Jufamans: geen nieuws is goed nieuws???!!! Mn duimen draaien echt overuren. . Taby en jewe hoe is het met jullie.. Zag bij taby creatieve schilderijen voorbij komen voor britt dr school En jewe gefeliciteerd met je kleine mannetje he.. 1 jaar alweer geweest.. Hier gister spontaan kijkers gehad. Ze hadden een 2 weken geleden al bij onze buren gekeken maar waren op het uiterlijk afgeknapt en nu kwamen ze aan de deur vragen (zonder weten van de makelaar) of ze binnen mochten kijken. Dus het huis zelf bevalt ze wel. Nu hopen dat ze een goed bod gaan uitbrengen want weten wel voor 80% zeker dat ze een bod gaan doen.. Iedereen een fijne week verder Xx Duimen jullie mee???
Ja he jewe.. ben zo blij. Heb gelijk een buurvrouwtje van ne gebeld die poetst bij mensen thuis. Normaal niet echt nodig. Maar wil gewoon voor de zekerheid nu alles spik en span hebben aangezien het gister best wel een rommeltje was. Niet vies ofzo maar overal lag wel iets.. Dus die komt morgen en dan zaterdag de kids weg brengen naar mn vader en zus en dan gaan wij eind van de middag naar lelystad om een weekendje tr gaan touren op de motor.. Ook afvallen gaat goed ben nu in 4 dagen tijd vsn 79, 5 naar 76, 6 gegaan.. dus bijna 3 kilo kwijt. Denk ook veel vocht maar toch elke kilo is er 1!!! Ik doe half sonja bakker want had berekend dat ik dan net op de 800 kcal uit kwam dus nu vul ik het sonja dieet aan tot ik op 1400 kval zit en nu van al ik ineens weer goed af. Dus mn lichaam kwam gewoon tekort. Nog maar 0, 4 kilo en dan heb ik officieel een gezond bmi. Maar ik wil naar de 65 kilo dan heb ik nog wat speling kwa aankomen want na a zoveel kilo afvallen kom je aktijd weer aan. Las dat het voor 30+ kilo 5 kilo is die terug eraan komt. Jeetje wat een verhaal sorry hoor dames dat komt denk ik door mn enthousiastme hihihi en alleen hier kan ik het van de saken schreeuwen.. Nou ga stoppen anders zijn jullie een uur aan het lezen..
O meissie toch.. sorry dat heb ik gemist in de hectiek hier.. Heel veel sterkte.. Gaan ze nu weer door of gaan ze nu eerst iets anders ondernemen?? Ik denk aan je meis..
Oh wat super. Nou hopelijk lukt het om tot een overeenkomst te komen. Dat zou fijn zijn als jullie het al zo snel kwijt zouden kunnen. Zo te zien op fb was het weekend ook erg geslaagd op de motor? Jens heeft zaterdag zijn eerste schoenen gekregen. Hij loopt nu een aantal weken al heel goed en stevig los dus het werd tijd voor een paar mooie stoere stappers. Hij moest wel even wennen maar hij rent door het huis op zijn schoenen zo leuk. Gisteren hebben we lekker heel de middag met alle vrienden en hun kinderen op het terras gezeten. Was lang geleden dat we weer eens echt allemaal bij elkaar waren. Het was pruvement bij ons in oosterhout dus we hebben heerlijk gegeten en gedronken. Was super gezellig. @jufaman, weet je al hoe nu verder? Gelukkig heb je nu vakantie en kan je lekker doen waar je zin in hebt en je gedachten lekker verzetten.
@ Jewe: lijkt leuk 6 weken vakantie, maar dat is het nu zeker niet. Mijn man heeft pas over 2 weken vakantie, dus ik zit nu geregeld alleen thuis. En als ik alleen thuis zit ga ik piekeren! En dat is niet fijn. Natuurlijk heb ik ook wel leuke dingen gepland staan, maar dat neemt niet mijn gevoel weg. Vanmorgen bloed laten prikken. Vanmiddag voor de uitslag gebeld en die was (zoals verwacht) negatief. 30 juli pas evaluatiegesprek met onze gynaecoloog. Met nog 1 cryo te gaan, zitten we al bijna bij onze laatste poging ICSI. Dat maakt me onzeker en nerveus. Gisteren hebben we samen wel een heel serieus en goed gesprek gehad met mn schoonmoeder en haar vriend. Zij boden aan om onze behandelingen te betalen, als we naar 3x ICSI nog niet zwanger zijn. Vind het vreselijk lief, maar zover zijn we gelukkig nog niet! Het geeft wel wat meer rust.... @ Jac: heerlijk genoten van jullie trip? Zag er goed uit. Gaaf en stoer hoor op de motor! @ Jewe: Leuk dat Jens de kamer al rond rent. Lijkt me een geweldig zicht... Geniet er van! Fijn dat je met alle vrienden hebt kunnen genieten. Daar is de zomer voor!
hallo Roosendaalse (en omstreken) mama's. Vandaag leuk bericht gehad. De 20 weken echo was goed. We wisten al dat we een jongen zouden krijgen (door een pret echo) en dat is opnieuw bevestigd. Alles zit erop en eraan en hij groeit goed. Dus we zijn heel blij!
Wat een fijn nieuws dat alles goed is met jullie kereltje. @jufaman, zag allemaal heerlijke gerechten voorbij komen op fb. Lekker hoor. @Jacenhenk, leuke schoenen heb je gekocht. Wij zijn net met zijn allen naar de mac donalds geweest om het begin van onze vakantie in te luiden. Vanaf vandaag heeft Jeroen 4 weken vakantie heerlijk.
Hoi hoi, Jacenhenk, hoe is de tweede bezichtiging afgelopen? Jufaman, je man heeft nu ook bijna vakantie, lekker genieten samen hoor. En wat lief van je schoonouders. Hopelijk niet nodig, maar wel fijn om te weten dat ze jullie willen helpen. Wij zijn een week naar l.andal geweest, r.abbit hill, was erg leuk en we hebben d.olfinarium, a.penheul, J.ulianatoren en het o.penluchtmuseum in arnhem bezocht. En van de week zijn we nog een paar dagen op de camping in Zeeland geweest, heerlijk naar het strand.
@taby, lekker er even tussenuit geweest. Ik vertrek morgen naar de camping en vlakbij waar jij hebt gezeten te lezen aan waar je allemaal bent geweest. Alles waar jij bent geweest willen wij ook naar toe.
He dames, ik kreeg ineens geen meldingen meer, dus dacht dat er nog niemand iets had geschreven.. Niets is dus minder waar zie ik nu.. Jufamans: ik denk heel veel aan je, vind het echt zo klote voor je.. Gun het je zo erg Wel heel lief van je schoonmoeder en vriend dat ze dit willen doen.. Maar komt dan ook wel een bepaalde "druk" bij kijken lijkt mij.. Lekker vakantie nu, probeer te genieten en zeker als je vriend straks ook vakantie heeft.. Dikke knuffel.. Jewe : je hebt hem echt de verkeerde naam gegeven, had Jelle moeten zijn hahaha.. Wat een talentje zeg. Taby : wow leuke dingen aan het doen dus, klinkt mega leuk zeg.. Leinos : gefeliciteerd, jongens zijn heel leuk en spreek uit ervaring hahaha.. Hier idd een super weekend gehad, henk is nu 2 weken thuis en we gaan dinsdag op woensdag naar wonderland kalkar... Veel zin in Verder is de verkoop van ons huis gestopt, we hadden nog geen contact terug gekregen maar de bank gaf geen groenlicht meer.. Als we het huis hadden verkocht hadden we een schuld van 50000 gehad en dan konden we geen nieuwe hypotheek meer krijgen dus met andere woorden waren we dan dakloos.. Niet geheel onbelangrijk leek ons, dus hebben alles stop gezet en blijven nu hier wonen tot we de schuld ineens kunnen aflossen of we gaan het huis verbouwen van het geld dat we nu al wel hebben op de spaar rekening.. Want met 20-30.000 kun je een flinke verbouwing starten en dan hebben we ook genoeg ruimte.. Dus heb er nu ook wel vrede mee, was eerst flink pissig dat de bank niet duidelijker was geweest maar nu dus goed zo.. Scheelt een hoop inpakken en uitpakken zal ik maar denken en ook niet onbelangrijk alle huizen die we op het ook hadden waren ineens verkocht. Nou ga genieten van m'n vakantie met m'n 3 mannetjes.. Iedereen ook nog een fijne vakantie verder En hopelijk krijg ik nu weer wel de meldingen..
@jacenhenk balen dat de verkoop niet door gaat. Dakloos is ook zo wat en met verbouwen kun je het ook helemaal naar je zin maken. Wij zitten nu heerlijk op de camping in de safari tent. Allebei de kinderen zal weer gebadderd en jens ligt al te slapen op zijn bedje. Was eerst bang dat hij niet zou willen gaan slapen maar de buitenlucht heeft hem uit geput denk ik want hij viel meteen als een blok in slaap .
Jewe, veel plezier daar! Echt leuke parken hoor, wij hebben het enorm naar ons zin gehad. En als ik mocht kiezen dan ging ik altijd op kampeervakantie, maar helaas is mijn man niet zo'n kampeerliefhebber. Jacenhenk, jullie ook een fijne vakantie he. Jammer dat de bank niet duidelijker was geweest. Nu maar lekker plannen maken om jullie huis te verbouwen, is ook wel leuk. Bijoux, hoe gaat ie bij jou? Echt lullig joh, wij waren van de week op de camping en onze hond bij mijn ouders. Gaat mijn moeder wandelen met onze hond en ze stapt in het gras in een kuiltje en heeft nu haar enkel gebroken. Vanaf woensdag zit ze in het gips, het is nog geen loopgips, dus ze moet met het pootje omhoog en rust houden. En dan volgende week woensdag wordt bekeken of ze loopgips krijgt. Arm mens, ze zijn vandaag naar de camping vertrokken voor hun vakantie van 4 weken en nu zit ze daar aan de stoel gekluisterd. Vind het echt sneu voor d'r.
ben ik ook weer eventjes erg hoogzwanger en vooral rond! indien ons ventje zich niet meld de komende weken dan word hij 31 juli gehaald spannend vind ik dat want ben als de dood van een operatie! ik ben afgelopen week oma geworden van 2 chihuahua pupjes. onze bella heeft ene spoedkeizersnede gehad omdat 1 pup dubbel lag. de eerste 2 dagen heb ik de fles gegeven elke 2uur.. omdat zij geen melk gaf en niets van dr pups wilde weten... nu zorgt ze er ineens wel enorm goed voor , en nadat ik dr 4x oxycotine gespoten heb is ze melk gaan geven... hoef ik er dus nog maar 1x uit snachts! dat scheelt want mijn lijf werkt niet erg mee nu. taby: is dat wat zeg. nu met dit warme weer vooral! arme moeder. beterschap! jewe , fijne vakantie! ik houd ook echt enorm van kamperen maar dan wel met de caravan, heb 1 jaar in een tent gedaan en toen dreven we bijna van de camping af ( nee t regent nooit in spanje , maar nu wel! haha) leinos. leuk een jongen! wij krijgen de 3e jongen geniet er lekker van! jufaman , ik zie dat jij lekker geniet van je vakantie met rose-tjes , champagne etc.... even lekker nergens aandenken en straks met goede moed weer verder!
voor de liefhebbers.. onze puppenkindjes het reutje zoekt nog een baasjes , mocht er iemand interesse hebben. het is de pup met het meeste wit en prachtig choco masker de mama en papa zijn beide choco wit. vader is langhaar