Mama's uir R'daal, breda, zundert omstreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lala87, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    @ jewe, dat zijn inderdaad die vreselijke weken, alleen heb ik die weken al 2 jaar lang iedere cyclus. En ik heb nu het idee dat dit onze eerste echte kans is om zwanger te worden... Frustraties alom dus.

2. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    @jufamans: voor jou eerst een hele dikke knuffel.. wat moet dat een emotionele achtbaan zijn waar je inzit. zeker nu het zo dichtbij komt..
    ik hoop zo dat je over 2 weken mag schrijven/uitschreeuwen dat je in verwachting bent!!

@bijoux: lijkt me enorm frustrerend dat bij je moeder alles om geld lijkt te draaien. ik hoop dat ze ooit gaat inzien dat het niet het belangrijkste is, en dat jullie ooit toch nog met elkaar leren omgaan.

@jewe: ik maak gewoon tijd, maar ik werk dan ook niet natuurlijk he!! en hier dus wel opvang op de sportschool dus ik kan 7 ochtenden per week.. dus is voor mij ook wel een soort van afleiding.. even lekker iets doen zonder de kids zonder dat het me extra geld aan oppas kost!

@taby: dat klinkt als een super carnaval..

hier gister de optocht gekeken, maikel in berenpak en jeffrey in muizenpak, (stonden op fb) wat hebben ze genoten, maikel had zo.n trommeltje met dekseltjes erin, een lol dat hij daar mee had.. dus denk dat ik wel kan raden wat hij van de oppas voor zn verjaardag gaat krijgen!!

morgen naar mn vader toe en vrijdag poetsdag want dat moet nodig gebereuren..

nog een nieuwtje wat ik eigenlijk nog niet mag zeggen, maar als iedereen het hier stil houd (dus niets op fb zetten aub)

wij gaan ons huis te koop zetten..

vind het zo spannend.. is een hele uitleg zal het in het kort proberen:

ons huis staat op naam van henk en zn ex nog steeds, maar omdat er een schuld op het huis zit ivm een auto en nog wat dingen die ooit mee gefinancieerd zijn in de hypotheek zit er dus schuld op het huis.

hierdoor konden we het dus tot nu toe nooit verkopen.
    maar nu (doordat eigenlijk half nederland met restschuld blijft zitten door de ingeklapte huizenmarkt) is er nu een nieuwe regeling dat die restschuld mee genomen kan worden als je een nieuwe hypotheek afsluit.

het word dan niet IN de hypotheek meer meegenomen maar daarnaast gezeg.. weet ook niet precies hoe dat in elkaar steekt maar het kan nu dus.

hebben ook al een ander huis gezien ( hier 10 meter verderop hahhahahaha wel aan de andere kant van de hoofdweg ,dus is wel echt een andere wijk, maar heel veel kids daar en ziet er veel gezelliger uit dan bij ons) , met 5 slaapkamers en een onwijs grote huiskamer, tuin en garage!!!!!
    ben zoooooooo ontzettend enthousiast, en nu mag ik van henk er nog niets over zeggen totdat het TE KOOP bord daadwerkelijk in de tuin staat

dus dump ik het hier maar even al mijn enthousiastme voordat ik het straks perongeluk aan mn zus en schoonzus ga verklappen hahaha

nou ik ga verder moet mn haar nog doen en om 9 uur staat de fysio hier voor de deur om maikel zn benen in te tapen!!

xxx

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @jacenhenk, spannend hopelijk lukt het allemaal en kun je snel je eigen huis verkopen en dan maar hopen dat dat huis tegen die tijd ook nog te koop staat.

Zo ik ben al goed bezig geweest vandaag. De hele beneden boel is weer stof en confetti vrij. Vanmiddag boven nog even dan ben ik weer klaar voor deze week.

4. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    fijne valentijn iedereen :]

99782-443-398.jpg

5. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    @jewe: als je nog zin hebt?? hier moet ook nog aardig wat gebeuren hahaha.. net 3e wasje in machine, straks in droger dan alles weg strijken en alles stofzuigen en dweilen.

@bijoux: jij ook he meis.. wij doen er niet aan, maar voor andere een fijne valentijnsdag gewenst

vanmorgen lekker een 2 uur weer in de sportschool gestaan morgen lekker zwemmen met de jongens en dan zaterdag weer sporten.

zondag hebben we de doop van Izak (van mn broer en schoonzus) in burgh haamstede dus weer lekker druk weekend voor de boeg!

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @jacenhenk, gezellig naar de doop. Leuk.

Wij doen ook niks aan valentijn maar jeroen heeft toch een boeketje bloemen mee gebracht na het boodschappen doen.

Morgen komt me zusje en zwager allebei de kindjes op halen om bij hun te spelen en te eten dus morgen ben ik heel de dag kindloos thuis Haha kan me niet meer herinneren wanneer dat voor het laatst is gebeurd.

7. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Spannend hoor Jac!! Ik snap je enthousiasme! Fijn dat je het hier kunt delen, zonder dat het wereldwijd nieuws wordt! Dat vind ik ook zo fijn van dit forum... Ik kan gewoon altijd mijn ei kwijt.

Ik voel me prima, buiten de 'gewone' dingetjes zoals moeheid en rugpijn, krijg ik nu ook lichte steken in de buurt van mijn liezen! Ik weet niet wat het betekent want ieder lichaam reageert anders in een IVF-traject.

Jullie ook allemaal fijne valentijnsdag! Geniet van elkaar!

Wij doen er ook niet aan... Ben wel vanmiddag lekker met een vriendin gaan lunchen, maar niet speciaal voor valentijn, maar gewoon omdat deze datum ons beide goed uitkwam!

8. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    hier zouden we uit eten gaan , maar ik ben zo moe dat we lekker thuis blijven haha
    erg he , heb je oppas zeg je af hmmmmz.

steken in mijn lies had ik in de eerste zwangerschapsweken bij alle 3.
    hoop dat t positief is voor je jufaman.

jac spannend je huis te koop...
    al vind ik jullie straat ook wel een leuk straatje zo met t veldje voor de deur,

jewe jij lekker een dagje voor jezelf morgen.
    lekker tutten en jezelf verwennen joh.
    of de hele dag in je pyamam op de bank hihi.

ik ga ook op de bank nu , ben kapot....

mn buik groeit zo snel...dat ik bijna kan sollicteren voor kamer olifantje haha

9. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Goede avond allemaal,

Bijoux, jij ook fijne valentijnsdag. En de rest natuurlijk ook.

Jacenhenk, wat spannend het huis te koop zetten. Hopelijk zijn jullie er snel vanaf en kunnen jullie een ander mooi droomhuisje kopen.
    Waarvoor worden de beentjes van Maikel ingetaped? (als ik vragen mag)
    Gezellig hoor een doop.

Jewe, en al plannen gemaakt voor morgen? Soms wel lekker hoor als je even alleen bent.

Bijoux, buikfoto?

Wat zijn jullie allemaal actief geweest vandaag. Ik heb samen met Britt alleen maar lekker op de bank gehangen en gespeelt en verder in huis helemaal niets gedaan.:)
    Morgen weer een dagje werken en dan lekker weekend.
    Hopelijk is het morgen niet glad, want wat is er een hoop rotzooi gevallen vanmiddag.

10. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    hij zet zn voetjes helemaal dwars echt dit - , (beetje clowns houding)

en omdat hij nu zo druk met staan en proberen te lopen bezig is, kan hij een verkeerde houding aanleren.
    dus die tape zorgt ervoor dat hij een beetje gedwongen word zn voeten nu wel recht neer te zetten..

ik moet nu gaan, moet naar het uwv in breda toe. praten over omscholings mogelijkheden.

tot later nog.. (als ik nog tijd heb, want moet nog dweilen hier omdat maikel vannacht 2x heeft overgegeven en is dan toch wel fris om het toch nog ff extra te dweilen)

xx

11. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    jij hebt ook vanalles wat he jac. je kunt je eigen persoonlijke baby boek schrijven straks...pffffff hoop dat je snel wat meer mag genieten en wat minder ziek , therapier etc hebt.

ik zal zo een foto uploaden :]
    heb vandaag flink last van bandenpijn , pfff nu al en mijn heupen voelen zich ook niet happy.
    het spugen is wel minder eindelijk , jeeeeeeej.
    1-2x per dag valt nog te overleven.

ik zoek trouwens een lief huisje voor onze 2 kleine waterschildpadden incl hun bak en voer etc.
    degene die er lief voor is mag ze gratis ophalen..
    want onze zoon vergeet ze. en vind zn vissen leuker... en nu staan de schildpadden meer op de badkamer dan ergens anders haha

12. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    15 weken .jpg

precies 15 weken zwanger

en mijn echofoto, rara wat is het? :]

rara.jpg

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @bijoux een jongen toch? Mooi buikje al.

Nou ik wordt met gebeld door jeroen. Kleed je om trek wat leuks aan ik heb wat geregeld. Nou dat wordt ik dus zenuwachtig van? Volgens mij hebben we niks te vieren dacht ik. Ik hou niet van verassingen.

14. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    haha jewe ik ken het , houd er ook niet van.

ben wel benieuwd wat je gaat doen trouwens :]

het is idd weer een jongen , maar kvind het zo grappig dat je dat a zo goed ziet. zo'n mini klokkenspelletje haha

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @bijoux, ja grappig is dat idd. Zag het bij Jens ook meteen. Die vrouw was nog aan het kijken en ik riep het is een jongen, het is een jongen, toch? Die vrouw lachen eh ja dat klopt.

16. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    de dame die de echo maakte zei eerst dt ze 95 procent zeker wist dat het een meisje is..
    terwijl ik daar lag en zeker wist dat t niet zo was haha.

we zijn al druk bezig met namen...

ik vind L.iam erg mooi.
    maar twijfel of t bij D.onny en J.ayden past

17. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Bijoux, mooi buikje al ja. Lekker mee pronken hoor hihi.
    En wat kan je dat goed zien dat het een jongetje is, leuk hoor.

Jacenhenk, hopelijk helpt het tapen goed.

Jewe, en wat ben je gaan doen?
    Wel spannend hoor verrassingen.

We zouden vandaag meer krijgen te horen over de opvang. Maar het enige wat ik net via de mail doorkrijg is dat ze er nu nog niet over uit zijn of lokatie de Keen wel een doorstart gaat maken en dat we volgende week er meer over te horen krijgen.
    Pffff ik had gehoopt nu toch wel definitief iets te horen te krijgen, maar helaas weer wachten.

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Heerlijk tapas gegeten bij me gusta in oosterhout. Zo lekker daar. Echt een heerlijk avondje gehad.

19. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Wat leuk!
    En wat attent van je man.
    Altijd leuk om verrast te worden.

20. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    zo ben ik ook weer ff..

@bijoux: wow dat is inderdaad goed te zien dat het een jongen word. leuk hoor. al wist ik het natuurlijk al ;)

en jeetje al een flinke buik met 15 weken, dat word dus een buik waar je kop en schotel op kan gaan zetten.. hahahahaha.. lekker genieten dus.

@jewe: wow kan je mijn ventje eens vertellen hoe je je vrouwtje verrast.. volgens mij is mijn mannetje net als jou. alles gewoon zeggen en niks geen verrassingen.. en ik ben meer als jeroen hahaha..
    fijn dat het zo gezellig was.. is ook super eten trouwens tapas.. zijn in zwijndrecht wel eens tapas wezen eten, maar nooit meer gedaan daarna dus is wel weer eens een keer leuk om te doen

@taby: wat raar dat ze er nog steeds niet uit zijn... hopen voor jou en britt natuurlijk ook, dat ze toch een doorstart gaan maken.
    maar snap je onzekerheid wel..

@bbibi: hoe is het met jou meis???

@jufamans: zag een lekker bord vol gezond en smakelijk fruit voorbij komen op fb.. je zorgt in elk geval goed voor jezelf :)
    hoe voel je je nu? ik hoop zo voor je dat het gelijk raak mag zijn.. je hebt al zoveel op je bordje gekregen..

mijn duimen draaien nog steeds overuren hoor!!!! wanneer is de dag dat je mag testen?? of gaat dat in het ziekenhuis via een bloedtest?

hier: een rustige ochtend, vanmorgen lekker wezen sporten omdat ik gister niet meer kon vanwege uwv gesprek. straks als henk thuis is (die moest vandaag weer een dak bedekken) even naar oudenbosch of ettenleur (ligt eraan hoelaat hij thuis is want etten is tot 20.00 open) naar de lidl, en daarna lekker op het bankie met mn schatje.

maikel kwam gister om 23.00 weer. en wilde toen niet meer slapen, dus voor de 1ste keer in bijna een jaar tijd heb ik hem toen laten huilen, ik was gewoon op, en kon niet meer de moeite nemen om het weer eruit te halen.
    volgens mij heeft hij wel een paar uur gehuild, maar ik ben uiteindelijk van vermoeidheid toch in slaap gevallen. ergens voelde ik me heel slecht erover, maar ik weet ook dat maikel het nu gewoon weet dat mama toch wel komt als hij gaat huilen.

vanmorgen om 7.30 werd ik wakker van jeffrey, schrok me rot, gingen gelijk gedachtes door mn hoofd dat hij wel weer zou hebben overgegeven en daar misschien in gestikt was. (sorry voor de heftigheid, maar hij geeft zo vaak over, en het is al een keer gebeurd waar we bij waren dat hij echt bijna stikte in zn braaksel, alleen toen kon hij nog niet omrollen en nu natuurlijk wel gewoon)

dus ben gelijk naar zn kamer gevlogen, en meneer lag nog gewoon prinsheerlijk te slapen :)
    ik hoop zo dat we nu het patroon hebben doorbroken, en zo niet dan laat ik hem vanavond gewoon weer huilen. hoe erg mn moederhartje dan ook breekt.
    het moet gewoon..

pfffffffffffff sorry moest even mn ei hierover kwijt.. want ik kan niet tegen dat gehuil ook al weet ik wel dat er niets is. maar hij gaat dus echt kokhals en overgeef geluiden maken zodat ik ga denken dat het echt mis is..

maar ben vandaag dus echt super uitgerust en zit goed in mn velletje.
    gesprek gister bij uwv is ook heel goed gegaan, we gaan kijken wat de mogelijkheden zijn voor omscholing tot tandarts assistente!!!

niet gelijk maar over een maand of 4 moet ik nu terug komen en dan gaan we kijken wat de eisen zijn en hoe en wat, en dan ga ik dus mogelijk een nieuwe studie beginnen.. oe....... spannend hoor..

nou ik ga lekker een bakje fruit maken voor jeffrey en mezelf maikel ligt lekker te slapen dus ff rust nu

xxxx en fijn weekend iedereen

Deel Deze Pagina