Mama's uir R'daal, breda, zundert omstreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lala87, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Bijoux, jij kan al af gaan tellen joh. Lekker hoor.
    Het worden wel zware weken denk ik als ik het weer zo zie voor de komende 12 dagen.
    En wat een poepies je puppy's, gelukkig pakt moeder de zorg nu goed op voor ze.

2. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    ja ik tel mezelf een ongeluk! haha

zelf denk ik dat het volgende week weleens prijs kan zijn.
    heb enorm last van menstruatiekrampen , en ondanks mn bi en buikpijn moet alles schoon.

de babywas staat nu aan , de klamboe was stoffig dus die hangt te drogen in de hal.
    de kinderwagen moest en zou perse naar beneden,

dat soort onzin :) haha

3. Doorenroosje

Doorenroosje Actief lid

13 jul 2013
    113
    7
    18
    Ik kom even kijKen hoe gezellig het hier bij jullie is

4. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    soms is het hier stikgezellig. en soms heeeeeel stil ;)

5. Doorenroosje

Doorenroosje Actief lid

13 jul 2013
    113
    7
    18
    En ik gok dat het vandaag heel gezellig is 😃

6. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    haha wel wat rustig :)

7. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.032
    2.895
    113
    't Gezellige Brabant
    Hallo Brabantse mama´s. Ik heb dit topic niet eerder gezien. Hier een Prinsenbeekse (import hoor ;) ). Ik lees gezellig met jullie mee!

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Nieuwe brabo's gezellig dat jullie mee kletsen.

@Bijoux schattige hondjes. Je hebt meteen weer mee gekregen hoe het voeld om in de nacht voedingen te zitten.

hebben vandaag een dagje dierentuin gedaan. Burgers zoo. Was er nog nooit geweest maar was super leuk.

9. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    jewe.

dierentuinen zijn altyd leuk!!
    ik baal dat ik deze vakantie bijna aan huis gekluisterd zit anders gingen we er ook heen :)

ik ben idd weer gewend aan nachtvoedingen haha.
    en ga er nog steeds om 4u uit om bij de pups te kijken...

smiddags slaap ik dan meestal even een uurtje bij.
    vandaag heb ik vooral gepoetst en wasjes gedraait.

de 31e is sneller dan je denkt he pffff. dan moet toch alles netjes zijn en geregeld.

nieuwe brabantse mamas welkom!
    ik ben ook geen echte etten leurse hoor, maar import vanuit eindhoven.

10. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Spannend hoor Bijoux, hou ons op de hoogte he.

Jewe, leuk burgers zoo.

welkom lief en stoer en doorenroosje. Hier wel een echte Etten-Leurse.;)

11. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Ahhhh dat is idd heel sneu voor d'r...

Hopelijk krijgt ze snel loopgips om zo toch weer een beetje mobiel te zijn..

Maar ja niet al te schuldig voelen he, jij kan er ook weinig aan doen he..

Jewe veel plezier en lekker genieten he, de vakantie is zo weer voorbij..
    En gezellig bij burger zoo geweest..

Bijoux spannend hoor.

Nieuwe dames welkom

Hier : net een arrangement geboekt voor wunderland kalkar.

We vertrekken dinsdag tot woensdag dus toch nog lekker genieten

Vandaag bij Monkey Town geweest, Maikel vind het buitenzwembd veel te koud dus ja we moeten iets doen.

Denk dat ik morgen eerst maar eens een wetsuit ga kopen voor hem, wil ook nog naar de boot van m'n pa dus dan is. Het wel fijn als. Hij het ook warm heeft..

Verder ge. Bbqt heerlijk was het, morgen eerst sporten en daarna ga ik met m'n vriendin rond touren in Zeeland. En misschien een filmpje pakken. In Antwerpen

Fijne week iedereen

12. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jacenhenk, veel plezier in wunderland. Wat is dat voor iets?
    Je gaat een mooi rondje maken morgen zo te lezen, lekker hoor even tijd voor jezelf.

Wat is het toch een heerlijk weertje he, ik kan hier heel erg van genieten.
    Vandaag naar Pukkemuk in Dongen geweest, was erg leuk.
    We zijn er zo wat heel de dag geweest, 's middags gingen 2 meiden van daar allerlei waterspelletjes doen, dan vond Britt wel wat.:)
    Vanavond nog in Zevenbergen een `nieuwe` fiets voor Britt opgehaald bij iemand die hem via mp te koop had staan. Ze heeft nu een 18 inch roze lillifee fiets, echt mooi fietske en dat voor een paar centen(euro's).
    Dus als iemand nog een 12inch meisjesfiets zoekt met zijwieltjes, dan is die binnenkort op mp te vinden.;)

13. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    En toen was het weer stil hier.;)
    Iedereen lekker op vakantie en aan het genieten van het mooie weer?

Vandaag moest mijn moeder terug naar het ziekenhuis en gelukkig lijkt het allemaal "mee te vallen". Het gips is eraf en ze heeft nu een soort van spalk gekregen die ze alleen maar aanhoeft als ze gaat lopen, dus als je stil zit mag het uit en dat is toch wel veel beter dan gips met dit weer.
    En nu het gips eraf is, wilde Britt heel graag mee terug naar de camping, dus zo gezegd zo gedaan, Britt is lekker met opa en oma mee naar Zeeland. Vorig jaar is ze een week geweest, we gaan kijken hoe lang zij het vol gaat houden(of wij het vol gaan houden:D;))
    He jakkes morgen na 3 weken vakantie weer werken, heb er helemaal geen zin in, het is zo fijn thuis met dit mooie weer.
    Maar ach ja, ik moet do, vr en zo maar werken van 7-12uur, dus het valt nog reuze mee.
    En nu Britt niet thuis is gaan we van het weekend nog maar lekker uiteten bij een sushirestaurant, heerlijk!

14. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha meiden,

Wij hebben het inderdaad hartstikke druk in onze vakantie. Niet alleen met leuke dingen, maar ook met verplichte minder leuke dingen. Mijn man moet heel de voorkant en gevel van ons huis schilderen. Daarvoor moet hij eerst de scheuren dichten, alles schoonmaken, schuren en dan pas schilderen.

Maar tussendoor hele leuke dingen gedaan en gepland. Afgelopen zaterdag heerlijk naar Scheveningen geweest. Overdag in een loungebank doorgebracht en 's avond naar Sister Act geweest in het Circustheater. Was vreselijk leuk. Ondertussen wat BBQen gehad of gepland.

@ Taby: ben benieuwd hoelang Britt het volhoudt op de camping... Gelukkig hoef je volgende week niet zo heel veel te werken. Kan je lekker genieten van het mooie weer!

@ Jac: alweer thuis van jullie avontuur? Foto;s zagen er goed uit!

@ Bijoux: Hoe gaat het met je? Je was in het ziekenhuis vandaag las ik op FB. Je bent wel weer thuis in ieder geval. Ik hoop dat je het nog vol kan houden met dit weer thuis!

15. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    He dames,

Weer thuis van weg geweest, het was echt super.

Jufamans: rottig he dat schilderwerk, hier moet er ook nog het een en ander gebeuren maar geen zin in met deze hitte.. Dus wij plannen ff verder met leuke dingen doen..
    Geniet van de laatste weken we zitten alweer op de helft hahaha

Taby : wat fijn voor je moeder dat het gips er alweer af mocht..
    En Britt dus lekker op de camping.. Voor haar hoop ik dat ze het wel 2 weken volhoud maar zo te lezen voor jou hoop ik dat het maar een week duurt hahaha

Bijoux hopelijk niets ernstigs..
    Duim voor je dat je kleine man snel komt.
    Zeker met deze warmte

Hier dus ontzettend aan het genieten..

Het uitje naar wunderland kalkar (taby, dat is een al inclusief park, net als Preston palace maar dan met een pretpark erbij)

En ging echt mega goed met Jeffrey, zelfs het slapen ging perfect.

Dus volgende week ook weer wat uitjes geplant i. De hoop dat die net zo goed gaan..

Zondag gaan we naar mijn vader op de boot als hij dat goed vind, dinsdag naar hellendoorn en donderdag is de planning voor Juliana toren..
    En maandag ga ik naar m'n vriendin het ritje van afgelopen maandag doen, was een week verkeerd dus ging niet door hahaha..

Nu ff boodschappen halen voor henk z'n verjaardag zaterdag.

Heb als grapje allemaal ballonnen en slingers met 18 jaar gekocht haha ga ik zo ophangen hij moet zo naar de tandarts dus hebben we ff tijd daarvoor.

Nou iedereen een fijne vakantie nog verder, wij gaan weer genieten van het mooie weer wat we dit jaar krijgen..

16. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jufaman, he bah schilderwerk. Maar het is wel weer heel mooi als het klaar is.
    Hier heel de buitenboel in 2011 samen met mijn vader gedaan.
    Maar ook veel leuke dingen al gedaan, gezellig hoor.

Jacenhenk, leuk pretpark lijkt me, heb de foto's zitten bekijken.
    En erg handig dat het all in is. Want daar gaat stiekem altijd veel geld inzitten op een pretpark.
    Wat leuk om Henk te plagen met die 18 jaar balonnen en slingers hihi.
    Jullie hebben ook nog wat leuke dingen op de planning staan zie ik, geniet ervan meid. En fijn dat Jeffrey het zo goed doet, dat is dan dubbel genieten he.

Hier vanmorgen mijn eerste werkdag er alweer opzitten.
    Nu even lekker op de bank en heb nu maar de ventilator eens van zolder gehaald, heb het nu pas echt warm.
    Vorige zomer is Britt een week bij mijn ouders op de camping geweest, maar toen was het weer matig. En nu is het weer prachtig, dus kunnen ze lekker naar het strand of in het zwembadje, ik denk dat ze dat nog wel even volhouden zo.

17. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    regio breda
    ik meld me ook heel eventjes....

heb het zo heet! pffff
    ben net eventjes mee geweest naar jeugdland hier in etten leur maar alles staat in de volle zon... toen ik sterretjes begon te zien heb ik besloten naar huis te rijden.
    manlief en de kids blijven tot 3u dan pik ik ze weer op.

ik heb idd weer in het ziekenhuis gezeten.
    heb snachts weeen , en ze stoppen overdag.
    om gek van te worden!
    heb al wel iets ontsluiting maar de weeen moeten meer worden voor de rest.

vannacht heb ik voor t eerst in weken weer een hele nacht geslapen door een slaappil die ik in het ziekenhuis meekreeg.
    en voor de rest probeer ik het maar uit te zingen.

al valt t vies tegen met dit weer * klaag *

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @jacenhenk erven lekker weg geweest leuk. Julianatoren zijn wij gisteren geweest is echt super leuk. Zelfs Jens kon in de meeste dingen.

@tabby balen om met dit weer te moeten werken.wel leuk dat ze met opa en oma mee mag naar de camping.

@jufaman pfff moet er niet aan denken om met deze warmte te moeten schilderen.succes ermee.

@bijoux nog even vol houden meid. Bij Tygo had ik ook al dagen lang last van weeen voordat hij besloot te komen erg vervelend maar ja je doet er niks aan. Probeer positief te blijven en zoveel mogelijk rust te zoeken. De kinderen lekker op pad sturen met manlief of familie en zelf lekker gaan liggen in het zwembad een ontspannen.

19. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Huisje is helemaal geschilderd!! Inclusief raam- en deurkozijn en de deur zelf. Tja, man had er zin in! Het ziet er inderdaad heel mooi en fris uit. Vooral omdat ons huis wit is en we op een dijk wonen. Kan nu mooi de steiger weer weg... En dan nu heerlijk genieten!

20. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jufaman, lekker he als de klus geklaart is. Nu maar lekker genieten van het prachtige weer.

Bijoux, he dat is ook niet fijn, hopelijk zetten de weeën lekker door.

Deel Deze Pagina