Ooooow meiden, ik had net een iniemini beetje roze bij het afvegen. Het viel natuurlijk niet op, maar ik ben er de afgelopen week wel op gefocust. En wij hebben van dat mooie toiletpapier met van die blauwe hondjes erop, dus ik zag met heel veel moeite een lichtroze vlekje van nog geen vierkante cm...... (kan ook van innesteling zijn of beginnende menstruatie!!) Ben gelijk naar beneden gerend (wij wonen in een dijkhuis, dus 1 toilet beneden in de kelder en 1 boven in de badkamer) naar mijn vriend. Gelukkig kan hij mij altijd weer geruststellen. Hij is zo heerlijk rustig, terwijl ik soms van een mug een olifant maak! En dat terwijl hij griep heeft nu. Ben nog wel een beetje nerveus en heb de neiging om steeds naar toilet te gaan....
oh jufaman ik herken het ik inspecteer nog steeds elke wc papiertje...nu nog zelfs. ik heb ook licht bloed gehad vlak voor mijn nod. en bij 6 weken meen ik [ ongeveer] flink bloedverlies..... en nog steeds wiebelt ons frummeltje elke avond dapper in mijn buik... t komt vast goed... xxx
Ik weet nu natuurlijk ook niet wanneer mijn NOD is. Door eerst 1 maand de pil te hebben geslikt vanaf half december, een hoop hormonen in mijn lijf te hebben gespoten en nu die utrogestan (vaginale bolletjes) die ik nog een dag of 4 moet gebruiken is mijn hele hormoonhuishouding van slag! Die utrogestan heeft ook als nare bijwerking dat de ongi juist uitblijft of later begint! Vantevoren had ik een natuurlijke cyclus van 27 dagen. De laatste ongi was 14 januari (precies na de pil!) en dat moest gebeuren voordat ik aan de gonal-f mocht beginnen. Dus.... Ik moet maar gewoon proberen te relaxen. En lekker veel naar toilet gaan hahahaha!
niet goed... Heb bruine afscheiding. Heb er weinig vertrouwen meer in. Heb een baaldag en voel me klote!
Gaat niet goed hier! Afscheiding wordt donkerder richting roodachtig. GVD!!! Voel me machteloos.... grrrrrrr
o nee he.... ik hoop zo dat het niet zo is... er zijn vrouwen die de 1ste maand nog gewoon ongi worden terwijl ze zwanger zijn.. dus ik hoop zo onwijs voor jullie dat jij bij die vrouwen hoort.. ik denk aan je lieverd.. en blijf duimen draaien!!
Potverdorie zeg. Nou ja dat is nog zacht uit gedrukt. Moet je nu weer van voor af aan beginnen met spuiten en zo?
Geen idee!! We hdaden bij de terugplaatsing 3 goede embryo's. Ik hoop dat die andere 2 in de vriezer bewaard zijn, maar daar hebben ze niets meer over gezegd. Anders is de 1e IVF-poging voorbij en moet ik inderdaad weer van voren af aan beginnen. Eerst morgen maar even het ziekenhuis bellen en horen wat ze daar te vertellen hebben. Ik moet sowieso bloed laten prikken, dat doen ze daar standaard na een terugplaatsing van een embryo. Als daar uit komt dat ik niet zwanger ben, vindt er een evaluatiegsprek plaats met de gyn. Met eventuele afspraken voor een volgende poging. Ik weet eigenlijk nu nog niks!
ach meis.. ik denk dat ik je nu alleen nog heel veel sterkte kan wensen..wat moet dit een klap voor je zijn na zolange tijd!! xxxx ik denk aan je lieverd
O nee jufaman, wat een tegenvaller.(zacht uitgedrukt). Echt heel erg balen is dit zeg. Dikke knuffel meid. Jacenhenk, wat zal je geschrokken zijn vanmorgen om half 8, gelukkig was alles goed met jullie manneke. Wat rot dat je niet meer tegen het huilen kon gisterenavond, erg vervelend lijkt me dat. Probeer rust te bewaren, want als je onrustig en of gespannen bent dan voelen die kleintjes dat haarfijn aan en worden zij daar ook weer onrustig van. Hopelijk vannacht een rustig nachtje met 2 kindjes die lekker gaan slapen.
Bedankt voor jullie lieve berichtjes meiden, maar het heeft toch echt doorgezet. En hoe!? Het lijkt wel of ik leeg bloed, met allemaal (klinkt niet zo prettig) stolsels en propjes.... Bleh. Ik heb me vanmorgen ziekgemeld op school, want ben zo slap als een vaatdoekje. Ik heb ook het zkh al aan de lijn gehad en gelukkig heeft mijn favoriete verpleegkundige (jaja, die heb ik ook al!) mij te woord gestaan. Ze spreekt inderdaad van een vroege miskraam. Ik moet de Utrogestan-bolletjes opmaken, maar dat is nog maar 2 dagen. Ik moet donderdag gewoon bloed laten prikken, want een enkele keer is het voorgekomen dat de dame in kwestie na een hevige bloeding toch zwanger was. En een klein lichtpuntje aan de horizon is dat ze nog 2 mooie embryo's hebben ingevroren. De verpleegkundige heeft me getroost en gerustgesteld... Als ik vrijdagmiddag voor de bloeduitslag bel, wordt er meteen een afspraak gemaakt voor een evaluatiegesprek met de gyn. Dan worden de eventuele verdere stappen en afspraken bepsroken. Verder is het al wel een beetje gezakt, maar we zijn nog wel vreselijk verdrietig. Ik heb gewoon een dik hoofd van het huilen en het 'niet slapen'. Ik ga zo maar lekker een uitgebreide douche nemen, hopelijk knap ik daar wat van op! XX
aaaah jufaman. wat erg.... ik hoop dat je snel door mag en het deze keer wel gewoon raak mag zijn. ik zal weer een kaarsje aansteken, wie weet helpt het.
ik ben net terug van het ziekenhuis. moest bloed prikken ivm eventuele suiker.. maar dat was allemaal goed. en moest naar de triage ivm bloedverlies vannacht. met de baby was alles prima , maar de placenta blijkt deels voor de baarmoedermond te liggen. dat kan gaan bloeden. wat het dus bij ook doet. voor de zwangerschap kon het geen kwaad. maar bevallen word moeilijk met een placenta voor de uitgang.. dus gaan ze in de gaten houden ofg hij nog omhoog trekt de komende weken.... en anders krijg ik ene keizersnede.......
Meiden meiden wat kletsen jullie veel! Ik kan jullie niet bijhouden hoor! Zit vask alleen op mijn werkdagen ( di,woe,do) op zp! Dus dan weten jullie dat, dat ik verder weinig reageer! Heb dus ook maar half terug gelezen! @jufaman meid wat enorm erg voor je! Heeeeele dikke knuffel! Ik had zo gehoopt dat je zwnger zou zijn! Wat fijn dat er nog 2 mooie emmys in de vriezer zitten! Hopelijk wordt dat je toekomstige kindje meid! @bijoux wat schrikken dat bloedverlies! Gelukkig was het niks ergs! Welk ziekenhuis loop je? Breda? Ik was er namelijk ook vandaag 12.00uur anders had ik je nog kunnen treffen hahaha! @jac owh wat spannend zeg kijken voor een nieuw huis! Onwijs leuk voor jullie! Hopelijk gaat het allemaal door! @ jewe hoe gaat ie met jouw? @taby hoe is het met britt en met haar opvang afgelopen? @hier vanmorgen dus in zkh! En thank god ( vrijdag was er niks te zien) en nu vandaag follikel van 16*18 en heeel mooi dik bmslijm! Dus vanavond nog 1x spuiten! Dan morgen de pregnyl ( dan weet i gelijk hoe ik me voel als ik zwangerschapshormoon aanmaak hihi) en dan donderdag onze eerste iui dus heel spannend! Verder hebben mN en ik ons ingeschteven bij ivf centrum dusseldorf! Daar etaal je per behandeling wel 1000-1500 per ivf behandeling extra maar sijn de technieken vele maken beter in nederland en het slagingspercentage hoger! Daarbij kunnen we onze fm"s en bloedprikken hier in nederland blijven doen! Dus 13 juni hebben we onze intake! Ik hoop natuurlijk af te kunnen bellen en dat het met iui lukt maar zo niet kunnen we tenminste meteen terecht en hoef ik niet DAN nog 5 maanden te wachten! Dus al met al happy! Fijne dag dames! X
bbibi. spannend zeg..... wel ene hele rit naar duitsland denk ik of valt het mee? ik was er tot kwart voor 12 dus heb je me net gemist hihi. moest om half 10 en half 12 bloedprikken. bah bah wat zijn die glucosedrankjes vies zeg. brrrrrrr
Jufaman, wat erg voor jullie. Gelukkig heeft de verpleegkundige je nog wel iets kunnen troosten en geruststellen. Dikke knuffel. Bijoux, gelukkig alles goed. Hoe kijk je er tegenaan dat het eventueel een ks gaat worden? Hopelijk trekt de placenta nog iets omhoog en kan je zonder gevaren natuurlijk bevallen. Bbibi, fijn dat het goed gaat. Hopelijk hoeven jullie niet naar Dusseldorf. We weten nog steeds niets wat betreft de opvang. We zouden afgelopen vrijdag meer te horen krijgen, maar ze konden nog geen duidelijkheid geven en hopen begin van de week duidelijkheid te krijgen. Dus nu zit ik maar achter de laptop 1000 keer mijn mail te checken. Wat was het gisteren toch een lekker weertje he en volgens mij was het vandaag ook zulk weer. Krijg gewoon zin in het voorjaar/zomer. Vanavond een erg gefrustreerd meisje, omdat we haar achternaam niet goed zeiden. Ze was haar naam aan het schrijven en we moesten haar achternaam erbij schrijven, dus wij schreven en zeiden hoe ze heet met haar achternaam. Nou dat was het dus echt niet volgens Britt, ze ging helemaal uit haar plaat en wat we ook opnoemde het was niet haar achternaam. Nou bleek na een hele tijd, dat we haar voornaam in hoofdletters moesten schrijven.