaar bezig om zwanger te raken en hoe vaak ze de vraag wel niet krijgt wanneer zij nou eens voor een kleine gaan enz. Daar gaan mijn haren echt van overeind staan. Dat moet aankomen als een mokerslag zo'n vraag. Ze heeft het ook heel moeilijk gehad toen iki voor de 2e keer zwanger was. Ze vond het heel moeilijk om te zien hoe ik dat beleefde enz terwijl zij ook zo graag wil en daarom heel jaloers was terwijl ze het me wel gunde. En in mijn plaats vond ik het heel moeilijk naar haar toe want ik gun het haar en jou ook om dat mee te maken.

Ik duim echt ontzettend voor jullie dat het nu snel raak mag zijn met ivf.

7. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    had hier 1 jan. gereageerd via mob. maar blijkbaar is er niets geplaatst dus nu nog maar een keer..

@jufamans: je mag hier " klagen " meis.. want vind het nog niet eens klagen, het is immers de waarheid. als je al zo lang bezig bent dan is het ook gewoon niet eerlijk als anderen al zwanger worden als er naar ze gekeken word..
    dus lekker je stoom hier afblazen zou ik zeggen.. hoop dat het inderdaad opluchte bij je.. en heel veel succes met spuiten 9 jan. ik zou het je niet na doen. (heb fobie voor naalden)

en zoals ik via fb ook al had gezegd, ik hoop echt heel erg dat dit jullie jaar mag zijn voor een mooi lief en 3000% welkom kindje in je buik..

@bijoux: rot he die misselijkheid.. hier niet zo heel veel last van gehad maar mijn schoonzus heeft bij alle 2 dr zwangerschappen 2x in het ziekenhuis gelegen wegens uitdroging.. dus niet fijn als je je net zo beroerd voelt als zij..

@jewe: hoe is het met jou meis.. de blij dat de feestdagen voorbij zijn?? hier wel altijd hoor..

@taby: jij weer 2 weken vrij.. lekker hoor.. moeten je vrije dagen op of zo? hahaha jij bent steeds vrij is het niet? hopelijk word het redelijk weer en kan je lekker veel genieten...

hier: druk druk druk..

vanmorgen naar fysio geweest, daarna 3 wasjes gedraaid en straks nog weg strijken. de frietpan leeg gemaakt, nu moet ik hem nog schoonmaken.

de koffiezetter ontkalkt en schoongemaakt en in tas gedaan, we hadden een senseo sarista gekocht maar dat is echt de miskoop van het jaar geweest.. die potten lopen steeds vast. dus nu ermee terug naar de winkel en dan hopen dat we van philips iets anders mogen uitzoeken want worden hier helemaal gek van..

verder mag jeffrey per 1 febr. beginnen met het vve traject. moet hij wel naar een ander schooltje. maar dat maakt me niet zoveel uit (daar gaat hij straks ook naar de basisschool dus hij moest toch gaan wisselen) dus dan mag hij in febr. komen voor 4 ochtenden a 2,5 uur en dan vanaf 1 maart wijzigen de tijden dus dan is het 2x 5 uur maar we willen dan nog een 3e dag extra afnemen (moeten we dan wel zelf betalen, maar als hij niet voor vve in aanmerking was gekomen hadden we dat ook moeten betalen) dus dan heb ik 3x 5 uur in de week voor maikel en mezelf. hopenlijk krijg ik dan ook wat meer rust in mn lijf terug en jeffrey ook doordat hij iets meer regelmaat krijgt!

verder weet ik niet of ik nog iets zinnigs had haha

dus ga zo aan mn eten beginnen en daarvoor nog ff de frietpan verder schoonmaken..

xxx tot later

8. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    jac... vve wat is dat precies? heb dr nog nooit van gehoord namelijk.

je hebt t druk zat gehad zie ik vandaag....ik krijg weinig uit mn handen.

ben bij de gyn geweest en daarna zo ziek..had een stokbroodje gegeten daar...die er letterlijk door mijn neus uitkwam..
    heb huilend en spaansbenauwd op de wc gezeten , want ik was alleen thuis en het spugen hield niet op..maar kreeg ook geen lucht met stokbrood in mijn neus , sorry voor de details ,

jufaman ik begrijp je heel goed.
    heb ook 3 jaar gedaan over onze jongste.....en nu weer bijna 2 jaar
    de vorige keer heb ik ook hormonen gebruikt.....en het verdriet bij de miskramen steeds niet verwerkt...
    daar heb ik nu vooral last van , want in dit ziekenhuis vragen ze de complete medische geschiedenis weer.....en die moet je zelf vertellen....

los daarvan ben ik als de dood dat er iets misgaat....kan echt nog niet genieten en durf nog geen babypakje aan te kijken,.,,,

ondanks dat ben ik natuurlijk nu wel zwanger , en doordat ik me zo beroerd voel , klaag ik ook nog extra.
    kan begrijpen dat dat voor jou niet eerlijk voelt....

hoop dat je ook snel zo positief ziek mag zijn als ik , met een mooi kindje als uitkomst....

.

9. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jufaman, kom maar lekker klagen hier hoor meid, gooi het er maar uit.
    Sommige mensen denken niet verder dan zichzelf met bepaalde uitspraken.
    Hopelijk mogen jullie nu snel zwanger zijn.
    Dikke knuffel.

Bijoux, ik had het niet zo met parfum, maar wel bijvoorbeeld met mensen die roken en daardoor een bepaalde lijflucht hebben en dat soort dingen ieuw!!!!
    En wat mooi dat je het hartje al hebt gehoord.
    Niet fijn dat je je hele geschiedenis moet herhalen. Dragen ze dat niet over van ziekenhuis op ziekenhuis?

Jacenhenk, lekker druk dagje gehad zeg. En is de sarista al omgewisseld?
    Ik weet ook niet wat je bedoeld met vve, maar hopelijk lekker een beetje extra tijd voor jezelf en maikel.

Ja ik ben gewoon weer vrij, dit zijn nog uren van 2012 en dan heb ik geloof ik nog een week of 4 staan van 2012. Ik draai ook regelmatig overuren, dus zo blijf je constant teveel aan uren hebben staan, dus ik haal elke 3 jaar een fiets van mijn uren, anders kom ik er helemaal niet vanaf hihi.

10. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Het gaat wel weer! Altijd fijn om hier even stoom af te blazen... Thanxxx ladies! Ik kan het niet aan iedereen kwijt. Niet iedereen in mijn omgeving weet in wat voor traject we zitten.

Vve betekent trouwens voorschoolse en vroegschoolse educatie. Dat is voor jonge kinderen die op een bepaald gebied achterlopen. Te denken valt aan praten, sociaal emotionele ontwikkeling en dergelijke.

11. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    oooh weer wat geleerd mbt de vve.
    neem aan dat het bij jeffrey is ivm praten?

jufaman , ik begrijp je echt wel hoor.
    helemaal het feit dat je het niet met iedereen delen kan.

in ons laatste traject werd ik 2x tante bij dezelfde mensen...2 kindjes in de tijd dat ik zo graag 1x zwanger had willen zijn.

en niemand die het wist , want we wilden niemand tot last zijn...
    dat stak enorm.

ookal heb ik al 2 kindjes die wens voor een 3e zwangerschap was even groot als voor de 1e.
    en ik kreeg opmerkingen als : ach je hebt dr al 2, er zijn mensen die helemaal geen kinderen hebben.

natuurlijk leefde ik mee met andere mensen , maar mijn wens was ook zo groot.

en mensen oordelen makkelijk als ze je medische verhaal erachter niet kennen,

daarom heb ik er op een bepaald moment voor gekozen , heel mijn complete verhaal openbaar te maken.......
    zodat mensen weten hoe wat en waarom.....

dat heeft me enorm geholpen.

xxx

12. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    ps ik heb zojuist een albumpje aangemaakt met fotos vd echos etc.....voor degene die het leuk vinden....

13. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    ff snel

net terug van sportschool, vanmorgen vroeg hier alles nog gezogen en gedweild beneden en straks boven, daarna naar marskramer gevlogen en hem daar achter gelaten, word nu opgestuurd dus dat horen we over een week of wat pas, hoop zo dat ze hem niet kunnen maken, want het is echt een rot ding.. dus voor iedereen.. KOOP HEM NIET!!!!!

toen nog naar de shell geweest, moest een kar huren voor henk want die moet morgen een dak doen.
    en toen naar de autohandel om een verloop voor de verlichting van de kar te halen. pffff lekker druk dus.

zowel maikel als jeffrey liggen nu plat. dus dat is echt ff heeeeeeel lekker jeffrey slaapt nooit meer eigenlijk maar hij wilde ineens naar bed. dus van mij mag hij hahaha..
    en om 5 uur komt de fysio voor maikel, dan moet ik ook mn boodschappen in huis hebben dus nu ff rust en dan straks boodschappen doen.

@bijoux: jeffrey gaat niet voor zn spraak hoor hahaha die loopt behoorlijk voor ivm zijn leefdtijd..
    nee hij gaat voor zn gedrags problematiek! .. zn woede aanvallen enz.
    ze denken op dit moment dat hij high sensitive is.. dat betekend hoog gevoelig. en zodra hij dan teveel prikkels krijg weet hij niet meer hoe er mee om te gaan en vervalt hij in oergedrag : slaan, schoppen bijten en gillen/schreeuwen.

niet leuk dat je zo slecht voelt .hopelijk blijft het niet zoals bij taby en mn schoonzus zo en voel je je over een week of 6 weer stukken beter.

10 jan. krijg ik een intake van intergrale vroeghulp, die gaan kijken welke kindfactor bij jeffrey speelt en als die er is, welke wegen we dan het beste kunnen gaan bewandelen om het gedrag te door breken.

@taby: hahaha ja jij hebt dus eigenlijk een luxe probleem kwa uren hihihihi.. beter teveel uren dan te weinig lijkt mij.. anders zou het niet zo goed zijn.

@jufamans: zoals ik al zei.. je mag hier lekker je verhaal doen hoor.. lijkt me inderdaad moeilijk, je wilt ook niet de " zielige " zijn maar zo word je dan al snel bestempeld..
    ik vind het knap hoor hoe je het allemaal doet..
    fijn dat het in elk geval een beetje geholpen heeft..
    zijn we toch nog ergens goed voor hahaha.. ;)

14. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Heeej Jac,

Wij hebben ook al een tijdje zo'n senseo sarista, maar wij hebben nergens last van. Doet het erg goed en de koffie smaakt ook.... Hebben jullie misschien net pech gehad met jullie apparaat??

En bedankt voor het compliment Jac en Bijoux!! Doet me goed...

Vandaag lekker geluncht en geshopt! Daar word ik altijd vrolijk van!

Prettig weekend allemaal!

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Wij hebben laatst een vol automatisch binnen machine gekocht. Wilde eerst ook een sarista maar overal werd hij ons af geraden omdat ze zeiden dat de koffie gewoon naar senseo smaakt en na het beproeft te hebben moest ik ze wel een beetje gelijk geven. Nu een phillips saeco. Geweldig ding alleen hadden we daar 3 saristas van kunnen kopen dat is dan weer jammer. Kunnen er wel cappucino mee maken en thee ook lekker.

Vandaag de uit strooiing van me moeder gehad. Pff was wel weer even heftig en confronterend. Heb nu ook mijn ketting met wat as erin dus ik draag een beetje van haar op mijn hart. Is een fijn gevoel voor mij.

16. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    oh jewe. sterkte......wel een heel mooie gebaar je ketting..

mocht mijn moeder ooit komen te overlijden , wat ik natuurlijk de komende 30 jaar nog niet aan wil denken....
    dan wil ik as verwerken in een tattoo.
    dit omdat tattoos voor mij en mijn man veel betekenen en we er ook flink wat hebben.

sterkte....

17. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    @jewe.. Dat moet idd een heel heftige dag geweest zijn. Maar ook weer mooi want denk dat dit je moeders wens was?.
    Dan heb je nu haar laatstr wens doen uitkomen.
    Probeer dat mooie er ook van te zien. Al denk ik dat je dat al doet.

En wow zo'n machine van jullie is mij iets wat te duur hahaha

@jufamans:jullie dus geen problemen. Een vriend van ons die bij de micro werkt zei toen hij hoorde dat wij een saristo gekocht hadden: o nee toch jullie ook zo'n rotmachine. Zijn echt mega veel klachten over dus dan hebben jullie echt geluk. Maar kan ook later komen he.

Nou ik mocht tot half 9 uitslapen (maikel kwam wel om 2 uur) maar is toch is hwt dan uitslapen.

Gaan nu lekker ontbijten en dan lekker fietsen ofzo.. Heb nog spierpijn van gister pfff niet normaal haha dus hard gewerkt gister

xxx fijn weekend

18. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    wij gaan zo naar rhenen, naar de dierentuin.....

mijn opa had kaartjes gewonnen , en wij hebben ze gekregen...dus zo aankleden etc en op naar de aapjes , hihi

19. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Heej meiden,

Ik voel me weer opgelucht na mijn klaagzang hier... We gaan er weer de volle 100% voor!!! Ik kijk zelfs uit naar woensdag, want dan kan ik gaan spuiten! --> nooit gedacht dat ik het zo zou zien!

Ik hoop niet dat ons koffiezetapparaat kuren gaat krijgen! We wachten maar af. Ik drink alleen in het weekend koffie en mijn vriend iedere ochtend een bakkie.

Vanavnond gaan we lekker met zn tweetjes naar Antwerpen. Lekker een hapje eten en naar de bios. Niet naar de Metropolis, maar in het centrum. Is weer eens wat anders! Heb er wel zin in. Nu de badkamer poetsen, want dat moet ook gebeuren!

Fijn weekend allemaal!

20. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    vandaag een klein jubeltje...10 weekjes..... bijna de 12 weken grens over.

jeeeeeeeeeeeeeeeeej

Deel Deze Pagina