Mama's uir R'daal, breda, zundert omstreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lala87, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Wat onwijs spannend jufamans....

Ik duim als een gek voor jullie dat het zoals jewe zegt dit keer tot een prachtig klein wondertje mag groeien..

Ik denk aan je

2. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Er is een embryo teruggeplaatst. De gyn. die het deed zei dat het een topper was!! Als ze een cijfer moest geven zou ze onze embryo een 9 geven! Dat geeft een mens hoop. Nu 2 lange wachtweken en pas op 1 juli de bloedtest!

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Oh zo spannend weer voor jullie. Duim duim duim!

4. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Thanks Jewe!!!

5. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    O wat een positief bericht zeg,...

Ik ga echt keihard duimen voor jullie..

Dat de 2 weken maar snel voorbij mogen gaan...

Hier een vent met een flinke kater na het concert van gister..
    Dus zit met 2 kids beneden terwijl hij op bed ligt..

Verder ging Maikel ineens voetballen dus dat heb ik ff gefilmd is te zien op Facebook.. Hihihi echt ZOOO lief..

Nou ga kijken of papa al in staat is om kadootjes uit te pakken..

Fijne vaderdag iedereen
    Xx

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Hup zijn nest uit! Avonds een vent, s ochtends een vent Haha.

7. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jufaman, wat spannend zeg. Mijn duimen draaien hoor.

Jacenhenk, niet gezellig dat je man een kater had en dat op vaderdag, hopelijk toch nog wat aan je dag gehad?

Hier gisteren bij een oudcollega met nog 2 oudcollega's met man en kinderen gebarbequed, was erg gezellig. Ze woont op een boerderijtje, dus Britt heeft zich goed vermaakt met de minikoe, pony, geitjes, kuikens en de ezel en de andere kinderen.
    En vandaag hebben we Barry zijn verjaardag gevierd.
    Dus was weer een druk weekend, maar wel gezellig.
    Nog 2 weken werken en dan hebben we al weer zomervakantie.

8. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Goedemorgen,

Hier is Jeffrey met opa en Anneke naar school vertrokken, het is de afsluiting van het thema familie dus mochten de opa's en oma's komen.

Verder was het gister nog wel te doen, hij kwam om 14:30 naar beneden.
    En als het nu elke week zo zou zijn, maar dit gebeurd 1 of 2 x per jaar hooguit, en ja dat het nu toevallig vaderdag was..
    Het was ook niet z'n bedoeling, hij zat eerst gewoon aan de jup en dat ga altijd goed, maar toen gaf een vriend van hem dat drankje en toen is het mis gegaan..
    Hij was de rest van de dag poeslief, en heb hem wel flink gepest op mijn maner hahaha

Wil al jaren trouwen we zijn al verloofd, maar dat is ondertussen al niet meer geldig vinden wij nu 5 jaar later..
    hij ziet het nut van trouwen niet echt in
    dus ik zei steeds,: heb je nu wel laten zien hoeveel ik om je geef en van je hou he, waarop hij dan zei zeker lieverd dat heb je zeker.. En vervolgens zei ik dan, mooi dan is dat geen reden meer om niet met me te trouwen hahaha..

Dus hoop dit jaar toch wel op een nieuw en romantisch huwelijks aanzoek hahaha..

En hij heeft dit ook af en toe nodig om weer even z'n ei kwijt te kunnen, dus ook in dat opzicht was het wel ff goed dat dit gebeurd is..

Drukke planning voor de komende weekenden, deze zat naar duinrell met alle zussen / broers en kids

En dan die week erop gaan we met de motor naar Lelystad en dan hebben we een hotel gehuurd..

Ook gister nog een nieuwe oppas gevonden en de belastingdienst heeft aardig wat duiten gestort, dus wij zijn happy Hahahaha

Fijne dag verder..

En jufamans: ik duim nog steeds al een gek en Jeffrey ging ook duimen draaien, letterlijk dan hahaha was wel lief om te zien van hem.. Want hij snapt natuurlijk niet waar het over gaat, alleen dat er een baby in iemand z'n buik moet komen zei hij hahaha..
    (Dit was omdat ik aan het typen was en in mezelf hardop sprak, en toen vroeg hij wat er was dus snelle versie gegeven dat er iemand heel graag een baby in d'r buik wilde maar dat dat nog niet gelukt was, dus heb het er niet met iemand bewust over gehad hoor, dat doe ik nooit)

Xxx fijne zonnige dag iedereen!!!

9. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ahhhhhhhhhhhhhhhh, wat schattig Jac!!! Nu moet het zeker goed gaan! Als Jeffrey meeduimt werkt dat extra goed!! hihihi... Ik voel me goed, maar dat was de vorige keren ook. Gewoon afwachten maar weer...

Jullie ook al zo druk de komende weken?? Ik ook, vooral met het afronden van het schooljaar en het voorbereiden alweer voor het nieuwe schooljaar! Gelukkig kan ik heel goed prioriteiten stellen en plannen. Dus word ik er niet nerveus van zoals sommige collega's. Ik werk ook fulltime, dus hoef met niemand taken te verdelen of verantwoording af te leggen. Is wel meer werk alleen natuurlijk, maar in verhouding veel beter!!

10. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    jufaman nog 1 week! hoe voel je je?

taby een minikoe? die heb k nog nooit gezien :)
    lekker als je zo buitenaf kunt wonen....

het is idd bijna vakantie , maar dat zomer hoeft er niet aan vast geplakt volgens mij.
    bah wat een vies weer.!

@hier , ik heb de datum voor mn kzs binnen. 31juli word Timo gehaald tenzij hij eerder zelf komt.
    vorige week woog hij al een ruime kilo teveel en er vanuitgaand dat hij nog 200-250 gram per week bijkomt , dat maakt hem met 40 weken bijna 5kg.
    de vorige baby van 4800gram was al enorm pijnlijk en dus besloot de gyn gelijk een datum te plannen met 39weken.

best spannend eigenlijk!

verder gebeurd er weinig hier.
    balen van t weer. en wat rondscharrellen met mmn dikke buik :)

11. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Hier is het foute boel......

Helaas...

Alweer...

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ah nee toch dat meen je niet. Klote zooi weer. En nu?

13. Leinos83

Leinos83 Actief lid

7 apr 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik wil graag met jullie meekletsen. Ik woon in Roosendaal, word over een paar weken 30 jaar en ben 18 weken zwanger van ons eerste kindje.

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Gezellig dat je mee komt kletsen en gefeliciteerd met je zwangerschap.

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @bijoux, misschien verhuizen naar breda dus spannend of het door gaat.
    De gipsbuik is mooi gelukt trouwens. Fijn dat je een datum hebt nu waar je nu naar toe kunt leven mits hij natuurlijk niet besluit om eerder te komen.

Vandaag is Jens alweer 1 jaar geworden. Wat is dat jaar toch snel voorbij gevlogen.niet normaal. Gisteren hebben w het voor familie gevierd En wat is hij verwent zeg. Vandaag zouden we eigenlijk naar de dierentuin gaan maar het weer was zo slecht dat we maar besloten hebben om een andere keer te gaan. Dus toen zijn we naar de kurenpolder in hank geweest om te zwemmen. Dus ondanks de gewijzigde plannen toch nog een super leuke dag gehad.

16. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Oooooooow Jewe.... helemaal vergeten je te feliciteren door alle toestanden hier vandaag. Sorry, schaam schaam...

Dus bij deze: van harte gefeliciteerd met je kleine man!

17. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    oh jufaman alweer?

he bah ik had t zo voor je gehoopt!

18. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jufaman, dit is op zijn zachts uitgedrukt heel erg kl*te.
    Meid toch, dikke knuffel.

Jewe, gefeliciteerd met Jens' eerste verjaardag.

Leinos83, welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap.

19. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @jufaman, geeft niks joh je hebt wel wat anders aan je hoofd nu.

20. Leinos83

Leinos83 Actief lid

7 apr 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jewe: gefeliciteerd!

@Jufaman: heel veel sterkte.

Deel Deze Pagina