Mama's uir R'daal, breda, zundert omstreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lala87, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Haai ladies,

Hier ook weer terug van mn FM meting. De opbrengst en grootte van follikels viel een beetje tegen. Aan beide kanten zagen ze 5 follikels, dus in totaal 10 stuks. Waarvan er maar 4 groot waren. Dus moet ik as woensdag weer teurg.... op mijn verjaardag!! Had zo gehoopt dat het donderdag zou zijn! En dan hoop ik dat ze toch beter gegroeid zijn. En daar gaan we natuurlijk ook gewoon vanuit!!

Dan ga ik zo mn werk maar bellen om te vragen of de invaller die vandaag voor mijn klas staat ok as woensdag voor mij wilt invallen!

Verder rustig aan vandaag, moet alleen wel vanavond naar de regionale voorleeswedstrijd van de gemeente waar ik werk. Ik ga daar mijn leerling (onze de voorleeskampioenvan de school) aanmoedigen. Daar heb ik wel zin in!

@ Bijoux: Ik heb hem gezien, wat een mooi wiegje! Wees er maar trots op!

Liefs Jufaman81

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @jufaman wat fijn dat je zo lekker hebt geluncht! Nog proficiat met je schoonmoeder!! Jammer van je eitjes vandaag! Al is 10eitjes wel suuuuper natuurlijk!! Hopelijk groeien ze gewoon alle 10 door en kan je binnenkort voor je eerste ivf poging terecht! Al ast proficiat met je verjaardag voor woensdag :)

@ jacenhenk heel druk gehad dus met het vieren van de kleine zijn verjaardag? Leuk hoor maar wel vermoeiend denk hihi :)

@ bijoux dikke knuffel meid!
    Wat enorm baken dat je man zoveel verzwegen heeft :(
    En dat hij nu dus failliet is verklaard! En zon opmerking had hij inderdaad niet moeten maken! Daar heeft hij niet goed overna gedacht! Zolang je kindjes er niet onder lijden en ze inderdaad genoeg liefde krijgen is er niets aan de hand! Hopelij vind je hub gauw een baan!

3. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    jufaman , mooi issie he? ben dr ook heel blij mee.
    mocht jij nou zwanger raken over een maand of 2-3 mag jij hem na mij hebben :] .
    ons kleintje zal er waarschijnlijk maar een maand of 4 in liggen op de ouderkamer en daarna naar het ledikantje verhuizen net als de 2 broertjes.

bbibi thnx...
    het zal ook de stress hier wel zijn.. maar dan nog was een andere opmerking gepaster geweest.

xxx

4. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jufaman, hopelijk willen de follikels nog even groeien meid. Heel veel succes.

Bijoux, wat leuk dat jullie een wieg hebben gehad. Geniet van zulke mooie giften. En inderdaad kan je liefde niet met geld afkopen.

5. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    @jufamans: snap dat je baalt, je had natuurlijk gehoopt dat het 30 stuks van mega grote waren geweest, ik duim voor je mee dat het vandaag wel een super vangst voor je word..
    laat je wat weten als je meer weet??

@bijoux: balen zeg dat het ff niet zo lekker loopt, leuk he die hormonen.. hopelijk gaat het nu een stuk beter en kan hij ook wat meer op zn woorden letten..

leuke wieg trouwens..

@bibbi: hoe gaat het bij jou meis? al een beetje bij gekomen van het slechte nieuws?? wat is bij jou nu de vervolg stap??

hier hadden we vandaag naar het cb gemoeten met maikel, maar die had gisteravond ineens 38,6 en vanmorgen 39,8 dus hoop dat het van de tanden komt die doorkomen.

gister trouwens uislag van ziekenhuis gehad: hij heeft wel het gen voor gluten allergie maar die is op dit moment niet actief. maar kan dus wel ontwikkeld worden.
    melk was de 1ste week, dus ook dat was vaag.
    gister begonnen granen ( wat me nu dus wel een beetje zorgen geeft ,omdat hij gister koorts heeft gekregen!! hopelijk toeval)
    en dat moeten we 1,5 maand toen daarna langzaam melk introduceren al blijf ik liever gewoon pepti geven omdat ze melk officieel helemaal niet extra nodig hebben als ze ouder zijn. ik drink nooit melk alleen yoghurt drink enzo. dus we zien wel.

ga nu maikel op bed leggen en dan mn huishouding.

6. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @bijoux nou inderdaad die opmerking had hij beter niet kunnen plaatsen! wss zal hij daar zelf ook wel spijt van hebben :)

@taby hoe is het met brittje?

@jacenhenk: ja hoor wel bekomen! de laatste keer was het wel redelijk! dus ben benieuwd! komende deonderdag hebben we EINDELIJK na 3,5 week wachten officieel gesprek over uitslag van mijn operatie en vervolgtraject bespreking!! :) dus zie er heeeeeel erg naar uit! we hopen echt IUI !! dus duimen jullie daarvoor?

en wat vrvelend dat het er toch uit is gekomen glutenallergie! toch mee opassen dus als dat nog ontwikkeld kan worden!
    en als je je beter voelt zonder melk te geven zou ik dat gewoon doen hoor!
    en krijgt hij tandjes ja? wordt voor jouw weer een zware tijd dan hihi !

poetsze!

7. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ik mag morgen weer naar het zkh. Hoop dat ze een beetje gegroeid zijn, zou wel een leuk cadeautje voor mijn verjaardag zijn....

Morgen alweer 32 jaar! Ik weet nog goed dat ik precies 2 jaar geleden op mijn 30ste verjaardag gestopt ben met de pil. Ik had toen wel verwacht dat ik op mijn 32ste al moeder zou zijn... Helaas nog niet, maar we blijven positief!

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Jufaman, Ik duim voor je dat ze goed genoeg gegroeit zijn. In elk geval alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag en hopelijk een positieve en gezellige dag.

@Jacenhenk, zo jij heb het er maar druk mee gehad met de verjaardag van Jeffrey. Die zal vast gruwelijk verwend zijn denk ik zo. Leuke taart ook. Een vriendin van mij maakt ook taarten en die gaat voor Tygo een thomas de trein taart maken. Ze woont alleen wat ver weg, in Arnhem om precies te zijn. Ken haar via hier van het april 2010 mama cluppie. We spreken regelmatig met elkaar af. Toevallig gaan we aankomende zondag weer met zijn allen en de kindjes meeten.

Vorig jaar heeft ze ook de taart voor Tygo gemaakt een boerderij taart.
    Deze:

9. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hoi hoi,

Jacenhenk, hoe is het nu met Maikel?
    Succes met granen geven, hopelijk heeft hij daar geen koorts van en heeft hij er ook niet teveel last van.
    Ik heb niet zoveel verstand van allergieën, maar moet je de melk gaan introduceren om te kijken hoe hij hierop reageert?

Jufaman, alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop dat je een heel mooi kado krijgt morgen.;)

Jewe, mooie taart. Ik vind zulke taarten ook zo leuk.

Bbibi, Op de maandagen en dinsdagen schijnt het goed te gaan op school. Ik denk dat dit ook komt door de BSO, want dat vindt ze geweldig. Op de woensdag ging het vorige week ook nog wel, maar ik denk dat dit dan weer komt, omdat ze 's middags dan vrij is, maar de donderdag gaat ze het liefst na het eten niet meer terug naar school. Maar het is een lekker ding hoor, ze is een echte meid en knutselt erop los, speelt lekker met haar poppen en staat heel de dag te springen en te zingen hihi.

10. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Dit was de taart voor Britt toen ze 1 jaar werd:

Bijgevoegde bestanden:

11. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    En deze taart toen ze 3 jaar werd:

Bijgevoegde bestanden:

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Taby, super leuk ook die taarten.

13. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Jufamans:van harte gefeliciteerd meis. Dat het een mooie echo mag zijn met veel verjaardags eitjes in groot formaat!!!! :)

Wat een leuke taarten zeg. Ben benieuwd naar maikel zn taart die is ook al besteld..

taby wat vervelend dat het de 2e helft van de week toch nog niet lekker loopt.
    Hopelijk word dat snel anders
    Moet nu inderdaad beginnen met gluten introduceren en over 1,5 maand de koemelk

hier gister met maikel in de douche gestaan om hem te laten afkoelen om 23.30 kon ik eindelijk ook gaan slapen en om 6 uur kwam jeffrey alweer pfff best moe nu hihoji

maikel slaapt nu nog dus ga hem zo wakker maken ff kijken hoe het gaat..

O hij word nu wakker ik ga

xx

14. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Hmmmmmmmmmmm, hier natuurlijk hartstikke JARIG!!!

En verder beginnen ze nu pas te groeien! (ik kom altijd met alles laat op gang!) Dusssss as vrijdagmiddag weer een echo (de 4e) en dan hopelijk een beslissing over wanneer de punctie plaats gaat vinden! Ben het nu ook wel beu aan het worden hoor.... Gelukkig nog maar 2 avonden spuiten!

Vanavond gezellig met mn schatje uit eten! Even lekker quality-time met zijn tweetjes!

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Gefeliciteerd Jufaman. Maar wat balen toch weer dat ze nog niet groot genoeg zijn. Die teleurstelling elke keer. Kan me voorstellen dat nu je er helemaal in zit je door wil ook.
    Geniet ervan samen vanavond.

Hier heeft Jens ook nog steeds koorts overdag zakt het steeds af naar rond de 38graden en 's avonds loopt het weer op naar 39+. Hij slaapt gelukkig wel gewoon lekker heel de nacht door en overdag slaapt hij ook wat meer. Eten als boterham en fruit en groenten daar wil hij niks van weten maar het bord pap in de ochtend is zo op dus gisteravond hem ook maar een bord pap gegeven en tussendoor maar wat kleinere flessen melkvoeding. Ik heb het idee dat hij wat last heeft van zijn keel dat alleen wat vloeibaar is fijn voor zijn keel is.

Tygo is ook nog niet helemaal de oude geloof ik. Die is ook heel de dag aan het hangen en is echt stront vervelend al een paar dagen en jankt om alles. Heel fijn allemaal als je je zelf ook niet helemaal happy voelt. Voel me zelf ook echt futloos en last van mijn keel. Bleh! 1 voordeel we hebben het maar gehad dan voor de carnaval. ;)

16. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    jufaman. hele fijne verjaardag....laat je lekker verwennen , maar dat komt vast goed
    ;]

17. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    mooie taarten zag ik voorbij komen...als iemand een adresje voor me heeft hier uit de buurt?

wil er in maart graag een voor onze oudste zijn verjaardag
    en straks op de babyshowen en kraamfeest :]

18. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jufaman, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. En wat gezellig vanavond lekker met zijn tweeën uit eten.
    Wat jammer dat ze nu pas gingen groeien joh, hopelijk nu vrijdag een mooie echo.

Jacenhenk, hoe gaat het nu met Maikel?

Jewe, inderdaad je kan het maar voor de carnaval weg hebben ja hihi.

Bijoux, ik heb wel een adresje, maar die stuur ik wel even via pb.

Hier een dametje die heel de middag en avond al een grote mond had en vanmiddag in het winkelcentrum van me weg liep. In winkels blijft ze normaal gesproken altijd goed bij me in de buurt, nu liep ze dus in een winkel van me weg en als ik het ene paadje insloeg, dan nam zij het andere paadje grrrr en ook liep ze een winkel zomaar uit, terwijl ik nog binnen stond.
    Hopelijk trekt dit snel weer bij.

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @jufaman ng net op het nippertje! proficiat meid! fijne dag gehad?
    En hopelijk ben je nu wel iig voor je 33e mama!! daar gaan we vanuit! :)

@jewe wat een geweldige taart zeg! super mooi!

@taby van jouw ook zeg wat geweldigggg! echte meiden taart!
    goed dat het allemaal zo goed gaat met britt op school!
    zal natuurlijk altijd even wennen zijn in het begin! en hihihi wat grappig dat het al een echte meid is hihihi super :)

@jacenhenk, doe rustig aan :)

@bijoux man weer bijgedraaid?

20. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Pfffffffffffffff, ik zit er hier even helemaal doorheen!

Vannacht vreselijk slecht geslapen. Ik ben vanmorgen wel opgestaan, heb ontbeten en ben naar mijn werk gegaan. Maar daar aangekomen, komen collega's mij feliciteren en vragen hoe het gisteren in het zkh was..... Ik kon alleen maar huilen! Ik voel me echt vreselijk. Mijn emoties kan ik niet bedwingen en ik haat het maar ik moet echt even toegeven aan het feit dat ik nu (lichamelijk en geestelijk) ingestort ben! Alles komt er nu uit en dat is hoognodig.

Ik ben nu lekkere thuis en ga heerlijk in de bank hangen! Excuses voor mijn ego-berichtje... Ben blij dat ik hier alles kwijt kan!

Deel Deze Pagina