Mama's uir R'daal, breda, zundert omstreken?

Discussion in 'Algemene clubs' started by Lala87, Jul 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    morgen meiden!

@jac de kleintjes weer aan de beterende hand hopelijk? gaat goed he met je afvallen? super hoor!

@bijoux tja er is er maar 1 nodig om te bevruchten, maar er zijn er veeeel meer nodig die het einde moeten halen en de schil te doorbreken! en helaas heeft mijn man geen groep snelle zwemmers! hij heeft er veel maar zijn allemaal traag helaas :( en dus hield ik geen zak over met IUI :(

bruinverlies ik vrijdag al gestart dus morgen of overmorgen weer ongesteld :( en inmiddels staat mijn teller zwangeren vrienden collegas kenissen op 59 :( en zijn we alweer 13 maanden verder sinds stoppen pil! wat een dikke dikke ellende :(

@taby fijn dat jullie het zo mooi hebben kunnen afsluitewn! en wat lief van britt met haar knuffels en kusjes hihi! nu met een frisse start naar haar nieuwe opvang! hopelijk heeft ze het daar ook naar haar zin!

@ jufaman spannend hoor bijna je gesprek dus ? hopelijk volgt de terugplaatsing weer snel meid! en hopelijk is dat wel een plakbeeb!

2. bijoux

bijoux Fanatiek lid

Jun 14, 2011
    1,237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    bbibi , ik begrijp je frustratie wel , maar vergeet niet dat ik er al eens 3 jaar over gedaan heb , en deze keer 19 maanden.
    ook mijn man zijn zaad is niet zo vlug wegens omstandigheden uit het verleden.

en hier is het 7x raak geweest.
    helaas ook 4x fout , maar het kan wel hoor.... niet opgeven.

3. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

Aug 8, 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    @bibbi: sterkte meis. Probeer moet te houden..

@bijoux: hoe is het met jou?. En wanneer kwam je de dopper ophalen?.
    Als je er toch geen interesse meer in hebt, zeg het dan even aub, want heb nog meer biedingen gehad..

@jufamans:hoe is het met jou meis??weet je al wat meer??.

@taby:hoe gaat het op de nieuwe bso ? Al een beetje gewend?

Hier: Maikel is gelukkig alweer een beetje de oude aan het worden, heeft nog wel heel veel last van een rothoestje en gesnotter.
    En ik is ontzettend huilerig.
    Maar er komen ook 1 à 2 tanden door dus dat zal er nu ook wel bijzitten denk ik.

Z'n verjaardag hebben we verzet naar 16/17 maart, dus dan alsnog groot feest met een vrolijk mannetje.

Ook komt morgen het TE KOOP bord in de tuin, dus dan is het definitief allemaal.
    Best heel erg spannend dus.

Maar ga nu lekker slapen dus kom hopelijk van de week nog even langs

Xxx

4. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    2,098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha dames,

Gisteren evaluatiegesprek gehad met gyn in het zkh. Ze waren heel positief en we gaan een cryo terugplaatsen in mijn natuurlijke cyclus. Dus eerst mijn menstruatie afwachten en dan gaan ze me in de gaten houden dmv echo's, zodat de terugplaatsing op het juiste moment gebeurt. Hoef dan ook alleen maar pregnyl te spuiten. Nu lekker rustig aan en genieten van mijn leventje!

Prettig weekend! X

5. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

Aug 8, 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Hoi dames ben ik weer..

@jufamans: wat een onwijs goed nieuws zeg... Hopelijk is de volgende terugplaatsing snel een. Feit, wanneer is je volgende ongi??? Ben echt benieuwd ga alvast duimen draaien wie weet helpt het..

Hier:

Maikel is bijna weer de oude wel ontzettend huilerig nog en kan geen 2tellen uit het zich of hij zet het op een schreeuwen das wel heel vervelend maar ja zal ook wel weer over gaan.

Verder krijgt hij nu ook weer een tand dus daar is hij ook niet happy van.

Donderdag is het huis in de verkoop gegaan, dus hopelijk gaat het positief lopen voor ons. Het huis waar wij op azen staat Al een lange poos te koop dus hopen, dat zodra ons huis verkocht word dat nog te koop staat.

Nou ga weer verder met de kids
    Xxx

6. Taby

Taby Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    4,366
    140
    63
    Dag dames,

Jufaman, spannend weer hoor. Mijn duimen draaien ook nog steeds voor jullie.

Jacenhenk, gelukkig gaat het beter met Maikel. En nu weer last van de tanden, het houdt ook niet op voor hem he, arm knulletje.
    Hopelijk is jullie huis snel verkocht en kunnen jullie je droomhuis kopen.

Hier gaat alles rustig aan.
    Vorige week is het goed gegaan met Britt op de nieuwe BSO, hopelijk blijft dit ook zo lekker gaan en keert de rust weer lekker terug.
    Heb een gezellig weekend achter de rug, Vrijdagavond met de meiden uit de straat tapas weesten eten bij PlanB in Breda, was gezellig en lekker.
    En gisteren uit eten met vriendinnen bij de Goesting hier in Etten-Leur en daarna nog even het café in geweest, was ook erg gezellig.
    Morgen van 9-19.30uur ORcursus, met een heerlijke lunch en diner.
    En dan ben ik dinsdagavond weer heel erg blij als ik gewoon met mijn gezinnetje rond de tafel kan zitten denk ik.

7. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

Aug 8, 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Wat fijn Taylor dat het zo goed gaat met Britt..
    En klinkt behoorlijk gezellig

Hier:

[B]oooo spannend ben gebeld door de makelaar, hebben 23 maart de 1ste bezichtiging al!!!![/B]

Ze wilden eigenlijk dit weekend maar ja, dan hebben we net onze verjaardag weer, dus om het voor een bezichtiging nou weer af te zeggen, maar ben positief, nu hopen de kijkers dat ook zijn hahaha

De kasten want is weer neutraal, die was ooit namelijk door een enthousiaste dame lime groen geverfd:) hahahaha, manlief is het hele weekend druk geweest maar het resultaat mag er zijn.

Verder weer begonnen met lijnen, doordat Maikel zo ziek was, is dat er echt bij in geschoten, gelukkig is er niets extra's bij gekomen dus kan vanaf de 83,5 zo weer verder naar de 68 toe hahaha , hoop zelf dat ik voor april in de 7 ga zitten, dus hopelijk ga ik dat redden anders is het vrees ik wel een teleurstelling in mezelf..

Ik lig weer wakker te zijn, Maikel kwam vanaf dat hij ziek werd weer elke nacht, en gister hebben we hem weer laten huilen, echt weer hartverscheurend maar weer effectief, want nu slaapt hij weer door..
    Tis een slimmerikje
    Hij word helaas heel erg eenkennig zelfs de oppas kan hem niet stil krijgen, en nu waren we al niet echt super blij met haar de laatste tijd, maar dit verbeterd mijn vertrouwen dat ze het aankan niet..

Dus kijk het nog weer even aan en dan misschien toch met de tijd een ander voor overdag gaan zoeken, voor de avonden en weekenden hebben we al een andere oppas..

Nou ga weer proberen te slapen

Fijne dag morgen
    Xxxx

8. Taby

Taby Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    4,366
    140
    63
    Jacenhenk, wat super dat er al iemand zich aan heeft gemeld voor een bezichtiging. Ik duim dat ze het wat vinden en jullie huis kopen.
    Wat jammer dat Maikel weer elke nacht wakker is, dat is niet fijn.
    En niet teleurgesteld zijn in jezelf hoor, je bent stik goed bezig met het lijnen. Je doet het heel goed!

Ik ben net terug van de kapper en heb mijn haar van blond naar donker blond/bruin(hoe noem je het hihi) laten verven, weer eens wat anders.
    En probeer mijn haar van kort naar (minstens) half lang te laten groeien, maar wat een irritatiepunt is dat he, dan krijg je altijd zo'n vreselijke lengte, zodat je haar nooit fatsoenlijk zit.
    Ach ja even doorbijten.;)

Vinden jullie het ook zo koud?

9. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

Aug 8, 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Heel herkenbaar taby... Dat is hier de reden dat ik het lekker kort hou hahahaha..

Wat is het rustig hier zeg..

Hier vanmorgen lekker naar de sportschool geweest, heb 1:40 uur op de crosstrainer gestaan à 1000 kcal.. Dat voelt dan weer zoooo goed.

Straks naar de jumbo toe lopen om even wortels met uien te halen voor een overheerlijke hutspot met kip van Sonja
    Hmmm water loopt nu al in de mond..

Maikel kwam vannacht om 2 uur, maar na een schone broek en 5 min. Huilen is hij gelukkig toch in slaap gevallen.

Nou ga even nog rustig doen nu Maikel nog slaapt en dan zo weer verder met de drukte :)

10. Taby

Taby Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    4,366
    140
    63
    Het is inderdaad stilletjes hier Jacenhenk.
    Vandaag groot feest bij jullie, veel plezier!

Hier vanaf donderdagmiddag een ziek meisje.
    Vannacht is ze om de 2 uur wakker geweest en vanmorgen om 9.30uur uit bed gekomen en even een spelletje gespeeld en gekleurd en nu ligt ze weer te slapen op de bank.
    Ook heeft ze koorts en hoest ze veel, arm kind.
    Vanmiddag zouden we mijn verjaardag vieren, maar dit hebben we maar lekker afgezegd.

Hoe gaat het allemaal met jullie???

11. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    2,098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha dames,

Hier begint mijn ongi alweer! Nooit gedacht blij te zijn met een ongi, maar nu absoluut wel!! Maandag dus naar het zkh bellen om een afspraak te maken voor een 1e echo. Ik moet al rond dag 10/11, want ik heb een korte cyclus van 26 dagen. Dat zou betekenen dat er een cryo teruggeplaatst zal gaan worden over 2 a 3 weken. Ligt natuurlijk aan mijn natuurlijke eisprong. Gelukkig maar 1x pregnyl spuiten. Eindelijk weer een beetje uitzicht op iets leuks....

Liefs

12. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

Aug 8, 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    O wat super voor je, ik duim nog steeds voor je. Ben benieuwd hoe snel de volgende terug plaatsing is..

Taby wat naar dat je meisje zo ziek is nu.. Hopelijk knapt ze snel op want weet uit eigen ervaring nu dat het echt niet leuk is..

Jewelste, hoe gaat het met jou meis, las dat ze bij jou ook ziek zijn?!

En hoe gaat het met onze zwangere bijoux?..

Nou hier een leuke maar drukke dag gehad gister, vandaag komt m'n broer en schoonzus met boaz en kleine Izak nog en een vriendin met man en 2 kids dus word weer een gezellige dolle boel.

En dan morgen weer de normale dingen.
    Henk krijgt de uitslag van reumatoloog of hij bechterew kan hebben, want daar denkt ze aan.

Toevallig is bij mijn schoonzus na 10 jaar ziekenhuis onderzoeken ook in het buitenland het nu ook vast gesteld, dus word spannend morgen..

En ik ga druk aan de slag in huis, om het helemaal perfect te krijgen voor de bezoekers van a.s zaterdag....

Xxx en tot later

13. Taby

Taby Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    4,366
    140
    63
    Spannend Jufaman, mijn duimen draaien hoor.

Jacenhenk, dat klinkt als een gezellig weekend.
    Ook voor jou ga ik alvast duimen ivm de uitslag van je man en de kijkers van a.s. zaterdag.
    Hopelijk valt het allemaal mee wat betreft de uitslag van je man.

Nou, volgens mij kan Britt morgen weer naar school. Gisteren zo ziek en bijna de hele dag slapen en koorts, gisterenavond ging de koorts ineens zakken naar de 37,6 en vandaag leek er niets aan de hand, behalve een rothoest en geen koorts meer.
    Gek hoe dat ziek zijn bij kinderen verloopt he.

14. bijoux

bijoux Fanatiek lid

Jun 14, 2011
    1,237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    even een kleine update ,

ben even afwezig want heb flink de griep.
    zo erg heb ik t nog nooit gehad volgens mij.

morgen alweer 20 weekjes zwanger. dan zitten we op de helft :)
    en donderdag de 20weken echo.....

ik heb even wat stress achter de rug..... wat er waarschijnlijk ook voor gezorgd heeft dat ik extra vatbaar was voor de griep.

zodra ik me beter voel meld ik me weer.

xxxx

15. Taby

Taby Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    4,366
    140
    63
    Wow Bijoux! Alweer 20 weken, wat gaat het snel.
    Jij ook al geveld door de griep, hij is heftig dit jaar.
    Sterkte meid.

Nou, vandaag was Britt naar school gegaan, maar toen ik haar vanmiddag ophaalde bij de BSO en toen we thuis kwamen is ze op de bank gaan liggen en in slaap gevallen en zo hebben we haar verhuisd naar haar bed. Dus morgen toch maar weer niet naar school.
    Arm kind.

16. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    2,098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    @ Taby: beterschap met je meisje!!

@ Bijoux: hoop dat je snel opknapt en meer kan gaan genieten van deze mooie tijd....

Hier volle bak ongi, dus vandaag zkh gebeld. Volgende week dinsdag alweer de 1e echo. Hopen dat alles in mijn natuurlijke cyclus het goed doet, want dat zijn de beste omstandigheden om een embryo terug te plaatsen. Duimen voor een flinke eisprong dus....

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    hoe is het hier met iedereen?

@bijoux beterschap!

@jufaman wat een ontzettend goed nieuws... begint alweer flink op te schieten!

@jac zaterdag bezichtiging spannend, al mensen voor jullie huisje gevonden? het was in dezelfde straat toch? super!

@taby hoe is het met britt alweer wat beter?

@hier vandaag fm zoals het er nu naaruit ziet heb ik maandag weeer mijn IUI poging :) begint weer schot in de zaak te komen gelukkig!

ennnnnn.... big nieuws ook WIJ hebben zaterdag bezichtiging van een nieuw huis hihi!
    we hebben nu een nieuwbouwhuis waar we 2,5 jaar wonen, maar het is gewoon echt te klein! vooral met oog op eventuele uitbreiding hopelijk over een niet al te lange tijd! dusse... we gaan zaterdag kijken! ik heb er zoooown zin in! ik hoop echt dat het iets wordt! heb er al helemaal mijn zinnen op gezet hihi!

fijne dag dames!

18. Taby

Taby Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    4,366
    140
    63
    Jufaman, dat je ei maar een hele mooie sprong mag maken. Mijn duimen draaien hoor.

Bbibi, spannend hoor maandag. Ook voor jou draaien mijn duimen.
    En wat leuk om een huis te gaan bezichtigen, hopelijk is het iets en komen jullie aan de prijs uit.

Britt is vandaag naar mijn ouders geweest en ik denk dat ze morgen in ieder geval ook nog niet naar school gaat, want is wel redelijk actief geweest vandaag, maar toch nog geslapen van 11.30-14.30uur en dat betekend dat ze echt nog niet fit is.

19. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

Aug 8, 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Hoi dames wat een geklets ineens zeg...GEZELLIG!!!!

@bijoux: wow op de helft alweer, moeten echt een keer afspreken voor naar Monkey Town te gaan hoor.. Wil nou die buik van je wel eens zien!!!!

@jufamans: spannend... Ik duim echt keihard voor je

@ taby: beterschap met je meisje, en idd gewoon lekker laten uitzieken, op school zijn er ook veel ziektekiemen, en als ze nog niet helemaal fit is, is ze straks weer heel ziek..

@bibbi: o wat super voor je zeg.. Hebben jullie je huis al verkochtvdan? Hier een bezichtiging voor ons huis hè... Wij kijken nog helemaal niet naar een ander huis, eerst maar eens zorgen dat de onze verkocht is, we hebben wel een voorkeur en dat staat idd nog geen km verderop, maar wel in een heel andere wijk hoor.. Het is aan de overkant van de hoofdweg zeg maar.

Zo sporten, dan naar Ikea voor frontje vaatwasser, en dan even kijken want ik vermoed dat Jeffrey ziek word hij hang heel de tijd op de bank, wil niet eten sinds gister en hoest de longen uit z'n lijf, maar nog geen koorts dus even afwachten.

Xxx fijne dag iedereen

20. Taby

Taby Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    4,366
    140
    63
    En hoe is het met Jefffrey? Hopelijk heeft hij het niet te pakken.
    Ik las net in de krant dat de griep nu al 13 weken heerst, het wordt nu wel minder, gelukkig.

Share This Page