Fijne vakantie jufamans.. Zag er lekker uit op fb Taby, was echt onwijs lekker weer he!! Hier leuk nieuws, we gaan maandag voor een motor voor mij kijken, moeten wel helemaal naar Heerlen, Limburg maar het is echt een mooi ding, zal wel een foto plaatsen als we hem meenemen.. Verder zit Maikel voor de verandering weer eens aan de à.b. Hij heeft een longontsteking en had een rood keeltje dus mogelijk ook een keelontsteking maar dat was dus niet goed te zien!! En dat terwijl we smorgens nog in het ziekenhuis bij de long poli geweest waren. Dus heb nu weer maar eens aangegeven dat ik toch wel redelijk klaar ben met dat ziekenhuis, en m'n eigen huisarts zei dat ik er dan wel goed over na moet denken omdat ik dan idd ook alle ander behandelingen daar moet stoppen van mezelf maar ook van henk en de kids dus!! Dus moet er maar weer eens goed over na denken en dan een beslissing nemen en me daar ook aan houden. Fijn weekend iedereen ga zo weer sporten, gaat echt zo goed ineens, zit nu alweer op 78,5!!!!!
Leuk Jac, een motor. Bij in in de familie- en vriendenkring zitten ook veel motorrijders! Ben benieuwd of het wat gaat worden! Lastige beslissing om te nemen om eventueel van zkh te veranderen. Komt veel meer bij kijken dan je in 1e instantie denkt natuurlijk. Goed bezig met de kilo's! Ga zo door. Hier idd eindelijk vakantie!! Ben er echt aan toe. Vanmiddag verjaardag van mn schoonzus en zwager. En vanavond komt mijn beste vriendin eten met haar vriend. Ik heb haar zo lang niet gezien (doordat zij in het zkh werkt met wisselende diensten en opgeroepen kan worden, zijn onze laatste 2 afspraken niet doorgegaan), ik mis haar gewoon! Yoehoew, leuk dagje voor de boeg dus!! Ik ga er met volle teugen van genieten! Prettig weekend iedereen! X
Hoi hoi, Jufaman, en was het gezellig met je vriendin? Jacenhenk, ik zag dat je de motor hebt gekocht. Gaaf hoor. En hoe gaat het met Maikel? Morgen koninginnedag, jullie nog plannen?
@Jufaman, geniet van je vrije dagen. @Jacenhenk, Stoere motor heb je gekocht. Nu hopen dat het weer lekker mee gaat werken zodat je lekker kunt gaan toeren. Maar rij voorzichtig. Je bent zo kwetsbaar op dat ding. @Taby, wij gaan een rondje vrijmarkt doen denk ik. Jullie nog plannen? Hier helemaal trots op mijn grote man. Vorige week maandag de luier uit gedaan. Was er helemaal klaar mee met dat verschonen daar had hij zo'n hekel aan dus ja dan is het 't een of het ander. En het ging meteen goed. Hij heeft tot nu toe 2 ongelukjes gehad maar en net wilde hij ook in bed geen luier meer om dus maar een zeiltje in bed gelegd en we zullen het zien hoe het gaat vannacht.
Jewe : echt snel hoor nu al zindelijk, lekker trots zijn idd.. Veel plezier vandaag.. En voorzichtig rijden staat bovenaan, maar niet TE voorzichtig wat dan maak je juist brokken omdat automobilisten daar geen rekening mee houden. Taby: dank je wel, ja idd gekocht ben er zo blij mee!!! Heb er al een paar uur mee moeten rijden om thuis te komen want hij komt uit wehl bij Doetinchem Jufamans: volgens mij heb je flink genoten met je vriendinnen.. Nog plannen voor vandaag?? Wij gaan weinig doen, henk gaat zo m'n motor poetsen want na de rit van gister door de regen was hij behoorlijk smerig geworden en dat kan natuurlijk niet he.!! Hahaha Verder gaan we vanmiddag even naar het dorp over de markt lopen Weinig actie dus vandaag hahaha. Iedereen een fijne kroningsdag en tot van de week weer
Jewe, wat goed zeg zonder luier en ook zo de nacht in. Hoe gaat het verder met jullie? Jacenhenk, zo heb je de motor gelijk goed leren kennen op zo'n stuk. Hier vanmorgen voor mijn gevoel optijd (8.30uur) naar de vrijmarkt gegaan, maar je kon al over de koppen lopen. Britt hadden we 10,- gegeven om zich uit te leven op de vrijmarkt en ze is thuis gekomen met een my little pony kasteel en 3 my little pony's en een barbie auto. Dus toen we thuis kwamen heb ik gelijk alles grondig gepoetst en is ze gelijk gaan spelen en was niet meer te porren om naar de spelletjesmiddag van de wijk te gaan hihi. Dus wij maar lekker voor de tv de inhuldiging enzo zitten kijken.
@ taby, zo dat heeft ze goed gescoord zeg. Leuk! Tygo had alleen boekjes gekocht van de sprookjesboom en van thomas de trein. Maar hij was er helemaal happy mee. Vanmorgen is hij helemaal droog uit bed gekomen en vandaag ondanks dat we de hele dag op pad zijn geweest is hij de hele dag droog door gekomen. Hij zegt het gelukkig zelf op tijd als hij moet plassen. Ik sta er echt van te kijken dat hij het zo snel op pikt en het zo goed doet. Dus heb hem beloofd dat hij morgen in de stad een treintje van zijn thomas de trein baan mag uitzoeken.
Echt knap hoor van tygo en zelfs geen ongelukjes.. Zou ook bere trots zijn!! Je meisje heeft goed gescoord dus taby... Leuk als ze zo jong al met "verstandelijke " aankopen terug komen en niet met troep!!! Hier had Jeffrey een portemonnee met geld, ongeveer 7,50 erin, en samen hebben we een hele boel metalen autootjes gescoord. En net als Britt heeft ook Jeffrey de rest van de middag lekker gespeeld, dus ben ik nog met de motor een stukje gaan rijden, en we hebben de dag afgesloten met het eten van spare Ribs Schade helaas 1 kilo erbij maar die is er voor het weekend wel weer af hahaha.. Vanmorgen kon ik lekker uitslapen de jongens werden pas om 8:45 wakker, helaas had ik een afspraak in de sportschool om 9:00 hahaha dus maar ff gebeld dat ik later kwam hihihi Dus lekker 2 uur gesport en zo heb ik de 1ste intake voor Jeffrey bij ggz Roosendaal om te gaan uitzoeken waarom hij vaak zo heftig reageert!! Ti's lekker weer vandaag dus iedereen genieten van het mooie weer
Zo te lezen zijn jullie de laatste Koninginnedag goed doorgekomen! En wat een leuke spulletjes hebben jullie kids gekocht! Goed bezig... Ik heb meegeholpen met de zeskamp hier op het dorp. En mijn vriend heeft meegedaan met de carnavalsclub. Het was voor kinderen en volwassenen en het was erg leuk. 's Avonds speelde er een band in de feesttent, dus we hebben ons prima vermaakt. Gisteren is mijn buurmeisje de hele dag geweest. We zijn lekker naar de stad geweest, hebben doosjes geknutseld en als afsluiter mocht ze haar eigen pizza maken. Was ook weer een superdag! Zo met mijn moeder naar Intratuin; een beetje rondneuzen, plantjes kopen en natuurlijk een bakje koffie drinken! Gezellig. Natuurlijk is die kilo er zo weer af Jac..... je hebt doorzettingsvermogen genoeg! Liefs
Jewe, wat goed van Tygo. Fijn he. Jacenhenk, Jeffrey heeft ook goede inkopen gedaan op de markt hahaha. Lekker he als ze daar dan een hele middag mee zitten te spelen. Heerlijk he als je even uit kan slapen, dan stap je zo anders uit je bed. En die kilo zal er zo af zijn bij jou. En hoe ging het bij het GGZ? Jufaman, jullie hebben ook een leuke koninginnedag achter de rug zo te lezen. En wat gezellig met je buurmeisje. Vandaag is het weer wat minder, dus maar lekker binnen aan de slag, beetje poetsen, Britt spelen met haar "nieuwe" speelgoed. En vanavond met vriendinnen naar Amsterdam, een vriendin van ons heeft 10 kaartjes voor de musical Annie gewonnen, dus we gaan naar Carré. Ben benieuwd.
Goedemorgen dames Jufamans je hebt je begin van de vakantie dus ook goed nagevuld, en zag idd leuke foto's voorbij komen.. Taby gelukkig is het gister toch nog goed gekomen met het weer. Tenminste hier i. Zierikzee wel Gisterochtend naar m'n vader gegaan, lekker alles weer gepoetst, vandaag moet ik de ramen nog zemen, en dan is het weer even schoon. Hij doet het best goed zo alleen kwa huishouding dan he!! Merk wel dat hij wat in de put zit, maar daar heb ik zelf ook last van nu 15 mei nadert.. De kilo is er idd alweer af hoor haha, + nog een halve kilo extra zat gister ochtend op 77,9 woehoe !!!!! Straks ff naar de Lidl boodschappen doen en wil ook nog even naar m'n moeders graf toe. En om half 2 komt m'n schoonzus met d'r kids dus kunnen die ook nog even spelen samen!! Komt weer mooi weer aan de komende dagen dus lekker veel buiten spelen!! Als ik niet meer langs kom iedereen een fijn weekend gewenst, zaterdag moet ik sporten en zondag hebben we een verjaardag van m'n schoonzus!! Xx
Ha dames, Vanmorgen hebben we een uitgebreid evaluatiegesprek gehad met onze gyn in Tilburg. Ze is nog steeds erg positief en de kansen om zwanger te worden via ICSI acht ze groot. Ze raadt daarom ook aan om verder te gaan met de 2e ICSI-poging. Wij willen dat ook heel graag. We hebben meteen alle spuiten, vaginale capsules enz. opgehaald, dus het medicijnkastje is weer gevuld! Alleen twijfelen we nog steeds of we meteen doorgaan (lees: eerst een maand de pil, dan spuiten en daarna de punctie) of even rust nemen, zodat alles pas in augustus weer verder gaat. Dit omdat het laboratorium 3 weken dicht is eind juli/begin augustus en er geen IUI, IVF of ICSI kan worden uitgevoerd. Ik krijg weer het lange schema (net als in januari), want ik heb daar goed op gereageerd. Wel moet ik meer per dag gaan spuiten, want het aantal eicellen was iets aan de lage kant. Dat willen ze graag hoger zien bij de volgende eicelpunctie. Als het goed is moet ik aan het einde van deze week ongi worden en zou dan met de pil kunnen beginnen. Dan heb ik voor de zomerstop nog de punctie en een terugplaatsing. Ik moet dus wel beslissen op de dag dat ik ongi word of dat we doorgaan of even rust nemen. Het is voor mij echt een heel groot dilemma. Gelukkig heb ik nog een aantal dagen om er goed over na te denken en erover te praten met mn vriend. Hmmmmmmmmzzz lastige keuze, voor beide opties zijn voor- en nadelen te bedenken..... Liefs jufaman
Tjaaaaaa.... Natuurlijk vandaag al ongesteld geworden. Dus voordat ik ga slapen vanavond beslissen!! EN ik denk dat ik het al wel weet. Nu nog even checken bij mijn vriend, want die is aan het werk.
Jufamans wat een moeilijke keuze, maar als ik lees dat je de keuze al gemaakt hebt, denk ik dat jij door wil gaan!! Of niet soms!! Wel erg fijn dat zij zo positief blijft en jullie een grote kans geeft dat het toch zal gaan lukken!!! Ik duim dat voor jullie 3x scheepsrecht geld, en dat je na de 3e terug plaatsing idd zwanger mag zijn!! Hier: Bij Jeffrey was het toch een heftige zonneallergie nu druppels gehad voor de avond die moeten dan de reactie verminderen.. Met Maikel gister avond ook nog bij de ha gezeten, die gaf ineens bloed over, waarschijnlijk doordat hij in de zandbak had gespeeld heeft hij wat schaafwondjes in z'n keel/ slokdarm gekregen en dat heeft wat gebloed en icm slijm lijkt het dan vaak stukken erger. Vandaag geen bloed meer gezien gelukkig!!! Hier een beetje in de put, Jeffrey heeft zoals jullie weten problemen met z'n emotionele en sociale kant, daar krijgen we hulp voor vanuit Thebe, en nu krijg ik net een brief van het CAK dat we elke 4 weken een eigen bijdrage van weet ik hoeveel moeten gaan betalen ,ben zo boos nu?!! Hadden ze niets over gezegd destijds en nu krijgen we dus een rekening van dec tot nu!! Dus kan zo ff 750 gaan dokken de idioten!!! Heb nu die zorg dus gelijk stop gezet, en CAK en CIZ gebeld maar die spelen een belachelijk afschuif systeem moet steeds bij de ander zijn!!! Met lijnen gaat het al niet veel beter probeer me aan m'n dieet te houden, maar henk is elke avond thuis de laatste weken en dan ga ik ook snaaien.. Vanmorgen wel wezen sporten heb een Xco en cx works gedaan dus wou dat ik dat van die brief eerder had geweten, dan had ik mijn boosheid daar kunnen instoppen!!! Sorry voor mijn ego bericht maar moet het ff ergens dumpen!! Weet dat er ergere dingen zijn maar ja dit zijn mijn problemen!!
Jaaaaaah Jac, ik wil meteen doorrrrrr! Wat is het toch fijn Jac om juist hier je problemen te dumpen! Mag en kan allemaal hoor... Ik wist ook niet dat je hiervoor een eigen bijdrage moest betalen. Dat hadden ze wel eerder mogen zeggen, dan heb je altijd nog de keuze om verder te gaan of te stoppen! Wat belachelijk! Heel veel sterkte met Jeffrey, tis zonde... En met Maikel, het zit jullie niet mee zeg!
jufaman. fijn dat jullie doorgaan. misschien is een stapje terug nemen in alle activiteiten ook een idee? jij bent altyd druk en onderweg.( op facebook) nu moet je eerst aan jezelf denken en je zwangerschapswens.... mensen om je heen zullen dat vast ook snappen. Hier gaat alles vrij goed. ik word enorm bol en kan mn eigen schoenen nieteens maar aandoen haha... nog even en ik mag bevallen. ivm het grote formaat van ons kleintje heb ik volgende week ene echo , en dan gaan ze beslissen of ze me inleiden met 37weken oid. grote/kleine broer woog namelijk 10 pond en dat paste maar net ben hier vrij weinig maar lees wel mee.... dus vergeet niemand hoor!
@jufaman, kan me voorstellen dat je toch meteen weer door wil. En rustig aan doen tja ik lees eigenlijk alleen maar leuke dingen die je doet waar je plezier in hebt dus dat lijkt me alleen maar goed dat je lekker kan ontspannen en je gedachten verzetten. @Jacenhenk, het blijft wel raak hè bij jullie met ziek zijn en zo. Je zou er bijna moedeloos van worden en dan ook nog een gepeperde rekening. Wij kregen van mijn moeder ook rekeningen van die instantie voor de zorg en dat was ook geen malse rekening maar wij wisten dat daar een eigen bijdrage op zat gelukkig. @bijoux, zo jij gaat hard. Mooie buik in elk geval. Ik heb vandaag samen met mijn zusje taarten gemaakt. Dure van mijn zusje was niet helemaal gelukt zoals ze wilde dus die mocht niet op fb maar de mijne was best aardig gelukt al zeg ik het zelf.
Bijoux wow gewoon alweer 28 weken zwanger !!! Lekker genieten he Mooi buikje hoor.. Jewe zag lekkere en mooie taartjes voorbij komen!!! Jammie kreeg er spontaan trek van niet zo goed voor de lijn helaas.. Bij jullie dus ook rekeningen, echt belachelijk hoog he!!! Maar goed dit betalen en dan zijn we er vanaf.. Taby en jufamans: hoe is het met jullie??? Hier: Maikel net bij cb geweest zat nu op 77cm en10.4 kilo. Hij moet n sept terug komen ivm dat hij bijna niks wil eten en buiten de pepti om ook niks wil drinken. En ze Willem z'n spraak in de gaten houden omdat hij nog niets zegt alleen mama hahaha.. Tja dat is ook het belangrijkste woord!!!! Gister bij ggz de uitslagen van Jeffrey gehad, en er is een regulatiestoornis bij hem vast gesteld, dit houd in dat alles wat met ritme, regels, of het veranderen daarvan bij hem hele heftige emoties oproept. Als hij nu ouder was geweest was het autisme gediagnoseerd maar vanwege z'n leeftijd kan dit nog niet, en met een goede therapie kan het nog weg gaan.. Ook zagen ze een beetje een lui oog, dus moet ff naar de opticien, en hij heeft problemen met z'n (mond) motoriek daarvoor moet hij nu onderzocht worden door een kinderfysio En op basis van deze gegevens kunnen we via deze weg ook hulp aan huid krijgen en dat word dan wel vergoed gelukkig!!! Dus al geen spijt meer dat ik die hulp van thebe stop heb gezet!! Verder gaat het hier klote, morgen is het 3 jaar geleden van mijn moeder, en gister kreeg ik een telefoon dan mijn oude over buurvrouw uit Zierikzee, 63 jaar en 3 maanden geleden het bericht kreeg kanker te hebben in de kaak, donderdag authanasie gaat doen. Heb gister telefonisch afscheid genomen, maar was echt heel heftig wetende dat dat de laatste keer was dat ik d'r hoorde en dat ze donderdag er niet meer zal zijn. Als kind kwam ik vaak bij haar uithuilen en mijn problemen bespreken. Ze was echt een 2 e moeder voor me!!! En ook haar raak k nu kwijt!!! Sorry voor ego bericht weet niet waar ik het anders kwijt kan.. _________________
@Jacenhenk, wat een naar bericht maar voor de buurvrouw "fijn" dat ze zelf de beslissing nog kan nemen. Heel veel sterkte! Ja was best goed gelukt het taartje. Moet er binnenkort nog een maken voor een vriendin en ik moet er nog 1 maken voor de verjaardag van Jens.