Mama's uir R'daal, breda, zundert omstreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lala87, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Dag dames,

Vannacht helaas ongi geworden.... balen!!

Dus op naar de 9e ronde!! Als het goed is is mijn NOD op 19 oktober. Gelukkig heb ik wel een goede en regelmatige cyclus.

Vanavond bruiloft van mn vriendin, dus ik ga heerlijk aan de bubbels!!

Prettig weekend allemaal.

Grts jufaman

2. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jammer Jufaman.
    Veel plezier vandaag!

3. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    @jufamans: wat balen zeg, maar je blijft gelukkig wel positief en dat moet je ook zeker doen... het gaat echt wel een keer lukken, je weet in elk geval al dat je een goede ovulatie hebt, dus dat heb je al in je zak zitten...
    succes weer bij de volgende ronde...

@sherly182: brrrrrr moet er niet aan denken, heb het sowieso al niet op tatoo's dus laat staan op je voet!!!
    maar jij komt uit omgeving roosendaal begrijp ik hieruit hahaha...
    heb in breda nog een winkel ondekt, de kids factory, daar verkopen ze ook dat mama dilious merk, en dat vind ik wel lekker betaalbaar en zit ook super goed en ziet er ook nog eens leuk vrolijk en toch vrouwlijk uit dus ben voorlopig weer even klaar met shoppen.

auto was vanmiddag klaar van keuring, moest wel het een en ander aan gebeuren, wisten we van te voren al wel, maar toch 500,- dus als je het dan moet neertellen is het toch wel een rib uit je lijf....
    gelukkig is je apk nu voor 2 jaar geldig dus zijn we voorlopig even uit de brand!!!!!!

@taby: de waterpokken is alleen gevaarlijk als je ze zelf nog niet hebt gehad, nu wist ik ook niet of ik ze wel had gehad, maar daar blijken weer bloedonderzoeken voor te zijn, dus hoor volgende week de uitslag, maar mijn zus is er voor 90% zeker van dat ik ze wel gehad heb dus zal het wel meevallen...
    als je ze niet gehad hebt, heb je nog maar 5% kans dat je ze zelf ook zal krijgen omdat je waarschijnlijk toch al wel genoeg antistoffen aangemaakt hebt, mocht je ze wel krijgen dan kan het inderdaad gevaarlijk zijn voor je ongeboren kindje, ze kunnen bepaalde afwijkingen krijgen, weet niet precies welke, weet alleen de meest voorkomende en dat is een oogafwijking....

maar ga me daar geen zorgen over maken, want het zal vast allemaal wel meevallen....

nou ga lekker van het weekend genieten, morgen de tuin afmaken, plantjes in de borders zetten enz. en dan s'avonds lekker met vrienden uit eten in roosendaal bij amigo's. en zondag waarschijnlijk mn vriend zn vrachtwagen uitsoppen, want heeft nu zn vaste truck gekregen maar het is een vieze rook auto, dus die lucht moet er echt uit!!!

jullie ook allemaal een fijn weekend

xxxxx

4. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    zo zo de eerste dagvan onze vakantie zit er op. nu nog even lekker met zijn 2e zitten en dan aan de volgende wakantie dag beginnen. Onze tatoeage is ook gezet vandaag. ze zijn erg mooi geworden al moet ik het zelf zeggen. het was wel weer erg ;ijnlijk op mijn voet maar ja dan heb je wel wat. hopelijk geneest hij snel en kan ik volgende week weer lekker in mijn goede schoenen.
    hier ook een foto van de tatoeage

jufamans: wat balen zeg, gelukkig ben je positief en heb je nog meer maanden om te proberen. hoe is het feest geweest??

jacenhenk: gelukkig heb je wat leuks gevonden. ik moet zeggen dat ik nu gewonen kleren aan het zoeken ben maar kan niets leuks vinden. vind de mode van nu het tussen seizoen niet echt leuk. hopelijk komt het wel als de winter er is.
    wat fijn dat de auto er weer tegen aan kan dat is toch een lekker gevoel. ik wist trouwens niet dat de apk tegenwoordig 2 jaar geldig is??

5. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    he sherly182,

ja de mode is echt bagger dit jaar maar ja we zullen het er weer mee moeten doen!!!
    verder hadden wij pech want onze auto is maar met 1 jaar goedgekeurd omdat wij op gas rijden...

alleen benzine auto's worden sinds dit jaar voor 2jaar goedgekeurd dus helaas, vallen we weer buiten de prijzen hahaha maar ja 1 jaar is ook weer lekker hebben we in elk geval de tijd om een goede nette en betaalbare ander auto te vinden (we willen graag een ford c max maar ja moeten we ff doorsparen)

nou ga een 2e traphekje bij mn vader halen want kan niet eens rustig naar het toilet dan zit jeffrey alweer op de trap... hij maakt alle deuren open en onze deurklinken kunnen niet omhoog gezet worden!!

6. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    zo deze afgelopen week vakantie gehad en we kunnen nog lekker genieten van ons vrije weekeinde. vandaag zijn we naar ouwehand dieren park geweest met Joy en wat heeft ze zich goed gedragen zeg. in de ochtend alleen maar een dutje in de auto gedaan van een uurtje en daar na weer pas in de auto geslapen. Ze vond het helemaal geweldig de dieren en helaal de aapen vind ze erg leuk. als we langs een gedeelte kwamen waar apen zaten dan begon ze te roepen en de apen na te doen.
    Dus weer een geslaagde dag vandaag.

7. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hoi hoi,

Ik kom ook uit omgeving Roosendaal.
    Namelijk uit Heerle.

Ik ben 28 jaar en heb nu een kleintje van 4,5 week.

Gezellig dat jullie een eigen topic hier hebben.

Is het goed als ik ee klets??

Groetjes gebakje

8. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    hoi gebaktje
    gezellig hoor dat je mee kletst.
    moet wel even zeggen dat het hier soms heel erg rustig is.
    wat leuk zeg een kleine van 4,5 weken, een hij of een zij??

eigenlijk moeten we eens met elkaar afspreken om elkaar zo meer en beter te leren kennen. wie is er voor en wat zijn de ideeen voor een meeting. of vinden jullie dat niets!!

hier weer aan het werk gegaan vandaag voor het eerst en dat is toch weer wennen zeg.

9. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Hoi gebakje en welkom, moet sherly wel gelijk geven soms lijkt er dagen niemand te reageren.

Ik ben voor een meeting! Misschien in roosendaal of breda bij zo'n speelindoor?

Hoop dat er animo is lijkt me heel gezellig
    Xxx

10. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Het is een jongen. Hij heet Jasper.
    Het is een erg makkelijk kind. Hij is bijna 5 weken en slaapt 3 van de 4 dagen al door.

Jammer dat het hier zo rustig is.

Een meeting lijkt me leuk. Jasper kan overal mee naar toe, dus mij maakt het niet uit waar het is.

Groetjes gebakje

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Morgen spreken we ook met een aantal af bij Ballorig in Roosendaal. Dus als jullie zin hebben?

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    helaas zit in de ziektewet in isabel is daar nog een beetje klein voor ;)

13. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    helaas moet ik morgen werken, vind het wel jammer zeg zou het erg leuk vinden nou hopelijk gaan jullie nog een keer en kan ik als nog mee samen met onze Joy.

hoe is het met iedereen??
    hier alles goed vandaag mijn functionerings gesprek gehad op het werk en ja hoor het is helemaal goed. ze willen mij voorlopig nog niet kwijd hahahah.
    Met joy gaat het ook erg goed ze is wel gevallen deze week op het kdv maar dat mag de pret niet drukken. ze heeft een schaaf wond op haar kin maar ja dat geneest ook wel weer lijkt me zo.

14. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    jammer dat niemand kan, ik had wel gekund, maar ja als niemand kan houd het snel op.
    of je moet nog met zn 2en willen gaan..
    ben er nog nooit geweest maar hoor er vaak leuke verhalen over..

misschien moeten we gewoon even een dag zoeken waarop iedereen kan...

als iedereen de dagen dat ze kunnen doorgeven weten we in elk geval welke dag de meeste kunnen!!!

en dan kijken we wel waar we naar toe gaan!!

hier alles goed, ben al een paar dagen niet hier geweest, jeffrey werd geholpen aan neus en oor, dus die is al dagen chago vanwege de narcose, vandaar dat het me een aangename afleiding leek hahahaha

nou ik hoor het wel hoe en wat en wanneer jullie kunnen
    en ideeen zijn altijd welkom

xxx

15. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    fijn dat je gesprek zo goed ging, zie je maar weer dat je je druk voor niets zat te maken.....
    kinderen en schaafplekken..... breek me de mond er niet over open hahaha denk dat jongens dan nog erger zijn dan meiden... maar dat is mijn mening hoor hahaha die van mij gaat geen dag voorbij zonder schaafwond of blauwe plek en dan gaat hij nog niet eens naar kdv hahaha

in elk geval succes met joy dr kin...

xxx

16. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    JacenHenk een aantal uit de lounge gaan mee. We zijn nu met z'n vieren en je kan gewoon mee hoor. Om tien uur hebben we afgesproken.

17. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    las het te laat, dus helaas volgende keer beter hopelijk.
    en dan moeten we het iets vroeger bespreken das misschien handiger...

xxx nu ga ik weekend vieren

iedereen een fijn weekend gewenst..

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Wat een leuk topic. Ik woon in Oosterhout en werk in Breda. In de buurt genoeg om mee te mogen kletsen?
    Zag al wel wat andere meiden die ik ken uit andere topics.:D

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @jewe: hihih ik vind van wel hoor ;)

20. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    jewe van mij mag je ook kletsen hoor hahahah.
    hier blijft het toch wel een beetje rustig maar ja het is niet anders. dan kunnen we het allemaal goed volgen.

Deel Deze Pagina