Mama's uir R'daal, breda, zundert omstreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lala87, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    ik duim voor je.......gun t je zo enorm..
    omdat ik vooral ook deels begrijp wat je voelt...

mocht het snel raak zijn dan ben je vlak voor kerst uitgerekent en dus nog een 2013 baby....dat moet gewoon lukken toch? ;]

hier heeft net de kraamzorg gebeld. zij komen 2mei kennismaken.
    het word nu allemaal heel echt [ beetje laat maar toch haha] vandaag stootte ik met mn buikje tegen de winkelwagen omdat ik dacht nog ruimte te hebben.
    en nu zit ook mijn buik in de weg....

grappig , en heel erg real nu........ik ben zwanger , eindelijk......

2. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jacenhenk, volgens mij wordt het voor de mannen ook tijd dat het zonnetje gaat schijnen. En net wat Bijoux zegt, elk huisje heeft zijn kruisje en mensen die zeggen dat het geweldig gaat houden meestal schone schijn op. Overal is het wel eens irritatie of woorden over iets.
    Maar wel fijn dat het uitje toch nog geslaagd was.

Jufamans, oooooo wat spannend zeg. Echt super 5 mooie eitjes en zaad dat goed was. Mijn duimen draaien overuren hoor.

Bijoux, geniet er lekker van meid en pronk met je buikje. Normaal moeten we niets van buikjes weten, maar nu mag iedereen het zien.
    Mijn man drinkt ook wel op zo'n middag, maar ik ben diegene die de bob is. En gelukkig gaat dat zo in heel onze vriendenkring, anders zou ik ook echt mijn mond niet kunnen houden.

3. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    14 weken vandaag.... kleine vreugdedans. tralalalaa

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @bijoux fijn meuid veilig de 14 weken gepasseerd hihi :) super!

@jufaman wauwwww 7 eitjes? wat een super resultaat! hopelijk worden het 7 mooie embyotjes en raak je gelijk van de eerste zwanger! spannend hoor meid! nog een spannend dagje!
    krijg je morgen te horen hoeveel er goed van bevrucht zijn?

@jacenhenk fijn dat jullie film avondje geslaagd was, en dat je hub even zijn ''ei'' bij je kwijt kon! logisch dat het zwaar is met de opvoeding van jullie zoon, en dan zijn werk, en pijn rug ... is voor een man ook best zwaar allemaal!

@taby wat fijn dat britt zo vrolijk was toen je haar afzetten op school! onwijs fijn lijkt me dat hihi :)

@ all hier gister spuitinstructie gehad! was onwijs duidelijk en leuk gesprek! spuiten zelf hoefde ik niet te leren ivm b12 injecties die ik 2x per week zet! meer even nog uitleg over de pen, en over mijn cyclus, en hoe het in zijn werk gaat allemaal :)
    dus top laat die ongesteldheid maar gauw komen! des te sneller kan ik beginnen met spuiten :)

5. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    hoi dames

JUFAMANS: WOW ZEG.. WAT SUPER GEWELDIG MEGA GOED NIEUWS...
    wie weet is het dan deze maand eindelijk zover dat jullie grootste wonder werkelijkheid gaat worden!!
    mijn duimen draaien hier echt 10 dubbele diensten voor je!!

@bijoux: wow ook alweer 14 weken.. gaat zo snel he..

@bbibi: ook voor jou een super week dus.. nu hopen dat inderdaad de ongi snel komt.. en het dan voor jullie ook eindelijk zover mag zijn..

@taby: jij dus ook altidj de bob, ik ook hoor, maar ik drink eigenlijk nooit tot zelden.. toevallig vorige week bij de bios, tijdens het etentje heb ik 2 cocktailtjes gedronken.. had ik gewoon eens zin in. maar dat is dan ook wel weer genoeg voor de rest van het jaar hahaha

verder gaat het met het lijnen heel goed, ik weeg nu 86,8 en kwam van (schrik niet.....) 98,9 dus ik ben al bijna 12 kilo kwijt nu!!! ben zo trots op mezelf.. sorry voor het mezelf ophemelen hahaha.

maar ik moet nog aardig wat kilo's dus moet mezelf ook af en toe een pluim in de kont geven om vol te kunnen houden en 12 kilo is niet mis!

nu nog 16,8 kilo te gaan dus we zitten bijna op de helft.. hahaha..
    ik wil voor mn verjaardag op 26 maart op of zelfs onder de 80 zitten, dus dat moet kunnen lijkt mij nog bijna 8 weken te gaan voor 6 kilo.. maikel zn 1ste verjaardag zit er nog tussen dus stel dat ik die week niets afval of in het ergste geval een kilo aan zou komen, dan moet het nog kunnen

en dan wil ik als 2e en definitieve doel voor de zomer (juni/juli) op of onder de 70 zitten..
    maar ik denk dat het al super voelt als ik onder die 80 kom te zitten..

manlief is thuis van zn werk gekomen vandaag die hoest steeds bloed op en voelde zich niet lekker, nu heeft hij ook bijna 40 graden koorts.
    vanmiddag werd hij door de huisarts naar het ziekenhuis doorgestuurd om een foto van zn longen te maken overmorgen kunnen we bellen voor de uitslag.

(al snap ik niet waarom dat zo lang moet duren, ze kunnen neem ik aan toch wel gelijk zien of er een ontsteking zit??)

ik ga nu zo mn 2 jongens op bed leggen en dan manlief naar boven duwen en ga dan zelf ook maar gelijk, zie lijkwit volgens hem, dus denk dat ik ondertussen chronisch slaaptekort heb hahaha.

maikel wil ook nog steeds niet doorslapen, hij slaapt nu wel beter in, dus heb in de avonden wel meer rust, maar daarin tegen komt hij nu tussen 2 -5 uur smorgens en dan wil hij echt niet meer naar zn bed toe, dus ligt hij nu elke ochtend bij mij in bed, en dan slaapt hij wel verder.

morgen eerst lekker sporten en om 3 uur moet ik op controle bij de internist voor de bloed en ontlastingsuitslagen, ben toch wel stiekem heel erg nerveus wat hier weer uitgekomen is..

nou ik ga stoppen met mijn klaagrede..

fijne avond allemaal verdr..

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @jacenhenk, wat knap zeg al zoveel kilo kwijt. Klinkt eng van je man. Zou het er niet zo op hebben.

@bbibi, heel veel succes met spuiten. Hopelijk gaat de iui lukken voor jullie. Ik duim voor jullie.

@jufaman, wow 7 stuks wat goed. Ik dim echt zo hard voor jullie. Ik hip zo dat het nu eindelijk gaat lukken voor jullie.

@bijoux, joepie 14 weken alweer.

hier kan Jens dus sinds gisteren zelf gaan staan aan een tafel of bank. En lol dat hij erin heeft. Hij deed het gistermiddag all dus ik wilde het natuurlijk meteen filmen....batterij leeg van me mobiel zul je altijd zien maar daarna bleef hij het gelukkig doen dus heb het kunnen vast leggen als nog.

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @jacenhenk wauwwwww zeg jij bent echt ontzettend goed bezig!!! super! en op naar de 70 kilo dus, is dat niet een te weinig?
    vind het wel goed hoor zet hem op!

en noderdaad akelig van je man! hoelang moet hij wachten op zijn uitslag? akelig hoor! veel beterschap gewenst!!

@jewe dankjewel lieve meid! hoop ook dat we daar meer geluk mee zullen vinden!

en wat leuk dat jens al kan staan! hahaha zul je altijd zien he dat net dannnn je mobiel kwijt of leeg is hahahaha ! nouja hopelijk kun je het gauw vastleggen!

8. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Najaaaaa!! Denk je echt alles gehad te hebben! Heb ik een voicemail van het ziekenhuis, dus ik denk oei dat zit fout!! Want ze zouden vandaag of morgenochtend bellen als de terugplaatsing (om welke reden) niet door zou gaan....
    Bel ik terug op, zegt ze: je weet alvast wel waarvoor ik bel? Ikke huilend: jaaah, het is niet goed. Zegt ze: oownee hoor, maar de tijd moet morgen verzet worden, want er is geen arts beschikbaar! GODVERDOMME, daar krijg je toch een hartverzakking van!!!! Ipv 15.30 is de terugplaatsing vervroegd naar 12 uur!! Jippie, hoe eerder hoe beter!
    Ikke weer: maar worden we nu morgen nog gebeld als het fout is?? Hmmm, ze zal ff kijken.... duurt lang-langer-langst!! Mevrouw? Jaaaa? Ik heb stiekem in uw dossier gekeken en het ziet er echt heel erg goed uit! Niet tegen de dokter zeggen anders ben ik de klos! Pffffffff
    Als ze nog eens iets hebben, die professionals!! Vinden ze het gek dat het emotioneel zwaar wordt! Ja, duh op deze manier wel wat zwaarder jaaa!
    Sooow, dat moest ik ff kwijt!! Eind-goed-al-goed zullen we maar hopen!! Op naar morgen!

Liefs jufaman

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Heel veel succes morgen jufaman. Ik duim voor je.

10. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    o wat onwijs goed nieuws zeg..

ik wil je alvast onwijs veel succes en ook sterkte wensen morgen. zal namelijk ook geen pretje zijn..

ik hoop zo dat het deze maand jullie maand zal zijn!!!!!

verder: vanmiddag naar ziekenhuis geweest voor de uitslag internist, niets gevonden, dus nu word het op een spastische darm gehouden. en daar moet ik mee leren leven!!! thats it!

dus ja enerzijds fijn dat het niets ernstigs is, maar anderzijds had ik gehoopt dat het opgelost kon worden maar helaas.

henk zn uitslag was ook binnen, geen longontsteking nu morgen naar dokter terug

vanmorgen lekker gesport en dik 600 kcal verbrand dus voel me weer super.
    helaas was ik jeffrey kwijt, die was op eigen houtje naar de sportschool gefietst, kom ik daar ik helemaal in angst natuurlijk, komt er een wicht me ff vertellen dat ik een slechte moeder ben omdat ik hem kwijt was..

nou dat liep zo hoog op dat ik dr bijna op de .... geslagen heb.. kon me echt nog net inhouden had gewoon trillende handen van woede!!

nu lekker eten

11. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Of the record: ik heb geen koorts hoor.... Heb ik wel op FB gezet, maar dat is vooral voor mensen die mij vanavond in Zaal Geerts verwachten op het moederkusbal met een groot glas bier!

Ik moet naar mijn lichaam luisteren en lekker thuis blijven ivm de terugplaatsing morgen. Dus voor de buitenwereld heb ik 'griep'!

12. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ook al zo'n rare reactie van zo'n 'sportschoolmeisje'!!

Ik begrijp je woedende reactie Jac!

13. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Ooooo Jufaman, wat spannend!
    Heel veel succes morgen he.
    En ik dacht al "o nee, geen griep he", maar gelukkig is dat niet zo.

Jacenhenk, gaat echt goed joh met afvallen! Knap hoor.
    En gelukkig niet iets heel ergs/levensgevaarlijks uit de uitslag, maar leren leven met iets valt ook niet mee zeg.
    En gelukkig geen longontsteking bij Henk.
    Hoezo was Jeffrey op eigen houtje naar de sportschool gefietst? Ik snap het even niet. Maar sommige mensen bemoeien zich echt overal mee en zou je ze het liefst op hun .....willen slaan op zulke momenten.

Bbibi, wat handig dat je al bekend bent met spuiten, scheelt veel nu.

Jewe, wat knap dat Jens al staat aan de tafel. Hihi dat is nou altijd he met die stomme batterijen, op zulke momenten laten ze je in de steek.

14. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    jufaman , ik dacht al zoiets ;]

je kaarsje staat aan hoor...
    dus 'we ' gaan ervoor.

heel veel succes vandaag en alles komt goed.....

xxxxx

15. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    oooh jac trek t je niet aan. mensen zeggen de raarste dingen.

ik ben j.. kwijt geweest in de dierentuin.
    ik dacht dat ik zowt neer zou vallen zo snel ging mijn hart.
    het ene moment zit ie naast me op de glijbaan en t andere issie weg , ineens.

xx

16. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @jufaman sow dat was schrikken meid! gelukkig was het allemaal goed nieuws! heel veel succes vandaag!

@taby scheelt inderdaad al een hoop! vandaag ongi geworden dus ga zaterdag beginnen jippieeeeeeeeee!

@jac owhjee dat was schrikken! en waarom reageerd die mevrouw nog zo heftig? terwijl jezelf al de schrik van je leven gehad hebt! erg hoor! gelukkig wist je jezelf in te houden!!

@ all vandaag dus ongi geworden! ik ga zaterdag mijn eerste spuit zetten (zin in, stom he?) hihi ! dus hopelijk valt het allemaal mee! volgende week vrijdag (dag 9) eerste echo!

xxx

17. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    oooh bbibi jij ook van start. ik snap je gevoel.
    gaat er schot in komen voor jezelf he.....

dat het voor jou ook maar snel raak mag zijn. en 1 kaarsje tegen die tijd genoeg is ;]

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    dankjewel lieve bijoux! x

19. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jufaman, nog 1 uurtje. Spannend!!! Mijn duimen draaien hoor.

En Bbibi, voor jou ook spannend. Dat je zo blij kan zijn om ongesteld te worden en te kunnen gaan spuiten he. Hopelijk ook voor jullie heel snel goed nieuws.

Hier lekker aan de poets en vanmiddag carnavalsoptocht kijken van school, leuk!

20. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Thanx lieve dames!! voor alles!

Embryo is on board!!! Nu nog 2 hele lange wachtweken om bloed te prikken of ik ook echt zwanger ben!! Ik voel me zooooooo goed!

Deel Deze Pagina