dankjulliewel!! heb je gelet op mn man met peuk in zn mond? hij is stucadoor en smeerde de gips er exact op , alsof ie aan t werk was. met 1 oog half dicht en een sigarret in zn mond haha. de afdruk is nu helemaal hard . ik moet hem nog verstevigen en dan spuiten. zodra ie hangt zal ik een foto posten jufaman . ik vind t knap hoor... ik heb mezelf nooit gespoten. liet dit doen door bevriende verpleegkundige.. ik vind t doodeng. hoop dat t snel resultaat mag hebben voor je!!!
Jufamans: mijn duimen draaien weer voor je.. Hoop zo dat het 3keer scheepsrecht zal zijn voor je.... Wanneer word de punctie gedaan en de terugplaatsing??? Of weet je dat nog niet?? Bijoux: heb je eindelijk wee gevonden op fb je was ineens weg met je andere profiel e kon je niet meer vinden maar nu hoorde ik jewe over je gipsbuik, dus ben via haar fb bij de jouwe gekomen hahaha.. Ben wel benieuwd naar die foto's.. Hoe is het nu verder met je?? Jewe: ja als je zo creatief als jou bent wel. Maar ik ben helaas een heel saai en niet creatief persoon ;( Dus dan kan ik het meubel gelijk op de stort brengen hahaha Taby: hoe was het etentje??? Het weer werkte in elk geval lekker mee!! Hier net weer gesport, maar moet zo ff de ha bellen, zit niet lekker in m'n nek al een poosje, en word alleen maar erger, dus hoop niet dat ik een scheurtje in m'n spier heb ofzo... Toevallig had een vriendn van mij dat laatst, en die had ook steeds hoofdpijn en een zeurende pijn ook Fysio en massages gehad niets hielp... Dus nu toch maar ff naar ha toe.. Met de jongens gaat het weer goed, Maikel krijgt weer een tand, tenminste hoektand, dus die is lekker sjago heel de dag pffff wou dat hij ze allemaal ineens kreeg , dan had ik 1/2 weken een sjago mannetje en dan klaar maar helaas werkt het niet zo hahaha Dus tot dat alle tanden en kiezen door zijn moeten we het hier maar mee doen hihihi Hij staat al super goed los, dus ben benieuwd wanneer hij los gaat lopen Nou ik ga de lunch voorbereiden want krijg zo visite Xxx
Jufaman, spannend weer hoor het spuiten. Mijn duimen draaien voor jullie. Jacenhenk, hoe is het met je nek afgelopen? Heb heel lang geleden ook eens een scheur in mijn nekspier gehad, dat was niet fijn. Sterkte ermee. Fijn dat het goed gaat met de kinders. Bijoux, heb je je buik in het gips laten zetten? Zoals ik begrijp. Leuk joh. Jewe, wat leuk om meubeltjes te pimpen en vooral meubeltjes die jij zelf nog kent uit jou kindertijd. Uiteten met opa en mijn nichtjes en neefjes met aanhang was erg gezellig en ik denk dat opa helaal trots was om lekker met ons uit eten te gaan. Vandaag is echt mijn hart gebroken, het ging weer helemaal mis op school met Britt. Ik merkte al dat ze aan me ging plakken, dus heb ik haar bij de juf gezet en een kus en kroel gegeven. Ik was halverwege het schoolplein en hoorde haar steeds harder tekeer gaan. Pffff kon het niet meer weerstaan en ben terug gelopen. Ze vertelde dat ze nog geen kus en kroel had gehad. Dus kus en kroel gegeven en weer weggegaan met iets meer succes. Het staat me zo tegen om terug te lopen, want wil niet toegeven, maar dit werd even teveel. Heb thuis gewoon een potje zitten janken. De juf heeft het gelukkig goed opgepakt en heeft met Britt een beloningssysteem ingesteld. Wanneer ze naar school kan komen zonder te huilen, dan mag ze een sticker plakken op een kaart, is de kaart na 10 stickers vol, dan mag ze de kaart mee naar huis nemen. Hopelijk gaat het wegbrengen morgen met succes. En ik ga dit voor op de BSO ook vragen, want ze moet volgende week 4 keer naar de BSO en daar blijft ze ook steeds aan mijn been plakken. Dus hopelijk krijgen we iets meer rust, want ik vind dit niet zo heel erg prettig.
ah taby , ik herken het..... hier heeft mijn man toen een tijdje onze jongste weggebracht en ineens was het over..... heb jij niemand die dr weg kan brengen vanuit jouw thuis? dan neem je thuis al afscheid. het is het proberen waard. mijn man heeft idd mn buik gegipst , was nog ene hele onderneming! maar wel leuk haha verder gaat het hier alles behalve lekker , mn hele bekken doet pijn en blokkeerd... lopen , de auto in en uit , alles doet zo'n pijn. ik kan maandag naar de fysio..maar of dat nog gaat werken betwijfel ik.
Bijoux, doe maar rustig aan als je bekken niet meer zo lekker mee wil werken. Niet fijn lijkt me. Nee helaas kan Barry Britt niet naar school brengen, hij moet rond 8uur echt wel aanwezig zijn. Maar ze mocht vanmorgen een sticker plakken, dus het ging perfect. Britt gaf vanmiddag aan dat ze ook een kaart op de BSO wil, dus die zijn we gelijk gaan kopen en een velletje nieuwe stickers erbij en heb alles al in haar rugzakje gedaan voor a.s. maandag. Hopelijk een fase die we weer af kunnen sluiten.
Taby: wat ben ik blij dat ik dat niet je. Zeg.. Tenminste nog niet, Jeffrey geef ik af en krijg met moeite nog een kus maar een zwaai kan er vaak al niet meer vanaf. Hopelijk gaat het belonings systeem werken, want kan me voorstellen dat je moeder hart breekt.. Jewe: zag weer een mooie taart voorbij komen.. Gaaf hoor.. Waar haal je de creativiteit vandaan meis.. Jufamans: hoe is het met jou?? Zag leuke foto's voorbij komen op fb van het schoolkamp, volgens mij was het super genieten Hier gister lekker op de motor wezen rijden samen met m'n mannetje, en we zijn naar Utrecht geweest naar een motor zaak, daar heb ik nieuwe handschoenen gekocht en een nekkraag. Ook hebben we een communicatieset gekocht, hiermee kunnen we met elkaar praten als we aan het rijden zijn, is een stuk veiliger dan met handgebaren enz... Dus volgende week weer naar Utrecht dan gaan ze het inbouwen in de helmen.. #dagvakantiegeld hahaha Vandaag lekker wezen zwemmen, heb gelijk een binnen/buitenbad abonnement gekocht Want Jeffrey mag al op DIPLOMAZWEMMEN... We zijn zo trots.... Hij mag eerst een keer proefdraaien om te kijken of het lukt met z'n regulatie stoornis, maar meestal heeft hij daar als ik niet bij ben weinig last van, Maar als dat goed gaat mag hij er van ons op, hij is zelf helemaal door de dolle, en vandaag in het zwembad ging hij ook lekker duiken, echt al zwemmen met z'n hoofd in het water haha zo leuk om te zien. En mocht het niet werken dan kunnen we hem er altijd nog vanaf halen Verder ga ik morgen weer keihard lijnen morgen heb een maand een sas maand gehad hahaha, nu ga ik de overige 10 kilo eraf lijnen.. Nou ik ga Jeffrey op bed leggen, en morgen gaat hij weer naar school toe en ik naar de manuele therapie toe voor m'n nek.. Want heb al weken koppijn en ben vorige week bij de dokter geweest en zou een beschadigde pees hebben dus moest hier naar toe. Ondertussen zit ik aan de diclofinac wat een heerlijk middel is dat zeg ( zolang jet werkt hahaha ) Nou fijne avond iedereen,
@Jacenhenk, wat goed zeg dat hij al op zwemmen mag. Ja hij was best aardig geworden de taart. Wasnog niet helemaal tevreden maar goed ik ben ook niet snel tevreden over mijn eigen dingen. @taby, hopelijk werkt het beloningssysteem want een huilend kindje is vreselijk voor je moederhart. Gelukkig heeft Tygo er geen laat van. Als ik geluk heb kan er nog een kusje vanaf. Zou in elk geval proberen zo rustig en kordaat mogelijk afscheid te nemen en proberen niks te laten blijken. Kinderen voelen vaak ook wat er bij jou speelt.
Hoi hoi, Jacenhenk, Wat goed dat Jeffrey al op diplomazwemmen mag. Waar gaat hij op zwemles? Verder alles goed met jullie? Jufaman, hoe gaat het met het spuiten?
Ha meiden, Hier druk druk druk op school met de laatste weken. Schoolkamp was inderdaad geweldig! Ben nu met de afscheidsavond van groep 8 bezig (is wel lastig als je een combinatiegroep 7/8 hebt...). Wij maken een film ipv een musical, omdat ik maar 10 leerlingen in groep 8 heb. Er zit vreselijk veel werk in, maar dat mag de pret niet drukken. Verder bezig met alles af te sluiten van dit schooljaar: registreren, rapporten, toetsen, enz. En het opstarten en voorbereiden van het nieuwe schooljaar is ook al in volle gang. Fijn is dat ik volgend schooljaar gewoon weer groep 7/8 heb. Is toch wel erg fijn! Ondertussen spuit ik vrolijk door en moet ik morgenmiddag naar het zkh voor de 1e echo waarbij ze kijken hoeveel eitjes er groeien en hoe groot ze zijn. Hopelijk gaat het beter dan de vorige keer, want toen ging het niet zo goed. Als alles goed gaat heb ik eind volgende week of in het begin die week erop de punctie. Dus ook dat gaat weer opschieten. Ik hoop zo dat het nu een keertje raak is... Het hele traject is al zwaar genoeg. Laat staan dat er weer veel nieuwe zwangeren in onze vriendenkring en in ons dorp zijn. Liefs x
Jufamans klinkt goed allemaal en zeer gezellig. Ik hoop duim met je mee meis, ik kan me niet voorstellen hoe je je voelt, maar probeer me voor te stellen dat ik mijn jongens niet had gehad en denk dat ik dan wel aardig in de buurt kom van hoe jij je soms/vaak moet voelen.. Hoop op een hele goede echo met heeeeeeeeel veeeeeeeel eitjes... <3 <3 <3 Taby hoe is de rest van de week gegaan meis?? Hopelijk stukken beter.. Wbt zwemmen hij gaat hier in zevenbergen bij SGZ en mag aanstaande d Woensdag om half 2 voor de 1 ste keer beginnen woehoe.... Vandaag lekker wezen peuter /baby zwemmen met de jongens en gister hier op zevenbergen naar het buitenbad geweest en hij plonst en zwemt er op los hahaha Vanmorgen heeft hij 2x het bad over gezwommen op z'n rug met oren helemaal in het water recht omhoog kijkend en niet stoppen of omkijken.. En zeker 1,5 meter met z'n gezicht helemaal in het water gedoken,. Zo trots ben ik op m'n schatje!!!! Nu is hij bij oma aan het logeren voor de 1 ste keer omdat we morgen gaan rijden.. Geloof dat ik er meer moeite mee heb dan hij. Net gebeld en hij lag al lekker te snurken.. Dus komt goed. Morgen om 8:15 ga ik Maikel bij m'n zus brengen en s'avonds gaan we bij m'n schoonmoeder eten en Jeffrey weer ophalen. Verder weer begonnen met lijnen van de laatste 10 kilo. Vandaag wel een sas dag gehad want lijnen en schoonmoeder gaan niet samen...hahaha Nou ik ga zo m'n mannetje van de truck afhalen die heb ik de hele week al niet gezien.. Fijn weekend iedereen Jullie nog plannen??
@jufaman, ik duim met de rest mee. Ik gun het je zo van harte. @Jacenhenk, knap hoor dat hij al zo goed aan het zwemmen is. Ik zie het Tygo bij lange na nog niet doen. Veel plezier morgen op de motor. Hier stond vanmorgen een kereltje aan mijn bed om 7 uur 's ochtends met de mededeling dat hij wil zwemmen. Hij had zijn zwembroek al mee naar boven gebracht...pfff had m'n ogen nog amper open Haha dus hij lag al vroeg in het water zeg maar Jeroen was vanmiddag ook lekker vrij dus hebben we lekker met zijn allen in het zwembad gelegen vanmiddag. Heerlijk. En nu lekker alleen thuis en de kids op bed en jeroen naar Guus Meeuwis dus die zal vanavond zijn zakken wel vol hebben van dat witte schuim
Vanmiddag 1e follikelmeting gehad en er was goed nieuws. De gyn. zag 7 grote eicellen zitten en 4 kleinere!! Bij de 1e poging had ik uiteindelijk 6 eicellen, dus ik zit er nu al ruim boven. As maandagmiddag de 2e follikelmeting en dan hoop ik te horen wanneer de eicelpunctie is. Ik houd me heel groot en flink voor de buitenwereld, maar af en toe laat ik me even gaan... Even brullen, huilen, schreeuwen of wat er ook in me op komt. En mijn vriend is erg begripvol, hij laat me razen wanneer ik dat nodig heb. Terwijl hij het natuurlijk ook nier makkelijk heeft, maar ik ben gewoon meer emotioneel. Hij is letterlijk mijn rots in de branding!
@jufaman, begint weer spannend te worden dus. Maar fijn in elk geval dat de follikel meting goed was. Kan me goed voorstellen dat het soms heel erg moeilijk is om er mee om te gaan. Die spanning en onzekerheid elke keer en wat je er allemaal voor over moet hebben en dan is het alleen maar heel erg fijn dat je een goede relatie hebt en er echt samen voor gaat.
O wat super jufamans hopen dat die ander 4 volgende keer ook net zo hard gegroeid zijn zodat je dit keer 11 mooie eitjes zult hebben. En dat ze er dan 10 kunnen invriezen, en dat je bij de 1ste gelijk zwanger zult zijn..... Ik kan het me heel goed voorstellen hoe emotioneel je moet zijn nu.. Het is ook niet niks wat je allemaal doormaakt en dat voor iets wat "normaal heel makkelijk" had moeten kunnen zijn/komen.. Dus ik zou zeggen hou je niet groot hier, laat je ook hier gaan, we zijn er voor je. Maar wat een super hubbie heb jij zeg.. Echt geweldig om te lezen hoe verschrikkelijk goed jullie elkaar aanvoelen en op elkaar kunnen rekenen.. Zou er bijna jaloers op worden hihihi Nou wij gaan zo rijden, ga zo de kleine man weg brengen, die slaapt nu nog.. Fijn weekend iedereen Xxx
YOEHOEW!!! Aanstaande woensdagochtend heb ik de eicelpunctie om 09.30 uur!! Mijn eitjes gaan veel beter dan de 1e keer! En als alles dan volgens planning loopt heb ik zaterdag de terugplaatsing van een embryo! Kan niet wachten.... Liefs
Jufaman, wat spannend!! Mijn duimen draaien overuren voor jullie hoor. Super dat je man zo begripvol is, samen sta je sterk. En hoe was het logeren verlopen jacenhenk?
O wat super zeg, ook ik ga keihard duimen.. Logeren ging super goed, alleen bij thuis komst moest hij z'n ei kwijt en was hij een poosje onhandelbaar.. Maar ook dat is goed gekomen. Nu ga ik vliegen Jeffrey moet over 5 min op school zijn..
Jufaman succes morgen en mijn duimen draaien voor je de komende tijd. Dat deze poging maar gaat leiden tot een prachtig wondertje voor jullie.