Mama's uir R'daal, breda, zundert omstreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lala87, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @jufaman wat fijn dat jullie alweer zo snel evaluatie hebben. Hopelijk krijg je gauw weer de terugplaatsing meid :)

@ taby wat fijn dat britt het zo naar haar zin heeft gehad! geeft toch wel weer een goed gevoel he? wel jammer van de sluiting maar een leuk idee als afscheidscadeau!

@jac gefeliciteerd met je jongste!! ga je het nog vieren vandaag?

@hier vorige week donderdag eerste iui gehad! maar heb er geen vertrouwen in! al gelijk toen ik mijn man zijn zaad ging ophalen... hij was op dat moment ziek... dus zijn zaad was weer ontzettend slecht :( aantallen waren nog steeds wel vrij goed 189 miljoen maar de beweeglijkheid was zooooo ontzettend slecht! dus we hielden bijna niks over! :( dus ik had er gelijk al geen goed gevoel meer over Vervolgens werd het ingebracht, maar omdat ze me niet naar achteren hebben gelegd liep alles er meteen weer uit... dus nee ik weet nu al dat IUI hem niet gaat worden voor ong helaas :(
    hopelijk is het gauw juni en kunnen we gauw over op ivf !

@bijoux wat een ontzettend mooie echo! super! :)

2. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    @bibbi: o wat balen zeg dat het iui niet lukte, mag dat maar 1x dan??

@bijoux: mooie echo hoor die je gehad hebt.. en wat super dat er idd zoveel mensen zijn die dingen over hebben voor jullie.
    ik hoor het wel voor de kolf en dopler..

@taby: sterkte vandaag meis.. snap dat je een brok in je keel hebt vandaag. je hebt er wel 4 jaar je kleine meisje naar toe gebracht.
    gelukkig was het op de andere bso wel heel gezellig en wilde ze niet eens naar huis terug.. das een goed teken zou ik zeggen..

HIER VANDAAG FEEST..

MAIKEL alweer 1 jaar echt bizar.. gaat zo snel.. morgen komt mn zus en de oppas langs en van het weekend de rest.

helaas kan henk er de zaterdag niet bij zijn, die had een groot dak toegewezen gekregen en dat viel precies op 2 maart.. en het leverd zoveel op dat we besloten hebben dat hij het toch gaat maken met zn broer..

maar goed zondag komt de grootste bende, dus dan is het toch nog echt feest..

nou ik ga de ballonnen ophangen en de 1 opblazen.. iedereen een fijne dag

3. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    hier 2 foto's van mijn mannetje.. geboorte tot 1 jaar

Bijgevoegde bestanden:

4. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    PROFICIAT Jac met je kleinste grote man!! Maak er een fijne dag van...

@ bibbi: je weet het nooit, maar ik begrijp hoe je je voelt. Kop op en probeer je te focussen op nieuwe kansen die zeker gaan komen.

5. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jacenhenk, van harte gefeliciteerd met Maikel z'n eerste verjaardag!
    Wat gaat een jaar snel he!
    Ik weet nog wel dat ik in Roosendaal zo'n lekker klein manneke in mijn handen had, wat is hij nu al groot zeg!

Bbibi, balen zeg dat de iui waarschijnlijk is mislukt. (Maar stiekem draaien mijn duimen gewoon door hoor).
    Waarom maar 1 iuipoging?
    Als het niet raak is, hoop ik dat het heel snel juni is.

6. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @jac gisteren een leuke dag gehad? en wat een leuke fotos hihi super lief!

@jufaman: ja we gaan er ook gewoon nog voor! ik bedoel niets doen en wachten tot juni is ook geen optie! plus daarbij krijg ik gen verwijzing als ik mijn IUI's niet afmaak vrees ik! dus tot die tijd gaan we (tegen beter weten in) gewoon door met de behandelingen! al is mijn hoop ver te zoeken ;)
    ik hoop gewoon op meer geluk in DD.

hoe is het met jouw? alweer een beetje van de stress bekomen?

@taby dankjewel lieve meid! mijn eigen duimen draaien ook maar ik ben wel realistisch en weet gewoon dat de kans 1% is! voorallll door het slechte zaad van mijn man! heeeel erg vervelend allemaal :( maarja hij kan er natuurlijk ook niets aan doen helaas!
    en ik hoop ook dat het heeeeeeel snel juni is :) hihi

morgen afscheid toch van kinderopvang? hoe staat het met de hartendoosjes hihi?

7. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    @bibbi: ik weet gelukkig niet hoe het voelt maar het moet echt enorm klote zijn. Maar zoals jufamans als zegt geef de moed niet op meis.. Wanneer is de volgende Iui ??

@jufamans: hoe is het met jou meis?? Al wat wijzer over hoe het nu verder gaat en wanneer de volgende terug plaatsing is??

@taby: hoe is het bij jou/jullie gegaan??? Hopelijk niet al te zwaar. En heb je op een goede manier afscheid kunnen nemen!!
    Wanneer begint ze op de nieuwe bso?

Hier net m'n zus en kids weg zo komt de reserve oppas nog en dan weer rust hihihi zaterdag volgt de meeste drukte dus zal niet veel online komen dit weekend

Gister een nieuwe stofzuiger gekocht bij mediamarkt en gelijk mijn verjaardags kadootje : een iPad dus zit nu lekker hem uit te proberen en gaat goed hihihi

Nou ga ff het huis opruimen en dan lekker genieten van m'n jarig Josje dat verwend word.

Xbox en tot later

8. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    even ene jubeltje\!!!!!heb vandaag een stokke gekocht!
    wilde er zo graag een maar ivm de prijs was het niet haalbaar. en nu vonden we een hele betaalbare 2e hands via marktplaats..

ben er zo trots op!!!! :)

fotos staan op fb

9. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Hè wat leuk zeg... Das dan toch een aangename meevaller!

Zo ik ga lekker slapen heb vandaag veel gedaan kwa energie.

Eerst Jeffrey naar schooltje toen naar sportschool 1,5 uur op de crosstrainer gestaan (900kcal eraf getrapt hihihi) dat was het gebakje van gister. M'n zus is nog op verjaardags visite geweest en er zou nog iemand komen dacht ik maar die communicatie liep niet goed dus nu komt ze morgen.

Dus het gebakje van vandaag (had niet met m'n zus en d'r kids meegesnoept ) mag ik nu dus morgen nog.. Lekker iets om naar uit te kijken

Morgen Jeffrey z'n laatste dagje à 2,5 uur en dan vanaf maandag 5 uur 2x per week ben toch nog gewisseld van donderdag naar dinsdag dus nu lekker 2 dagen 5 uur tijd voor mezelf en het huishouden.

Welterusten iedereen

10. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Bbibi, jammer dat je zo weinig hoop hebt bij de IUI. Hopelijk is het snel juni, zodat je voor je gevoel er meer hoop uit kunt putten.

Jacenhenk, lekker joh een beetje tijd voor jezelf!

Bijoux, weer een mooie deal gesloten op mp lees ik wel. Super joh!
    En als je er een beetje zuinig op bent, kan je hem weer voor een mooi prijsje verder verkopen op mp als je het niet meer nodig hebt.
    Ik heb toen der tijd de kinderwagen voor 350 euro gekocht van bekenden en op mp voor 325 euro verkocht.:D

Nou, we hebben vandaag de hartedoosjes afgemaakt, zijn echt kunstwerkjes geworden hoor. hihi
    Ze heeft de buitenkant van elk hartedoosje mooi geverfd en versierd op allerlei manieren. En nou had ze voor in elk doosje een mooie tekening gemaakt en iets van strijkkralen gemaakt. In het doosje zelf heeft ze met stempels heel veel XXX gezet en ook heel veel hartjes gestempeld echt zo schattig.
    Morgen doe ik er voor iedereen nog een gelukskoekje in en pak ik ze in, zal dan wel een foto maken.
    Britt is er zo mee bezig, dat ze zei dat ze vandaag niet met een kindje af kon spreken, omdat ze met de doosjes aan de gang moest.
    En vanmiddag werd het haar allemaal een beetje te veel, ze begon zo maar ineens te huilen, echt dikke tranen. En even later vertelde ze dat ze het morgen wel heel spannend vindt en hoopt dat op de nieuwe BSO het geld niet op gaat, zoals op de BSO waar ze nu zat.
    Pffff dat zo'n klein kind daar allemaal mee bezig kan zijn he, wat een zorgen op zo'n jonge leeftijd al.
    Ik heb geprobeerd de hele zaak niet al te zwaar op te pakken voor d'r, maar heb wel uitgelegd dat deze BSO sluit doordat de centjes op zijn. En nu heeft ze natuurlijk ook al meegekeken op de nieuwe BSO, dus ze voelt natuurlijk wel haarfijn aan wat er allemaal aan de hand is.
    En ik zelf zit ook niet lekker in mijn vel, ik zie enorm op tegen het afscheid morgen. Ik wil eigenlijk niet huilen, om het allemaal niet te beladen te laten worden voor Britt, maar als ik iemand anders zie huilen, dan moet ik ook. Zo'n rot eigenschap, maar ik kan er gewoon niet tegen als ik iemand zie huilen. En dat voelt ze natuurlijk ook heel goed.
    Afgelopen dinsdag was Britt haar laatste opvangdag op de BSO en ben tijdens het ophalen er ook een beetje tusenuit geknepen onder het mom van ik neem donderdag officieel afscheid.:(
    Muts ben ik toch ook he.:)

Nou, vanavond lekker een beetje afleiding gehad, lekker uit eten geweest met collega's bij het h.ooihuis in roosendaal. Veel gelachen, dus dat was een welkome afleiding op dit moment.:)

Slaap lekker allemaal.

11. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    O wat moet dat moeilijk zijn voor Jullie..

En ja kinderen worden steeds wijzer dat merk ik ook bij Jeffrey
    Wel vervelend dat ze daar nu zo mee bezig is, hopelijk krijgt ze het zo goed naar d'r zin, dat ze al deze ellende snel weer vergeten is.

Wel creatief bezig hoor..

Succes morgen. En gooi vooral je emoties eruit. Dan weet Britt ook dat ze haar emoties mag laten zien. Want ze weet heus wel dat jij er ook verdriet van hebt, (sorry, misschien vind je dat ik me er niet mee moet bemoeien) maar ik heb bij mijn ouders nooit de emoties gezien, want huilen hoorde eigenlijk niet, en heb gemerkt dat ik daardoor de laatste jaren flink tegen mezelf en de lamp ben opgelopen.

Dus als ik in mijn therapie 1 ding geleerd heb is het wel om je emoties gewoon te tonen daar zijn ze voor. Ongeacht hoe klein je kind is, want ze voelen het echt dat ze er wel zijn bij mama en/of papa!

Hier aan het ziek worden, m'n strot doet mega zeer, hoest me een ongeluk, dus vrees dat ik niet opgespaard blijf van de griep die rond gaat. Wel een beetje jammer dat het 2 dagen voordat ik Maikel en mijn verjaardag ga vieren de kop op steekt...

Maar ja we moeten het beste er maar van maken.

Ga proberen weer te slapen al vrees ik het ergste nu met dat geproest.

Xxx

12. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    ooooh ik ken het , ben express niet naar de laatste dag peuterspeelzaal geweest , was bang dat ik zou huilen.
    hij had zo'n lieve juf , soort 2e moeder voor mij hihi.
    ze vroeg elke keer trouw hoe alles ging , aaide een keer over je arm en jubelde net zo hard als ik met mijn pos zwangerschapstest :)

dus heb belooft straks een keer aan te waaien als ik een stuk dikker ben en er wat te buurten valt over het formaat van mijn buik haha.

ik ben echt blij met mn kinderwagen , en hoop idd als ik er zuinig op ben dat hij straks ook nog netjes verkocht kan worden.

verder loop ik een beetje verstrooid rond de laatste dagen , ben veel moe en wat grieperig.
    de jongste heeft een gat in zn hoofd , op school tegen ene paaltje aan gelopen.
    ik stress daar weer om natuurlijk want zo ben ik....

en er moet nog veel geregeld worden..
    ik kreeg de vraag of mn moeder bij mn bevalling was. antwoord is nee. maar t hakte er wel ff in.
    dat een moeder zo haar dochter kan behandelen , steekt me toch meer dan ik dacht.

nouja vanalles dus...

als ik dus wat eenzijdig reageer oid het spijt me enorm!
    hoop dat het snel bijdraait.

13. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Ja Turkije steekt je dat, het is wel je moeder iemand waarmee je close zou moeten zijn. Dit is wel het uiterste waar je als dochter op hoopt.

Ik hoop voor jou dat het toch ooit nog beter word al snap ik dat je die kans zelf vrij klein acht.. Sterkte ermee om dit een plekje te geven

Wanneer wilde je die dopler op komen halen?

Hier echt de ziekenboeg los gebarsten kleine houd niets meer binnen heeft vandaag al 7x alles onder gespugd , dus morgen komt nu de oppas zodat ik te huis kan gaan soppen want boven zit Maikel z'n kamer hal en badkamer onder de overgeefsel, alles zat er net onder tot en te de muren.
    Dus moet echt aan de poets maar alleen met 2 kids lukt dat gewoon niet.

Vanmiddag ook naar ha geweest met hem omdat hij echt alles 2 tellen nadat het op is alles er weer uitgooide en ook koorts had en steeds aan z'n oor zat te plukken : conclusie mogelijk een oorontsteking en griep als hij morgen na 11:00 nog overgeeft moeten we weer terug komen voordat het weekend begint dan krijgt hij medicatie tegen het overgeven om uitdroging te voorkomen.

Hij werd vanavond ook ineens best blauw, dus gelijk de buurman gebeld (die heeft Copd , dus weet wel wanneer in te grijpen) en die vond ook dat hij wel wat blauw zag op z'n lippen en handjes en voeten, maar nog niet zorgelijk. Mocht het vannacht ineens erger zijn mocht ik hem wakker Ellen en komt hij gelijk naar me toe, dus toch wel fijn gevoel dat er iemand is voor me.

Nou ga nu slapen, drukke dag voor de boeg morgen, boodschappen doen, poetsen en taart nog ophalen.

Maikel word ook steeds wakker dus hopelijk een goede nacht.

Xxxx en tot na het weekend pas vrees ik

14. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Turkye moet natuurlijk zijn.... Stomme iPad hihihi

15. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jacenhenk, beterschap voor jullie meid.
    En als je het niet vertrouwd, dan gewoon de huisarts bellen hoor.
    Hopelijk voelen jullie je snel stukken beter en kunnen jullie lekker genieten van het feest van het weekend.
    En is niet bemoeierig van je hoor, adviezen zijn altijd welkom.
    En helaas heeft Britt al wat emotie gezien vanuit mijn kant, overlijden van mijn lievelingsoom, de sluiting van de opvang etc.

Bijoux, wat jammer dat het contact niet goed meer is tussen jou en je moeder, erg confronterend als je dan zulke vragen krijgt.
    Hoe gaat het met je zoontje en zijn hoofd? Hopelijk zit het gat op een niet te zichtbare plaats?

Gelukkig is vandaag voorbij. op naar een "nieuwe" stap.
    Bij de oude opvang hebben we afscheid genomen en maandag begint Britt op de nieuwe opvang.
    We hebben het goed af kunnen sluiten, Britt heeft haar hartedoosjes uit kunnen delen met een dikke kroel en kus aan iedereen. En ook de kindjes waar ze veel mee optrekte heeft ze een dikke kroel en kus kunnen geven, zij gaan helaas niet naar dezelfde opvang als Britt, dus dat is wel jammer.
    Pffff fijn dat dit weer achter de rug is.

16. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    ik denk dat hormonen ook wel meespelen nu..
    janken kan ik als de beste haha....maar toch....

jac je kleintje blijft flink ziek lees ik. wanneer ga je naar de dokter? ik vind t maar eng klinken zo op fb.
    x

taby , fijn dat ze het zo goed heeft af kunnen sluiten.
    ze zal vast snel weer nieuwe vriendjes maken op de nieuwe locatie..
    als ik het zo lees kan dat gewoon niet anders!

jufaman hoe is t met jou nu?

en bbibi.. er is maar 1 zaadje nodig he!
    wij hebben bijna 2 jaar vrijwel elke dag of om de dag geklust.
    1 maand nemen we pauze en deden we het werkelijk maar 1x die maand..en nu ben ik zwanger...

dus kop op! x

17. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    @ Jac: heel veel sterkte met je mannetje.... ik lees geen leuke verhalen op FB. Denk ook aan jezelf!

@ Bijoux: fijn dat je bijna alles al hebt voor jullie nieuwste aanwinst. Lijkt me zo leuk om voor dit soort spulletjes te gaan shoppen! Ik probeer niet te ver vooruit te denken, maar ik hoop het ook mee te mogen maken.

@ Taby: Op naar een nieuw begin met de nieuwe opvang. Ook daar vinden jullie je plekje wel...

Hier gaat het goed, druk druk druk op school natuurlijk. Komende week 2 ouderavonden en eindgesprekken groep 8. Over 3 weken komt de onderwijsinspectie, dus alles moet in orde gemaakt worden. Ben lekker bezig en denk weinig aan wat er gebeurd is, maar meer aan wat er komen gaat. Volgende week vrijdag gesprek met gyn. dus ik hoop dan te horen wanneer de tp van de cryo plaats gaat vinden.

18. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    jufaman , natuurlijk maak jij dat ook mee.
    wie weet wel heel snel!!!

19. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Hoi meiden, ik kom weer langs als Maikel weer beter is, het gaatbal iets beter, maar hij drinkt nu alleen nog maar water met ors omdat hij gelijk gaat spugen als we melk geven.

Dus sorry datvik jullie zo verwaarloos..

@bibbi & jufamans: voor jullie een extra knuffel

20. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jacenhenk, Maikel gaat voor he, we zien je wel weer verschijnen als het weer wat rustiger is bij jullie.

Jufaman, jij bent inderdaad lekker druk bezig. Maar wel aan jezelf blijven denken he.

Deel Deze Pagina