Bijoux, fijn he als je die 12 wekengrens voorbij bent. Jewe, wat mooi dat je nog een beetje van je moeder bij je draagt. Jacenhenk, wat goed dat je hulp krijgt voor Jeffrey, goed dat je het ook accepteerd. Wie haar kindje was de 5e jarig? Nog gefeliciteerd he. En een leuke dag gehad? Britt is zondag 4 jaar geworden. Zaterdag hebben we haar verjaardag gevierd voor onze vrienden en Britt wilde graag dat iedereen spaghetti bleef eten, dus voor 26 man spaghetti klaar gemaakt en wat was het gezellig en wat is ze verwend. En zondag hebben we het voor de familie gevierd, ook erg verwend. En toen maandag was het tijd om naar school te gaan, ze is nu twee dagen geweest. Gisteren na het middageten ging ze zitten spelen met haar nieuwe speelgoed, dus kreeg ik haar even moeilijk mee naar school, maar verder is ze met plezier mee naar school gegaan. Morgen gaan we nog even trakteren op het kdv, want daar moeten we nog afscheid nemen. Ze blijft wel bij die opvang, maar gaat nu van KDV naar de BSO. Maar wat een tijd heb je zeg als je kind naar school gaat, je gaat gewoon ineens 2x zo snel met alles.
@taby, fijn dat ze het leuk vind om naar school te gaan. En ik geloof het graag ja dat alles veel sneller klaar is. Nog gefeliciteerd met britt. En voor 26 man koken wow zou niet weten hoe te beginnen haha. @bijoux, joepie bijna 12 werken. Als de misselijkheid dan ook af neemt zou het helemaal geweldig zijn denk ik. @jac, hopelijk heeft hij baat bij deze les vorm. En weer volop in de ziekenboeg las ik. Beterschap weer allemaal.
@jewe: hoe is het met jou meis? de dagen een beetje doorgekomen? @taby: jeetje.. zou gek worden als ik voor 26 man moest koken. doe altijd een grote pan soep en heel veel broodjes en ze kijken maar wat ze ervan eten hahaha.. en ja lijkt me heerlijk zoveel tijd te hebben ineens.. ik ben al blij dat jeffrey straks 2x 5 uur naar peuterschool gaat.. fijn dat ze in elk geval zo schandalig veel verwend is. @bijoux: lekker hoor alweer 10 weken nog maar 30 te gaan dan heb je je kleine uk in je armen hihihi.. nu inderdaad de misselijkheid nog weg en je genieten kan echt beginnen.. hier: inderdaad weer een ziekenboeg, maikel heeft gister alles 2x eruit gegooit. 2e keer was het recht op mij dus zat van top tot teen onder de kots behhhhh.. niet lekker dus. manlief heeft het ook te pakken maar die lukt het niet om over te geven en och wat is hij vreseljk ziek.. wat kunnen mannen dan toch een drama maken. pfff en ik zit dus 90% van de tijd op de wc met dat stomme laxeren. moet nu nog 660 cc dan is het op. moet dat voor half 7 naar binnen gewerkt hebben en het is zooooo smerig.. dus ik ga weer verder drinken om half 9 moet ik binnen zijn en het onderzoek begint om half 10 en duurt ongeveer 45 min. en dan nog 1 tot 2 uur daar blijven op de "uitslaapkamer" want je krijgt een roesje.. nou ben al lekker zenuwachtig niet kunnen slapen bijna vannacht dus gaat goed komen hahaha.. maikel heeft daarin tegen onwijs goed geslapen om 22.00 op bed gelegd en hij slaapt nog steeds jippie ja jeeeh tot later
@jac, sterkte vandaag. Is geen leuk onderzoek. @jufaman, veel succes met spuiten. Dit gaat jullie jaar worden.
*even een ego-bericht!!* Jaaaaaaaaaaaahhh, eerste spuit is net gezet. Ik had gewoon bibberende handjes hahahaha! Blij dat het spits is afgebeten en dat het prikken goed is gegaan. Pffffff, wat een opluchting, heb er de hele dag tegen aan lopen hikken! Hopen op minimale bijwerkingen... Op naar morgen, het wordt iedere keer een beetje makkelijker! Toch een beetje trots op mezelf!! Als je een paar jaar geleden tegen mij had gezegd dat ik dit nu bij mezelf zou doen, had ik dat nooooooit geloofd!!
Jufaman,je mag heel erg trots zijn op jezelf hoor. Gelukkig tot nu toe weinig bijwerkingen, hopelijk blijft dat zo. Heel veel succes he! Jacenhenk, het heerst echt op het moment hoor spugen en diarree. Hoe was het onderzoek verlopen? Wanneer krijg je de uitslag?
heb gister t liedje kuikentje piep gehoord. word er zo vrolijk van ondanks het einde haha... wilde t even delen........ PULCINO PIO - Het Kuikentje Piep - YouTube
@jufamans: ik had via fb al gereageerd, maar echt super goed van je meis. en zeker mega trots zijn. het is niet niets hoor. ik zou het dus echt niet kunnen hoor!! hier: het darmonderzoek is echt heel slecht gegaan. heb heel veel pijn gehad en ze hebben me de dubbele hoeveelheid voor de roes gegeven omdat het gewoon niet lukte. en ook 2x pijnstilling. ik hoor maandag wat er uit gekomen is maar vrees het ergste eigenlijk al.. dat het voor niets is geweest maar we zullen zien. vandaag 2 cracotjes op met een plakje kaas, meer krijg ik er nog niet in, steeds als ik maar iets eet, dan stik ik weer van de pijn aan mn darmen.. alsof ze gewoon gekneusd zijn. zal het maandag sowieso melden bij de internist, want heb er niemand over gehoord dat zij dat ook hadden. dus misschien zit er daar iets wat niet hoort! nou ik ga mn kleine man de fles geven en dan hopen dat hij vanavond zn eten wel een keer binnen houdt. xx
@Bijoux, Ik word helemaal knettergek van dat nummer. Ik hoor het hier thuis heel de avond. Jeroen werkt ook als DJ en die is met een vriend een remix aan het maken erop. :x @Jacenhenk, Vervelend zeg dat je er zoveel last van hebt. Hebben ze ook een beetje weefsel weg gehaald om te testen? Als er echt iets had gezeten dan hadden ze dat al meteen gezien. Vandaag met de kids naar de hertenwei geweest en via het park naar huis gewandeld. Kom ik thuis krijg ik een pakje van Greetz met een hart ballon met helium en een kaart van Jeroen. Hoe lief is dat? Gewoon omdat ik het zo moeilijk heb gehad de laatste tijd. Vandaag kwam Jeroen ook onverwachts al vroeg naar huis omdat een paar afspraken waren af gezegt dus zijn we met de kindjes nog even naar het bos geweest. dus Tygo heeft volop kunnen rennen en ravotten vandaag.
Leuke foto's jewe!! En wat fijn dat je vent jou nog steeds kan verrassen! Balen dat het onderzoek is tegengevallen! Toch nog even afwachten wat ze maandag gaan vertellen. Succes met wachten! Hier de 2e spuit alweer gezet! Ging al makkelijker dan gisteren. Heb (nog) geen last van bijwerkingen. Alleen kleine prikplekjes op mijn buik, maar dat zou nog wegtrekken. Morgenavond met vriendin/collega gezellig uit eten, dus zet ik mn spuit op lokatie hahaha! Moet toch ook een keertje gebeuren. Komt vast goed...
Jewe, wat lief van je man! Daar kikker je van op he. En wat een leuke foto's! Wat een knappe mannekes heb je. Jacenhenk, wat een tegenvaller zeg dat onderzoek, hopelijk komt er wel nuttige informatie uit. En inderdaad even aangeven hoe je je voelt nu, want dat klinkt ook niet echt goed. Jufaman, waar moet je jezelf prikken? Alleen in je buik of mag je meerdere plekken nemen? Elke keer goed de plaatsen af wisselen hoor. Spannend om buiten de deur jezelf te moeten spuiten of zie je dat niet zo? Wat was het heerlijk weer zeg vandaag, daar wordt je gewoon helemaal blij van, van dat beetje zon dat ik heb gezien vandaag.
@ Taby: Ik moet in mijn buik prikken. Ik wissel steeds van kant. Ene keer links, dan rechts van mijn navel. Volgende week moet ik 2 spuiten per avond zetten. Ik denk wel dat het steeds moeilijker wordt om een nieuw plekje te vinden.
jessy welkom.... jewe , wat fijn zon mannetje.. leuke fotos ook. mijn toetsenbord is kapot de uitroeptekens doen het niet meer , en de haakjes ook niet haha. dus ik reageer heel enthousiast alleen staat het hier wat minder hihi jufaman. ik heb respect voor je hoor, vind het heel erg knap. hoop zo dat het op kort termijn positief resultaat heeft voor je...... zou willen dat ik je kon helpen...alleen gaat dat helaas niet. wij gaan vnvnd een avondje weg samen.. ben iets minder misselijk en met een middagdutje ertussen moet het lukken.. eventjes erop uit samen...heb er zin in
@bijoux, gezellig even lekker samen weg. Hopelijk laat de misselijkheid het vanavond af weten zodat je lekker kunt genieten samen. @jessy, welkom waar kom jij vandaan?
he jesse wat leuk dat je ons weer gevonden hebt. als mede oprichtster van deze groep!! hoe gaat het met je kleine man?? hopelijk gaat alles goed.. jufamans: ik bewonder je echt hoor. zoals ik al aangaf, ik zou het niet kunnen.. hopelijk word het inderdaad steeds makkelijker, en heb je het niet al te lang nodig. zou toch geweldig zijn als je nu binnen een paar weken/maanden zwanger zou zijn!! hebben ze een periode genoemd van hoelang het min, gaat duren eer dat je de daadwerkelijke ei terug plaatsing gaat krijgen?? @jewe: de foto's zagen er leuk uit meis. echt lekker genoten. @bijoux: lekker genieten dus.. hopelijk ben je snel minder misselijk. hier: nog steeds wel last van mn darmen, het begint nu wel ietsjes minder te worden maar het overheerst nog steeds. heb ook nog steeds geen honger. gister 2 crackers op en water, vanmorgen ook weer 2 crackers op, dus probeer er vanmiddag weer 2. warm eten moet ik echt nog niet aan denken. wat overigens wel goed voor de lijn is, want ben al 2,5 kilo extra kwijt nu hahaha.. nou ik ga hier poetsen en dan jeffrey van peuterschool halen!! xx
Jufamans. Ik ben zelf de eerste x via Icsi zwanger geraakt. Dus het kan gewoon hoor. En het viel idd niet mee. Wat dat betreft is het echt zwaar. Maar het is het echt allemaal waard. Welk ziekenhuis loop je? Jacenenk. Wat is er allemaal gebeurd met je darmen? Jewe. Uit Breda. En iedereen hier? I
Bijou. Heerlijk lekker van genieten. Af en toe een avondje weg is zo fijn!! Jacenhenk. Met mijn mannetje alles goed. Inmiddels is nummer 2 ook 3 juli geboren.