Mama's uir R'daal, breda, zundert omstreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lala87, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jufaman, niet fijn, maar wel goed dat het er nu even uitkomt, daar zullen je collega's vast wel begrip voor hebben hoor.
    Lekker op de bank en probeer je rust te pakken.
    Dikke knuffel.

2. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    ah jufaman..
    het is ook niet niks wat je nu allemaal doormaakt....

even lekker tijd voor jezelf nemen....en dan gaat het na het weekend vast weer wat beter......

bbibi manlief heeft duizend maal zijn excuses angeboden...maar toch blijkt het wel steken bij me.

denk dta het even moet afzakken...

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @jufaman dikke knuffel voor jouw meid!

@bijoux owh kijk dat is lief van hem! hij bedoelde het vast niet zo! hij zal gewoon wanhopig zxijn geweest en daarmee een domme uitspraak hebben gedaan!

@all HAPPYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

gesprek ging super! hij was weer harstikke leuk en lief! en hij begon er zelf over dat we geen ronde clomid meer gingen doen maar gewoon met IUI gingen starten! hij heeft alle uitslagen van zaad besproken en hoe wie wat en waarom.... en waarom hij besloten had wel voor clomid te gaan! dat hun er anders tegenaan kijken! etc etc!
    maar de beste optie voor ons nu was wel IUI ! het was een heeeeel fijn gesprek (lees een half uur!!!) gezellig gekletst alles mogen vragen en bespreken!
    toen zei hij dat hij niet wist of er nog tijd was voor spuitinstructies VOOR volgende week donderdag! want dan moest ik beginnen met spuiten wss !!

Dus bij verpleegkundige gaan zitten en eingelijk was er geen tijd... maar toen vroeg ze kan je al spuiten? ik zo JA broer is diabeet en ik spuit 2x per week B12 in mijn spier dus veeeeel grotere naald gaat super goed!
    toen zei ze owhhhhhh dan heb ik het jouw heel snel geleerd waarschijnlijk! in dat geval mag je maandag al komen !!!!! joehoeeeeeeeeeeee !!! happy!!!!!!!!!!!! anders moest ik een maand overslaan!!!!!

ik heb gelijk het recept gekregen, omdat ze meestal van alles moeten bestellen... en hij had eigenlijk menopur voorgeschreven (is goedkoper dan puregon schijnbaar) maar ik heb gezegd dat ik een prikpen wilde! dus die verpleegkundige lachen! ze zegt nou weet je ik ga het gauw navragen bij arts heel gauw .... wij zo oke!
    dus dat was ook goed! de puregon pen zit al in mijn tas jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee so happy!!!!!!! :D
    echt meiden ben zoooo gelukkig!!

wat wel minder is dat ik WEER een bekende tegenkwam uit mijn woonplaats! zij gaat met vriendinnen van mijn vriendinnen om (KUT!) ....
    zij kent mijn man ook vrij goed van vroeger dus dat was wel klote! maarja zij zat er voor hetzelfde dus ja niks aan te doen!!

Mijn dag kan niet meer stuk :D

4. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    bbibi. wie weet had zij dezelfde gedachte , dus kan het goed zijn dat ze er niets over zal zeggen..
    of juist ook op een forum als dit en verder niet

hopelijk heeft het prikken snel succes , en mag ook jij net als jufaman die ik het evenveel gun , snel zwanger worden.

ik weet helaas hoe het voelt...en om dan nu zwanger te zijn en even in ene puinhoop te zitten , maakt het aan de ene kant zuur en aan de andere kant geeft het me een enorme positieve kick.

juist nu het zo moeilijk is , komt dit kindje....
    alsof het wil zeggen , dat alles goed komt

en dat komt het ook..........

5. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    hier even teken van leven van mij

@jufamans: hoe was je echo meis.. ik hoop dat het nu eindelijk wel positief was.. ik duim kei hard voor je..
    en fijn dat je het in elk geval kan spuien.. dan ben je het voor dat moment kwijt.. en wij zijn er voor je!!

@bibi: wow wat een goed nieuws zeg.. ik ga ook voor jou keihard duimen dat het snel raak mag zijn nu.. en wat super dat je geen maand hoefde over te slaan.

@taby: hoe gaat het nu met britt??

@bijoux: snap dat het niet fijn voelt, maar probeer je er wel overheen te zetten.. hij zal het ook vast in een opwelling gezegd hebben ( is natuurlijk geen excuus hoor) maar iedereen zegt wel eens dingen die ze niet menen..

probeer te genieten, dit word je laatste zwangerschap, en ik weet uit eigen ervaring dat het veel te snel gaat en je achteraf bedenkt dat je nog te weinig genoten heb!!

hier: jeffrey heeft zn 1ste ochtend bij de nieuwe psz.. en wat denk je krijgt hij zn nieuwe juf die hij bij dikkie dik(was de 1ste psz waar hij ooit begon) ook had..

dus hij vond het gelijk super leuk...

ga hem nu weer ophalen dus we zullen het wel horen hoe hij het vond!!

6. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @bijoux dankjewel meid! En het komt zeker goed met jullie en de nieuwe beeb! En zoals jac zegt genieten! Als ik ooit zwanger raak ga ik dat ook echt vNaf dag 1 doen! Wij willen maar een kindje dus dan moet ik zeker genieten want er kot geen tweede keer hihi

@jac lief dat je vor me gaat duimen! Hopelijk werkt het! Hihi
    Wat leuk voor jeoffrey! Zeker ook een fijne start voor hem he!! Hopelijk heeft hij het naar zijn zin!!

@ jufaman hoe was je echo vandaag? Holelijk goed?

@taby en jewe fijn weekend dames!

@all ook fijn weekend :)

7. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ik had nogal laat de echo vanmiddag, pas om 16.15.
    Maarrrrrrrrrr alles zag er goed uit. Eitjes waren goed gegroeid, er zitten er 7 in totaal en die gaan ze er as maandag uithalen tijdens de eicelpunctie! Spannend..... en donderdag is dat de terugplaatsing!

Nu een heerlijk rustig zen-weekendje houden op doktersadvies!

8. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jufaman, wat goed! Op naar maandag en donderdag, spannend hoor. Mijn duimen draaien overuren.;)

Bbibi, Voor jullie ook al goed nieuws en wat gaat het nu ineens snel. Hopelijk ook voor jullie snel mooi nieuws. En natuurlijk draaien mijn duimen ook voor jullie.

Bijoux, fijn dat je man zijn excuses heeft gemaakt, hij voelt dan toch wel dat hij dit niet kon maken.

Jacenhenk, wat lekker dat Jeffrey een bekende tegen kwam, dat maakt het allemaal net iets prettiger he.

Gisteren kon ik voor het eerst met een goed gevoel naar huis lopen, nadat ik Britt naar school had gebracht. 's Morgens en 's middags stond ze met een big smile mij uit te zwaaien bij het raam. Echt fijn hoor, hopelijk blijft ze dit zo lekker vol houden.

Zondag gaan we lekker naar het zwaaigatjesbal, kindercarnaval hier in het turfschip. Britt heeft er nu al heel veel zin in en wij ook natuurlijk. Dat is voor ons de aftrap van de carnaval de laatste jaren.:)

9. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jeetje, lees net dat Dramaqueentje is overleden. Hier op pagina 140 stelt ze zichzelf nog voor. 30 jaar en ik begreep dat ze zwanger was pffffff veel te jong. Arme familie die ze achterlaat.....

10. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    oei....hoe kan dat dan? schrik dr van , iemand zo jong............

11. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    jeetje das heftig!!
    niemand zal dit lezen maar toch heel veel sterkte voor haar familie!

@jufamans: heel veel succes volgende week en inderdaad nu een weekend lekker ontspannen..
    hopelijk is het deze maand dan eindelijk jullie maand ook hier draaien de duimen overuren!!

hier: jeffrey vond het echt super op psz... dus dat zit wel snor.

zit alleen nog met een dilemma: hij gaat vanaf 1 maart (nieuwe regeling voor psz) 2x5 uur.. en hij staat nu op voor de ma/do maar die juffrouw rita: die we dus al kennen van een vorige groep heeft alleen de ma/di groep.
    dus weet nu niet of ik die donderdag in dinsdag moet/wil veranderen.

op zich is dat wel iets beter voor mezelf, omdat ik regelmatig naar mn vader wil (1x p.m) en dan ga ik van woensdag op donderdag of donderdag op vrijdag dus het is dan altijd dat hij dan 1x per maand niet kan gaan..

ga maandag wel eens bellen voor het zelfde geld kan het niet eens meer omdat de klas al vol zit op de dinsdag.

genoeg geklaag/getwijfel

wij gaan vanavond naar de bios en uit eten.. al heb ik er iets minder zin in omdat henk nogal gefrustreerd is om alles en iedereen.. hij loopt dag al te mopperen, boos te zijn en te schelden op alles en iedereen..
    word er helemaal gallisch van..

hopen dat een avondje uit zijn spanningen een beetje kan laten zakken want af en toe denk ik: hoelang hou ik het nog uit met hem.. ;)

zit ik alsnog te klagen.. sorry

nou ik ga stoppen en hoor/zie jullie maandag wel weer

xxx

12. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    ik denk dat er wat heerst jac. die mannen hebben t allemaal.....

toch veel plezier gewenst vnvnd. komt vast goed.

jufaman...spannend zeg.
    geniet van het weekend...lekker relaxen , en met frisse moed maandag de week in.....

13. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jacenhenk, gewoon lekker bellen en kijken of ze plek hebben op de dinsdag. Is toch ook wel fijn dat je een beetje vrijheid hebt om iets te kunnen ondernemen, zoals bij je vader langs gaan.
    Hopelijk is het vanavond nog wat geworden.
    Wat hebben die mannen soms he.

Hier vanavond Britt alles ondergespuugd tijdens het naar bed brengen, iets te wild met stoeien.
    Ze spuugt dan van druk te doen.
    We waren al laat, maar na dit was het helemaal laat.
    Zo heeft ze ook weleens bij mijn vader op zijn hoofd gespuugd, ze zat op zijn nek en hij rende door het huis, dat was dus ook een beetje te wild.:D

14. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    haha taby , ik had dat beeld weleens willen zien met je vader..

ik ken dr nog een die spuugt van druk doen. onze oudste doet het als ie te hard huilt.......
    denk dat ze teveel lucht binnen krijgen dan......

jac hoe was je avondje? het is stil op facebook namelijk haha.

hier gaat t zn gangetje , nog steeds misselijk..maar dat went ondertussen.
    maar heb wel flink hoofdpijn wat ik minder leuk vind.
    ben ermee naar bed eggaan en t was even erg toen ik wakkeer werd.

dadelijk ff lekker een douche nemen en wat buiten in de frisse lucht rommelen. dat scheelt misschien..

15. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Bijoux, mijn vader had in het begin niets door, totdat mijn moeder riep "iek ze spuugt op je hoofd". En toen was Britt heel snel van zijn schouders af hahahaha.
    Nog steeds misselijk joh, verschrikkelijk.
    Heeft het werken in de buitenlucht goed gedaan?

Het was weer gezellig op het zwaaigatjesbal, is altijd zo goed georganiseerd. Kinderen krijgen bij de ingang een kaartje (gratis) en daarmee kunnen ze van alles halen: 2x ranja, snoepzakje, ijsje, suikerspin en laten sminken.
    Daarna zijn we friet gaan halen (wat was het er druk) en lekker opgegeten bij vrienden van ons.

Weet je wat ik "gek" vind. Dat op zo'n middag allebei de ouders flink wat alcohol drinken, terwijl ze ook nog kinderen bij hebben.
    Of ligt dat aan mij?

16. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Hoi hoi

Ff snelle zwaai van mij vanuit bed

Jufamans hoe was je weekend beetje kunnen ontspannen???

Uitje was geslaagd. Hebben gepraat en zijn bij hem ook veel spanningen ivm jeffrey zn gedrag en hij heeft ook al jaren pijn aan rug.nek enz en daar wird hij ook sjago van.

Maar ja niet leuk dat hij dat op mij af reageerd natuurlijk. Al gaat het andersom ook zo als ik een kort lontje heb

dus is ff geven en nemen. Maar moest ff mn gal spuwen hier

lief dat jullie het niet veroordelen en me het gevoel geven dat ik het mag en jullie me ook serieus nemen!

Thanks hiervoor.

Nou de kleine slaapt dus woj gaan ook plat..

17. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    taby ik weet wat je bedoelt.
    in prinsenbeek bij het kindercarnaval zuipen de ouders zich helemaal het apelazerus en de kinderen moeten zich vermaken op een springkussen.

voor mij een reden om niet meer te gaan
    ik heb t 3x geprobeerd en ben 3c boos wegeggaan.

jac. ach ieder huisje heeft zn kruisje.
    t mijne , t jouwe en de mensen die hun huwlijk het mooist afschilderen hebben vaak het grootste kruis ;]

hier ben ik idd nog steeds misselijk en slaap nu ook heel slecht
    lig hele nachten wakker , moet dan plassen of heb een enge droom gehad

van problemen met de baby tot mensen die dood op bed liggen , dat soort dingen
    ik word er gek van.........

de 14e mag ik weer naar de gyn dus ga t eens aankaarten daar.
    en de 21e heb ik een echo om te zien wat ons scampie nu is , een jongen of een meisje

18. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Hier ook de punctie gehad vanmorgen, maar ik vond het meevallen! (de HSG die ik heb gehad vorig jaar deed echt zeer!). Vijf mooie eitjes in totaal en zaad van vriend was prima... Wij zijn tevreden. Nu lekker uitrusten en donderdagmiddag de terugplaatsing!

19. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    oooooh jufaman spannend..
    hoop dat het raak mag zijn voor je.

ik zal donderdag een kaarsje aansteken voor je.
    hoelaat moet je dr zijn?

20. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Dankjewel Bijoux!!

We moeten er 's middags om 15.30 uur zijn! Heel spannend nu...

Bijwerkingen vallen mee en heb geen pijn. Ben alleen erg moe, maar dat hoort erbij. Ben net begonnen met de utrogestan; vaginale capsules die ik 2x 's morgens en 2x 's avonds moet inzetten.

Deel Deze Pagina