@Jessy, Ik kom uit Oosterhout. @Jufaman, veel plezier vanavond en ook meteen een beetje succes met spuiten op locatie. Komt vast goed. @Bijoux, Jij ook veel plezier vanavond met je mannetje. Hier vandaag de deur niet uit geweest. Had geen zin om die kou in te gaan. 's Ochtends een beetje gepoetst in huis en 's middags met Tygo appelkruimel cupcakes van de sprookjesboom gemaakt. Het was alleen slimmer geweest als ik eerst cakejes had gemaakt en dan pas de keuken had gesopt. ipv andersom. Morgen een gezellig dagje met mijn zusje. De kindjes blijven lekker bij papa en ik ga lekker cupcakes en taart decoreren. Heb er zin in.
Hoi hoi, Jewe, wat gezellig. Jij hebt morgen een gezellige dag voor de boeg. Ik had voor Britt om te trakteren op het kdv cakepops gemaakt, ook erg leuk om te doen. Jessy, ik kom uit Etten-Leur. Jacenhenk, gelukkig wordt het al een beetje minder met je darmen. Inderdaad wel goed voor de lijn, dat is wel handig. Kon ik het maar even van je overnemen, op het moment eet ik alles wat los en vast zit. Bijoux, gezellig met je man op stap, dat moet je van tijd tot tijd eens doen he. Waar ben je naar toe geweest? Jufaman, en hoe is het spuiten op locatie gegaan? Als je steeds van spuitplek wisselt is dat het beste, komt vast goed. Hier vanmiddag lekker een grote ronde gewandelt met de hond en Britt, wat is het heerlijk weer zeg. En vanavond even een kort bezoekje bij schoonouders, sm was vandaag uit het zkh gekomen, ze was dinsdag met de ambu afgevoerd, omdat ze ineens helemaal geel werd en haar bewustzijn verloor, waarschijnlijk een griep die ze niet goed aan het uitzieken was. Wat wel kan kloppen, want ze zijn druk bezig in huis en ze kan niet stil zitten dan. Gelukkig gaat het weer een stuk beter. Morgen naar een verjaardag van een dochter van een vriendin van ons, gezellig!
Alles goed gegaan met spuiten meiden!! Het ging vanzelf, alsof ik nooit iets anders doe... @ Jessy: wij zitten in het St.Elisabeth Ziekenhuis in Tilburg en we zijn er tot nu toe heel tevreden over. Goed om te horen dat je 1e kindje ook via ICSI geboren is!
goedemorgen dames.. wat een gezelligheid hier zeg.. was net voor de kerst bang dat het een beetje aan het doodbloeden was hier.. maar gelukkig niet.. @jufamans: wat onwijs goed dat het al lijkt alsof je nooit anders gedaan hebt. is denk ik ook wel heel motiverend voor jezelf dan dat het steeds een gevecht met jezelf is. @taby: lekker gewandeld dus.. en veel plezier op de verjaardag vandaag. @jewe: leuke dag gewenst vandaag maar dat gaat zo te horen vast goed komen. @jesse: ik had het gezien dat je 3 juli bevallen bent van tijn. fijn dat alles goed gaat met je. ik kom trouwens uit zevenbergen maar dat staat dacht ik ook zichtbaar in mijn profiel hahaha.. wbt mijn darmen: ik heb al jaren steeds een zakkend bloedbeeld wbt hb en ijzer. dus waarschijnlijk heb ik een soort van " lek " dan kan je denken aan darmziektes zoals crown (dat is het sowieso niet hoor) maar er kunnen veel meer oorzaken zijn. en dat zijn ze nu dus aan het uitzoeken. dus heb afgelopen woensdag een darmonderzoek gehad dat viel nogal heel erg tegen. maar het gaat steeds iets beter. maikel is heel huilerig momenteel en gister zag ik ineens dat zn 2e tandje aan het doorkomen is.. dus dat verklaard een hoop. weet wel dat hij er echt veel meer last van heeft dan jeffrey ooit had. die kwijlde een hoop en had grind in zn ontlasting en daaraan kon ik zien dat hij weer een tand of kies kreeg. maar bij maikel pffff dat gaat nog wat worden als de kiezen en snijtanden door moeten komen hahaha.. nou ga snel verder zijn aan het kleien en jeffrey wil aandacht hahaha.. fijn weekend iedereen
gister voor t eerst babywinkels in geweest. met als resultaat 3 rompertje. en 3 paar sokjes.... meer durf ik nog niet te kopen haha...... maar het voelde wel fijn, eindelijk een beetje durven genieten..... later naar de rotishop geweest met manlief en samen een bak roti in de auto gegeten...hmmmmm lekker uit eten haha...op deze manier maak je mij het gelukkigste. vandaag hebben we een zo goed als nieuw stapelbed gekregen van de ouders van een kennis daar gebruikt als logeerbed. incl matrassen...dus dat scheelde weer een flinke uitgave. onze jongens gaan straks samen op 1 kamer... en de baby in de kamer van de jongste. maar we willen dit langzaam doen. dus nu al mee beginnen in de weekenden. en de kamer van de jongste nog even zo laten. zodat niemand zich gepasseerd voelt. al denk ik dat hij er juist heel happy mee is dat ie bij zn oudere broer op de kamer mag haha jufaman...het gaat dus goed met het prikken.. supergoed van je..... taby en jewe. jullie hebben een gezellige dag vandaag dus... jacenhenk , gezellig samen kleien. ik lees alleen wel altyd dat jij het zo druk hebt met je jongens en je rot raced. helpt manlief je ook een beetje.. t zijn ook zijn kids he, en als het jou wat rust kan geven.........
Dag dames, Mijn ongi heeft doorgezet vandaag (zoals de planning precies aangaf!!). Dus morgenochtend gyn. bellen voor 1e uitgangsecho. Meestal op dag 10 of 11 volgens mij. Vanaf morgen moet ik dus ook 2 spuiten gaan zetten. De decapeptyl deed ik al en nu moet er gonal-f bij. Zo emotioneel als ik ben op prive gebied, zo sterk ben ik momenteel op professioneel vlak lijkt het wel! Vandaag 2 hele lastige oudergesprekken gehad. Vooraf heb ik me er erg druk om gemaakt en voelde me onzeker. Was bang dat ik niet goed uit mijn woorden zou komen enz. Ik voelde me zo sterk en zeker van mijn zaak, echt geweldig gevoel! Heb beide gesprekken heel goed afgesloten. Kreeg complimenten en begrip van de ouders en van de directie. Hoe is het met Jac. Las al wel wat op FB, maar vlgs mij weten ze nog niet precies wat er loos is.... En bijoux!! Bijna 12 weken meid.... Heb vertrouwen in jezelf en in je lichaam. Je hebt al 2 prachtige kinderen op de wereld gezet en de 3e komt eraan! gaat goed komen! Taby, hoe gaat het met je dochter op school?? Ben benieuwd hoor hoe ze het vindt... Liefs Jufaman81
he jufamans: wat onwijs goed zeg dat het zo goed ging. en precies op schema wat houdt die uitgangsecho dan precies in?? hoop dat 2 spuiten zetten net zo goed gaat als 1. maar je bent een echt volhouder dus weet zeker dat het goed komt.. @bjoux: las dat je al een beetje aan het shoppen bent gegaan.. leuk he. en ik sluit me helemaal aan bij de woorden van jufamans hier: goed en slecht nieuws dus. goede nieuws is dat ik geen collitus of crohn heb, maar slechte nieuws is dat ze dus ook niet weten wat ik wel heb. het enige wat zeker is, is dat ik wel een ontsteking aan mn dikke darm heb. vandaag dus bloed moeten laten prikken en ontlasting ingeleverd en daar krijg ik 6 feb. de uitslag van. in geval van gluten moet ik een gastroscopie.. maar dat gaat hem dus niet worden als ik niet onder narcose mag. dan houd het gewoon op of ga ik een sec. opinium vragen bij een ander ziekenhuis waar het wel onder narcose kan. ik weet dat ik heel erg op de zaken voorruit loop, maar ik heb altijd al gezegd dat er bij mij iets mis was met mn darmen en vandaag dus wel die bevestiging gekregen. dus gluten is nu ook een aannemelijke oorzaak gezien dat ik sowieso drager ben, en jeffrey ook en we bij maikel ook aan gluten zitten te denken. de andere optie kan parasiet of wormen zijn ofzo. dus hoop eigenlijk dat het dat is is makkelijker en minder pijnlijk te behandelen hahahaha. nou morgen voor maikel naar ziekenhuis voor koemelk provocatie test. en daarna jeffrey thuis ophalen en naar mn vader toe. daar blijf ik ook slapen dus hopelijk wil maikel dan goed slapen een keer haha.. voorlopig heeft hij nu nog geen slaap terwijl mijn ogen dicht vallen. dus ga hem zo zn avond fles in bed geven en hopen dat hij bij mij in slaap valt en dan overk an leggen. zn duimpje was ik zo trots op dat hij die pakte.. nou vandaag weigert hij hem permanent.. ;( fijne avond allemaal nog en tot donderdag op zn vroegst!! xx
Wat vervelend Jac die onwetendheid... Je weet gwn niet waar je aan toe bent! Grrrrrr daar zou ik gek van worden. Maar laat je niet gek maken! En succes bij je pa, hopen dat je mannetje goed slaapt. Tot donderdag! Een uitgangsecho betekent dat ze een dmv een echo checken of mijn eicellen hard genoeg groeien. Ze kunnen eventueel de dosering van de medicatie aanpassen om ze juist sneller of minder snel te laten groeien.
Biijoux, wat leuk dat je al iets hebt geshopt. Zodadelijk als je je wat zekerder voelt ben je misschien niet meer te houden hahahaha. Jufaman, succes met de 2 spuiten zetten. Vind je het nou niet spannend? Knap dat je op proffesioneel vlak niet emotioneel bent, soms kan je dat niet tegenhouden he. Hoe het met Britt op school gaat? Ze vindt het niet overdreven leuk moet ik zeggen. Ik heb nu vakantie en 's morgens gaat ze nog met redelijk plezier, maar na het middageten wil ze het liefst niet meer terug. Ik weet ook niet zo goed wat ik hierin van de juf kan/mag verwachten. Tussen 13.00-13.15uur moeten de kinderen de klas in komen, dus nu komen we maar 5 minuten voor tijd, om te proberen dat het afscheid zo kort mogelijk kan duren en ze gelijk aan de slag kan in de klas. Vanmiddag stond ik echt met Britt aan mijn been vast en het duurde voor mijn gevoel veel te lang en op het laatste moment riep de juf vanuit haar stoel Britt in de kring en ben ik weg gegaan met een huilend kind achterlatend. De juf geeft aan dat het verdriet maar kort duurt, maar ik wil zo graag dat ze net als de andere kindjes lekker naar binnen gaat en mij uitzwaait bij het raam zonder tranen. Ik ga momenteel ook steeds meer tegen het naar school brengen opzien. Niet fijn om je kind huilend achter te moeten laten. En ik wil ook niet gelijk een "lastige" ouder zijn door allerlei verwachtingen en vragen bij de juf weg te leggen, dus probeer voor mezelf een manier te vinden. Sorry, heel verhaal. Jacenhenk, gelukkig geen ernstige dingen uit het onderzoek gekomen, maar kan je wel begrijpen dat het ook niet fijn is dat er niets uit is gekomen. Hopelijk levert de bloed en ontlasting uitslag meer resultaten op. Sterkte meid.
@taby, dat is rot ja als je haar dan achter moet laten. Tygo had het ook een tijdje op het kdv. Tranen met tuiten als ik weg ging. Ik hield het afscheid gewoon zo kort mogelijk meestal waren de tranen dan alweer gedroogd als ik voorbij het raam kwam gelopen. Als we hem 's avonds kwamen halen was hij vaak nog te druk aan het spelen om mee naar huis te gaan.
Dat klopt inderdaad ook Jewe, ik probeer ook zo snel mogelijk weer weg te gaan. Je weet gewoon dat het een paar tellen later alweer beter gaat. Maar je voelt je zo slecht als je je kind van uit je armen pulkt en dan de rug toekeert. De BSO vindt ze helemaal geweldig, maar dat is gewoon bij dezelfde organisatie als waar we KDV afnamen, dus daar is ze wel vertrouwd. Voor het eerst geniet ik van de sneeuw, ik heb vakantie en moet er dus niet perse doorheen. Vanmorgen de slee van het zoldertje in de schuur afgehaald en Britt op de slee naar de BSO gebracht, ze vond het helemaal geweldig. En daarna boodschappen gedaan, dat was wel even ploeteren hoor, ik heb zo'n boodschappenkarretje, maar had hem aardig volgegooid en was dus loodzwaar, mijn armspieren zijn in ieder geval weer goed getraind voor vandaag. Zijn jullie er allemaal zonder kleerscheuren vanaf gekomen vandaag? Vanmiddag als ik met de hond ga wandelen lekker het fototoestel mee, nu kan je mooie foto's schieten.
@taby, is ook heel rot om dan om te keren en weg te gaan. Vandaag is Tygo voor het eerst naar de voorschool geweest en hij vond het geweldig. Iedereen die we tegen kwamen werd verteld dat hij naar schooltje ging. Eenmaal daar liep hij gewoon door naar binnen naar de juffrouw met de mededeling dat hij naar schooltje kwam. Toen ik weg ging kon er nog net een dag mama en een kusje vanaf om meteen te gaan spelen. Was ik wel blij om anders had ik het ook moeilijk gevonden met als jou hoor . Ben benieuwd donderdag middag oog hij het nog zo leuk vindt. Zometeen lekker naar buiten op de slee of een sneeuwpop maken. Heerlijk om op dit soort momenten niet te hoeven werken. Kan dan zo genieten van het spelen met de kids. Jens kan trouwens al super snel kruipen op handen en knieën. Tijgeren heeft hij dus gewoon over geslagen. Gewoon hup meteen kruipen. Hij gaat ook al zelf rechtop zitten en evenwicht bewaren. Hij begint zich ook al aan de tafel omhoog te trekken. Dan zit hij recht op zijn knieën dus dat is volgens mij ook nog maar een kwestie van tijd voordat hij helemaal staat. Hij gaat echt razend snel. Moet er af en toe gewoon even van slikken. Het baby gaat er echt zo snel af nu.
*** ego-bericht!! *** Excuses! Oooooooow, net de spuit gonal-f gezet en wat was dat een drama zeg!!! Zeker in vergelijking met de decapeptyl. De naald was vreselijk bot, waardoor ik hem werkelijk naar binnen moest duwen. Nu ik het intyp krijg ik gewoon de kriebels brrrrrrrrrr!!! Ik hoop dat het toevallig maar 1 bot naaldje is en dat niet het hele pakketje met naalden zo vervelend zijn. De decapeptyl deed ik daarna en die ging vanzelf, hij gleed als het ware mijn huid in. Dat klinkt toch ook al veel beter?! Brrrrrrrrrrrr.....
@jufaman, brrrr! Krijg meteen de rillingen over me rug zeg. Ik heb echt respect voor je doorzettingsvermogen.
O jufaman jakkes joh. Hoevaak moet je die spuiten? Sterkte. Jewe, wat goed dat Tygo het zo goed deed, dat is echt heel fijn zeg. Onder het middageten vertelde ik tegen Britt dat ik er ook zo verdrietig van wordt als zij zo verdrietig doet als ik haar naar school breng en vroeg haar of ze het wel leuk vond. Ze zei dat ze het leuk vond en zei sorry mama(zonde mijn meisje), daarna bracht ik haar naar school en ging ze hartstikke makkelijk de klas in, net of ik een ander kind bracht. Hopelijk houdt ze dit zo vol, is toch wel veel prettiger. Ook was ze vandaag hulpje van de dag, dat vindt ze wel heel erg leuk, dus ik denk dat dat ook wel heeft meegeholpen. En inderdaad erg leuk die sneeuw. (als ik moet werken baal ik er altijd van hoor, maar nu niet.) Ik heb Britt heel de tijd meegenomen op de slee en samen sneeuwballen gooien, erg gezellig. En daarna binnen bij de kachel weer lekker opwarmen, heerlijk.
hoi dames. mijn pa heeft gister een nieuwe computer gekocht, dus nu is het weer goed te doen bij hem op internet te gaan. de vorige was zooooo sloom dat ik er een half uur deed om uberhaupt op deze site te kunnen komen. @taby wat onwijs goed dat het nu ineens zo makkelijk ging, ik hoop voor jullie alle 2 dat het zo goed blijft gaan. @jufamans hoe ging het vandaag met de 2 spuiten. vervelend zeg dat die andere spuit zo tegenvalt. ik hoop voor je dat het inderdaad gewoon een botte naald was en het nu gewoon wel goed en makkelijk gegaan is. @jewe jeetje wat gaat hij hard!!!!!! maikel kruipt nu pas sinds een week of 3 en ook optrekken doet hij pas 4 weken ofzo.. als hij zo door gaat loopt hij nog sneller dan maikel.. die is niet zo snel hoor en is liever lui dan moe hahahahahaha.. hier.. een redelijke nacht gehad, maikel is om 23.00 eindelijk gaan slapen en onm 6.15 kwam hij weer. maar hij lag in een bedje naast mij, dus hij was zo gepakt en toen bij mij neergelegd. vervolgens werd jeffrey wakker om 6.30 dus die ook maar bij mij in bed gelegd in een 1 persoonsbed hahaha maar die bleef kwekken dus toen hem weer op zn eigen kamer gezet, wat auto´s gepakt en om 7.15 begon hij toen weer te mekkeren.. maikel sliep toen gelukkig dus babyfoon aangezet en naar jeffrey zn kamer gegaan. daar nog ff in bed gelegen tot 8 uur maar niet meer kunnen slapen. ook ff emo momentje.. de overbuurvrouw van mn vader, waar ik vroeger echt mega vaak kwam en mn hart altijd heb gelucht. heeft kanker in dr gezicht en op dr tong. het is nogal een pittige operatie en ze wil dit niet. ook wil ze geen chemo want ze vind het wel best zo.. ze zegt dat ze geen 70 hoeft te worden als het aan haar ligt. en dat ligt het nu wel. dus dat was wel ff een klap. ook omdat mn vader zich erg optrekt aan haar en ik niet weet wat dit gaat doen als ze er straks niet meer zal zijn. ik vrees dat mn vader dan weer verder in zn put komt en als er te vaak van dit soort situatie´s voorkomen dan geeft hij het straks ook op.. en dat kan ik echt niet handelen op dit moment!! sorry voor mn ego.. moest het ff kwijt. nou ik ga verder met de programma´s te instaleren.. xx en fijne dag iedereen
even een ego berichtje. gister weer een echo gehad en alles was super. de jongens zijn meegeweest en waren flink onder de indruk. de gyn was heeel meelevend en heeft uitgebreid de tijd genomen zodat de kindjes konden meekijken. het risico op een miskraam was vanaf nu echt minimaal vertelde ze me. dus dat was een enorme opluchting. placenta , navelstreng alles was aanwezig :] en vandaag kom ik bij de kringloop en daar staat ene compleet badsetje incl luier-emmer werkelijk als nieuw voor net geen 10 euro incl standaart, deze heb ik dus gekocht.... en ben dr best trots op. met een vrij klein budget helaas momenteel...zulke dingen vinden is super....en ben dr dus heel blij mee...
Dames, ik kom hier even bekennen: ik lees geregeld mee (woon in Etten-Leur). En dacht ineens, dat kan toch niet...is niet netjes! Zoveel persoonlijke dingen. Maar veel tijd heb ik niet om overal vaak mee te schrijven...mag ik blijven meelezen en dan zo af en toe binnenvallen????
@Bijoux, Goed gescoort meid. En met een klein budget kun je ook hele leuke dingen doen hoor. Als ik af en toe zie in het topic show je babykamer hoe leuk sommige meiden via marktplaats oude meubeltjes kunnen op knappen en een kamertje kunnen aankleden...super leuk. Vaak nog wel leuker als alle standaard sets die je in de winkels kunt kopen. @Dramaqueen, Tuurlijk mag je meelezen en kletsen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd, toch? Heb je al kindjes of nog niet? Iemand nog een leuke suggestie voor een camping in Nederland? Leuk voor kleine kindjes, met binnenzwembad (want he het blijft nederland) en een beetje een leuke omgeving?