nou hopelijk is het deze keer dan raak, wel fijn dat je nu in elk geval weet dat je een goede ovulatie hebt... dat is ook al heel wat waard..... ik duim voor je dat het raak is.. xxxx jac
fijn dat je vakantie lekker was taby, soms heb je dat gewoon even nodig.... wel balen dan weer dat je 3 dagen eerder weer moet beginnen.... maar ja je hebt die 8 dagen turkije lekker op zak en het is zoals je zegt toch rotweer dus ja..... hier weer verder met de tuin morgen en jeffrey gaat lekker bij de oppas logeren dus kunnen zondag een keer uitslapen heerlijk hoor...
Heerrrrrrrrrrlijk Jac, uitslapen!! Geniet er van.... Ik klus gewoon lekker verder. En dan maar gewoon afwachten tot de 22ste, want dan is mijn NOD. Ik houd jullie op de hoogte! Prettig weekend allemaal, grts jufaman
Hoi hoi, Jacenhenk, ja dat is ook wel zo, maar op het moment dat ze je bellen wil ik je niet vertellen wat je dan voelt en denkt hihi. Maar ze belden de volgende dag op, dat het niet meer nodig was, de zieke had zich beter gemeld, dus toch nog vakantie.
hoi hoi @Juffemans: tuurlijk moet je lekker blijver klussen, wij zijn al zwanger maar blijven het gewoon ook doen hahahaha, weten we zeker dat hij/zij niet uit elkaar zal vallen straks hahahaha @taby: wat geweldig dat jullie toch nog van jullie welverdiende vakantie kunnen genieten.... het is wat je zegt, het blijft K*T mijn vriend is vrachtwagenchauffeur en als we te horen krijgen dat hij op zondag weg moet dan balen we ook altijd...... hier ook weer geweldig nieuws, heb vanmiddag voor de 1ste keer onze kleine uk gevoeld, zo speciaal weer, en wat vroeg!!!! bij jeffrey voelde ik het pas met 16 weken en wist ik het pas met 20 weken dat hij het echt was geweest, omdat ik het natuurlijk nog niet herkende..... maar nu voelde ik het en wist ik het gelijk.... zo speciaal weer om mee te maken, hopelijk ga ik hem/haar nog vaak voelen tot de geboorte....... is de laatste voor ons, dus wil er echt voor 400% van genieten en tot nu toe lukt me dat aardig buiten de vermoeidheid om maar als dat alles is......... nou ga mn kleine man uit bed halen en genieten van mn gezinnetje fijn weekend allemaal nog liefs jac
Jacenhenk, wat leuk dat je de kleine al hebt gevoeld! Ik voelde de kleine meid pas ver over de 20 weken, mijn placenta lag aan de voorkant en dat belemmert het gevoel helaas.
ja klopt ja,,, bij mij lag bij jeffrey de placenta aan de achterkant en nu ligt hij half voor, deels zij en half achter en ik voelde hem/haar links en de placenta ligt rechts... dus echt super.....
Oei wat is het stil hier. Van de week is mijn nichtje bevallen van een tweeling, een meisje en een jongen. Echt zoooo schattig! Hoe gaat het met jullie?
taby gefeliciteerd hoe heten ze?? dat vind ik altijd leuk om te horen. hier gaat alles erg goed moet ik zeggen Joy gaat steeds meer zeggen en aan elkaar plakken qua woorden. ook gaat ze erg veel na zeggen, 1 keer horen en dan gelijk na zeggen. echt heel erg leuk deze periode. deze week nog werken en dan weer lekker een weekje vrij. mijn man en ik gaan dan de op maandag een tatoeage laten zetten van onze Joy. Mijn man gaat haar naam laten zetten op zijn pols en ik ga hem op mijn voet laten zetten bij mijn nijtje tatoe. dus dat word weer spannend en pijnlijk. in onze vakantie willen we nog een dagje weg gaan en we denken om naar de dieren tuin in rhenen te gaan.
Ze heten Jesse en Lieve. Leuk is dat he Sherly als ze lekker gaan kletsen, zo gezellig. Kijk nu maar uit met wat je zegt als ze alles vlot nazegt. Leuk joh de dierentuin met die kleintjes, wij hebben een abo op de beekse bergen. Speciaal die tattoo's. Ik hou er niet zo van, maar wel speciaal om de naam van je kind op je lichaam vast te zetten. Zo hoorde ik gisteren van een collega een verhaal, er was een uitzendkracht bij hun aan tafel komen zitten tijdens het eten en daar waren tattoo's ook ter sprake gekomen. Zij vertelde dat ze een alfred Jodokus kwak op haar borst heeft en dat dat ook een speciale herrinnering had. Kort samengevat was daar een kwakje van haar vriend terecht gekomen en daarom die tattoo op die plaats. Gek joh dat iemand zoiets gaat zitten vertellen.
hoi hoi taby van harte gefeliciteerd met de 2ling... ben ook wel heel benieuwd naar de namen.... ik begin steeds meer te twijfelen of ik wel of niet wil weten wat het word. 1ste instantie zeg ik nee, maar deze zwangerschap is zo anders dat ik zo zenuwachtig ben geworden of het nu dan niet misschien toch niet een meisje zal zijn..... @sherly182.... lekker hoor nog een weekje vrij... rhenen moet erg leuk zijn heb ik begrepen, nog nooit zelf geweest.... wat voor tatoo ga je zetten?? zat er ook over na te denken, maar ben echt op mn doods voor naalden, dus ik laat het wel aan mn mannetje over om een tatoo te zetten met de naam van jeffrey en sowieso eerst maar eens wachten tot de 2e er is, dan kan hij gelijk beide namen er op laten zetten ofzo.... nou hier verder alles rustig, wel met jeffrey naar huisarts geweest vanmorgen, hij had overal uitslag, blijkt allergische reactie te zijn, nu een drankje gehad, dus hopen dat dat werkt en dat hij snel weer de oude is ,en wat beter in zn velletje zal zitten... met de kleine beeb is verders alles goed zover ik weet, heb weinig last meer van kwaaltjes, hier en daar nog flink moe, maar daar mag ik niet over klagen gezien ik zo goed al ik kan zeggen niet misselijk ben geweest..... nou ga weer eens verder, hoor jullie verhalen wel weer groetjes jacquelien
Dag dames, Ben een beetje nerveus aan het worden, omdat ik donderdag mijn NOD heb... Vrijdag trouwt 1 van mijn beste vriendinnen, dus zit ik een beetje met een dilemma! Ik had me namelijk voorgenomen om pas zaterdag de 24ste te gaan testen als ik nog niet ongi zou zijn. Nu heb ik een hele precieze cyculs van 26 dagen. Dus ik kan er bijna vanuit gaan dat als ik donderdag niet ongi ben, ik miss wel zwanger kan zijn. En dat terwijl ik vrijdag een bruiloft met eten en feest heb... Daar hoort natuurlijk champagne bij! Ik denk dat ik toch maar een testje vrijdagochtend ga doen... en als dan blijkt dat ik zwanger ben, houd ik het die dag lekker bij een sapje. Ik zeg wel dat ik een antibiotica-kuurtje heb. Want de meeste zijn van mij wel gewend dat ik een drankje drink. Nu ik dit typ, ben ik zelf tot mijn antwoord gekomen! Wat een geweldig forum toch!!! Groetjes jufaman
Jacenhenk, neemt Jeffrey het drankje goed in? Hopelijk trekt de uitslag snel weg. Wel of niet het geslacht willen weten, daar moet je zelf helemaal aan uit zien te komen. Het heeft allebei inderdaad wel iets. Succes met jullie beslissing. Jufaman: Spannend zeg!!! Inderdaad wel handig om er een testje aan te wagen. En gek genoeg trappen veel mensen wel in het ab-verhaal.
@taby wat een leuke namen, had gister niet verder gelezen dan mijn neus lang was denk ik, want zag nu dat de namen er al bij stonden hahaha.. wat betreft het drankje, dat neemt hij gelukkig goed in, de uitslag was vanmorgen al iets minder rood, al had ik wel het idee dat sommige pukkels/bultjes groter geworden waren...maar zn buikje enzo zag er vrij rustig uit nu, niet zo geirriteerd meer, en heb hem vandaag ook nog niet zien krabben in zn nek, dus dat is een goed teken. jammer is wel dat heel zn gezicht ook onder de vlekken zit, van zn gesnotter, tis echt geen gezicht, zo zielig voor de kleine man.... net terug uit breda: poging tot shoppen, totaal mislukt, echt niets leuks te krijgen wat ook nog een beetje betaalbaar was.... ga dus echt geen 80,- voor een noppies broek uitgeven voor iets wat ik max een half jaar draag!!! iemand nog tips misschien??? @juffamans: wat spannend zeg, kom je het hier wel vertellen dan??? ben zo nieuwschierig maar ga zeker keihard voor je duimen dat het raak is...... nou ga ook nog even genieten van mn rust hier, al ligt de kleine man nog steeds te kletsen in zn bed en roept steeds : uit uit maar daar beginnen we niet aan hahahaha
Jacenhenk, gelukkig lijkt het drankje al aan te slaan. Ben je bij Prenatal geweest? Daar hebben ze echt allerlei merken en ook gewoon het Prenatalmerk. Ik vond de broeken van mamalicious echt heerlijk zitten en vond ze ook nog wel een beetje betaalbaar. Ook heeft mis etam zw. kleding, maar dat moet dan wel weer een beetje je smaak zijn.
@taby: heb te vroeg gejuigd!, hij blijkt de waterpokken te hebben, wel een lichte variant, dus met al die pech die hih al heeft gehad zal hij het dan nog wel een keet krijgen! Was voor kleding bij prenaral geweest, maar toen hadden ze weinig leuks, dus misschien nog een keer langs gaan, bij etem en h&m was het dit jaar helemaal drama. Ga straks nog even naar oud gastel daar zit babyplanet, en die hebben ook 1000m2 zwangers kleding, hopen dat daar nog iets tussen zit! @jufamans, ben zo nieuwschierig of je goed nieuws voor ons en zeker ook voor jezelf hebt,,, ik duim nog steeds voor je! Nou ga mezelf uit bed slepen, de dag is begonnen pfff heb nu al gewn energie dus kan wat worden hahaha
jacenhenk: Balen zeg de waterpokken, maar ja dan weet je wel dat dit ook weer snel genezen is, bij exceem is het nog maar afwachten hoe dat zich ontwikkeld. Is waterpokken niet erg als je zwanger bent??? Leuk babyplanet, wij zijn er laatst nog geweest om naar een kinderkamer te kijken voor onze dame. Maar nog steeds zijn we niet geslaagd, gelukkig is de kamer nog niet klaar. Hopelijk slaag je vandaag, winkelse he.
Hey meiden, Hier nog helemaal niks!!!!! Enneuh... geen bloed is moed!!! Morgenochtend ga ik testen als ik nog niet ongi ben! Spannend... Vanavond MR-vergadering op school, dus de avond zit al vol! Grts jufaman
taby leuke namen hoor. jacenhenk: ik ga de naam van onze Joy bij mijn oudere tatoeage bij zetten. ik heb namellijk een tatoe van nijntje op mijn voet en daar komt haar naam nu bij. maandag is het zo ver dus ik moet er maar even niet aan denken anders doe ik het niet, je voet is toch een heel erge pijnlijke plek. fijn voor je zeg dat het allemaal goed gaat met de zwangerschap en gelukkig geen/weinig kwaaltjes. ik weet in roosendaal wel een winkeltje te zitten maar geen idee of het een dure winkel is. hij heet mama in spe en zit in de raadhuis straat daar hebben ze zwangerschaps kleding en ook kinder kleding. misschien kun je daar eens kijken Jufaman81: alvast heel veel plezier morgen op de bruiloft en hopelijk ben je nog niet ongesteld en ben je zwanger dat zou toch wel erg leuk zijn. hier verder weinig bij zonder heden. Joy lijkt last te hebben van haar tandjes we denken dat er weer een paar door komen. veel huilen veel haar tut vragen en veel kwijlen. nou je hopelijk gaat het snel over en komen ze snel door.