ooooooh spannend meis... mijn kaarsje is rond kwart over 1 zelf uitgegaan. ik had hem in de wasbak staan zodat ik de kids weg kon brengen zonder brand gevaar hihi hoop op pos nieuws.......
@jufaman owh meid wat spannend! Lijkt me toch een "vreemd" idee! Eigenlijk ben je officieel gezien gewoon zwanger momenteel hihi Hopelijk kan de kleine beeb zich goed innestelen en blijft hij of zij lekker "on board" @taby ja gek he dat je daar zo blij mee kan zijn? En was de carnavalsoptoch leuk? Hoe is/was britt verkleed?
Jufaman, het blijft maar spannend he. Hopelijk over 2 weken heel mooi nieuws. Britt wilde 2x verschillend verkleed naar school vandaag. Vanmorgen als Ienieminie en vanmiddag als Pino.
@Taby, haha leuk dat Pino pak. Tygo is vanmiddag als brandweerman naar school gegaan. Zo leuk om al die kindjes zo verkleed te zien.
Mijn kleine brandweerman. Hij keek niet zo vrolijk maar dat kwam omdat ik een foto van hem wilde maken en daar houdt hij helemaal niet van.
haha leuk ;] hier is een punker en een piraat van huis vertrokken. pfff dan worden ze ineens groot he mn kleine 'baby' is ineens 4 jaar oud.... en mn andere ventje word alweer 8. das niet zo erg , maar ondertussen ben ik ook 8 jaar ouder haha.... bijna 30 , de magische grens........ ach je moet iets te klagen hebben he hihi
he dames hier ff snel: taby en jewe: wat ontzettend leuke foto's zeg. hier 1 als clown met alleen de broek hahaha.. meer wilde hij niet. nu zijn wij er ook niet mee opgegroeid natuurlijk dus zal volgend jaar wel komen als hij naar school gaat en dan echt met de bups mee gaat.. @jufamans: ik duim 2 weken lang mega veel overuren ik hoop dat mijn duimen er dolgedraaid van worden als het maar een positieve test op gaat leveren.. succes met de 2 langste weken van je leven waarschijnlijk!!!! @bbibi: o jij ook al aan het spuiten volgende week, ook voor jou ga ik keihard duimen.. en hopelijk is het bij jou ook snel raak. @taby: zei reageerde omdat ik bij binnenkomst tegen jeffrey zei: schatje je mag nooit meer weg fietsen, mama was zo bezorgt.. echt niet meer doen he!! en die bitch zei toen dat ik hem niet op zn klote moest geven maar mezelf omdat ik een slechte moeder was dat hij niet bij me was gebleven. wij gaan altijd met maikel ik en jeffrey naar sportschool, hij gaat dan op de fiets en wij lopend met kinderwagen, maar nu was hij al keihard gaan fietsen en eer ik aan het einde was, was hij al uit het zicht, maar hij was ipv rechts nu links gegaan, dus ik ging in de verkeerde hoek zoeken, en toen bleek hij alweer daarna wel naar de sportschool gegaan te zijn terwijl ik nog steeds in dat blok aan het zoeken was... verder: manlief nog steeds thuis, denk volgende week maandag sowieso ook nog wel maar wat zijn zieke mannen toch zielig zeg pfffff hier lopen de spanningen dan af en toe ook ff flink op... maar ja.. er zijn ook veel spanningen om jeffrey zn gedrag daar word hij ook stapel gek van en ik af en toe ook, dus hopelijk word snel duidelijk wat hij nu aan kind factor heeft denken op dit moment aan: autistisch adhd / hoog gevoelig.. of combi hiervan. weet het ook niet zeker natuurlijk.. nou ga nu boodschappen doen dus kom morgen ofzo wel weer terug
jac , achja ieder kind heeft wel wat. jouw mannetje is meeer werken dan thuis en jij doet vrijwel al het werk. dus mag ie er eigenlijk niet teveel over mopperen vind ik persoonlijk. jij bent er mee bezig of jij hebt ze mee naar je vader. ik vind jeffrey reuze mee vallen eigenlijk , de keren dat ik hem meegemaakt heb. een stempel hebben ze snel , dat zie je hier wel. de enige reden waarom onze oudste aan de concerta is , is omdat de juffen problemen met hem hebben. alle vakanties thuis is ie dr daarom ook lekker vanaf. kind zijn ravotten en afentoe wat stouts doen hoord er nu eenmaal bij.
Wat een leuke carnavalsoutfits van jullie kids!! Ik heb vandaag ook carnaval gevierd met mijn kindjes uit groep 7/8!! Was erg leuk, maar heel vermoeiend. Ik merk dat ik steeds snel moe word, maar dat schijnt erbij te horen. Verder voel ik me prima. Dus die verhalen op FB dat ik ziek ben, kloppen niet... Dat is een afleidingsmanoeuvre voor een hele hoop mensen die niet weten in wat voor situatie ik zit. Verder heb ik lekker vakantie. Ik baal aan de ene kant dat ik niet kan gaan carnavallen, want ik ben altijd 5 dagen weg! Ik vind het echt geweldig! Maar aan de andere kant moet ik nu voor mezelf kiezen en rust nemen. Prettig weekend allemaal meiden!
Jacenhenk, ooo zat het zo. Dat dat mens dan niet lekker d'r lip houdt zeg. Hoe zou zij gereageerd hebben als het haar overkomen was. Ik zou ook Britt even hebben laten weten dat ze moest luisteren hoor. Dus niets mis met jou reactie. En door de schrik reageer ik vaak ook iets feller, dan dat eigenlijk de bedoeling is, maar dat zie ik bij meer moeders gelukkig. Het lijkt mij ook dat ieder kind zulke dingen wel eens doet en dat ze dan even aangesproken moeten worden 1, 2 of 100.000 keer tot dat ze het leren. Fijn he die mannen thuis als ze ziek zijn. Ik hou ook veel van mijn man en vindt de weekenden gezellig en de vakanties ook wel, maar ben dan toch ook altijd weer blij als we in ons ritme van het werk zitten hoor. Jewe, hahaha jou boos brandweermannetje, ook leuk pak. Jufaman, ook een fanatieke carnavaller, gezellig hoor. Maar voor dit thuis blijven krijg je hopelijk iets veel mooiers voor terug, dan 5 dagen carnaval. Hier zijn we gisterenavond lekker op stap geweest, vanmiddag naar het kindercarnaval, nu lekker een avondje thuis en dan morgen middag naar de optocht en daarna even cafe in en als Britt dan bij opa en oma is afgezet nog even terug en dan moet ik maandag helaas al weer werken. Dus hier ook maar 3 dagen carnaval dit jaar. En wat een weer zeg, vind het nu helemaal niet meer leuk die sneeuw. Een paar weken geleden vond ik het wel wat, maar nu met de carnaval niet. En ik wil nu ook gewoon lekker voorjaar, geen winter meer. Ik merk dat de avonden al wel wat langer ligt blijft, heerlijk is dat.
@taby en jewe ahhhhhhhhhhhhh wat een ontzettend leuke lieve fotos! en stoere brandweer man en een lieve pino&inni mini hihihi super leuk!!!!!! ik heb gister met optocht kijken zulke leuke kindjes gezien met konijnen en beren pakjes en lieveheersbeestjes hihi suuuper schattig! @jac wat een gezeik zeg van die vrouw! waar bemoeid ze zich mee!!! kan jij je kindjes altijd mee nemen naar de sportschool? passen ze dan altijd op hun? dat is wel ideaal zeg! beterschap met henk! @jufaman jammer dat je niet mee kan carnavallen maar aan de andere kant is het hopelijk voor een heel goed doel! owh meid ik hoop zo voor je dat het raak gaat zijn! dan wordt jij in 2013 nog mama! super! @bijoux! jouw mannen dus ook verkleed? hihi leuk! en 30 is toch een mooie leeftijd? hihi @hier sinds zaterdag begonnen met spuiten, zoals ik al dacht peanuts hihi! stelde echt niets voor dus gaat me makkelijk af! het is nog fijner dan die pillen slikken want ik slik al 23 pillen per dag! dus dan is spuiten voor mij toch wel wat handiger verder aan het werk vandaag! collega is gek van carnaval dus die ik vrij dus dacht ik dan ga ik maar werken en morgen is ze er dus neem ik dan wel vrij! fijne dag allemaal
@bbibi, fijn dat het spuiten mee valt dat maakt het allemaal toch wat makkelijker. @jacenhenk, ach ja sommige mensen bemoeien zich overal mee. Laatst waren we bij ikea een Tygo was heel de tijd aan het lachen en verstoppen achter de kast zegt zo'n vrouw tegen hem sssst en dan die vinger voor d'r mond. Dus ik zeg pardon? Ja hij praat zo hard daar heb ik last van. Dus ik zeg dat is jammer voor u dan ik ben niet in de kerk dus hij mag gewoon lachen zo hard als hij wil. Tjonge jonge als hij nou aan het gillen was ofzo maar hij had gewoon lol. @bijoux, las net je berichtje op fb en weet natuurlijk niet wat er precies is gebeurd maar vind het niet helemaal netjes om je eigen moeder zo te kijk te zetten. Het blijft toch je moeder? En misschien maak je de situatie er op die manier niet beter op? Niet boos op me worden bedoel het niet verkeerd tegen je maar in je boosheid en hormonen die je misschien dingen waar je straks spijt van krijgt.
@bbibi: o wat fijn dat het zo goed gaat zeg. ik hoop ook dat jullie dit jaar nog mogen gaan genieten van een prachtig wondertje.. (dat zou namelijk beteken dat je deze maand of volgende maand al zwanger zou zijn!! @jewe: wat ziet tygo er dan ineens ouder uit dan jeffrey he!!! @bijoux: sorry meis niet lullig bedoelt maar ik ben het met jewe eens.. het is en blijft wel je moeder. en ondanks dat ze je zo behandeld lijkt het me ook niet erg slim om zoiets op fb te zetten. denken is iets anders! hopelijk krijg je hier geen spijt van! @taby: hoe is jou carnaval meis?? hier: vanmorgen weer naar de sportschool geweest.. 1 uur crosstrainer = 600 kcal dus die ben ik alweer kwijt. nu ga ik morgen weer en dan pas vrijdag en zondag weer. ga vanaf vandaag proberen 5x per week te gaan waarvan dan 3x nog spierapparaten erbij te pakken en 2x alleen een uur crosstrainer. deze week helaas niets afgevallen, maar ik was op armen, benen en borstomtrek wel 3,5 cm kwijt en buik 2 cm maar die gaat altijd langzamer helaas hahaha dus hopelijk dat ik volgende week weer kilo's kwijt ben nu ik meer ga sporten! nou ik ga aan mn eten beginnen, lekker aardappels met wortels en een runderhamburger hmmmmm xx
oooh ik krijg er geen spijt van hoor. ze heeft vandaag letterlijk gezegt dat ze wil dat ik sterf. dus dat komt niet meer goed. dit is al de zoveelste keer......buiten zoveel extra dingen die echt niet door de beugel kunnen. en de manier waarop zij mij doelbewust voor zoveel geld genaait heeft , en daarna ons in de auto met levensgrote keien bekogelt.... dat komt niet meer goed en ik ben niet de enige.....die er zo over denkt
ps ik word niet gauw boos op iemand hier hoor. ieder zn eigen mening uiteraard. en mijn fb staat prive , alleen voor vrienden , dus heb het niet enorm wereldkundig gemaakt , alleen aan de mensen die al tig keer gezegt hebben dat steeds geld uitlenen aan mijn moeder niet slim was...en nu dus weer gelijk hebben
Hoi hoi, Bbibi, fijn dat het spuiten meevalt. Hopelijk de bijwerkingen ook. Jacenhenk, wat ben jij fanatiek aan het sporten zeg, knap hoor. Bijoux, niet fijn dat het niet goed gaat tussen jou en je moeder. Hier druk aan het carnavallen geweest vanaf vrijdagavond. Zaterdagmiddag en zondagmiddag en vanmiddag met de kinderen op stap geweest en vrijdagavond en zondagavond nog lekker het cafe ingeweest. Het was heel erg gezellig, ik lag vannacht pas om 2 uur in bed en toen ging mijn wekker alweer om 7uur, dus nu geen zin meer om weg te gaan en lekker met de beentje omhoog en op tijd mijn bedje in. Verder alles goed met jullie? Jufaman hoe is het met je?
Pfffffff, hier ups & downs. Gistermiddag gezellig de optocht gekeken bijons voor met leutige mensen. Gisteravond weggeweest, maar stond na 1 uur weer buiten, ik werd echt misselijk van al die vieze luchtjes daarbinnen; zweet, bier en wie weet wat nog meer. Ben lekker thuis in de bank gaan hangen... Vandaag gaat het wel, alleen vanavond heb ik buikpijn. Maarja ik moet mezelf aanleren niet om ieder dingetje wat ik in mijn buik voel me druk te maken. Daar schiet ik niets mee op! Maar fijn is het niet. Het kan goed (innesteling) of juist niet goed (menstruatie) zijn... Geen peil op te trekken dus. Verder ben ik vreselijk emotioneel. Was ik al, maar nu nog erger. Kan om alles janken! En ik ben heel erg moe. Steeds als ik ergens ben denk ik: 'zou ik hier ff mn ogen kunnen sluiten, zonder dat andere het zien??'
Jufaman, heftig hoor. Het is dus op het moment een rolercoaster tussen je emoties en de pijn die je beleeft. Dikke knuffel meid.
@jufaman, spannend zeg. Je zit nu eigenlijk in het stadium waar we allemaal in gezeten hebben die graag een kindje krijgen. Die vreselijke 2 werken na je ei sprong tot je kunt testen. Vond dat altijd verschrikkelijke weken doordat je alles wat je voelt gaat op merken en die brengen twijfel en hoop tegelijkertijd. Ik blijf voor je duimen. @taby, ook lekker aan de carnaval dus. Ik ben tot nu toe alleen de zaterdag avond geweest een de rest van de dagen alleen 's middags. Morgen nog een middagje en dan zit het er weer op. Jeroen heeft elke avond gedraait in de kroeg dus ben ergens ook wel blij dat het bijna voorbij is zien we elkaar ook weer een keer. @jacenhenk, zo jij meent het serieus met de sportschool. Ik moet ook echt nodig weer gaan sporten maar weet gewoon niet waar ik de tijd vandaan moet halen. Hier hebben ze geen sportschool met kinderopvang helaas. @bijoux, jammer dat je relatie met je moeder op zo'n manier eindigd om geld.