Mama's uir R'daal, breda, zundert omstreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lala87, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @jufaman, maar het spuiten doet in elk geval zijn werk. Hopelijk zijn ze maandag nog groter gegroeit. Spannend.

2. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jufaman, wat spannend. Hopelijk helpt de medicatie goed en gaan ze goed groeien.

3. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    o jufaman: spannend zeg. en wat goed dat het spuiten idd zn werk nu goed doet.
    kan me wel voorstellen dat het mega spannend is, je komt nu zo dichtbij het doel waar je dit allemaal voor doet..

wat houd die punctie dan precies in?? gaan ze dan echt al een ei eruit halen en die proberen te bevruchten en weer terug zetten of is dit nog een proef voor dat het voor het echie gaat??

sorry hoor dat ik zoveel vragen stel, maar ik ben een leek op dit gebied en wil niet onozel overkomen door de verkeerde dingen te zeggen en jou dan misschien te kwetsen!

nou ik ga verder met de voorbereidingen van jeffrey zn verjaardag morgen..

dus druk druk druk
    zo nog naar leen bakker, klapstoelen halen, daarna nog boodschappen doen en om 9 uur vanavond de thomas taart ophalen ..ben zo benieuwd hoe hij eruit ziet?!!!

xxx en tot na het weekend want geen tijd meer om hier te komen..

4. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    @ Taby en Jewe: Thanks! voor jullie meelevende berichtjes!

@ Jac: bij de punctie gaan ze echt de goede eicellen eruit halen!! Ik krijg dan gelukkig morfine, want dat is geen prettige behandeling. Mn vriend moet rijden, want dat mag ik zelf dan niet. Hij moet die dag ook zijn zaad inleveren. Want zodra dat ze (hopelijk meerdere goede) eicellen hebben, kunnen ze die met zijn zaad meteen in het lab bevruchten. Dit worden dan embryo's (ik weet het; klinkt heel klinisch en technisch) De beste embryo plaatsen ze 2/3 dagen later terug bij mij in mijn baarmoeder. Als er nog goed embryo's over zijn, dan gaan die de vriezer in! Daarna nog 2 wachtweken voordat ik weet of ik ook daadwerkelijk zwanger ben!

Ik heb je taart net op FB gezien!! Wat een mooie! Die zal zeker lekker smaken ook! Veel plezier morgen...

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Hey meiden, hoe is het hier met iedereen??

Ik ben in december een tijd niet meer actief geweest op het forum! Het lukte me niet meer !! Wat een pijn en verdriet allemaal!!
    We hebben zoveel nieuws te verwerken gehad! Zaad van man bleek zwaaaar slecht! Hebben ze een stomme fout gemaakt bij fertiliteit!!! Hij had weinig zwemmers en 99% was misvormt oftewel kans nihil op zwangerschap! Al die maanden voor niks aan de clomid!!!
    Ik heb 7jan een kijkoperatie gehad en bij mij was gelukkig alles perfect!! :)
    Volgende week donderdag hebben ee gesprek over vervolg behandeling! Ik hoop op IUI !!

Hoe is het met jullie allemaal meiden?
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik eerst rust wilde van het forum en daarna had ik zoveel berichtjes geplaatst dat ik jullie kwijt was!
    Toen kwam ik heeeeeel toevallig bijoux ergens tegen en via haar profiel hier terecht gekomen hihihi :)

@bijoux wat een geweldig nieuws voor jouw meid! Proficiat geniet van je zwangerschap!

Ik zal weer proberen af en toe weer wat vaker langs te komen om te kletsen dames!!

Voor nu fijn weekend!
    X

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @bbibi, ach meid wat naar allemaal. Logisch dat je even time out hebt genomen van het forum. Heel veel sterkte de komende tijd met alles wat komen gaat.

7. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hey Bbibi, wat een rottijd en een hoop onzekerheid voor jullie, inderdaad logisch dat je een stapje achteruit doet op dit forum.
    maar je blijft altijd welkom hoor, wanneer het jou uitkomt.

Jacenhenk, alvast van harte gefeliciteerd met Jeffrey zijn 3e verjaardag. Hele fijne dag morgen.
    En ik denk dat het met die mooie taart helemaal goed gaat komen, hij is echt gaaf!

Hier gisteren nieuws gekregen van de currator van de opvang. We moeten de factuur voor febr op een ander rekeningnummer betalen en ze houden de opvang in februari nog open, half febr zullen ze ons meer kunnen vertellen over een eventuele doorstart vanaf 1maart of toch sluiten.
    Dus we hebben toch nog maar niet ingeschreven bij de andere opvang, we zitten hier enorm naar ons zin en Britt heeft het ook enorm naar haar zin.
    En als je je nu inschrijft bij een ander en ze bieden jou je plaats aan, dan kan je die niet meer weigeren. Maar ik weet wel dat ze in ieder geval tot en met vandaag geen wachtlijst hebben, dus ze zou in geval van nood zo kunnen beginnen. dus ik ga nu elke week maar die andere opvang even peilen wat betreft wachtlijst en hoop snel iets te horen van de huidige opvang.

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @jewe dankjewel meid! Nou inmiddels beter nieuws gehad hoor! Ik heb mijn man super pillen gegeven 10stuks per dag! En daardoor nu na 4 maanden wel prima zaad! Vorige maand geen eisprong gehad dus dit wordt pas onze eerste maand eigenlijk me kans op zwangerschap! Al heb ik mijn zinnen gezet op IUi !! Hoe is het verder met jouw allemaal? Zag terug in het topic dat je moeder er helaas niet meer was? Wat ontzettend erg, gecondoleerd en veel sterkte!

@taby ja heb jullie gemist dus kom gewoon weer gezellig mee kletsen! Alleen misschien iets minder actief! Ook druk op werk enz!
    Maar gaat de opvang weg waar britt op zit? Wat ontzettend vervelend! Hopelijk maken ze een doorstart en kan britt gewoon blijven!

@jacenhenk! Proficiat met je grote kleine man! :)

Fijn weekend dames!

9. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Welkom terug Bbibi! Ik hoop voor jou ook IUI, want IVF/ICSI is toch wel pittig merk ik nu. Zowel lichamelijk als geestelijk. Ik duim voor je dat je snel zwanger mag worden...

Gisteren heerlijk sushi gegeten en dan nu weer naar de orde van de dag; wassen, poetsen en strijken! Even afwachten totdat ik maandag weer naar Tilburg mag...

Prettig weekend!

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Hoi jufaman!

Ja ik las dat jij dis was begonnen met het ivf traject! Lijkt me ook zo heftig! Ik ben nu al maanden een emotioneel wrak! En zo labiel als de pest door de MMM en de frustratie dat het niet lukt, en de vragen die spoken door mijn hoofd of het ooit nog eel goed gaat komen. ( ik heb nogal wat gezondheidsproblemen helaas).

Maar ivf/icsi is echt het "eindstation" en dat benauwd me!
    Ik hoop zooooo voor je dat je veel follikels te zien krijgt op de echo en dat daar topembrios uit gaan komen! Jij wacht ook al lang genoeg!
    Heel veel succes komende maandag ik zal voor je duimen meid!

Succes met je huishoudelijke klusjes! Ik heb dat mooi gister al gedaan hohi!

Fijn weekend! :)

11. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jeffrey, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Jufaman, waar zijn jullie sushi gaan eten?
    Wij hebben gisterenavond sushi gegeten bij Sumo, heeeeeeeeeerlijk!

12. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Wij zijn in Roosendaal geweest bij de Yami Yami!!

Ooooooow wat kan ik daar toch van genieten.... heerlijk!

13. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Het klinkt wel heel smakelijk Yami Yami hihi.
    Dus ook wel aan te bevelen?
    Gaan we dat ook eens proberen.
    Wij gaan regelmatig in Breda naar Sumo en Ume, ook erg lekker.

14. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    he hier ff snel..

dank jullie wel voor de felicititatie's officieel is hij vandaag jarig..
    maar we vieren het in 2 dagen want anders hebben we 50 man in 1 dag over de vloer en dan word ik gek hahaha..

ik kom van de week ff op iedereen reageren, want maandag gaat hij nog trakteren op psz en smiddags komt er nog visite..

xxx

15. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Wij hebben heerlijk uitgebreid (3-gangen) gelunchd!! Mijn schoonmoeder is jarig en dat hebben we lekker luxe gevierd! Gezellige middag gehad met leuke mensen en fijne gesprekken (zonder dat ik hoefde na te denken over mezelf!!)

Ik zit nu moe en voldaan op de bank. Ik merk echt wel dat ik steeds vroeger op de dag moe begin te worden... Als ik mijn ogen sluit dan slaap ik echt in.

Morgen naar het zkh voor de 2e FM! Ik heb pas om 10.30 uur een afspraak, maar dan kan ik nog een klein beetje uitslapen... Aangezien mijn lichaam dat heel hard nodig heeft op dit moment!

16. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    eventjes een ego bericht sorry

ben enorm verdrietig.
    na een ruzie om verschillende dingen met mijn man zojuist...

sinds 2 weken zijn wij failliet terwijl ik dacht dat alles goed ging met onze zaak. helaas verzweeg manlief meer dan ik dacht en bleef volhouden dat hij alles geregeld had.

al sinds de week voor kerst zit hij thuis en heeft op 1 vacature gereageerd waar hij nu al zijn hoop op heeft.....

terwijl ik van mening ben dat er meer banen in de wereld zijn en hij beter kan dan dit.....
    ik word er zo moe van dat we de hele dag op elkaars lip zitten.

daarnaast ben ik nog steeds flink misselijk...en is mijn zin in sex ver te zoeken.
    tot zijn frustratie.. [ zacht uitgedrukt ]

na een flinke woordenwisseling net riep hij daarom dan ook dat hij er spijt van heeft dat ik zwanger ben........
    en dat doet me zo enorm veel verdriet.

of hij het nu meent of niet..zoiets zeg je niet en dat steekt......

pfff moet het even kwijt...probeer me erover heen te zetten , maar ben zo verdrietig nu......

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    O jee meid dat is zeker niet leuk om te horen. Waarschijnlijk ook frustratie van zijn kant. En anders mee helpen solliciteren voor hem. Gewoon brieven mee schrijven voor hem. Dan zal hij wel moeten als hij wordt uit genodigd voor een gesprek. Je krijgt het wel op je bordje zo allemaal zeg. Hoeveel kun je er nog bij hebben?

@jacenhenk, en hoe reageerde hij op zijn taart?

@jufaman, lekker op tijd je rust nemen als je lichaam er on vraagt. Het is niet niks het traject waar je nu in zit.

18. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Dat is ronduit Klote Bijoux!! Wat rot dat het zo botst tussen jullie 2. Dat kan je nu echt niet gebruiken! En wat hij zegt dat vind ik echt niet kunnen, zelfs ik word er verdrietig van! Ik hoop dat als hij gekalmeerd is jullie rustig met elkaar kunnen praten. Sterkte meid *knuffel*

19. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Bijoux, dat is mooi balen.
    Heel de dag op elkaars lip dat is niet fijn, misschien is het wel goed dat hij zijn zinnen heeft gezet op die ene vacature, al kan hij dat maar tijdelijk gaan doen totdat ie iets heeft gevonden wat meer bij hem past.
    En inderdaad maar even bespreken hoe serieus hij die ene uitspraak meent.
    Dikke knuffel.

Jufaman, heel veel succes morgen.
    En nog gefeliciteerd met je schoonmoeder. Gezellig dagje gehad zo te lezen en nu maar snel onder de wol.

20. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    ben blij hier even mij ei kwijt te kunnen...wil er verder niemand mee lastig vallen.
    en het zal waarschijnlijk wel komen door alle stress op het moment...
    het failliet zijn. schuldsanering , en de zwangerschap die moeilijker loopt dan mijn vorige.

maar ik probeer het zonnig te zien..en hij juist niet

zo heb ik vandaag een prachtige wieg opgehaalt in dordrecht.. helemaal gratis gekregen en ben er superblij mee

als ons kindje genoeg liefde krijgt komt de rest vanzelf....
    al het geld in de wereld kan geen liefdevol gezin kopen.........

en dan maar een 2e hands wiegje etc..zoalng alles schoon is , is het wat mij betreft goed

ben zelfs trots op mijn gevonden schatten in de kringloop en op marktplaats.....
    alleen hij schaamt zich ervoor.....denk dat dat de grootse oorzaak is van zijn gedrag en uitspraak.

Deel Deze Pagina